معرفی و دانلود کتاب صوتی دزدان دریایی به مدرسه نمی‌روند!

عکس جلد کتاب صوتی دزدان دریایی به مدرسه نمی‌روند!
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دزدان دریایی به مدرسه نمی‌روند! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دزدان دریایی به مدرسه نمی‌روند! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دزدان دریایی به مدرسه نمی‌روند!

کتاب صوتی دزدان دریایی به مدرسه نمی‌روند! یک داستان آموزنده برای بچه‌هایی است که از مدرسه می‌ترسند. این کتاب که توسط لیزا رابینسون نوشته شده است، قصه‌ی امیلی، دزد دریایی کوچکی را می‌گوید که دوست ندارد از کشتی مربی مهدکودکش دل بکند و به فضاپیمای یک ناخدای جدید برود. اما کم کم متوجه می‌شود که مدرسه هم می‌تواند پر از ماجراهای جالب باشد. کتاب حاضر نامزد جایزه‌ی گودریدز شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی دزدان دریایی به مدرسه نمی‌روند!

امیلی دزد دریایی کوچولویی است که دوست ندارد برود کلاس اول. مدرسه یک فضاپیمای بزرگ و جالب است، اما او دلش برای ناخدای خودش، مربی مهدکودکش، تنگ می‌شود و دلش می‌خواهد در کشتی او بماند. از آنجایی‌که دزدهای دریایی به قوانین اهمیت نمی‌دهند، پس او هم به قانون مدرسه رفتن توجهی نمی‌کند و در کشتی مهدکودکش می‌ماند. او حتی سعی می‌کند کشتی مهدکودک را بدزدد.

کتاب صوتی دزدان دریایی به مدرسه نمی‌روند! (Pirates Don't Go to Kindergarten) به قلم لیزا رابینسون (Lisa Robinson) داستان امیلی کوچولو و مدرسه است. این داستان از ترس بچه‌ها از مدرسه روایتی جذاب و شیطنت‌آمیز می‌سازد و آن‌ها را برای شرایط جدید در مدرسه آماده می‌کند. رابینسون همچنین با زبانی ساده با بچه‌ها درباره‌ی تغییر حرف می‌زند و به آن‌ها یاد می‌دهد که تغییرات ممکن است سخت باشند، اما به سختی‌اش می‌ارزند و نباید از آن‌ها ترسید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی دزدان دریایی به مدرسه نمی‌روند!

کتاب صوتی دزدان دریایی به مدرسه نمی‌روند! در سال 2019 نامزد جایزه‌ی گودریدز برای بهترین کتاب تصویری شده. سارا سلیمی آن را به فارسی برگردانده و به همت انتشارات مهرسا روانه‌ی بازار کتاب ایران شده است. شما آن را با صدای سارا عرب پوریان می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب دزدان دریایی به مدرسه نمی‌روند!

  • یک قصه‌ی شاد درباره‌ی یک گذار حیاتی در کودکی. (پابلیشرز ویکلی)
  • توجه توجه! در این قصه یک دزد دریایی باحال و کلاس‌های کهکشانی داریم که دل هر کوچک و بزرگی را می‌برد. سفر جذاب و پرسروصدا که به بچه‌ها یادآوری می‌کند تغییر هرچند سخت، اما اصلا بد نیست. (School Library Journal)

کتاب صوتی دزدان دریایی به مدرسه نمی‌روند! برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای بچه‌های 5 تا 7 سال مناسب است، به‌خصوص آن‌هایی که قرار است به مدرسه بروند یا تغییری در زندگی‌شان ایجاد بشود.

در بخشی از کتاب صوتی دزدان دریایی به مدرسه نمی‌روند! می‌شنویم

اولین روز مدرسه بود، امیلی رفت سراغ صندوق دریایی بزرگش.
خب، ببینیم اینجا چی داریم:
نقشه‌ی گنج. آهان. همین جاست!
دوربین تک چشمی. این هم که هست.
شمشیر. این هم که اینجاست.
امیلی آماده شد تا بادبان‌ها را بالا بکشد.
چی می‌شد اگر ناخدا چویی، خشن‌ترین و نترس‌ترین و بهترین ناخدای کشتی دزدان دریایی مهدکودک همین الان می‌توانست او را در این حالت ببیند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
دزدان دریایی به مدرسه نمی‌روند

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دزدان دریایی به مدرسه نمی‌روند!
نویسنده
مترجمسارا سلیمی
راویسارا عرب پوریان
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دزدان دریایی به مدرسه نمی‌روند!

برای دریافت کتاب صوتی دزدان دریایی به مدرسه نمی‌روند! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.