جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
شرایط استفاده
تماس با ما
اینستاگرام کتابراه
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتابهای رایگان
پشتیبانی
خرید کتاب
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب متنی
›
کامپیوتر
›
بازیهای رایانهای
›
کتاب عوامل جذابیت گیمها: طراحان چگونه با احساسات بازی میکنند
›
کتابهای مرتبط
کتابهای مرتبط با کتاب عوامل جذابیت گیمها: طراحان چگونه با احساسات بازی میکنند
کتاب حماسه متال گیر - جلد اول
رضا حاتمی
۱۳,۵۰۰ ت
کتاب کسب و کار بازیهای دیجیتال
مهدی خزاف
4.7
(امتیاز ۱۴ نفر)
۱۶,۰۰۰ ت
کتاب بازیهای رایانهای در تعلیم و تربیت
بهار ایزدی جزی
3.6
(امتیاز ۵ نفر)
۵,۰۰۰ ت
کتاب یادگیری به وسیله بازیهای دیجیتال: راهنمای عملی برای اساتید و دانشجویان
نیکولا ویتون
۵۳,۰۰۰ ت
کتاب بازیهای دیجیتال و یادگیری: نظریه و پژوهش
نیکلا ویتون
5.0
(امتیاز ۲ نفر)
۱۳,۰۰۰ ت
کتاب گزارش فصلی گردایه تابستان 96
مرکز تحقیقات بازی های دیجیتال (DIREC)
4.0
(امتیاز ۲ نفر)
۴۹,۰۰۰ ت
کتاب نمای باز 1394: شاخصترین اطلاعات مصرف بازیهای دیجیتال در ایران
مرکز تحقیقات بازی های دیجیتال (DIREC)
5.0
(امتیاز ۴ نفر)
رایگان
کتاب گزارش فصلی گردایه بهار 96
مرکز تحقیقات بازی های دیجیتال (DIREC)
4.0
(امتیاز ۱ نفر)
۴۹,۰۰۰ ت
کتاب نمای نزدیک 1394 پلتفرم موبایل: رویش
مرکز تحقیقات بازی های دیجیتال (DIREC)
4.6
(امتیاز ۵ نفر)
رایگان
کتاب بازیهای دیجیتال در حرکت
مرکز تحقیقات بازی های دیجیتال (DIREC)
4.4
(امتیاز ۱۸ نفر)
رایگان
کتاب نمای نزدیک 1394 پلتفرم رایانه: بازیابی
مرکز تحقیقات بازی های دیجیتال (DIREC)
5.0
(امتیاز ۲ نفر)
رایگان
کتاب گزارش فصلی گردایه تابستان 97
مرکز تحقیقات بازی های دیجیتال (DIREC)
5.0
(امتیاز ۲ نفر)
۴۹,۰۰۰ ت
کتاب المپیک واقعی؛ بازیهای مجازی
...
5.0
(امتیاز ۱ نفر)
۱۰,۰۰۰ ت
کتاب بازیهای ایرانی در بازار جهانی
مرکز تحقیقات بازی های دیجیتال (DIREC)
4.1
(امتیاز ۱۵ نفر)
رایگان
کتاب پدیده سال 1394؛ منفور محبوب: کلش آو کلنز
مرکز تحقیقات بازی های دیجیتال (DIREC)
3.9
(امتیاز ۳۲ نفر)
رایگان
کتاب گزارش فصلی گردایه بهار 97
مرکز تحقیقات بازی های دیجیتال (DIREC)
4.0
(امتیاز ۱ نفر)
۴۹,۰۰۰ ت
کتاب نمای نزدیک 1394 پلتفرم کنسول: تنگنا
مرکز تحقیقات بازی های دیجیتال (DIREC)
5.0
(امتیاز ۱ نفر)
رایگان
کتاب گزارش فصلی گردایه زمستان 95
مرکز تحقیقات بازی های دیجیتال (DIREC)
4.3
(امتیاز ۳ نفر)
۴۹,۰۰۰ ت
کتاب سرگرمی و بازی (در فضای مجازی)
علی محمد رجبی
5.0
(امتیاز ۲ نفر)
۱۰,۰۰۰ ت