معرفی و دانلود کتاب راهنمای جامع تحلیل حجم قیمت

عکس جلد کتاب راهنمای جامع تحلیل حجم قیمت
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای جامع تحلیل حجم قیمت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای جامع تحلیل حجم قیمت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمای جامع تحلیل حجم قیمت

کتاب راهنمای جامع تحلیل حجم قیمت، اثری برای آشنایی با مفاهیم کلیدی تحلیل حجم و قیمت (VPA) و روش‌های استفاده از آن‌ها برای پیش‌بینی مسیرِ حرکتِ بازار است. آنا کولینگ، نویسنده‌ی کتاب،‌ در این اثر روش‌‌های خواندن بازار را آموزش می‌دهد. پس از مطالعه‌ی کتاب حاضر، بازار را بهتر می‌شناسید، روش‌های تحلیل حجم و قیمت را یاد می‌گیرید و تصمیم‌های هوشمندانه‌‌تری را در بازارهای مالی اتخاذ می‌کنید.

درباره‌ی کتاب راهنمای جامع تحلیل حجم قیمت

کتاب راهنمای جامع تحلیل حجم قیمت (A Complete Guide To Volume Price Analysis)، منبعی سودمند و کاربردی برای آشنایی با مفاهیم مهمِ تحلیل بازار است. آنا کولینگ (Anna Coulling)، نویسنده‌ی کتاب،‌ بخش مهمی از این اثر را به معرفی و بررسی روش‌های تحلیل حجم قیمت (Volume Price Analysis)، اختصاص داده است. منظور از تحلیل حجم قیمت در این اثر، روشی برای پیش‌بینی جهت حرکت بازار با بررسی حجم معاملات در کنار قیمت سهام شرکت‌ها و اوراق قرضه منتشره‌شده توسط شرکت‌ها یا واسطه‌های دولتی است. با مطالعه‌ی این کتاب می‌توانید از تحلیل حجم قیمت برای شناسایی روندها، نقاط ورود و خروج و تأیید سیگنال‌های اقتصادی کمک بگیرید. کتاب حاضر، تمامی اطلاعات لازم را برای استفاده از تحلیل حجم قیمت در معامله‌ها در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. نویسنده در کنار توضیحِ مفاهیم پیچیده‌ی بازارهای مالی، مثال‌های روشن‌و‌واضحی را از تجربه‌های شخصی خود در معامله‌های بین‌المللی مطرح کرده است. مطالعه‌ی این تجربه‌ها و مثال‌ها، کتاب راهنمای جامع تحلیل حجم قیمت را به مرجعی کامل برای آشنایی با مفاهیم معامله‌گری در بازارهای مالی تبدیل می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب راهنمای جامع تحلیل حجم قیمت

مطالب کتاب راهنمای جامع تحلیل حجم قیمت با معرفی روش‌هایی آغاز می‌شود که معامله‌گران سرشناسی مانند جس لیومور، چارلز داو و ریچارد وایکوف از آن‌ها برای دسترسی به ثروتی هنگفت بهره گرفته‌اند. نویسنده در ادامه درباره‌ی اهمیت حجم قیمت سخن رانده است. پس از مطالعه‌ی این بخش، متوجه می‌شوید که چرا حجم، تنها اندیکاتور پیشرو به‌حساب می‌آید و چرا در ترکیب با قیمت، جهت واقعی آینده‌ی بازار را مشخص می‌کند. قیمت واقعی، پارامتر دیگری است که اثربخشی چشمگیری در نمایان‌ کردن سودِ خرید و فروش دارد. آنا کولینگ در این کتاب توضیحات کاملی را درباره‌ی اصول اولیه‌ی تحلیل حجم قیمت مطرح کرده است. پس از کسب اطلاعات کامل درباره‌ی روش‌های تحلیل حجم قیمت، سطح‌بندی تحلیلِ حجم قیمت را یاد می‌گیرید. توقف حجم و رسیدنِ حجم به سقف، مفهوم‌های دیگری هستند که نویسنده در این اثر به توضیح و آموزش آن‌‌ها توجه نشان داده.

مطالب کتاب راهنمای جامع تحلیل حجم قیمت با مثال‌هایی از تحلیل حجم قیمت ادامه پیدا می‌کند. در این مثال‌ها، نمونه‌هایی علمی و دقیق از بازارهای مختلف مطرح شده است. مطالعه‌ی این مثال‌ها، درک دقیقی را از شیوه‌های تحلیل قیمت با کمک نمودار تیک،‌ سهام بازار نقدی،‌ ارزهای بازار اسپات فارکس، شاخص‌های بازار آتی و بازارهای کالا در اختیار خواننده قرار می‌دهد. با کمک این مثال‌ها می‌توانید تمامی بازارها و نمودارهای مختلف از نمودار زمانی گرفته تا نمودار تیک را کاملاً‌ تشریح و علامت‌گذاری کنید. آنا کولینگ، مطالب این اثر را با معرفیِ برخی از آخرین پیشرفت‌های حوزه‌ی تحلیل حجم قیمت و پیش‌بینی مسیر احتمالیِ آن در آینده،‌ به پایان رسانده است.

کتاب راهنمای جامع تحلیل حجم قیمت را انتشارات نبض دانش، چاپ و روانه‌ی بازار کرده و ارجاسب محمدی، مترجم آن است.

کتاب راهنمای جامع تحلیل حجم قیمت برای چه کسانی مناسب است؟

این اثر برای معامله‌گران، سرمایه‌گذاران و تحلیلگرانی که در پی درک و استفاده از تحلیل حجم و قیمت برای پیش‌بینی بازار و بهبود نتایج معاملاتی خود هستند، مناسب است.

در بخشی از کتاب راهنمای جامع تحلیل حجم قیمت می‌خوانیم

میله حجم، نشان می‌دهد که بازار، قصد پیوستن به این رفتار قیمت را ندارد، به یک دلیل مشخص: در اینجا، بازار گردان سهم در حال ارزیابی سطوح خرید و فروش است و در نتیجه مشارکت جدی در حرکت ندارد تا زمانی که مطمئن شود خریداران وارد بازار می‌شوند. همین سناریو در بازار فارکس هم وجود دارد. یک خبر فوندامنتال منتشر می‌شود و بازارگردان، فرصت خوبی برای فعال کردن حد ضررها به‌دست می‌آورد. قیمت در زمان انتشار خبر، حرکت تندی انجام می‌دهد، اما با حجم کوچک.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل یک: هیچ چیز جدیدی در معامله‌گری وجود ندارد
فصل دو: اهمیت حجم
فصل سه: قیمت واقعی
فصل چهار: اصول اولیه تحلیل حجم قیمت
فصل پنج: تحلیل حجم قیمت: ساخت تصویر کلی
فصل شش: سطح بعدی تحلیل حجم قیمت
فصل هفت: حمایت و مقاومت
فصل هشت: روندها و خطوط روند دینامیک
فصل نه: حجم در قیمت
فصل ده: مثال‌هایی از تحلیل حجم قیمت
فصل یازده: جمع‌بندی
فصل دوازده: نسل آینده حجم و قیمت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمای جامع تحلیل حجم قیمت
نویسنده
مترجمارجاسب محمدی
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات265
زبانفارسی
شابک978-622-8246-21-5
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راهنمای جامع تحلیل حجم قیمت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب راهنمای جامع تحلیل حجم قیمت

برای دریافت کتاب راهنمای جامع تحلیل حجم قیمت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.