معرفی و دانلود کتاب جنگجویان دلیر رم: داستانی درباره کنترل و مدیریت حسادت

عکس جلد کتاب جنگجویان دلیر رم: داستانی درباره کنترل و مدیریت حسادت
قیمت:
۲۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جنگجویان دلیر رم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جنگجویان دلیر رم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جنگجویان دلیر رم: داستانی درباره کنترل و مدیریت حسادت

کتاب جنگجویان دلیر رم نوشته‌ی السا پونست داستانی جذاب و آموزنده درباره‌ی حسادت است. این کتاب روایتگر ماجرای سه دوست با نام‌های الکسیا، روکی و تاسی است که در پی حادثه‌ای ناگهان سر از رم باستان در می‌آورند و ناچارند مانند یک گلادیاتور قوی و قدرتمند به مبارزه بپردازند. این داستان جذاب با روایت هیجان‌انگیز و قابل درک خود به کودکان می‌آموزد که حسادت چیست و چطور باید آن را مدیریت کنند.

درباره‌ی کتاب جنگجویان دلیر رم

کتاب جنگجویان دلیر رم داستانی در باب احساسات و یک ماجراجویی هیجان‌انگیز برای کودکان است که آن‌ها را به رم باستان می‌برد. این داستان روایتگر ماجراجویی‌های سه دوست شجاع است که دست به کارهای جذاب و رویایی می‌زنند. در این اثر کودکانه و آموزنده، چهار شخصیت اصلی نقش دارند که با نام‌های الکسیا، روکی، تاسی و فلورستان در کتاب حضور دارند!

السا پونست (Elsa punset) نویسنده‌ی کتاب جنگجویان دلیر رم (Los atrevidos ¡Aventura en Roma! ) در تبدیل مفاهیم پیچیده‌ی احساسی به داستان‌های جذاب و قابل فهم برای کودکان مشهور و بسیار ماهر است. این کتاب به‌شکل ماهرانه‌ای به مسئله‌ی حسادت می‌پردازد؛ احساسی که اغلب کودکان جهان با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند. پونست در این اثر شخصیت‌ها را در یک چالش و رقابت جنجال‌برانگیز قرار می‌دهد و با ایجاد موقعیتی قابل درک کودکان را وادار به همدلی با شخصیت‌های داستان می‌کند.

این داستان روندی سریع و توصیفاتی زنده از رم دارد که نه‌تنها خوانندگان را از همان صفحات ابتدایی سرگرم و مجذوب خود می‌کند بلکه درس‌های ارزشمندی را نیز به آن‌ها می‌آموزد. کودکان در این کتاب همراه با الکسیا و تاسی و روکی یاد می‌گیرند که احساسات خود را بشناسند و آن‌ها را مدیریت کنند. همینطور با مفهوم دقیق حسادت آشنا شده و در می‌یابند که چطور می‌توان این احساس منفی را تبدیل به یک برگه‌ی برنده کرد و از آن در جهت رسیدن به اهداف مثبت استفاده کرد.

یکی از نقاط قوت این کتاب استفاده از تصاویر زیبا و چشم نواز است که کودکان را مسحور خود می‌کند. همچنین لحن و زبان این نویسند آن‌قدر گرم و دلنشین است که خوانندگان را از همان ابتدا مجاب و ترغیب به همراهی با داستان و ادامه دادن آن می‌کند.

کتاب جنگجویان دلیر رم به همت سپیده شجاعی مطلق به فارسی بازگردانده و توسط نشر مهرسا به چاپ رسیده است.

کتاب جنگجویان دلیر رم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب مناسب کودکان شش تا ده ساله‌ای است که می‌خواهند احساسات مختلف راشناخته و شیوه‌ی روبه‌رو شدن با آن‌ها را بیاموزند. این کتاب مانند یک همراه و مربی دلسوز به کمک والدین می‌آید تا فرزندان خود را از نظر عاطفی تربیت کنند.

در بخشی از کتاب جنگجویان دلیر رم: داستانی درباره کنترل و مدیریت حسادت می‌خوانیم

فلورستان متعجب به بچه‌ها نگاه کرد. او گفت: «فقط تاسی حسادت می‌کنه؟ مطمئن هستی؟» تاسی گله و شکایت کرد. الکسیا و آنچویتا سرفه کردند و زیرچشمی به‌هم نگاه کردند. فلورستان که ول‌کن نبود، دوباره گفت: «یعنی شما هیچ‌وقت حسادت نمی‌کنین؟! خب، الان معلوم می‌شه. امتحانش ضرر نداره. توی رم مثل آب خوردن میشه مو رو از ماست کشید بیرون، ما اینجا دهان حقیقت معروف داریم.»

تاسی پرسید: «چی‌چی؟! الان این چی گفت؟» آنچویتا توضیح داد: «منظور فلورستان مجسمه‌ی دهان حقیقته؛ یکی از جاذبه‌های معروف رم.» فلورستان گفت: «آفرین، زدی توی خال! دهان حقیقت یه هیولای سنگیه. افسانه‌ها می‌گن اگه دستت رو توی دهنش بذاری و دروغ بگی، دستت رو قورت می‌ده.» تاسی با نگرانی گفت: «چاخان نکن، فلورستان!» آنچویتا خاطرجمع گفت: «باید خیلی مراقب باشی. مجسمه‌ی حقیقت شوخی سرش نمی‌شه. واقعا خطرناکه‌ها!» الکسیا که چشم‌هایش از تعجب گرد شده بود، شاکی گفت: «فلورستان، فکر کنم دیگه داری خالی می‌بندی‌ها.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جنگجویان دلیر رم: داستانی درباره کنترل و مدیریت حسادت
نویسنده
مترجمسپیده شجاعی مطلق
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-622-336-042-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جنگجویان دلیر رم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب جنگجویان دلیر رم

برای دریافت کتاب جنگجویان دلیر رم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.