معرفی و دانلود کتاب بانوی موفق: بیست عادت به سوی ابرقهرمان شدن

عکس جلد کتاب بانوی موفق: بیست عادت به سوی ابرقهرمان شدن
قیمت:
۱۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بانوی موفق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بانوی موفق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بانوی موفق: بیست عادت به سوی ابرقهرمان شدن

کتاب بانوی موفق نوشته‌ی کیت استون شامل بیست توصیه و عادت برای رسیدن به تعادل در زندگی شخصی، خانوادگی و حرفه‌ای برای زنان است. او اعتقاد دارد که لازمه‌ی رسیدن به چنین تعادلی داشتن قدرتی مافوق تصور است اما با انجام برخی راهکارهای ساده مانند تنظیم زمان و مراقبه و... می‌توان تا حدی به آن دست یافت و از تنش‌ها جلوگیری کرد.

درباره‌ی کتاب بانوی موفق

زنان در تاریخ همواره کوشیده‌اند تا جایگاه حقیقی خود را به دست آورده و تصورات غلطی را که درباره‌ی توانایی‌هایشان وجود دارد، پس بزنند. آن‌ها متحمل سختی‌های فراوانی شده‌اند، مسیر دور و درازی را پیموده‌اند و جنگ‌های زیادی را از سرگذرانده‌اند تا بتوانند در دنیای مردانه راه خود را باز کنند و در کنار مادر و همسر بودن، به عنوان یک فرد موفق نقش موثری را در اجتماع ایفا کنند. لازمه‌ی رسیدگی به تمام این نقش‌ها تحمل یک فشار مضاعف است. آن‌ها باید بتوانند در میان کار، خانواده و زندگی شخصی خود تعادل برقرار کنند و این مسئله اغلب یک رویای دست نیافتنی است؛ اما صبر کنید! راهکارهایی وجود دارد که در این میان به کمک زنان آمده و سبب می‌شوند تا کمی این وضعیت بهبود یابد.

کتاب بانوی موفق (20 Habits to be a superwoman) نوشته‌ی کیت استون (Katie Stone) به ارائه‌ی برخی از این راهکارها می‌پردازد. نویسنده می‌کوشد تا در این کتاب زنان را توانمند ساخته و به‌واسطه‌ی توصیه‌ها و استراتژی‌های مشخص آن‌ها را به یک زن موفق و قوی بدل کند.

گرچه انتظار می‌رود که با توجه به موضوع حساس کتاب، نویسنده در تله‌ی کلیشه‌های جنسیتی بیفتد اما کیت استون رویکرد هوشمندانه‌ای دارد. او قرار نیست در این کتاب الگوی سخت‌گیرانه‌ای برای رسیدن به کمال و خوشبختی ارائه دهد؛ بلکه می‌کوشد تا مخاطب هدف خود را که زنان هستند، بر تمرکز روی رشد شخصی، مراقبت از خود و مدیریت زمان تشویق کند. در اصل کتاب بانوی موفق یک راهنمای خودیاری‌ست که می‌خواهد به تعریف جدیدی از موفقیت برای زنان برسد.

کیت استون ابتدا شرح می‌دهد که زنان در جامعه‌ی امروزی با چه چالش‌هایی روبه‌رو هستند و از فشارهایی که جامعه‌ی حرفه‌ای و مردسالار بر زنان وارد می‌کند، سخن به میان می‌آورد. او تاکید می‌کند که یک زن نیازمند رسیدن به یک الگوی تعادلی میان سروسامان دادن به خانواده و جایگاه حرفه‌ای‌اش است و این موضوع گاهی می‌تواند بسیار خسته‌کننده باشد.

هسته‌ی اصلی کتاب حول محور بیست عادتی می‌چرخد که کیت استون اعتقاد دارد هر زنی برای موفق بودن لازم است آن‌ها را در خود پرورش دهد. این عادات شامل مدیریت زمان، ذهن‌آگاهی، مراقبه و... هستند. گرچه ممکن است بعضی از این توصیه‌ها بدیهی و تکراری به نظر برسند اما لحن کیت استون آن‌چنان جذاب و صمیمی است که خواننده را وادار به خواندن کتاب می‌کند.

کتاب بانوی موفق به همت سیده هاجر میرجلالی به فارسی بازگردانده و انتشارات نوژین چاپ و نشر آن را برعهده داشته است.

کتاب بانوی موفق برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای زنانی که در پی رسیدن به تعادل در زندگی و کار هستند و می‌خواهند ظرفیت‌های وجودی خود را افزایش دهند، مناسب و کاربردی خواهد بود.

در بخشی از کتاب بانوی موفق: بیست عادت به سوی ابرقهرمان شدن می‌خوانیم

از علت‌های بزرگی که باعث می‌شود به خودتان شک کنید، مقایسه‌ی خودتان با دیگران است. شما به افراد موفق دیگر نگاه می‌کنید و فکر می‌کنید آن‌ها خیلی بیشتر از شما می‌دانند و خیلی موفق‌ترند یا اینکه جذابیت بیشتری دارند. در نهایت تصور می‌کنید نمی‌توانید با آن‌ها رقابت کنید؛ اما واقعیت این است که احتمالاً آن‌ها هم مثل شما اعتمادبه‌نفس ندارند. مهم نیست چقدر پول درمی‌آورند. آن‌ها فقط یاد گرفته‌اند ظاهر خودشان را با اعتمادبه‌نفس زیاد نشان دهند و تردیدشان را نادیده بگیرند. در نهایت، حتی اگر کسی از شما تواناتر باشد و اعتمادبه‌نفس بیشتری داشته باشد، مهم نیست؛ چون رقابتی وجود ندارد. آن‌ها نقاط قوت خودشان را دارند و شما هم نقاط قوت خودتان را دارید.

اگر همیشه خودتان را به این علت سرزنش می‌کنید که خیلی خوب نیستید یا اینکه اطلاعات کافی ندارید، این سؤال را از خودتان بپرسید: واقعاً انتظار دیگران از شما چیست؟ بیشتر ما خیلی خودمان را تحت‌فشار قرار می‌دهیم تا همه‌چیز را بدانیم یا در همه‌چیز بهترین باشیم؛ اما این انتظارات درست نیست و باعث می‌شود به نتیجه‌ی دلخواه نرسیم. هیچ متخصصی نمی‌تواند در طول یک سخنرانی به همه‌ی سؤالات پاسخ دهد. دیگران فقط توقع دارند آگاهی کاملی از مطالبی که قرار است درباره‌ی آن صحبت کنید داشته باشید و برای اینکه به سؤالات اساسی پاسخ بدهید، باید اطلاعات کافی درباره‌ی کل موضوع داشته باشید.

اما کاملاً طبیعی است که شما پاسخ همه‌ی پرسش‌هایی که خارج از محدوده‌ی سخنرانی‌تان است را ندانید. معمولاً متخصصان برجسته کسانی‌اند که در یک زمینه‌ی بسیار محدودی تخصص دارند؛ درحالی‌که شاید در زمینه‌های دیگر چندان اطلاعاتی نداشته باشند. برای اینکه قبول کنید شما به‌اندازه‌ی کافی شایسته‌اید، قدم اول این است که بدانید لازم نیست درباره‌ی همه‌چیز بدانید و در انجام تمام کارها توانا باشید. مطمئن شوید توقع شما از خودتان منطقی است تا در کارهایی که انجام می‌دهید عالی باشید و حداکثر توانایی‌تان را به کار ببرید تا همه‌چیز به آرامی و طبق انتظار پیش برود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
سلامتی و خوش‌زیستی
قدرت ذهنی
تمرکز
بیست عادتِ اثرگذار

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بانوی موفق: بیست عادت به سوی ابرقهرمان شدن
نویسنده
مترجمسیده هاجر میرجلالی
ناشر چاپیانتشارات نوژین
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات74
زبانفارسی
شابک978-622-5452-07-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بانوی موفق

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بانوی موفق

برای دریافت کتاب بانوی موفق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.