معرفی و دانلود کتاب صوتی من خواب دیده‌ام

عکس جلد کتاب صوتی من خواب دیده‌ام
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من خواب دیده‌ام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من خواب دیده‌ام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی من خواب دیده‌ام

کتاب صوتی من خواب دیده‌ام نوشته‌ی فاطمه الیاسی، داستانی با مضامین مذهبی و تاریخی است که ریشه در واقعیت دارد. الیاسی در این کتاب، ماجرای فرقه‌ی واقفیه و انحرافی که در دین ایجاد کردند را در قالب یک داستان روایت می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی من خواب دیده‌ام

فاطمه الیاسی در کتاب صوتی من خواب دیده‌ام، داستانی تاریخی و مذهبی را به مخاطبان ارائه کرده. این رمان به‌طور خاص به ماجرای به وجود آمدن فرقه‌ی «واقفیه» می‌پردازد. واقفیه فرقه‌ای انحرافی بودند که از زمان امام هفتم شیعیان به وجود آمدند. آن‌ها جمعی به سرکردگی وکلای امام کاظم بودند که در زمان مرگ این حضرت، ثروت ایشان را به ناحق نزد خود نگه داشتند و با تغییر آیات و احادیث به نفع خودشان، تلاش کردند تا مردم را از بیعت با امام رضا باز دارند و به بیعت با خودشان به‌عنوان ولی امام دعوت کنند. این کتاب با آنکه ساختاری رمان‌گونه دارد، ولی از منابع معتبری چون «الغیبة» و «اختیار معرفة الرجال» شیخ طوسی، «علل الشرایع» شیخ صدوق، «الارشاد» شیخ مفید، «اعلام الوری» طبرسی و ... برای نوشتن آن بهره گرفته شده که آن را به واقعیت بسیار نزدیک کرده است.

در طول تاریخ دین، انحرافات زیادی به وجود آمد که بخشی از آن حاصل بدفهمی و یا انتقال نامناسب آیات و احادیث به دیگران بود. اما در ماجرای فرقه‌ی واقفیه چنین اتفاقی رخ نداد؛ یعنی آنچه که از مشکلات و ناگواری‌ها برای مردم و اهل بیت پیش آمد حاصل سوءتفاهماتی جزئی نبود که از بدفهمی ایجاد شده، بلکه عده‌ای دانسته و با نیاتی شیطانی در تلاش بودند تا با اشاعه‌ی آیات و احادیث و روایاتی که در ظاهر با اهدافشان هم‌سو بودند، مردم را فریب بدهند. کسب قدرت و البته حفظ اموالی که از امام کاظم باقی مانده بود، دلیل اصلی ایجاد این فرقه و تمام اعمال پلیدی بود که در جهت فریب مردم انجام شد.

تمام این وقایع تاریخی بخشی از کتاب صوتی من خواب دیده‌ام هستند که کاری از نشر صوتی سماوا و انتشارات چاپ و نشر بین‌الملل است. این کتاب را با صدای فاطمه رضی و مجید تیزرو می‌شنوید.

کتاب صوتی من خواب دیده‌ام برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از دوست‌داران رمان‌های مذهبی هستید، از شنیدن این کتاب استقبال خواهید کرد.

در بخشی از کتاب صوتی من خواب دیده‌ام می‌شنویم

خانه‌اش کوچک است، اما نه به کوچکی خانه‌ام در مدینه. نصف حیاط یک وجبی‌اش را ایوان کوتاهی گرفته و سایه انداخته. روبنده را باز می‌کنم و «پوف» می‌کشم. تحملش آن هم در این هوای گرم، عذاب‌آور است. روبه‌روی خانه می‌ایستم و به اتاق خالی چشم می‌دوزم. چقدر جای فضل اینجا خالی است که بدود و با پاهای تپل گوشتالویش از پله‌ها بالا برود. چشمم را می‌بندم و او را کنار پنجره‌ی اتاق بالایی تصور می‌کنم. سرش را از پنجره بیرون آورده و تا کمر از آن آویزان شده. خیز برمی‌دارم به سمتش و دهان باز می‌کنم که بگویم «نکن بچه می‌افتی!» اما قبل از اینکه صدایی از گلوی من خارج شود، صدایی از پشت سر میخکوبم می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
22 دقیقه
قسمت یک
35 دقیقه
قسمت دو
11 دقیقه
قسمت سه
13 دقیقه
قسمت چهار
8 دقیقه
قسمت پنج
16 دقیقه
قسمت شش
9 دقیقه
قسمت هفت
9 دقیقه
قسمت هشت
18 دقیقه
قسمت نه
8 دقیقه
قسمت ده
11 دقیقه
قسمت یازده
8 دقیقه
قسمت دوازده
15 دقیقه
قسمت سیزده
11 دقیقه
قسمت چهارده
13 دقیقه
قسمت پانزده
11 دقیقه
قسمت شانزده
16 دقیقه
قسمت هفده
11 دقیقه
قسمت هجده
14 دقیقه
قسمت نوزده
11 دقیقه
قسمت بیست
10 دقیقه
قسمت بیست‌ویک
16 دقیقه
قسمت بیست‌ودو
9 دقیقه
قسمت بیست‌وسه
8 دقیقه
قسمت بیست‌وچهار
17 دقیقه
قسمت بیست‌وپنج
8 دقیقه
قسمت بیست‌وشش
17 دقیقه
قسمت بیست‌وهفت
9 دقیقه
قسمت بیست‌وهشت
8 دقیقه
قسمت بیست‌ونه
6 دقیقه
قسمت سی
14 دقیقه
قسمت سی‌ویک
8 دقیقه
قسمت سی‌ودو
10 دقیقه
قسمت سی‌وسه
10 دقیقه
قسمت سی‌وچهار
7 دقیقه
قسمت سی‌وپنج
21 دقیقه
قسمت سی‌وشش
10 دقیقه
قسمت سی‌وهفت
26 دقیقه
قسمت سی‌وهشت
10 دقیقه
قسمت سی‌ونه
9 دقیقه
قسمت چهل

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی من خواب دیده‌ام
نویسنده
راویمجید تیزرو، فاطمه رضی
ناشر چاپی شرکت چاپ و نشر بین الملل
ناشر صوتی گروه فرهنگی سماوا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی من خواب دیده‌ام

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی من خواب دیده‌ام

برای دریافت کتاب صوتی من خواب دیده‌ام و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.