معرفی و دانلود کتاب مجموعه آزمون‌های نمونه دولتی و تیزهوشان 1+31 استان: ششم به هفتم

برای دانلود قانونی کتاب مجموعه آزمون‌های نمونه دولتی و تیزهوشان 1+31 استان: ششم به هفتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مجموعه آزمون‌های نمونه دولتی و تیزهوشان 1+31 استان: ششم به هفتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مجموعه آزمون‌های نمونه دولتی و تیزهوشان 1+31 استان: ششم به هفتم

کتاب مجموعه آزمون‌های نمونه دولتی و تیزهوشان 1+31 استان: ششم به هفتم تألیف گروه نویسندگان، مجلدی از مجموعه‌ی «1+31 استان» است که شامل نمونه سؤالات مدارس نمونه‌دولتی و استعدادهای درخشان تمامی استان‌های کشور می‌باشد. این کتاب کمک‌آموزشی تمامی درس‌های ریاضی، فارسی، علوم، مطالعات اجتماعی، هدیه‌های آسمانی و قرآن را پوشش می‌دهد و وجه تمایز آن در آموزش تکنیک‌های خاص پاسخگویی سریع به سؤالات چهارگزینه‌ای است.

درباره‌ی کتاب مجموعه آزمون‌های نمونه دولتی و تیزهوشان 1+31 استان: ششم به هفتم

شاید شما هم دانش‌آموز مقطع ششم ابتدایی هستید که هدفتان سنجش خود و محک زدن توانایی‌هایتان برای ورود به مدارس استعدادهای درخشان یا نمونه‌دولتی است، دراین‌صورت کتاب پیش رو منبع بسیار خوب و قابل‌اعتمادی برایتان خواهد بود. در کتاب مجموعه آزمون‌های نمونه دولتی و تیزهوشان 1+31 استان: ششم به هفتم که به‌کوشش گروهی از نویسندگان تألیف شده، تمامی نمونه سؤالات مراکز استان‌ها در اختیار شما قرار گرفته و در کنار تک تک سؤالات، مبحث درسی موردنظر نیز آورده شده تا بتوانید با مراجعه به آن، اشکالات خود را رفع کنید و اگر پاسخ درست سؤالی را نمی‌دانید، با مطالعه‌ی مجدد موضوع، درک دقیق‌تری از آن پیدا کنید و قادر به پاسخگویی سؤالات تألیفی جدیدتر نیز باشید.

مجموعه آزمون‌های نمونه دولتی و تیزهوشان 1+31 استان: ششم به هفتم نه تنها مبحث به مبحث و گام‌به‌گام به آموزش دانش‌آموز کمک می‌کند، بلکه او را برای موفقیت در آزمون مدارس استعداد درخشان و نمونه‌دولتی نیز آماده می‌سازد. مطالعه و حل سؤالات این مجموعه‌ی ارزشمند در افزایش دقت، پرورش خلاقیت و پویایی ذهنی بیشتر دانش‌آموز برای پاسخگویی به سؤالات جدیدتر مؤثر است و میزان تمرکز او برای شرکت در انواع آزمون‌های ورودی را افزایش می‌دهد. گروه مؤلفین کتاب پیش رو از گردآوری این مجموعه، اهداف دیگری نیز داشته‌اند که از آن جمله می‌توان به افزایش دقت و سرعت عمل و ایجاد تیزبینی و نکته‌سنجی در دانش‌آموز اشاره کرد. این مهارت‌های عمومی، حتی اگر دانش‌آموزی قصد شرکت در آزمون‌های ورودی را هم نداشته باشد، برای او مفید و کاربردی خواهند بود.

از دیگر مزایای مطالعه‌ی کتاب مجموعه آزمون‌های نمونه دولتی و تیزهوشان 1+31 استان: ششم به هفتم می‌توان به این اشاره کرد که دانش‌آموز با شبیه‌سازی شرایط آزمون برای خود و قرار گرفتن در موقعیت‌های مشابه، در زمان برگزاری آزمون‌های اصلی که نتیجه‌ی آن‌ها سرنوشت‌ساز و مهم است، مشکلاتی از قبیل استرس، عدم تمرکز و عدم مهارت برای مدیریت زمان و ... را تجربه نخواهد کرد، چراکه پیش از این با آن‌ها روبه‌رو شده و راه‌های غلبه بر آن‌ها را می‌داند.

انتشارات پویش اندیشه خوارزمی که در زمینه‌ی کتاب‌های کمک‌‌درسی و کمک‌آموزشی فعال است، کتاب مجموعه آزمون‌های نمونه دولتی و تیزهوشان 1+31 استان: ششم به هفتم را منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی 1+31 استان

مجموعه کتاب‌های 1+31 استان با هدف افزایش مهارت دانش‌آموزان و آماده‌سازی آن‌ها برای شرکت در آزمون‌های جامع ورودی تألیف شده‌اند. ویژگی اصلی این مجموعه که کتاب‌های آن را از دیگر منابع کمک‌درسی و کمک‌آموزشی متمایز می‌کند، آموزش تکنیک‌های خاص برای پاسخگویی سریع به سؤالات و افزایش قدرت تمرکز در دانش‌آموز است. از دیگر مجلدهای این مجموعه می‌توان به «مجموعه آزمون‌های نمونه دولتی و تیزهوشان 1+31 استان: نهم به دهم» اشاره کرد.

کتاب مجموعه آزمون‌های نمونه دولتی و تیزهوشان 1+31 استان: ششم به هفتم برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطبین اصلی این کتاب، دانش‌اموزان مقطع ششم ابتدایی و معلمین این پایه‌ی تحصیلی هستند.

فهرست مطالب کتاب

استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل
پاسخ‌نامه تشریحی
استان‌های اصفهان، فارس، بوشهر و چهارمحال و بختیاری
پاسخ‌نامه تشریحی
استان‌های ایلام و مرکزی
پاسخ‌نامه تشریحی
شهر تهران
پاسخ‌نامه تشریحی
استان خراسان رضوی
پاسخ‌نامه تشریحی
استان‌های خوزستان، البرز و قزوین
پاسخ‌نامه تشریحی
استان زنجان
پاسخ‌نامه تشریحی
استان سمنان
پاسخ‌نامه تشریحی
استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان شمالی و جنوبی
پاسخ‌نامه تشریحی
استان قم
پاسخ‌نامه تشریحی
استان‌های کرمان، یزد و کهگیلویه و بویراحمد
پاسخ‌نامه تشریحی
استان‌های کرمانشاه، همدان، شهرستان‌های تهران و لرستان
پاسخ‌نامه تشریحی
استان کردستان
پاسخ‌نامه تشریحی
استان گلستان
پاسخ‌نامه تشریحی
استان گیلان
پاسخ‌نامه تشریحی
استان مازندران
پاسخ‌نامه تشریحی
آزمون‌های ورودی استعدادهای درخشان (تیزهوشان) 97-1396
پاسخ‌نامه تشریحی
آزمون‌های ورودی استعدادهای درخشان (تیزهوشان) 98-1397
پاسخ‌نامه تشریحی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مجموعه آزمون‌های نمونه دولتی و تیزهوشان 1+31 استان: ششم به هفتم
نویسنده، ، ، ، ، ،
ناشر چاپیانتشارات پویش اندیشه خوارزمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات365
زبانفارسی
شابک978-600-98176-5-8
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۱۱۰۰۰۰ ۵۵,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مجموعه آزمون‌های نمونه دولتی و تیزهوشان 1+31 استان: ششم به هفتم

برای دریافت کتاب مجموعه آزمون‌های نمونه دولتی و تیزهوشان 1+31 استان: ششم به هفتم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.