معرفی و دانلود کتاب تابستانه دوم: آمادگی برای ورود به پایه‌ی سوم دبستان

برای دانلود قانونی کتاب تابستانه دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تابستانه دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تابستانه دوم: آمادگی برای ورود به پایه‌ی سوم دبستان

فرصت سه ماهه‌ی تابستان را از دست ندهید و با مطالعه‌ی کتاب تابستانه دوم که تالیف آن حاصل همکاری زهرا شامانیان و فرناز فهیمی امید است، با سوالات سرگرم‌کننده و پاسخنامه‌ی تشریحی مطالب دروس علوم و فارسی و ریاضی پایه‌ی دوم ابتدایی را مرور کنید و برای ورود به پایه‌ی سوم آماده شوید.

درباره‌ی کتاب تابستانه دوم

علوم، فارسی و ریاضی سه درس اصلی پایه‌ی دوم مقطع ابتدایی است که تسلط بر آن برای تمامی دانش‌آموزان ضرورت دارد. کتاب تابستانه دوم به همت زهرا شامانیان و فرناز فهیمی امید به تالیف رسیده است تا به دانش‌آموزان کمک کند در فصل تابستان از مرور مطالب درسی پایه‌ی دوم ابتدایی غافل نشوند و برای ورود به پایه‌ی سوم آمادگی لازم را به دست بیاورند.

ساختار کتاب تابستانه دوم در قالب پرسش‌های گزیده و ذیل طبقه‌بندی پانزده پیک‌نیک تابستانه‌ی جذاب طراحی شده است. هر پیک نیک پرسش‌های سه درس فارسی، ریاضی و علوم را در برمی‌گیرد. این پرسش‌ها جنبه‌ی سرگرم‌کننده دارند تا در کنار مرور نکات اصلی هر درس و کمک به تثبیت علم و آموخته‌های دانش‌آموزان، برایشان مفرح نیز باشد. طراحی و تصاویر جذاب نیز فراموش نشده است که کتاب را در چشم دانش‌آموزان جذاب‌تر می‌کند. بد نیست اشاره کنیم که پاسخ تشریحی تمامی سوالات طرح‌شده در پایان کتاب آمده است.

معرفی و دانلود کتاب تابستانه دوم

کتاب تابستانه دوم ذیل مجموعه کتاب تابستانه و به همت انتشارات پویش اندیشه خوارزمی به انتشار رسیده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب تابستانه

روزهای تابستان مساوی است با تعطیلات، بازی و کلاس‌های جذاب تابستانی، اما اگر دانش‌آموزان درسخوان و پرتلاش مطالب درسی را در این سه ماه شاد مرور نکنند و کاملا از فضای مدرسه دور بمانند، مباحث درسی از یادشان می‌رود. البته لازم نیست خیلی سخت بگیرند، همین که درس‌های اصلی مرور شود، کافی است. مجموعه کتاب تابستانه مخصوص همین تعطیلات سه ماهه طراحی شده است. این مجموعه در فصل تابستان همراه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی است تا یک تابستان طلایی و پربار را با پیک‌نیک‌های درسی آن بگذرانند. در این کتاب‌ها تمرینات سرگرم‌کننده در ترکیب با تصاویر جذاب قرار گرفته‌اند تا دانش‌آموزان به راحتی مطالب درسی را مرور کنند و برای ورود به پایه‌ی بالاتر آماده شوند. این کتاب‌ها دروس اصلی فارسی، ریاضی و علوم را در برمی‌گیرد و نکات اساسی مطالب پایه‌ی قبلی را در قالب سوال‌های متنوع و هدفمند در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد تا آن‌ها مجبور نباشند در سال تحصیلی جدید تمامی مطالب سال قبل را مرور کنند. مجموعه کتاب تابستانه نقاط ضعف احتمالی دانش‌آموزان را هم شناسایی می‌کند و با کمک تمرین‌هایش اعتماد به نفس آن‌ها را برای شروع پایه‌ی بالاتر پرورش می‌دهد.

سوالات مجموعه کتاب تابستانه در قالب پیک‌نیک‌های جذاب طبقه‌بندی شده است. پاسخنامه‌ی تشریحی تمامی این سوالات نیز به آخر کتاب ضمیمه شده است تا دانش‌آموزان با مراجعه به آن آموخته‌هایشان را ارزیابی کنند و در صورت لزوم به رفع اشکال بپردازند. لازم به ذکر است که این مجموعه کتاب با کوشش‌های مولفین مجرب و به همت انتشارات پویش اندیشه خوارزمی منتشر شده و در اختیار دانش‌آموزان مقطع ابتدایی قرار گرفته است.

کتاب تابستانه دوم برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه‌ی دوم ابتدایی برای مرور درس‌های این پایه و کسب آمادگی ورود به پایه‌ی سوم این کتاب را بخوانند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تابستانه دوم: آمادگی برای ورود به پایه‌ی سوم دبستان
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات پویش اندیشه خوارزمی
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات119
زبانفارسی
شابک978-622-5901-80-3
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تابستانه دوم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تابستانه دوم

برای دریافت کتاب تابستانه دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.