معرفی و دانلود کتاب انیمیشن سازی با هوش مصنوعی

عکس جلد کتاب انیمیشن سازی با هوش مصنوعی
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب انیمیشن سازی با هوش مصنوعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب انیمیشن سازی با هوش مصنوعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب انیمیشن سازی با هوش مصنوعی

اگر به‌دنبال این هستید که فرزند شما ساخت انیمیشن را از سن کم یاد بگیرد و به آن علاقه پیدا کند، کتاب انیمیشن سازی با هوش مصنوعی بهترین انتخاب برای شماست. سعیده مفیدی‌ نسب روایتگر داستانی است که ضمن پی گرفتن یک قصه‌ی پرماجرا، کودکان را با انیمیشن‌سازی به کمک هوش مصنوعی آشنا می‌کند.

درباره‌ی کتاب انیمیشن‌سازی با هوش مصنوعی

داستان کتاب حول محور پسری به نام سامان می‌چرخد که با دنیای انیمیشن آشنا می‌شود. سامان، یک همراه صمیمی برای خوانندگان کوچکِ این اثر است که آن‌ها را در سفری پرماجرا، به دنیای ساخت انیمیشن می‌برد. سعیده مفیدی‌ نسب با مهارتی مثال‌زدنی، مفاهیم فنی را در لایه‌های داستان جای داده؛ به‌طوری‌که کودکان بدون آنکه متوجه شوند، اصول اولیه‌ی انیمیشن‌سازی را یاد می‌گیرند!

کتاب انیمیشن‌سازی با هوش مصنوعی صرفاً یک کتاب آموزشی نیست؛ بلکه داستانی است که علاقه و اشتیاق کودکان را به دنیای انیمیشن برمی‌انگیزد؛ این ویژگی داستانی کتاب موجب تمایز آن با سایر کتب آموزشی شده است. نویسنده با خلق موقعیت‌های جذاب و چالش‌برانگیز برای سامان، خوانندگان کوچک را ترغیب می‌کند تا خود را در جایگاه او تصور کنند و به حل مسائل بپردازند. این رویکرد باعث می‌شود کودکان نه‌تنها با مفاهیم انیمیشن‌سازی آشنا شوند، بلکه به آن علاقه پیدا کنند.

این اثر با رویکردی نوین، دنیای انیمیشن را از دریچه‌ی داستان به کودکان معرفی می‌کند. مفیدی‌نسب با خلق شخصیت سامان، یک همراهی دوست‌داشتنی را برای خوانندگان خردسال در نظر گرفته که آن‌ها را در سفری پرماجرا به دنیای ساخت انیمیشن می‌برد.

کتاب با معرفی نرم‌افزار ادوبی کاراکتر انیمیت 2024، پلی میان دنیای داستان و واقعیت می‌زند. این نرم‌افزار که از فناوری هوش مصنوعی بهره می‌برد، امکان خلق انیمیشن‌های ساده را حتی برای کودکان فراهم می‌کند. سعیده مفیدی‌ نسب با ظرافت، مفاهیم پیچیده‌ی فنی را در قالب داستانی ساده و قابل فهم به کودکان ارائه می‌دهد.

داستان کتاب به گونه‌ای نوشته شده که کودکان را به پرورش تفکر خلاق و حل مسئله تشویق می‌کند. سامان در طول داستان با چالش‌های مختلفی روبه‌رو می‌شود که برای حل آن‌ها باید از تخیل و خلاقیت خود استفاده کند. این رویکرد، کودکان را از مصرف‌کنندگان منفعل فناوری به خالقان فعال تبدیل می‌کند.

نویسنده با هوشمندی، فصل‌های کتاب را طوری طراحی کرده که هر بخش مکمل بخش قبلی است و در عین حال، مهارت جدیدی را به مخاطبان کوچک خود معرفی می‌کند. این ساختار به خواننده امکان می‌دهد تا با سرعت مناسب خود پیش برود و در هر مرحله، موفقیت‌های کوچک را تجربه کند.

سعیده مفیدی‌ نسب در کتاب انیمیشن‌سازی با هوش مصنوعی از آموزش نرم‌افزار فراتر رفته و با معرفی مفاهیمی چون فشرده‌سازی ویدیو و استفاده از نرم‌افزارهای جانبی، یک دید جامع از فرآیند تولید انیمیشن ارائه می‌دهد. این نگاه کل‌نگر، کتاب را به منبعی ارزشمند برای علاقه‌مندان به انیمیشن در هر سنی تبدیل کرده است؛ کتاب حاضر که توسط انتشارات روشنگران راه فردا منتشر شده، می‌تواند نقطه‌ی آغازی برای سفر کودکان به دنیای ساخت انیمیشن باشد.

کتاب انیمیشن‌سازی با هوش مصنوعی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکانی که به دنیای انیمیشن‌سازی علاقه دارند، بسیار جذاب خواهد بود.

در بخشی از کتاب انیمیشن سازی با هوش مصنوعی می‌خوانیم

قلب سامان از هیجان تندتر می‌تپید. امروز، روز بزرگی برای او بود. او می‌خواست با جادوی نرم‌افزار کاراکتر انیماتور، دنیای خیالی خود را به تصویر بکشد.
سامان با اشتیاق به سراغ کامپیوتر خود رفت او با دیدن ویدیوهای شگفت‌انگیز دوستش علی، که با نرم‌افزار ادوبی کاراکتر انیماتور خلق شده بودند، به دنیای انیمیشن علاقه‌مند شده بود. علی به او قول داده بود که راز این جادوی شگفت‌انگیز را به او بیاموزد. حتی گفته بود که یادگیری آن بسیار ساده است و نیازی به بلد‌بودن کد‌نویسی هم ندارد.

سامان با راهنمایی علی، کتاب انیمیشن‌سازی با هوش مصنوعی از «سعیده مفیدی نسب» را باز کرد. این کتاب مثل یک راهنمای گام‌ به گام او را به دنیای شگفت‌انگیز انیمیشن‌سازی رهنمون می‌کرد. در اولین فصل کتاب، سامان با دنیای انیماتور آشنا شد. او با شور و اشتیاق اطلاعات کتاب را در ذهن خود حک
کرد. گویی که هر کلمه، دریچه‌ای به سوی دنیای جدیدی را به روی او می‌گشود. ماجراجویی سامان آغاز شد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: سامان و راز انیمیشن‌های شگفت‌انگیز
آدرس سایت برای دانلود رایگان نرم‌افزار کاراکتر انیماتور
فصل 2: سامان و یورش کاراکترهای سرکش
فصل 3: سامان و دنیای شگفت‌انگیز انیماتور
معرفی کاراکترها
نمایش فیلم سامان در بالای صحنه
جابه‌جا کردن کاراکتر روی صحنه
کلیبریت چهره
فصل 4: سامان و راز جادوی صداها
روش اول - جادوی لحظه
معرفی Record face and voice
نمایش و معرفی محیط ضبط صدا
معرفی نوار ضبط صدا
معرفی زمان صدای ضبط‌شده
معرفی افکت‌های انیمیشن
نحوه استفاده از افکت‌های انیمیشن
روش دوم - جادوی ضبط‌شده
کلید ضبط حالت صورت
پرش بدون ضبط صورت به حالت افکت‌گذاری
فصل 5: تغییر پس‌زمینه یا بک‌گراند
اضافه‌کردن پس‌زمینه ذخیره‌شده در کامپیوتر
فصل 6: تغییر سایز انیمیشن
تنظیم کیفیت انیمیشن
ذخیره انیمیشن
فصل 7: فشرده‌سازی جادویی
معرفی نرم‌افزار هندبرک
پیوست 1
چند نوع نرم‌افزار ادوبی کاراکتر انیماتور موجود هست؟
آیا برای اجرای این نرم‌افزار نیاز به اینترنت داریم؟
برای اجرای آفلاین این نرم‌افزار به چه سخت‌افزاری نیازمندیم؟
آیا با موبایل اندروید یا تبلت می‌‌توان با این نرم‌افزار کار کرد؟
دانلود نرم‌افزار ادوبی کاراکتر انیماتور از کدام سایت‌های معتبر ایرانی ممکن است؟
آیا نسخه‌ی کرک‌شده سافت‌ 98 هم 7 روزه است؟
پیوست 2
کار با نرم‌افزار هندبرک
دانلود و نصب نرم‌افزار هندبرک
اضافه‌کردن ویدیو به نرم‌افزار
تنظیمات برای فشرده‌سازی
شروع فشرده‌سازی
ذخیره ویدیو

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب انیمیشن سازی با هوش مصنوعی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات روشنگران راه فردا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات34
زبانفارسی
شابک978-600-7789-38-4
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک، کتاب‌های آموزش گرافیک و انیمیشن
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب انیمیشن سازی با هوش مصنوعی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب انیمیشن سازی با هوش مصنوعی

برای دریافت کتاب انیمیشن سازی با هوش مصنوعی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.