معرفی و دانلود کتاب ماجراهای من و درسام: فیزیک 1 - پایه دهم تجربی

عکس جلد کتاب ماجراهای من و درسام: فیزیک 1 - پایه دهم تجربی
قیمت:
۵۲,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ماجراهای من و درسام: فیزیک 1 - پایه دهم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماجراهای من و درسام: فیزیک 1 - پایه دهم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماجراهای من و درسام: فیزیک 1 - پایه دهم تجربی

کتاب ماجراهای من و درسام: فیزیک 1 - پایه دهم تجربی نوشته‌ی علی انواری، ایمان سلیمان زاده و مهدی هاشمی، حاوی درس‌نامه، نمونه سؤالات امتحانی و نمونه سؤالات آزمون‌های آزمایشی است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا این درس را بهتر یاد بگیرند و در آزمون‌ها نمره خوبی به دست آورند.

درباره‌ی کتاب ماجراهای من و درسام: فیزیک 1 - پایه دهم تجربی:

هر روز در اطراف شما حوادث بسیاری روی می‌دهد. هر یک از این حوادث یک پدیده است. تابش نور خورشید، حرکت عقربه‌های ساعت، صحبت کردن معلم و شنیدن شما، ترمز کردن یک ماشین، راه رفتن، افتادن برگ از درخت و... هر کدام یک پدیده محسوب می‌شوند. اگر به سادگی از کنار این پدیده‌ها نگذرید و بخواهید دلیل آن‌ها را با شیوه‌های علمی مطالعه کنید، به علم فیزیک نیاز پیدا خواهید کرد.

فیزیک یکی از علوم پایه به شمار می‌رود. فیزیک از بنیادی‌ترین دانش‌ها و اساس همه‌ی مهندسی‌ها و فناوری‌هاست و به همین علت مطالعه و یادگیری آن برای ما اهمیت زیادی دارد.

در این کتاب تلاش شده است تمام مطالب کتاب درسی با زبانی ساده و قابل فهم بیان شود. به مطالبی که اهمیت بیشتری دارند و شاید در امتحانات مورد سؤال قرار بگیرند، بیشتر پرداخته شده و در عوض به مطالب دیگری که خیلی مهم نیستند، بسیار کمتر توجه شده است.

هر سرفصل این کتاب حاوی یک درس‌نامه مفهومی و ساده است که همه‌ی تعاریف و رابطه‌های کتاب درسی را در بر می‌گیرد. مثال‌هایی که در پایان درس‌نامه ارائه شده‌اند، کامل‌کننده‌ی آموزش هستند تا سیر گام به گام و منطقی کتاب رعایت شود.

تمرین‌های انتهایی هر بخش، محتوای آن سرفصل را مورد بررسی قرار می‌دهد و سؤالات گوناگونی که شاید در امتحانات مطرح شوند نیز معرفی می‌کند. در انتها دو نمونه آزمون با پرسش‌های استاندارد و رعایت بارم‌بندی معمول نوبت اول و چهار آزمون با رعایت استانداردهای لازم و شبیه به آزمون‌های نهایی و هماهنگ کشوری قرار گرفته است.

کتاب ماجراهای من و درسام: فیزیک 1 - پایه دهم تجربی برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه دهم رشته‌ی تجربی مخاطبان این کتاب‌اند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: فیزیک و اندازه‌گیری
پاسخ‌نامە فصل اول
فصل دوم: ویژگی‌های فیزیکی مواد
پاسخ‌نامە فصل دوم
فصل سوم: کار، انرژی و توان
پاسخ‌نامە فصل سوم
فصل چهارم: دما و گرما
پاسخ‌نامە فصل چهارم
آزمون‌های نوبت اول
آزمون‌های نوبت دوم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماجراهای من و درسام: فیزیک 1 - پایه دهم تجربی
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات168
زبانفارسی
شابک978-600-412-128-6
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ماجراهای من و درسام: فیزیک 1 - پایه دهم تجربی

رستا پارسائی
۱۴۰۱/۹/۲۸
خیلی خیلی عالیه
مجموعه کتاب‌های ماجرا‌های منو درسام فوق العادس
من نتونسم خوب بخونم برای امتحانم اما یه نگاه رو این کتاب انداختم و بخاطر اسونی مطالبش ک خیلی شیرین هستن تو ذهنم موند و نمره خوبیم گرفتم
immerila_s
۱۴۰۳/۳/۲
وقتی که هنوز انتخاب رشته نکرده بودم نسخه فیزیکی کتاب های خیلی سبز رو برای سال دهمم خریدم الان میخوام همین کارو برای سال بعد هم انجام بدم به شدتتتتت پیشنهاد میکنم
Milad
۱۴۰۳/۲/۶
به نظر من ماجراهای من و درسام عالی هستند
لیندا بزرگی
۱۴۰۳/۱/۲۳
درسنامه عالی اما تعداد مثال ها و تمرین ها کمه
Mh
۱۴۰۲/۱۰/۱۰
درسنامه خوبی داره ولی تمرین هاش کم بود
محمد متین سلگی
۱۴۰۲/۸/۱۳
بدک نیست میشه باهاش درس هارو یاد گرفت
مهدیه
۱۴۰۱/۹/۲۴
خیلی مسئله‌های خوبی داره عالیه😍🤩
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب ماجراهای من و درسام: فیزیک 1 - پایه دهم تجربی

برای دریافت کتاب ماجراهای من و درسام: فیزیک 1 - پایه دهم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.