معرفی و دانلود کتاب راهنمای استخدام و کار در پروژه‌های صنعتی

عکس جلد کتاب راهنمای استخدام و کار در پروژه‌های صنعتی
قیمت:
۱۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای استخدام و کار در پروژه‌های صنعتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای استخدام و کار در پروژه‌های صنعتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمای استخدام و کار در پروژه‌های صنعتی

کتاب راهنمای استخدام و کار در پروژه‌های صنعتی نوشته‌ی احسان فرزین آبده گاه است که در ادامه‌ی دو اثری که پیش‌تر در زمینه‌ی استخدام توسط مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهرن منتشر شده، در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. این کتاب قرار است به شما نکات تازه و ارزشمندی در زمینه‌ی استخدام در پروژه‌های صعنتی ارائه دهد که بی‌شک می‌تواند برای بسیاری از کسانی که می‌خواهند در این زمینه فعالیت کنند، ارزشمند واقع شود.

درباره‌ی کتاب راهنمای استخدام و کار در پروژه‌های صنعتی

در طی سال‌های اخیر، آثار پژوهشی و کارآمدی در زمینه‌ی روش‌های صحیح مصاحبه در استخدام برای مخاطبان منتشر شده است. در این کتاب‌ها و مقالات کوشش شده تا مسیر مشخصی برای مخاطب مورد نظر ترسیم شود تا با کسب دانش در این زمینه با آمادگی بیشتری برای درخواست کار عمل کنند. در این راستا، باید گفت که مخاطب امروز از منابع و مراجع باکیفیت و قابل ارجاعی در هر زمینه‌ای برخوردار است و می‌تواند از آن سود برد. کتاب راهنمای استخدام و کار در پروژه‌های صنعتی اثری از احسان فرزین آبده گاه و یکی از این منابع قابل استناد است.

همان‌طورکه در صفحات ابتدایی این کتاب به آن اشاره شده، در واقع این اثر ادامه‌ای بر دو کتابی‌ست که پیشتر با عناوین «راهبردهای استخدام در ایران» و «رمزهای موفقیت در مصاحبه‌های استخدامی» منتشر شده است. این کتاب توسط شخصی نوشته شده که چندین سال است به‌صورت حرفه‌ای در پروژه‌های صنعتی در نقش کارشناس برنامه‌ریزی فعالیت کرده و به‌خوبی از سازوکارهای مربوط به آن شناخت دارد و می‌داند چه اطلاعاتی را باید در اختیار مخاطبان قرار دهد.

معرفی و دانلود کتاب راهنمای استخدام و کار در پروژه‌های صنعتی

کتابی که می‌خوانید، سعی دارد به شما، در مقام یک راهنمای حرفه‌ای، از جزئیات استخدام شدن در پروژه‌های صنعتی بگوید. در واقع، این کتاب بیش از هر مقاله‌ی دیگری می‌تواند شما را برای مصاحبه‌های کاری و درخواست استخدام در یک پروژه‌ی حرفه‌ای یاری کند. در کتاب راهنمای استخدام و کار در پروژه‌های صنعتی، احسان فرزین آبده گاه این اطلاعات را با نثری روان و گیرا در اختیار مخاطبان قرار داده است. وی از اتفاقات ریز و درشتی می‌گوید که در فرایند استخدام در پروژه‌های صنعتی وجود دارد و با آن‌ها روبه‌رو خواهید شد. اما این کتاب فقط به بخش مقدمه‌ی کار یعنی استخدام نپرداخته و درباره‌ی چالش‌های فرد در محیط کار نیز مطالبی ارائه داده است.

یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که یک شخص برای ورود به پروژه‌ها باید به آن آگاه باشد، شناخت گسترده و بازشناسی دپارتمان‌های رایج و شناخته‌شده در زمینه‌ی پروژه‌های صنعتی است. در واقع، مخاطب پیش از هرچیز باید بداند که چه منابع و محیطی برای مراجعه وجود دارد تا سپس خود را برای ارائه به آن دپارتمان‌ها آماده کند. پس در فصول ابتدایی کتاب راهنمای استخدام و کار در پروژه‌های صنعتی با چنین منابعی آشنا می‌شوید. نویسنده سعی کرده در این بخش ویژگی‌های هرکدام از این دپارتمان‌ها را برای مخاطب شرح دهد.

یکی دیگر از مواردی که محتوای کتاب راهنمای استخدام و کار در پروژه‌های صنعتی را شکل داده، مشاغل مرتبط با هر دپارتمان و شرایط احراز است. این بخش نسبت به فحوای پیشین، جزئیات بیشتری را دربرمی‌گیرد و مخاطبان باید با دقت نظر این فصل را مورد بررسی قرار دهند. گفتنی‌ست که در این بخش شما به گزینش دپارتمان‌های مرتبط می‌پردازید و بر آن جاهایی متمرکز می‌شوید که با شرایط کار شما هماهنگ است. از دیگر مطالب کتاب می‌توان به توصیه‌ها و پیشنهاداتی اشاره کرد که احسان فرزین آبده گاه در بخش پایانی کتاب به مخاطبان ارائه داده است. در این بخش، مؤلف کتاب نکاتی را به مخاطبان گوشزد می‌کند که در فرایند گزینش و مراجعه به کارشان آید.

کتاب راهنمای استخدام و کار در پروژه‌های صنعتی تألیف احسان فرزین آبده گاه توسط مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر شده است.

کتاب راهنمای استخدام و کار در پروژه‌های صنعتی برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن کتاب به کسانی که می‌خواهند در پروژه‌های صنعتی فعالیت کنند و یا درآستانه‌ی یک مصاحبه‌ی استخدامی هستند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب راهنمای استخدام و کار در پروژه‌های صنعتی می‌خوانیم

گاهی کارهایی وجود دارد که در فهرست بها مشخص نشده است. مثلا سرپرست کارگاه تصمیم می‌گیرد که فضای اطراف ساختمان اداری را با گل و گیاه زینتی بیاراید. در این حالت،‌ پیمانکار مرتبط که در حال انجام دیگر موارد فهرست است، بیست اصله درخت زینتی،‌ ربع کیلو تخم چمن و یک تن کود حیوانی خریداری کرده و فاکتور خرید را به سفارش‌دهنده تحویل می‌دهد و مبلغی هم به‌عنوان سود دریافت می‌کند. همان‌گونه که مشخص است این نوع قرارداد مبتنی بر فاکتور، همان قرارداد از نوع بازپرداخت هزینه یا پیمان مدیریت است که در حین قرارداد فهرست بها پیش آمده است. بنابراین انواع قراردادها در یک پروژه ممکن است به‌طور هم‌زمان بسته شود. گاهی در قراردادهای قیمت ثابت،‌ قراردادهای فهرست‌بهایی نیز برای فعالیت‌های پیش‌بینی‌نشده استفاده می‌شود که در بسیاری از پروژه‌ها معمول است.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: کار در پروژه‌های صنعتی
بخش دوم: فرایند و انواع پروژه
بخش سوم: چارت درونی یک پروژه، دپارتمان‌ها و شرایط استخدام
بخش چهارم:‌ توضیه‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمای استخدام و کار در پروژه‌های صنعتی
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات95
زبانفارسی
شابک978-600-124-616-6
موضوع کتابکتاب‌های مصاحبه شغلی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب راهنمای استخدام و کار در پروژه‌های صنعتی

برای دریافت کتاب راهنمای استخدام و کار در پروژه‌های صنعتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.