معرفی و دانلود کتاب هوش مصنوعی 1

عکس جلد کتاب هوش مصنوعی 1
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هوش مصنوعی 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هوش مصنوعی 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هوش مصنوعی 1

سعیده مفیدی نسب در کتاب هوش مصنوعی 1 دانش‌آموزان نسل تازه و کودکان شیفته‌ی جهان فناوری را با کاربرد‌های شگفت‌انگیز تکنولوژی ربات‌های هوشمند آشنا می‌کند. این کتاب، یک کلاس درس علمی، درباره‌ی انقلابی دیجیتالی‌ست که آینده‌ی بشر را به قبل و بعد خود تقسیم خواهد کرد. هوش مصنوعی حالا به بخش جدایی‌ناپذیری از زندگی روزمره‌ی ما تبدیل شده؛ پس وقت آن رسیده که شما نیز کار با این ابزار خارق‌العاده و پراستفاده را بیاموزد.

درباره‌‌ی کتاب هوش مصنوعی 1

حتماً این‌روز‌ها اسم فناوری هوش مصنوعی به گوش شما نیز خورده؛ اما شاید از خودتان بپرسید که ربات‌ها چگونه می‌توانند زندگی را برای انسان‌ها راحت‌تر کنند؟ اصلاً ایده‌ی هوش مصنوعی از کجا آمده؟ چطور می‌توان با قابلیت‌های مختلف این ربات‌های باهوش آشنا شد؟ و چگونه می‌توان از توانمندی‌های خارق‌العاده‌ی این ماشین‌های یادگیرنده استفاده برد؟ سعیده مفیدی نسب در کتاب هوش مصنوعی 1 به این سوال‌ها و ده‌ها پرسش ریز‌ودرشت دیگر درباره‌ی جهان جادویی هوش مصنوعی پاسخ خواهد داد.

رویارویی بشر با ربات‌های هوشمند و گره خوردن آینده‌ی انسان با هوش مصنوعی، موضوعی بود که تا همین صد سال گذشته فقط در داستان‌های علمی و تخیلی دنبال می‌شد. اما شاید حتی خود این داستان‌نویسان خیال‌پرداز نیز تصورش را نمی‌کردند که در آینده‌ای نه چندان دور، ربات‌ها بتوانند این چنین از مرز تخیلات انسان عبور کنند و با چنین سرعتی به زیروبم زندگی روزمره‌ی ما وارد شوند. شاید درابتدا کمی ترسناک به‌نظر برسد! یا حتی بیشتر به معجزه شبیه باشد. اما جایی برای نگرانی نیست؛ کتاب هوش مصنوعی 1 لذت آشنایی با این رفقای تازه‌وارد عصر مدرن را به شما هدیه می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب هوش مصنوعی 1

سعیده مفیدی نسب، نویسنده‌ی کتاب هوش مصنوعی 1، از کارشناسان ارشد ریاضی کاربردی است و به خوبی با آموزش مباحث کامپیوتری آشنایی دارد. او همچنین از اهمیت آشنا شدن نسل جدید با جهان دیجیتال و فناوری‌های نوظهور باخبر است و برای همین نیز تصمیم گرفته تا در کتاب هوش مصنوعی 1 مقدماتی برای آشنایی اصولی خوانندگان کوچک با دنیای هوش مصنوعی فراهم کند. درنتیجه، می‌توان گفت که این کتاب نه تنها دروازه‌ای برای ورود و آشنایی شما با جهان ربات‌های هوشمند است، بلکه یک کتاب آموزشی برای یادگیری اصول استفاده از فناوری هوش مصنوعی و به‌کارگیری آن در پروژه‌های گوناگون نیز خواهد بود.

کتاب هوش مصنوعی 1 مفاهیم و موضوعات تخصصی و پیچیده‌ی دنیای کامپیوتر را با کمک تصاویر جذاب و دیدنی و با زبانی داستانی برای خوانندگان نسل نو، بازگو می‌کند و به دانش‌آموزان، راه‌های استفاده از ابزار‌های هوش مصنوعی و کاربرد‌های بی‌نظیر آن را می‌آموزد. گفتنی‌ست که مطالب این کتاب براساس آخرین داده‌های فناوری هوش مصنوعی در سال 1403 نوشته شده و اطلاعات شما را درباره‌ی جدید‌ترین قابلیت‌های این ابزار به‌روز نگه می‌دارد. آشنایی با فناوری چت جی پی تی، انیمیتد درایینگ، رخش اِی آی، اسپیچ تکستر و اصول نوشتن یک پرامپت خوب برای هوش مصنوعی، گوشه‌ای از مطالبی است که در این کتاب با آن آشنا خواهید شد. همچنین خوانندگان این اثر به‌طور اختصاصی می‌آموزند تا از ابزار هوش مصنوعی در بهبود پروژه‌های درسی، تولید عکس و یا حتی انیمیشن کمک بگیرند.

درنهایت نیز می‌توان گفت کتاب هوش مصنوعی 1 یک گزینه‌ی عالی برای مطالعه در کنار پدر و مادر‌ها و آموزش در مدارس و کلاس‌هاست. معلمین و مربیان کودکان می‌توانند با کمک راهنمایی‌های این اثر، دروازه‌ی تازه‌ای از جهان خلاقیت، نوآوری و ایده‌های بکر را به روی دانش‌آموزان خود بگشایند و مقدمات دوستی نسل تازه با جهان تکنولوژی را فراهم کنند. این کتاب با تلاش‌های یکی از ناشرین خوب در زمینه‌ی آموزش فناوری، یعنی انتشارات روشنگران راه فردا به دست شما رسیده است.

کتاب هوش مصنوعی 1 برای چه کسانی مناسب است؟

خواند این کتاب آموزنده و درس‌های جذاب آن را به کودکان علاقه‌مند به دنیای فناوری هوش مصنوعی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب هوش مصنوعی 1 می‌خوانیم

با ابزار جادویی ANIMATED DRAWINGS نقاشی‌های تو می‌توانند راه بروند بپرند و حتی حرف بزنند انگار شخصیت‌های کارتونی خودت را ساخته‌ای این ابزار بسیار هوشمند است مثل یک جادوگر که نقاشی‌هایت را زنده می‌کند. هر چیزی که دوست داری بکشی این ابزار آن را به یک فیلم کوتاه تبدیل می‌کند. می‌توانی یک گربه شیطون بکشی که دنبال توپ می‌دود یا یک فضانورد که در فضا پرواز می‌کند!

این ابزار بسیار ساده است مثل بازی کردن با چند کلیک ساده نقاشی‌هایت جان می‌گیرند و یک داستان زیبا را به تصویر می‌کشند یاد می‌گیری که چطور نقاشی‌هایت را به حرکت درآوری و یک انیمیشن‌ساز کوچک شوی!

با استفاده از این ابزار نه تنها نقاشی می‌کشی بلکه با کامپیوترهای هوشمند نیز آشنا می‌شوی این کامپیوترها را هوش مصنوعی می‌نامند هوش مصنوعی مثل یک مغز بزرگ است که به کامپیوترها کمک می‌کند تا مثل انسان فکر کنند و کارهای جالب انجام دهند.

فهرست مطالب کتاب

هوش مصنوعی چیست؟
هوش مصنوعی در ایران
اهمیت هوش مصنوعی، تاثیرات هوش مصنوعی بر زندگی، استفاده هوشمندانه و ایمنی، یادگیری
انواع هوش مصنوعی
معرفی اتو در او
روش کار با اتو در او
مفرفی ابزارهای اتو در او
معرفی چت جی پی تی
دسترسی به چت جی پی تی
پرامپت چیست؟
پرامپت خوب و بد
فرمول کلی پرامپت
استفاده از چت جی پی تی برای رفع اشکال درسی
نمونه پروژه های عملی با چت جی پی تی
ارسال فایل به چت جی پی تی
کار عملی دانش آموزان جهت ارسال فایل به چت جی پی تی
تولید عکس با هوش مصنوعی
محدودیت های چت جی پی تی
معرفی انیمیتد در ابینگ ANIMATED DARWING
ماجراجویی سامان و علی در شهر هوشمند
انیمیتد درایینگ چطور کار می‌کند؟
معرفی هوش مصنوعی رخش‌ای آی
مزیت‌های استفاده از هوش مصنوعی ایرانی رخش‌ای آی برای دانش اموزان ایرانی
نحوه استفاده از رخش‌ای آی، ثبت نام
معرفی صفحه اصلی رخش‌ای آی چت با زال
چطور میتوانم سکه‌های بیشتر کسب کنم؟ تفاوت زال ۱ وزال ۲ هزینه زال ۲
معرفی محیط، تنظیمات متن
هوش مصنوعی اسپیچ تکستر
معرفی هوش مصنوعی اسپیچ تکستر
روش کار با اسپیچ تکستر
ماجرا جویی با گوگل لنز
چگونه از گوگل لنز برای جستجوی یک تصویر استفاده کنیم؟
نکات مهم کار با هوش مصنوعی گوگل لنز ارزیابی
هوش مصنوعی سون
چگونه از سون استفاده کنیم چرا از سون استفاده کنیم؟ گام به گام با سون
سامان و راز انیمیشن‌های شگفت‌انگیز
سامان و پورش کاراکترهای سرکش
روش اول جادوی صدای لحظه
جادوی صدای ضبط شده
به همستر با تغییر بک گراند انیمیشن به دنیای جدید هدیه بدید
4 سایز جادویی انیمیشن
فشرده‌سازی جادویی انیمیشن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هوش مصنوعی 1
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات روشنگران راه فردا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات86
زبانفارسی
شابک978-600-7789-39-1
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک، کتاب‌های مهندسی کامپیوتر
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هوش مصنوعی 1

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هوش مصنوعی 1

برای دریافت کتاب هوش مصنوعی 1 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.