معرفی و دانلود کتاب معلم یار پنجم ابتدایی: ریاضی و علوم تجربی

برای دانلود قانونی کتاب معلم یار پنجم ابتدایی: ریاضی و علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب معلم یار پنجم ابتدایی: ریاضی و علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب معلم یار پنجم ابتدایی: ریاضی و علوم تجربی

کتاب معلم یار پنجم ابتدایی: ریاضی و علوم تجربی نوشته‌ی گروهی از نویسندگان، منبعی جامع و کامل برای کمک به آن دسته از معلمانی‌ست که برای کلاس‌های خود نیاز به طرح درسی منسجم و عملی دارند و به دنبال برنامه‌ای راهبردی هستند که به آن‌ها در پیشبرد اهداف آموزشی‌شان کمک کند.

درباره‌ی کتاب معلم یار پنجم ابتدایی: ریاضی و علوم تجربی

آیا تا به حال شده که به عنوان یک معلم مدام احساس کنید از برنامه‌ی درسی عقب هستید و احتمالا به موقع درس‌ها را به پایان نمی‌رسانید؟ آیا تا به حال در ارائه‌ی درسی به مشکل خورده‌ و احساس کرده‌اید که نیاز به یک راهنمایی درست برای تدریس دارید؟ آیا به دنبال تمریناتی هستید که به تثبیت شدن بیشتر مطالب در ذهن دانش‌آموزانتان کمک کنید؟ کتاب معلم یار پنجم ابتدایی: ریاضی و علوم تجربی که از سوی انتشارات گل‌واژه به چاپ رسیده، منبعی کامل و کاربردی برای پاسخ به این نیاز شماست.

هر فصل از این کتاب از سه بخش کلی تشکیل شده است. در ابتدا نویسندگان برای هر درس اهدافی کلی و کلید‌واژه‌هایی ارائه می‌کنند که دورنمایی درست از موضوع پیشِ رو به معلم داده و او را برای ارائه‌ی موضوع مورد‌نظر آماده می‌کند. در این بخش لیستی از ابزارها نیز ذکر شده که برای تدریس هر موضوع مورد نیاز است. بخش بعدی شامل یک بودجه‌بندی پیشنهادی است که زمان تدریس هر موضوع را به طور حدودی مشخص کرده و به آموزگار کمک می‌کنند تا برنامه‌ی تدریس خود را دقیق‌تر و حرفه‌ای‌تر چیده و از زمان تدریس عقب نماند. بخش سوم نیز لیستی از پیش‌نیازها برای ارائه‌ی هر موضوع است، مرور پیش‌نیازهای هر بخش، قبل از تدریس سبب جا افتادن بهتر مطالب در ذهن دانش‌آموزان شده و آن‌ها را در درک بهتر مطالب یاری می‌کند.

کتاب معلم یار پنجم ابتدایی: ریاضی و علوم تجربی به همت سید محسن میرمحمد میگونی، فریبا سرآهنگ، محمد طاووسی، مهدی جمعگی، محسن پازوکی به رشته‌ی تحریر درآمده و توسط انتشارات گل‌واژه به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب معلم یار

مجموعه‌ی معلم‌یار که از سوی انتشارات گل‌واژه به چاپ رسیده، طرح درسی دقیق و اصولی برای معلمان است. در این مجموعه کتاب اهداف آموزشی هر درس، بهترین شیوه برای تدریس هر مبحث و زمان پیشنهادی برای ارائه آن و تمریناتی در جهت به چالش کشیدن ذهن دانش‌آموزان ارائه شده و تلاش شده است که معلمان مقطع ابتدایی را در امر پیچیده و پرچالش تدریس یاری و همراهی کند.

کتاب معلم یار پنجم ابتدایی: ریاضی و علوم تجربی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای آموزگاران پایه‌ی پنجم ابتدایی مناسب و کاربردی خواهد بود. همچنین مطالعه این کتاب برای والدینی که مایلند به طور مسقیم در آموزش فرزندان خود مشارکت داشته باشند نیز، مفید است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب معلم یار پنجم ابتدایی: ریاضی و علوم تجربی
نویسنده، ، ، ،
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات141
زبانفارسی
شابک978-600-337-203-0
موضوع کتابکتاب‌های علوم تربیتی، کتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب معلم یار پنجم ابتدایی: ریاضی و علوم تجربی

برای دریافت کتاب معلم یار پنجم ابتدایی: ریاضی و علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.