معرفی و دانلود کتاب مدیریت عملیاتی اماکن ورزشی

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت عملیاتی اماکن ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت عملیاتی اماکن ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدیریت عملیاتی اماکن ورزشی

مدیریت اماکن ورزشی جنبه‌های مختلفی دارد؛ چون تجارت و بازایابی، مدیریت رویدادهای ورزشی، کاستن از خطرات احتمالی و برقراری امنیت تماشاگر. در کتاب مدیریت عملیاتی اماکن ورزشی نوشته‌ی اریک سی شوارتز، استیسی هال و سایمون شیبلی از زوایای مختلف به مدیریت اماکن ورزشی و برنامه‌ریزی برای آن پرداخته می‌شود. این کتاب در گروه کتاب‌های ورزشی قرار دارد.

درباره‌ی کتاب مدیریت عملیاتی اماکن ورزشی

هر کسی که در عرصه‌ی مدیریت ورزشی فعالیت می‌کند، در مقطعی از زندگی حرفه‌ای خود با بهره‌برداری از یک مرکز ورزشی درگیر می‌شود. این امر هسته‌ی اصلی یک کسب‌وکار ورزشی موفق است. کتاب مدیریت عملیاتی اماکن ورزشی (Sport Facility Operations Management) نوشته‌ی اریک سی شوارتز (Eric C Schwarz)، استیسی هال (Stacey Hall) و سایمون شیبلی (Simon Shibli) یک کتاب درسی جامع و جذاب است که مفاهیم پیشرفته را در مدیریت عملیاتی اماکن ورزشی معرفی می‌کند. ازجمله راهنمایی‌های عملی از سوی مدیران حرفه‌ای اماکن. این کتاب تمام جنبه‌های بنیادین و عملیاتی اماکن ورزشی را از منظری جهانی پوشش می‌دهد.

نویسندگان کتاب مدیریت عملیاتی اماکن ورزشی، اریک سی شوارتز، استیسی هال و سایمون شیبلی، سه نویسنده‌ی باتجربه در عرصه‌ی مدیریت تجارت ورزشی و کار با صنعت مدیریت و رویدادها در آمریکا، اروپا و استرالیا هستند که تحقیقات زیادی در رابطه با مدیریت و فعالیت‌های ورزشی در سراسر جهان انجام داده‌اند. ضمن آنکه در این زمینه تجربه‌ی عملی نیز داشته‌اند. آن‌ها در نگارش این کتاب، از تحقیقات و تجربیات اماکن ورزشی در سراسر دنیا، از اروپا و آمریکا گرفته تا آسیا و خاورمیانه، بهره گرفته‌اند.

معرفی و دانلود کتاب مدیریت عملیاتی اماکن ورزشی

در کتاب مدیریت عملیاتی اماکن ورزشی نویسندگان تلاش می‌کنند تا پا را از نظریه‌پردازی فراتر نهند و وارد تجربیات عملی و حرفه‌ای مرتبط با اماکن، افراد و فناوری شوند. همچنین نویسندگان در این کتاب به مفاهیمی فراتر از واحدهای مدیریت عملیاتی سنتی می‌پردازند. هر فصل از کتاب مدیریت عملیاتی اماکن ورزشی شامل مطالعات موردی و سؤالات بحث‌برانگیز و به‌روز دنیای تکنولوژی است که گام‌به‌گام، از طریق هر عنصر از اماکن ورزشی موفق و مدیریت عملیاتی شما را راهنمایی می‌کند.

اریک سی شوارتز، استیسی هال و سایمون شیبلی در کتاب مدیریت عملیاتی اماکن ورزشی پس از ارائه‌ی نمایی کلی از مدیریت عملیاتی اماکن ورزشی و درک درست این مسئله از دیدگاه جهانی، خوانندگان را با ساختارهای مالکیت، تأمین منابع مالی، ارزیابی سرمایه‌گذاری ثابت و مدیریت پروژه آشنا می‌کنند. در این بین، مسائلی چون رهبری سازمان، مدیریت منابع، بودجه‌بندی و مدیریت مالی، مسائل حقوقی، ارزیابی ریسک، برنامه‌ریزی و مدیریت امنیت توضیح داده می‌شود.

کتاب مدیریت عملیاتی اماکن ورزشی با یک ساختار شفاف از برنامه‌ریزی گرفته تا به‌کارگیری رشته‌های اصلی مدیریت جلو می‌رود و یکی از مطالعات ضروری برای هر دوره‌ی مدیریت ورزشی است که تأثیرات کوتاه‌مدت دارد و میراثی بلندمدت به‌جا می‌گذارد. این کتاب را نشر مبانی با ترجمه‌ی جواد فسنقری، اعظم خلیل‌پور، مجید نامور و شهروز فرج‌زاده منتشر کرده است.

نکوداشت‌ کتاب مدیریت عملیاتی اماکن ورزشی

  • مروری جامع و جهانی به همراه بررسی بهترین دیدگاه‌ها و شیوه‌ها در رشته‌ی عملیات استادیوم. نویسندگان نظریه را با مثال‌های گسترده و مطالعات موردی ترکیب می‌کنند تا نشان دهند چگونه مدیریت عملیاتی اماکن ورزشی می‌تواند به بهترین شکل امنیت را حفظ کند، ریسک را کاهش دهد، برنامه‌ریزی کند، رویدادهای ورزشی را در مقیاس بزرگ مدیریت کند و تصمیم‌گیری، بازاریابی و منابع انسانی منحصربه‌فرد را برای اماکن ورزشی، عملیاتی کند. قدرت این کتاب در مقیاس جهانی آن نهفته است. (مجله‌ی چویس)

کتاب مدیریت عملیاتی اماکن ورزشی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب مدیریت عملیاتی اماکن ورزشی برای استادان و دانشجویان مدیریت ورزشی و کسانی که به صورت تخصصی مدیریت اماکن ورزشی را مطالعه می‌کنند، مناسب است. همچنین خواندن این کتاب برای متخصصان صنعت کسب‌وکار حرفه‌ای مدیریت اماکن ورزشی که در مکان‌های عمومی و مجتمع‌های وسیع تا استادیوم‌ها و میادین بزرگ جهانی کار می‌کنند، مطالبی جذاب و خواندنی دارد.

در بخشی از کتاب مدیریت عملیاتی اماکن ورزشی می‌خوانیم

بخاطر ریسک‌های ضمیمه شده با هزینه‌های ثابت، تکنیک‌های ارزیابی سرمایه‌گذاری ثابت جهت اطلاع‌رسانی فرآیند تصمیم‌گیری تکامل یافته‌اند. زمانی که ما پول قرض می‌گیریم تا بر روی یک پروژه جدید سرمایه‌گذاری کنیم، به این موضوع نیاز داریم که بدانیم آیا استطاعت بازپرداخت وام یا سرمایه اصلی و پرداخت بهره‌ی این وام را داریم یا خیر. علاوه‌بر این، همچنین باید مطمئن شویم که بی‌پول نباشیم و بتوانیم صورتحساب‌های خود را همان‌طور که سررسید می‌شوند، پرداخت کنیم. با توجه به این موارد، ارزیابی سرمایه‌گذاری ثابت، مربوط به کل سرمایه مورد نیاز برای یک پروژه می‌شود. وقتی یک باشگاه درحال ساخته شدن است، به عنوان مثال به کارمندی برای فروش عضویت‌ها نیاز خواهید داشت؛ حتی با وجود اینکه آن مجموعه هنوز افتتاح نشده باشد. بنابراین، به پول نیز برای تأمین مالی این هزینه‌های روزانه و همچنین خرید دارایی‌های ثابت نیاز خواهد بود. بدون در نظر گرفتن اینکه ایده‌های تجاری شما چقدر خوب بنظر ما می‌رسند، هیچ ضمانتی وجود ندارد که سرمایه‌گذاران همه چیز را به همین شکل ببینند. واقعیت این است که تأمین منابع مالی برای سرمایه‌گذاری ثابت با توجه به میزان عرضه و تقاضا محدود خواهد شد؛ بنابراین در این موارد باید صرفه‌جویی صورت بگیرد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: مقدمه‌ای بر مدیریت عملیاتی اماکن ورزشی بخش اول مسائل پیش مدیریتی و پس از اجرا
فصل 2: ساختار مالکیت
فصل 3: تامین منابع مالی اماکن ورزشی
فصل 4: ارزیابی سرمایه گذاری ثابت
فصل 5: مدیریت پروژه برنامه ریزی طراحی و ساخت
بخش دوم: کاربرد اصول مدیریتی و عملیاتی در اماکن ورزشی
فصل 6: رهبری سازمانی و مدیریت منابع انسانی
فصل 7: مدیریت مالی تصمیم گیریهای عملیاتی و بودجه بندی فصل ۸ مدیریت عملیات
بخش سوم: اجرای عملیاتی مدیریت اماکن ورزشی
فصل 9: ارتباطات و بازاریابی چند کاناله
فصل 10: ایجاد تنوع و درآمدزایی
فصل 11: تجربه مشتریان از برنامه ریزی رویداد تا فعال سازی
فصل 12: مسائل قانونی و ارزیابی ریسک
فصل 13: برنامه ریزی امنیتی برای مدیریت اماکن ورزشی
بخش چهارم: اثر بخشی مدیریت و عملکردها
فصل 14: تجزیه و تحلیل عملکرد در اماکن ورزشی
فصل 15: اثرات پایدار و میراث اماکن ورزشی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدیریت عملیاتی اماکن ورزشی
نویسنده، ،
مترجمجواد فسنقری، اعظم خلیل پور، مجید نامور، شهروز فرج زاده
ناشر چاپیانتشارات مبانی
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات276
زبانفارسی
شابک978-622-6882-82-8
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدیریت عملیاتی اماکن ورزشی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مدیریت عملیاتی اماکن ورزشی

برای دریافت کتاب مدیریت عملیاتی اماکن ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.