معرفی و دانلود کتاب گلبرگ فارسی ششم ابتدایی

عکس جلد کتاب گلبرگ فارسی ششم ابتدایی
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ فارسی ششم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ فارسی ششم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ فارسی ششم ابتدایی

کتاب گلبرگ فارسی ششم ابتدایی، نوشته‌ی نرگس جهانبانی مقدم، منبعی کمک‌آموزشی برای مطالعه‌ی کتاب فارسی سال ششم است که علاوه بر نمونه‌سوالات و آزمون‌ها، درسنامه و نکات کلیدی هر درس فارسی را نیز شامل می‌شود و به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا درس فارسی را به صورت طبقه‌بندی‌شده و نظام‌مند بخوانند.

درباره‌ی کتاب گلبرگ فارسی ششم ابتدایی

کتاب گلبرگ فارسی ششم ابتدایی نوشته‌ی نرگس جهانبانی مقدم به عنوان منبعی کمک‌آموزشی در تلاش است تا راهی ساختارمند برای مطالعه‌ی درس فارسی به دانش‌آموزان بیاموزد.

مطالعه‌ی درس فارسی به سبب حجم زیاد اطلاعات و انواع متفاوت دانش‌های ادبی‌ای در کتاب درسی وجود دارد، برای بیشتر دانش‌آموزان گیج‌کننده و دشوار است. نرگس جهانبانی مقدم در این کتاب، با طبقه‌بندی کردن حوزه‌های مختلف اطلاعاتی که در کتاب فارسی آمده است، ساختاری برای ذهن دانش‌آموزان معین کرده و خواندن درس فارسی را برای آنان آسان‌تر نموده است. دانش‌آموزان با پیگیری این ساختار می‌توانند با صرف کمترین انرژی به خواندن درس فارسی بپردازند.

کتاب گلبرگ فارسی ششم ابتدایی شامل چهار بخش درسنامه، آزمون فصل، پاسخنامه و آزمون‌های جامع است. در بخش درسنامه، اطلاعات هر درس، بر اساس حوزه‌های محتوایی طبقه‌بندی‌شده‌اند و به همراه نکته‌های کلیدی و مهم، در اختیار دانش‌آموز قرار گرفته‌اند. هر درس فارسی در این کتاب به هشت بخش تقسیم شده است: واژه‌نامه، کلمات هم‌خانواده، کلمات متضاد، واژگان مهم املایی، مفهوم ادبی (شامل آرایه‌های ادبی، معنای ابیات و عبارات و مفهوم کلی ابیات و عبارات)، درک مطلب، دانش زبانی – واژه‌آموزی، تاریخ ادبیات. در پایان هر درس نیز، سوالات امتحانی مربوط به آن آورده شده تا دانش‌آموز آموخته‌های خود را مرور کند و با انواع سوالات امتحانی آشنا شود. این سوالات پاسخ‌نامه نیز دارند. در نهایت، در پایان کتاب چند دوره آزمون جامع نوبت اول و دوم نیز آورده شده تا دانش‌آموز نمونه‌سوالاتی برای آشنایی با امتحانات جامع و محک زدن آموخته‌های خود در دست داشته باشد.

کتاب گلبرگ فارسی ششم ابتدایی نوشته‌ی نرگس جهانبانی مقدم، به همت انتشارات گل‌واژه به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی گلبرگ

گلبرگ مجموعه کتاب‌هایی کمک‌آموزشی از انتشارت گل واژه است که قرار است به دانش آموزان کمک کند درس‌ها را بهتر مرور کنند و برای امتحانات نهایی‌شان آماده شوند. هر کتاب گلبرگ به یکی از دروس تحصیلی اختصاص دارد و متشکل از درس‌نامه‌ای مختصر و فشرده، آزمون‌های تشریحی، پاسخنامه و سؤالات آمادگی امتحانات پایان‌ترم است. این مجموعه درس‌های تمام مقاطع، از ابتدایی تا دبیرستان را در برمی‌گیرد.

کتاب گلبرگ فارسی ششم ابتدایی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای دانش‌آموزان پایه‌ی ششم ابتدایی مناسب است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ فارسی ششم ابتدایی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات105
زبانفارسی
شابک978-600-337-756-1
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گلبرگ فارسی ششم ابتدایی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ فارسی ششم ابتدایی

برای دریافت کتاب گلبرگ فارسی ششم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.