معرفی و دانلود کتاب مرجع بیولوژی کمپبل - جلد 1: شیمی حیات

برای دانلود قانونی کتاب مرجع بیولوژی کمپبل - جلد 1: شیمی حیات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مرجع بیولوژی کمپبل - جلد 1: شیمی حیات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مرجع بیولوژی کمپبل - جلد 1: شیمی حیات

آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید چگونه حیات شکل گرفته است؟ دنیای سلول‌ها و مولکول‌ها چه رازهایی را در خود پنهان کرده‌اند؟ کتاب مرجع بیولوژی کمپبل - جلد 1: شیمی حیات اثر پرفروشِ لیزا یوری، مایکل کاین، استیون واسرمن، پیتر مینورسکی و ربکا اور، دریچه‌ای به دنیای زیست‌شناسی است. این مجموعه 7 جلد را شامل می‌شود که هرکدام با زبانی ساده، مفاهیم پیچیده‌ی زیست‌شناسی را برای خوانندگان توضیح می‌دهد.

درباره‌ی کتاب مرجع بیولوژی کمپبل - جلد 1: شیمی حیات

در دنیای پیچیده زیست‌شناسی، درک مفاهیم پایه‌ای همچون ساختار سلولی و فرآیندهای حیاتی، کلید ورود به دنیایی از شگفتی‌هاست. کتاب مرجع بیولوژی کمپبل - جلد 1: شیمی حیات (Campbell Biology) با نگاهی عمیق و جامع به این مفاهیم بنیادین، خواننده را به قلب علم زیست‌شناسی می‌برد. این اثر ارزشمند پیچیده‌ترین مفاهیم را به شکلی ساده توضیح می‌دهد. نویسندگان کتاب، لیزا یوری (Lisa Urry)، مایکل کاین (Michael Cain)، استیون واسرمن (Steven Wasserman)، پیتر مینورسکی (Peter Minorsky) و ربکا اور (Rebecca Orr) با تخصص و تجربه‌ی خود، خواننده را گام‌به‌گام با اصول اساسی زیست‌شناسی آشنا می‌کنند.

مجموعه هفت جلدی بیولوژی کمپبل یکی از مهم‌ترین و جامع‌ترین منابع آموزشی در زمینه زیست‌شناسی است. این کتاب که توسط نیل کمپبل و همکارانش نوشته شده، به طور گسترده در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین تمام جنبه‌های اصلی زیست‌شناسی مدرن را پوشش می‌دهد؛ از سطح مولکولی گرفته تا اکوسیستم‌ها. موضوعات اصلی این اثر شامل ساختار و عملکرد سلول، ژنتیک، تکامل، تنوع زیستی، فیزیولوژی گیاهی و جانوری، و اکولوژی می‌شوند.

یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی کتاب مرجع بیولوژی کمپبل - جلد 1: شیمی حیات ، ساختار منظم و منطقی آن است؛ نویسندگان با شروع از مفاهیم پایه و حرکت تدریجی به سمت موضوعات پیچیده‌تر، یک مسیر یادگیری روان و قابل فهم را برای خوانندگان ترسیم می‌کنند. این رویکرد به دانش‌آموزان و دانشجویان کمک می‌کند تا پایه‌ی محکمی از دانش زیست‌شناسی را بنا نهند. کتاب مرجع بیولوژی کمپبل - جلد 1: شیمی حیات یک کتاب درسی و راهنمای جامع برای هر کسی است که می‌خواهد درک عمیق‌تری از دنیای زیست‌شناسی داشته باشد. این کتاب با ترکیبی از اطلاعات دقیق علمی، مثال‌های کاربردی و رویکردهای آموزشی موثر، می‌تواند نقطه‌ی عطفی در مسیر یادگیری زیست‌شناسی برای محصلان و دانشجویان باشد. ترجمه‌ی روان و دقیق این اثر توسط شادی یاوری، عبدالرضا راعی، علیرضا صدیقی،نازنین فدایی شیران و بهرام فرهادی مقدم صورت گرفته و انتشارات آفتاب هنر عهده‌دار چاپ و انتشار آن است.

کتاب مرجع بیولوژی کمپبل - جلد 1: شیمی حیات برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای علاقه‌مندان به زیست‌شناسی مناسب است؛ دانشجویان رشته‌های علوم پایه و پزشکی می‌توانند از این اثر به‌عنوان منبعی جامع بهره ببرند. معلمان و اساتید نیز می‌توانند از مطالب و تصاویر آن در تدریس استفاده کنند. علاوه‌بر این، پژوهشگران و متخصصان حوزه‌ی زیست‌فناوری نیز می‌توانند اطلاعات ارزشمندی از این کتاب کسب کنند.

در بخشی از کتاب مرجع بیولوژی کمپبل - جلد 1: شیمی حیات می‌خوانیم

زیست‌شناسی نیز مانند علوم دیگر با مشاهدات دقیق آغاز می‌شود. در جمع‌آوری اطلاعات، زیست‌شناسان معمولا از ابزارهایی مانند میکروسکوپ، دماسنج‌های دقیق یا دوربین‌های تصویربرداری سریع استفاده می‌کنند تا توانایی حواس خود را افزایش دهند و یا اندازه‌گیری‌های دقیق را برای‌شان تسهیل کند. مشاهدات ممکن است اطلاعات ارزشمندی در خصوص جهان طبیعت در بر داشته باشند. برای نمونه مجموعه‌ای از مشاهدات دقیق و جزئی، درک ما از ساختار سلولی را شکل داده‌اند؛ مجموعه دیگری از مشاهدات، پایگاه‌های داده ذخیره‌سازی توالی‌های ژنومی گونه‌های متنوع را گسترش می‌دهند و نشان می‌دهند که بیان کدام ژن‌ها در مواجهه با بیمار‌ی‌های گوناگون تغییر می‌کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مرجع بیولوژی کمپبل - جلد 1: شیمی حیات
نویسنده، ، ، ،
مترجمشادی یاوری، عبدالرضا راعی، علیرضا صدیقی، نازنین فدایی شیران، بهرام فرهادی مقدم
ناشر چاپیانتشارات آفتاب هنر
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات93
زبانفارسی
شابک978-622-92858-0-0
موضوع کتابکتاب‌های زیست شناسی، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مرجع بیولوژی کمپبل - جلد 1: شیمی حیات

برای دریافت کتاب مرجع بیولوژی کمپبل - جلد 1: شیمی حیات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.