معرفی و دانلود کتاب طراحی 1 و 2: سوالات طبقه‌ بندی شده 25 سال کنکور هنر

عکس جلد کتاب طراحی 1 و 2: سوالات طبقه‌ بندی شده 25 سال کنکور هنر
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب طراحی 1 و 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب طراحی 1 و 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب طراحی 1 و 2: سوالات طبقه‌ بندی شده 25 سال کنکور هنر

هنرجویان رشته‌های هنرهای تجسمی در مسیر آمادگی برای کنکور، به منبع مطمئنی نیاز دارند تا ضمن آموزش فنون هنری، توانایی آن‌ها در پاسخ‌گویی به سوالات طبقه‌بندی‌شده نیز افزایش یابد. کتاب طراحی 1 و 2 نوشته‌ی صدیقه سلحشور و شهره امینی از جمله‌ی این منابع مفید است.

درباره‌ی کتاب طراحی 1 و 2

رشته‌ی طراحی در مقاطع تحصیلی متوسطه با تمرین‌ها و ارائه‌ی ژوژمان‌های بسیاری همراه است که هنوجویان این رشته را به خوبی آماده می‌کند تا در مراحل پیشرفته‌ی تحصیلی توانایی لازم را داشته باشند. هنرجویان طراحی پس از گذراندن کلاس‌های درسی و کلاس‌های آزاد باید برای آزمونی آماده شوند که می‌توان گفت سرنوشت آن‌ها را مشخص می‌کند. آزمون سراسری در ایران یکی از مراحل سخت آموزشی برای هنرجویان رشته‌های هنر است که باید با آمادگی کامل گذرانده شود. از این رو هنرجویان رشته‌ی طراحی همواره به دنبال راه‌هایی هستند تا بتوانند این دوران را با موفقیت سپری کنند. کتاب طراحی 1 و 2 با ارائه‌ی سوالات طبقه‌بندی شده‌، امکان آزمون و خطا را برای هنرجویان طراحی فراهم می‌کند.

طراحی یکی از رشته‌های جذاب و درعین‌حال سخت در میان رشته‌های تحصیلی هنر است. هنرمندان بزرگ ایران با سال‌ها تمرین و کار مداوم توانسته‌اند در مراتب بالای هنری خودی نشان بدهند و در سرگشت شماری از هنرمندان هنرهای تجسمی پیداست که مطالعه‌ی مداوم و تحصیل در دانشگاه یکی از عوامل موثر در موفقیت ایشان بوده است. آمادگی برای ورود به دانشگاه از طریق تجربه کردن و قرار گرفتن در محیط آزمون به خوبی میسر می‌شود. صدیقه سلحشور و شهره امینی در کتاب طراحی 1 و 2 با در نظر گرفتن نیاز دانش‌آموزان رشته‌های فنی و کارودانش مجموعه سوالاتی را طراحی کرده‌اند که توانایی مخاطب در آشنایی با این رشته افزایش یابد.

کتاب طراحی 1 و 2 به عنوان یکی از منابع معرفی‌شده توسط سازمان سنجش، در هر فصل به سراغ تشریح یکی از عناصر طراحی رفته و مخاطب را در آگاهی از تکنیک‌های مختلف طراحی یاری می‌کند. این کتاب با بررسی موضوعات کلیدی درباره‌ی فنون طراحی، هنرجو را برای انجام تمرین‌های مختلف آماده کرده و همین‌طور سوالات مورد نیاز را برای آمادگی او ارائه می‌کند. هنرجویان در هر فصل از این کتاب با نکته‌ی تازه‌ای روبه‌رو می‌شوند و پس از آن باید به سوالات هر درس پاسخ بدهند.

نویسندگان کتاب طراحی 1 و 2 با طراحی سوالات و پاسخ‌های چهار گزینه‌ای، هر درس از طراحی را به عنوان مرحله‌ای پیش‌رونده در نظر گرفته‌اند تا از این طریق، هنرجویان به صورت مرحله به مرحله در پاسخ‌گویی به سوالات تجربه کسب کنند. بررسی و تشریح موضوعات و طراحی سوالات این کتاب به گونه‌ای است که مخاطب ضمن یادگیری برخی از نکات آموزشی، می‌تواند فضای رقابتی کنکور هنر را نیز تجربه کند.

کتاب طراحی 1 و 2 یکی از منابع مفید در میان کتاب‌های تست کنکور هنر است و هنرجویان رشته‌ی طراحی می‌توانند با آزمودن مراحل این کتاب آمادگی بیشتری برای موفقیت در کنکور هنر داشته باشند. این کتاب نوشته‌ی صدیقه سلحشور و شهره امینی است و توسط انتشارات برگ نگار منتشر شده است.

کتاب طراحی 1 و 2 برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان رشته‌ی هنر که قصد شرکت در آزمون سراسری کارشناسی هنر را دارند از مطالب این کتاب بهره‌مند خواهند شد.

در بخشی از کتاب طراحی 1 و 2: سوالات طبقه‌ بندی شده 25 سال کنکور هنر می‌خوانیم

پس از رنسانس پیروی از طبیعت و تقلید شکل ظاهری اجسام و موجودات چند قرن ادامه داشت که بعدها به‌عنوان کوشش بی‌فایده و پست‌تر از آنچه طبیعت به ما نشان می‌دهد، قلمداد می‌شد. با اختراع دوربین عکاسی رقابت با طبیعت یا تکرار آنچه با چشم دیده می‌شود، رد شد. در هنر مدرن، رشته‌های هنری به هم نزدیک‌تر شدند و طراحی ویژگی‌های تازه‌ای پیدا کرد. طراحی در عصر حاضر با وجود تغییر در مفهوم طراحی از اهمیت آن کاسته نشده است.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: طراحی 1
خلاصه‌ی مطالب کتاب
تست‌های منطبق بر خطوط کتاب
نمونه سوالات 25 سال کنکور سراسری و آزاد
پاسخنامه
فرهنگ لغات و اصطلاحات طراحی 1
بخش دوم: طراحی 2
خلاصه‌ی مطالب کتاب
تست‌های منطبق بر خطوط کتاب
نمونه سوالات 25 سال کنکور سراسری و آزاد
پاسخنامه
فرهنگ لغات و اصطلاحات طراحی 2

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب طراحی 1 و 2: سوالات طبقه‌ بندی شده 25 سال کنکور هنر
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات برگ نگار
سال انتشار۱۳۸۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات223
زبانفارسی
شابک978-964-7352-45-1
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب طراحی 1 و 2

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب طراحی 1 و 2

برای دریافت کتاب طراحی 1 و 2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.