معرفی و دانلود کتاب آموزش رباتیک با استفاده از پایتون

عکس جلد کتاب آموزش رباتیک با استفاده از پایتون
قیمت:
۵۹,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش رباتیک با استفاده از پایتون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش رباتیک با استفاده از پایتون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش رباتیک با استفاده از پایتون

کتاب آموزش رباتیک با استفاده از پایتون را جوزف لنتین، نویسنده و کارآفرین هندی در حوزه‌ی یادگیری و ساخت ربات با زبان برنامه‌نویسی پایتون نوشته است. در این کتاب نحوه‌ی ایجاد یک ربات مستقل و متحرک با زبان برنامه‌نویسی پایتون به شما آموزش داده می‌شود.

درباره‌ی کتاب آموزش رباتیک با استفاده از پایتون

جوزف لنتین در کتاب آموزش رباتیک با استفاده از پایتون (learning robotics using python)، در 9 فصل خواننده را با مراحل و شیوه‌ی ساخت یک ربات مستقل آشنا می‌کند و ساخت یک ربات خدماتی را که در منزل، هتل و رستوران‌ها می‌توان از آن استفاده کرد، از پایه شرح می‌دهد. در فصل‌های ابتدایی خواننده‌ی کتاب با مفاهیم اولیه و اساسی رباتیک آشنا می‌شود و در ادامه نحوه‌ی مدل‌سازی و شبیه‌سازی آن را در قالب سه بعدی آموزش می‌بیند.

جوزف لنتین (joseph lentin) بخش نرم‌افزاری ربات مورد نظر را با استفاده از زبان برنامه نویسی پایتون بیان کرده است. زبان برنامه نویسی پایتون یکی از محبوب‌ترین زبان‌ها در میان برنامه‌نویسان و افرادی است که با علم داده سروکار دارند. چراکه زبان برنامه‌نویسی پایتون یک زبان آسان است؛ به‌طوری‌که که اگر خواننده در علم برنامه‌نویسی در سطح مبتدی باشد، می‌تواند به‌راحتی با استفاده از این زبان یک ربات خدماتی را ایجاد کند.

زبان برنامه نویسی پایتون رایگان بوده و در دسترس همگان قرار دارد؛ همین موضوع باعث می‌شود که برنامه‌نویسان بتوانند در زمان استفاده از این زبان برنامه‌نویسی از خلاقیت بیشتری بهره ببرند. قابلیت ادغام با زبان‌های برنامه‌نویسی دیگر و بهره‌مندی از ماژول‌های قدیمی در زبان برنامه‌نویسی پایتون از دیگر ویژگی‌های متمایز‌کننده‌ی آن است. در Niryo، پایتون همراه با C++ و Matlab برای برنامه‌ریزی ربات‌های مشترک مانند Ned2 نیز استفاده می‌شود.

در کتاب آموزش رباتیک با استفاده از پایتون خواننده با مبانی ربات‌های دیفرانسیلی آشنا می‌شود و در ادامه مدل‌سازی ربات محرک دیفرانسیلی، محاسبه محدودیت‌های طراحی و مدل‌سازی ربات متحرک مورد بحث قرار می‌گیرد. بعد از طراحی سخت‌افزاری، ساخت ربات متحرک با استفاده از زبان برنامه‌نویسی پایتون واسط‌های عملگرا و حس‌گرا و همچنین طراحی رابط کاربری گرافیکی، کار طراحی به‌پایان می‌رسد. به‌طورکلی در 9 فصل تمامی مفاهیم بالا برای ساخت این ربات آموزش داده شده است. کتاب آموزش رباتیک با استفاده از پایتون را نشر فن‌آوری نوین با ترجمه‌ی مهرانه احمدی منتشر کرده است.

کتاب آموزش رباتیک با استفاده از پایتون برای چه‌کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به علم نوین برنامه‌نویسی و همچنین کارآفرینانی که به‌دنبال کشف دامنه ربات‌های خدماتی هستند، می‌توانند از این کتاب بهره‌مند شوند.

در بخشی از کتاب آموزش رباتیک با استفاده از پایتون می‌خوانیم

gazebo یک شبیه‌ساز متن‌باز و رایگان ربات است که در آن می‌توانیم الگوریتم‌های خود، ربات‌های طراحی و آزمایش ربات‌ها را در محیط‌های شبیه‌سازی‌شده مختلف آزمایش کنیم. gazebo می‌تواند به‌طور دقیق و کارآمد ربات‌های پیچیده را در محیط‌های داخلی و خارجی شبیه‌سازی کند. gazebo با موتور فیزیک ساخته شده است که با آن می‌توانیم گرافیک و رندر با کیفیت بالا ایجاد کنیم. شبیه‌سازی پویا، گرافیک سه‌بعدی پیشرفته، پشتیبانی از حس‌گر از ویژگی‌های gazebo است.

فهرست مطالب کتاب

شروع کار با سیستم عامل ربات
آشنایی با مبانی ربات‌های دیفرانسیلی
مدل‌سازی ربات محرک دیفرانسیلی
شبیه‌سازی ربات محرک دیفرانسیلی با استفاده از ros
طراحی سخت‌افزار و مدار
اتصال عملگرها و حس‌گرها به کنترل‌کننده ربات
رابط حس‌گرهای بینایی با ros
ساخت سخت‌افزار chefbot و یکپارچه‌سازی نرم‌افزار
طراحی gmu برای ربات با استفاده از qt و پایتون
پیوست

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش رباتیک با استفاده از پایتون
نویسنده
مترجممهرانه احمدی
ناشر چاپیانتشارات فناوری نوین
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات214
زبانفارسی
شابک978-622-5412-76-7
موضوع کتابکتاب‌های آموزش برنامه نویسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش رباتیک با استفاده از پایتون

برای دریافت کتاب آموزش رباتیک با استفاده از پایتون و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.