معرفی و دانلود کتاب آموزش کاربردی Adams/View

عکس جلد کتاب آموزش کاربردی Adams/View
قیمت:
۶۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کاربردی Adams/View و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کاربردی Adams/View و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش کاربردی Adams/View

مهندسین مکانیک به نرم‌افزارهای طراحی متنوعی نیاز دارند و همیشه به دنبال تازه‌ترین متدهای طراحی کامپیوتری هستند. کتاب آموزش کاربردی Adams/View نوشته‌ی سعید کمرخانی یکی از کتاب‌های کاربردی در زمینه‌ی طراحی سه بعدی قطعات است.

درباره‌ی کتاب آموزش کاربردی Adams/View

ساخت قطعات مکانیکی مراحل دشواری دارد و هر مرحله باعث صرف هزینه و وقت زیادی می‌شود. طراحی قطعات مکانیکی پیش از ساخت یکی از روش‌هایی است که امکان آزمون و خطا و بازنگری کار دستگاه را فراهم می‌کند. امروزه با افزایش نیاز کاربران رایانه و طراحان کامپیوتری به برنامه‌نویسی نوین، نرم‌افزارهای کامپیوتری پیشرفت چشمگیری داشته و مهندسان مکانیک نیز به دنبال نرم‌افزارهایی هستند که روش‌های سنتی طراحی را تغییر دهد. کتاب آموزش کاربردی Adams/View به یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای مدل‌سازی سه بعدی قطعات مکانیکی اختصاص دارد.

نرم‌افزار Adams یکی از مجموعه نرم‌افزارهای Cad است و نسبت به نرم‌افزارهای دیگر این مجموعه، از قابلیت‌های بیشتری برخوردار است. کتاب آموزش کاربردی Adams/View در پی ارائه‌ی آموزش کاملی است که کاربران بتوانند تمامی جزئیات نرم‌افزار را در این کتاب بررسی کنند. نرم‌افزار Adams امکان شبیه‌سازی اجسام را به صورتی سه‌بعدی فراهم می‌سازد و همچنین قابلیت متحرک‌سازی شکل‌های هندسی را به کاربر می‌دهد. مهندسان می‌توانند در این نرم‌افزار با طراحی جزئیات بسیار دقیقِ قطعات مکانیکی و صنعتی خطاهای احتمالی، میزان مصرف، اندازه‌های واقعی و بسیاری از موارد مورد نیاز طراحی را مشاهده کنند و بسنجند.

معرفی و دانلود کتاب آموزش کاربردی Adams/View

سعید کمرخانی در مقدمه‌‌ی کتاب آموزش کاربردی Adams/View به این نکته اشاره می‌کند که نرم‌افزار Adams مهندسان و طراحان مکانیک را در بازآفرینی سه مرحله‌ی بسیار مهم در تولید قطعات کمک می رساند. این سه مرحله‌ی اساسی ایجاد، آزمایش، بررسی و بهینه‌سازی است که در تمامی فرآیندهای ساخت و آزمایش قطعات دیده می‌شود و در روش‌های سنتی ساخت و طراحی قطعات مهندسان در این سه مرحله دچار چالش‌های بسیاری از جمله صرف هزینه و وقت زیاد بوده‌اند. این مشکل با دسترسی آسان به نرم‌افزار Adams به‌کلی برطرف شده و کار طراحی سه‌بعدی اجسام مورد نیاز در کارخانه‌های صنعتی و دستگاه‌های مکانیکی با فراگیری آموزش این نرم‌افزار به خوبی انجام می‌گیرد.

کتاب آموزش کاربردی Adams/View شامل نه فصل است که سعید کمرخانی طی این فصول، آموزش‌های لازم را به‌صورت کاربردی پیش می‌برد. در فصل اول این کتاب عناصر اتوماسیون صنعتی برشمرده شده و پس از آن تعریف اولیه‌ی نرم‌افزار Adams/view همراه با امکانات اصلی این نرم‌افزار برای طراحی و آزمایش قطعات ارائه می‌گردد. در فصل دوم فرآیند اجرای عملی نرم‌افزار آغاز شده و مراحلی همچون تنظیمات جاذبه، چگونگی عملکرد موس در نرم‌افزار و معرفی کلیدهای میانبر تشریح می‌شود. در فصل‌های بعدی آموزش نرم‌افزار Adams به مراحل اجرایی وارد شده و در فصل پایانی، این روند به بهینه‌سازی نرم‌افزار Adams/view ختم می‌گردد.

کتاب آموزش کاربردی Adams/View نوشته‌ی سعید کمرخانی توسط انتشارات دیباگران تهران منتشر شده است.

کتاب آموزش کاربردی Adams/View مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای علاقه‌مندان به طراحی سه‌بعدی قطعات و مهندسان مکانیک مطالب مفیدی را ارائه می‌کند.

در بخشی از کتاب آموزش کاربردی Adams/View می‌خوانیم

محیط معمولی نرم‌افزار Adams/View محیطی برای انجام تحلیل دینامیکی در حوزه زمان است. یکی از قابلیت‌هایی که در نرم‌افزار Adams/View 2016 بسیار پررنگ است قابلیت تحلیل دینامیکی در حوزه فرکانس و آنالیز مودال است.

انجام آنالیز یا تحلیل در حوزه فرکانس در نرم‌افزار آدامز توسط Adams/Vibration انجام می‌پذیرد؛ و این پلاگین نرم‌افزار Adams/View قابلیت‌های متنوعی در زمینه ارتعاشات، پاسخ فرکانسی، تحلیل در حوزه فرکانس و آنالیز مودال دارد. به وسیله این قابلیت نرم‌افزار Adams/View می‌توان کلیه تحلیل‌های ارتعاشاتی را به راحتی انجام داد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: مقدمه
فصل 2: آشنایی با نرم‌افزار Adams/View
فصل 3: مدل‌سازی در نرم‌افزار
فصل 4: اتصالات و تنظیمات آن
فصل 5: اعمال نیرو
فصل 6: پروژه‌های کاربردی
فصل 7: ارتعاشات در Adams/View
فصل 8: لینک کردن نرم‌افزار Adams/View به متلب
فصل 9: بهینه‌سازی در Adams/View

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش کاربردی Adams/View
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات203
زبانفارسی
شابک978-600-124-718-7
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نرم افزارهای کاربردی، کتاب‌های مهندسی مکانیک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش کاربردی Adams/View

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آموزش کاربردی Adams/View

برای دریافت کتاب آموزش کاربردی Adams/View و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.