معرفی و دانلود کتاب دایره المعارف تعبیر‌ خواب جامع

عکس جلد کتاب دایره المعارف تعبیر‌ خواب جامع
قیمت:
۹۰۰۰۰ ۴۵,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دایره المعارف تعبیر‌ خواب جامع و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دایره المعارف تعبیر‌ خواب جامع و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دایره المعارف تعبیر‌ خواب جامع

کتاب دایره المعارف تعبیر‌ خواب جامع که آن را بیتا حافظی گردآوری کرده است، یکی از بهترین راهنماها برای کسانی‌ست که به تعبیر خواب اعتقاد دارند. این کتاب، بر اساس حروف الفبا، همه‌ی مواردی را که ممکن است شما در خواب ببینید، به همراه تعبیر آن از نظر مشهورترین و معتبرترین معبران خواب بررسی کرده است. امام جعفر صادق (ع)، دانیال و یوسف نبی (ع)، ابن‌سیرین، علامه‌ی مجلسی و... از جمله‌ی این افرادند.

درباره‌ی کتاب دایره‌المعارف تعبیر‌ خواب جامع

خواب همواره دنیایی از رمز و رازها برای انسان‌ها، بوده است. هر کس، بر اساس دیدگاه خود، خواب را به شکلی می‌بیند. برخی آن را تلاش روح و روان برای حل‌وفصل کردن مشکلات ناخودآگاه می‌دانند؛ بعضی افراد فعالیت مغز را در جهت طبقه‌بندی اطلاعات جدید و حل مسائل تازه می‌بینند؛ گروه دیگری آن را دریچه‌ای به جهان بدون چارچوب قلمداد می‌کنند و برخی نیز آن را خروج از جسم و قدم گذاشتن در عالم روح و معنا می‌پندارند. هر چه باشد، به اعتقاد بیشتر مردم، خواب، اتفاقی بسیار فراتر از دیدن تصاویری کج‌ومعوج و بدون کارکرد است. خواب سرشار از معناست و کاوش در آن، می‌تواند اطلاعات خوبی به ما بدهد.

اطلاعاتی که گروه بزرگی از انسان‌ها به صحت و اعتبار آن ایمان دارند، فقط باید آن اطلاعات را درست تعبیر کنند. آن وقت است که به منبعی متافیزیکی برای پیش‌بینی آینده یا تشخیص درست از نادرست و فهم دنیای پیرامونشان دست پیدا می‌کنند. یکی از بهترین راه‌‌ها برای تعبیر درست خواب، اعتماد به برترین معبران تاریخ است. حتما داستان یوسف پیامبر را شنیده‌اید. او با تعبیر درست خواب، علاوه‌بر نجات خود از زندان، مصر را نیز از قحطی نجات داد. خبر خوب این است که به نظر می‌رسد، در کتاب دایره‌المعارف تعبیر‌ خواب جامع می‌توانید به دانش او و بسیاری از بزرگترین عالمان این حوزه، دسترسی داشته باشید.

یکی از نقاط ضعف اکثر کتاب‌های تعبیر خواب، این است که فقط بر اساس گفته‌های یکی از تعبیرکنندگان خواب نام‌آشنای تاریخ نوشته شده‌اند. اما بیتا حافظی، در کتاب دایره‌المعارف تعبیر‌ خواب جامع ذیل هر عنوان، تمام تعابیری که از بزرگان این حوزه‌، در دسترس است جمع‌آوری کرده. امام جعفر صادق (ع)، یوسف نبی (ع)، دانیال نبی (ع)، علامه‌ی مجلسی (ره)، محمد ابن‌سیرین و ابراهیم کرمانی از کسانی هستند که تعبیر خواب‌های آن‌ها در این کتاب آمده است.

کتاب دایره‌المعارف تعبیر‌ خواب جامع، به صورت کاملا طبقه‌بندی‌شده است. به این صورت که، بر اساس حروف الفبا، از آ تا ی، همه‌ی عناوینی که ممکن است درباره‌ی آن خواب ببینید، بیان و سپس، تعبیر هر کدام، از منظر افراد مختلف، ارائه شده است. فرقی نمی‌کند درباره‌ی چه چیزی خواب دیده باشید، از میوه‌های مختلف، وسایل، اجسام و... تا افعال و مفاهیم متفاوت؛ موضوع محوری خوابتان را دریابید و درباره‌اش در کتاب به جست‌وجو بپردازید. اگر کلمه‌ی خاص مد نظرتان را پیدا نکردید، به هم‌معنی‌ها و محتواهای مشابه فکر کنید. تعبیرهای متعدد ارائه‌شده، باعث می‌شود شما بر اساس خوابی که دیده‌اید و موقعیتی که دارید، تعبیری را که بیشتر با شرایطتان هماهنگ است، انتخاب کنید.

کتاب دایره‌المعارف تعبیر‌ خواب جامع را انتشارات طلایه به چاپ رسانده است.

کتاب دایره‌المعارف تعبیر‌ خواب جامع برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب دایره‌المعارف تعبیر‌ خواب جامع برای کسانی که به تعبیر معنوی خواب اعتقاد دارند کاربردی است.

در بخشی از کتاب دایره المعارف تعبیر‌ خواب جامع می‌خوانیم

دندان / حضرت دانیال گوید:

دندان به خواب اهل بیت صاحب خواب است و دندان‌های بالا دلالت کند بر نرینه و دندان زیرین، دلالت کند بر مادینه و دندان پیشین دلالت بر فرزندان و خواهران و برادران کند یا بر مادر و پدر است و دندان‌هایی که بر جنب آن باشند، دلیل بر عم و فرزندان و عمان کند و دندان‌هایی که بر جنبِ دندان‌های دیگر است که آن را ثنایا خوانند، دلیل بر مهتر و بزرگ خاندان کند و دندان‌های دیگر، دلیل بر خالان و فرزندان خال کند و دندان‌های پسین، دلیل بر کسی کند که از خویشانِ دور باشد و بعضی از معبران گویند: دندان‌های پیشین و آن‌چه از جانب دست است، دلیل بر پدر و مادر کند. اگر بیند دندان پیشین او می‌جنبید، دلیل که از این جماعت که وصف کردیم یکی بیمار شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دایره المعارف تعبیر‌ خواب جامع
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات طلایه
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات512
زبانفارسی
شابک978-964-2925-91-9
موضوع کتابکتاب‌های مرجع و دایره المعارف
قیمت نسخه الکترونیک
۹۰۰۰۰ ۴۵,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دایره المعارف تعبیر‌ خواب جامع

برای دریافت کتاب دایره المعارف تعبیر‌ خواب جامع و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.