معرفی و دانلود کتاب با اکسل شعبده بازی کن

عکس جلد کتاب با اکسل شعبده بازی کن
قیمت:
۱۳۹,۶۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب با اکسل شعبده بازی کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب با اکسل شعبده بازی کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب با اکسل شعبده بازی کن

محمدرضا سواری در کتاب با اکسل شعبده بازی کن با ارائه‌ی ده تمرین و نکات عملی و نظری کاربردی بی‌شمار، به شما کمک می‌کند تمام مهارت‌ها و ابزارهایی که برای تبدیل شدن به یک متخصص و اکسل‌باز حرفه‌ای احتیاج دارید را بیاموزید. مهارت‌هایی را که در این کتاب می‌آموزید می‌توانید برای کارهای علمی و پژوهشی، پروژه‌های نرم‌افزاری و مهندسی، محاسبات ریاضی و تحلیلی پیشرفته و کارهای مدیریتی و برنامه‌ریزی به کار ببندید.

درباره‌ی کتاب با اکسل شعبده بازی کن

مایکروسافت اکسل نرم‌افزاری مخصوص جمع‌آوری، آرشیو و آنالیز داده است که در سال 1985 به بازار معرفی شد و تا امروز به یکی از پرکاربردترین و مهم‌ترین ابزارهای نرم‌افزاری در دفاتر و ادارات جهان تبدیل شده است. به همین دلیل تمام واحدهای تجاری و کاری سطح جهان به نیروهای متخصصی که بر ابزارها و امکانات اکسل تسلط داشته باشند نیاز دارند و شما هم با یادگیری این مهارت قطعاً شانس استخدام و موفقیت خود در هر زمینه‌ی کاری و حرفه‌ای را تضمین می‌کنید. در صورتی که مطمئن نیستید مسیر یادگیری اکسل را باید از کجا شروع کنید، کتاب با اکسل شعبده بازی کن بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

در اصل و آغاز، از برنامه‌ی اکسل برای پردازش و گزارش داده‌های محاسباتی و آماری استفاده می‌شد اما امروزه از این نرم‌افزار برای تنظیم، تحلیل، جمع‌آوری و خلاصه و آنالیز انواع داده‌ها استفاده می‌شود. در جهان امروزی که به وسیله‌ی داده‌ها کنترل، هدایت و ساخته می‌شود، لازم است تمام شهروندان و به‌خصوص نیروهای کار و پژوهشگران به ابزارهای مربوط به این حوزه حداقل تا حدی مسلط باشند و ما کتاب با اکسل شعبده بازی کن را برای شروع این مسیر مهم در تقویت مهارت‌های تحلیل داده به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مهم نیست که دانشجو، کارمند، استاد، دکتر و مهندس یا مدیر و کارآفرین باشید، در هر صورت، با یادگیری و به‌کارگیری اکسل به‌سرعت فراموش خواهید کرد که زندگی تا قبل از این چقدر سخت بوده است. اکسل روز به روز با آپدیت‌ها و امکانات جدید و بی‌شماری که ارائه می‌دهد به کاربران خود کمک می‌کند کارهای متنوع‌تر و مفیدتری را با استفاده از این نرم‌افزار به انجام رسانده و جای پای خود را در حوزه‌های نوین فناوری و تکنولوژی در سرتاسر جهان محکم‌تر می‌کند. از جمله اینکه امروزه با وجود نقش حیاتی و بسیار پراهمیت حوزه‌های علوم داده، اکسل به یکی از ارزشمندترین ابزارهای مورد استفاده‌ی مهندسان و کمپانی‌های نرم‌افزاری سرتاسر جهان تبدیل شده است.

محمدرضا سواری کتاب با اکسل شعبده بازی کن را در قالب ده فصل و ده تمرین مجزا به نگارش درآورده و هر تمرین را به آموزش یکی از مهارت‌ها و امکانات اساسی اکسل اختصاص داده است. کتاب پیش رو به دلیل رویکرد عملی و کاربردی و تمرینات ساده و گام‌به‌گامش می‌تواند به‌سادگی و سرعت شما را به تمام ابزارها و مهارت‌های ضروری که در به‌کارگیری اکسل نیاز دارید مجهز کند. از جمله مهارت‌هایی که در کتاب با اکسل شعبده بازی کن آموزش داده می‌شود می‌توان به فرمت‌دهی و فرمول‌نویسی، فیلتر پیشرفته‌ی اکسل، جستجو و طراحی حرفه‌ای در محیط اکسل و محاسبات پیشرفته اشاره کرد.

محمدرضا سواری کتاب با اکسل شعبده بازی کن را به نگارش درآورده و انتشارات متخصصان آن را به چاپ رسانده و در اختیار مخاطبان فارسی زبان قرار داده است.

کتاب با اکسل شعبده بازی کن برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب با اکسل شعبده بازی کن را به تمام افرادی که می‌خواهند مهارت‌های کامپیوتری خود را، به‌خصوص مهارت کار با نرم‌افزار اکسل را تقویت کنند پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب با اکسل شعبده بازی کن می‌خوانیم

غالباً در محیط نرم افزار اکسل برای انجام هر محاسبه‌ای، ابتدا با حرکت موس و انتقال اشاره‌گر به مکان سلول دلخواه در کاربرگ جاری می‌رویم؛ سپس کلید چپ موس را می‌فشاریم و رها می‌کنیم تا عمل چپ‌کلیک انجام شود و سلول مربوطه در وضعیت انتخاب قرار گیرد. در ادامه، ازطریق صفحه‌کلید سیستم رایانه، به ترتیب علامت مساوی و فرمول موردنیاز را تایپ می‌کنیم. درنهایت جهت اجرای فرمول کلید Enter را می‌فشاریم؛ بنابراین خروجی فرمول نمایش داده می‌شود.

همچنین در زمان فرمول نویسی اگر یک سلول یا محدوده‌‍ای از کاربرگ جاری توسط ما انتخاب گردد، همزمان به صورت خودکار آدرس مربوطه به عنوان ورودی در فرمول قرار می‌گیرد.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
تمرین 1: جدول ضرب و مفاهیم کلیدی
تمرین 2: فرمت‌دهی خودکار با فرمول‌نویسی
تمرین 3: سلول فعال و جمع متحرک
تمرین 4: نکته‌های خاص در محاسبات جمع
تمرین 5: لیست سفارشی و محاسبه در سطوح مختلف
تمرین 6: مراحل جستجو و طراحی گزارش با فرمول‌نویسی
تمرین 7: فیلتر پیشرفته
تمرین 8: لیست وابسته و پویا
تمرین 9: انتخاب اسم کشور و نمایش پرچم
تمرین 10: گزارش‌های حرفه‌ای با Pivot Table
سخن پایانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب با اکسل شعبده بازی کن
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات متخصصان
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات164
زبانفارسی
شابک978-622-390-143-0
موضوع کتابکتاب‌های آموزش آفیس
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب با اکسل شعبده بازی کن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب با اکسل شعبده بازی کن

برای دریافت کتاب با اکسل شعبده بازی کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.