معرفی و دانلود کتاب آزمون‌های ورودی تیزهوشان ششم: بانک آزمون

عکس جلد کتاب آزمون‌های ورودی تیزهوشان ششم: بانک آزمون
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آزمون‌های ورودی تیزهوشان ششم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آزمون‌های ورودی تیزهوشان ششم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آزمون‌های ورودی تیزهوشان ششم: بانک آزمون

این کتاب یک بانک سوال جامع از آزمون‌های تیزهوشان سال 1396 تاکنون است که با پاسخ‌نامه‌ی تشریحی و تحلیل روند تغییرات آزمون سمپاد همراه شده است. کتاب آزمون‌های ورودی تیزهوشان ششم به دانش‌آموزان سال آخر دبستان کمک می‌کند به بهترین شکل خود را برای شرکت در این رقابت علمی آماده کنند.

درباره‌ی کتاب آزمون‌های ورودی تیزهوشان ششم

کتاب حاضر شامل آزمون‌های شش سال اخیر برگزار شده از سوی سمپاد (سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان) است که انواع متنوعی چون هوش تصویری، تجسمی، کلامی، منطقی، ریاضی، هوش سرعت و دقت و... را در بر می‌گیرد. در ابتدای هر آزمون روند تغییرات کاملاً توضیح داده شده که همین مسئله کتاب آزمون‌های ورودی تیزهوشان ششم را به مرجعی کامل بدل کرده است.

با خواندن این اثر کمک‌آموزشی و حل سوالات تستی آن می‌توانید دیدی کلی نسبت به محتوای آزمون‌های سمپاد پیدا کنید. همچنین پاسخنامه‌ی آموزش‌محور کتاب به دانش‌آموزان کمک می‌کند در حین خواندن پاسخ‌ها، نکات ضروری و سرنوشت‌ساز هر مبحث را بیاموزند و ابهامات موجود در ذهن خود را به‌طور کامل برطرف کنند.

سوالات کتاب عیناً مشابه آزمون‌های سمپاد آورده شده و اگر در آزمون سمپاد غلطی وجود داشته، سوال را به همان صورت آورده‌ شده تا فضای آزمون برای دانش‌آموزان قابل لمس و واقعی باشد. درمجموع این کتاب به شما کمک می‌کند نسبت به آزمون‌های آینده‌ی سمپاد برآیندی درست به دست بیاورید.

کتاب آزمون‌های ورودی تیزهوشان ششم از سوی انتشارات پویش اندیشه خوارزمی منتشر شده و حاصل همکاری گروه مولفان این انتشارات است.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت هست، لطفاً قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

درباره‌‌ی مجموعه‌ کتاب‌های نیترو

مجموعه کتاب‌های نیترو که برای دانش‌آموزان تیزهوش تهیه شده است، شامل تست‌ها و درسنامه‌هایی است که با هدف شبیه‌سازی آزمون‌های هوش و آماده‌سازی دانش‌آموزان برای چنین آزمون‌هایی طراحی شده‌اند. این مجموعه به همت انتشارات پویش اندیشه خوارزمی به چاپ رسیده و از کتاب‌های شاخص آن می‌توان به «50 آموزش هوش کلامی پنجم و ششم»، «تیک آف: 44 آزمون هوش سرعتی» و «33 آزمون دقت و تمرکز» اشاره کرد.

کتاب آزمون‌های ورودی تیزهوشان ششم مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای آن دسته از دانش‌آموزان پایه‌ی ششم دبستان که خود را برای آزمون تیزهوشان آماده می‌کنند، مرجعی مناسب و کاربردی است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آزمون‌های ورودی تیزهوشان ششم: بانک آزمون
ناشر چاپیانتشارات پویش اندیشه خوارزمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات109
زبانفارسی
شابک978-622-5901-36-0
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آزمون‌های ورودی تیزهوشان ششم

زهرا حیدری
۱۴۰۲/۴/۹
این کتاب خیلی خوب هست و سوالات این کتاب مناسب برای دانش آموزان پنجم و ششم هست و به نظر من هر کس این کتاب را بخواند و تلاش داشته باشد می‌تواند در آرمون موفق شود. و انتشارات این کتاب هم خیلی خوب هست و من کتاب‌های این انتشاراتی را استفاده میکنم 🌷🌷
فریدون فریدونی
۱۴۰۳/۲/۲۰
عالی و کامل و کاربردی
مروت داداشی
۱۴۰۳/۱/۲۵
مطالب خوب و مرتبط دارد
اردلان سرافراز
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
عالی و کاربردی بود
شیوا خسروی زاده
۱۴۰۳/۲/۱۴
بسیار عالی و کامل
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب آزمون‌های ورودی تیزهوشان ششم

برای دریافت کتاب آزمون‌های ورودی تیزهوشان ششم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.