معرفی و دانلود کتاب گلبرگ دین و زندگی (2) یازدهم رشته علوم انسانی

عکس جلد کتاب گلبرگ دین و زندگی (2) یازدهم رشته علوم انسانی
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ دین و زندگی (2) یازدهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ دین و زندگی (2) یازدهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ دین و زندگی (2) یازدهم رشته علوم انسانی

کتاب گلبرگ دین و زندگی (2) یازدهم رشته علوم انسانی نوشته‌ی حسین سلیقه مجموعه‌ی کاملی از درس‌نامه‌ها، نمونه‌سؤالات و پاسخ‌های تشریحی مرتبط با درس دین و زندگیِ پایه‌ی یازدهم رشته‌ی انسانی است. همان‌طور که از عنوان کتاب پیداست، این اثر ذیل مجموعه‌ی «گلبرگ» منتشر شده است.

درباره‌ی کتاب گلبرگ دین و زندگی (2) یازدهم رشته علوم انسانی

اگر در یادگیری دروس دین و زندگی پایه‌ی یازدهم رشته‌ی علوم انسانی به مشکل خورده‌اید، کتاب حاضر که به همت حسین سلیقه نوشته شده، همه‌ی چیزی است که به آن نیاز دارید. شما در کتاب گلبرگ دین و زندگی (2) یازدهم رشته علوم انسانی پیش از هر چیز با درس‌نامه‌ای جامع روبه‌رو می‌شوید. درس‌نامه‌ای که به شما کمک می‌کند دوازده درسِ دین و زندگی پایه‌ی یازدهم را مرور کنید. پس از بخش درس‌نامه، با مجموعه‌ای از سؤالات مواجه می‌شوید. سؤالاتی که بهترین ابزار برای محک زدن یادگیری‌تان هستند. بنابراین اگر درس‌ها را خوانده‌اید، آن‌ها را از درس‌نامه‌ی کتاب گلبرگ دین و زندگی (2) یازدهم رشته علوم انسانی مرور کرده‌اید، اما بااین‌حال باز نگرانید که آن‌ها را به‌خوبی نیاموخته باشید، کتاب گلبرگ دین و زندگی (2) یازدهم رشته علوم انسانی را انتخاب کنید و با پاسخ دادن به سؤالات هر درس میزان یادگیری خود را بسنجید.

علاوه بر این‌ها، اگر آزمون پایانی دین و زندگی (2) نزدیک است، باید به شما وعده دهیم که با کتاب حاضر مجموعه نمونه‌سؤالات نوبت اول و دوم این درس را در اختیار دارید. پیش از آزمون آن‌ها را مطالعه کنید و مطمئن باشید که در آزمون نوبت اول و دوم موفق خواهید شد و نمره‌‌ی بالایی را کسب خواهید کرد.

کتاب گلبرگ دین و زندگی (2) یازدهم رشته علوم انسانی را حسین سلیقه تألیف کرده و انتشارات گل‌واژه آن را روانه‌ی بازار نشر ساخته است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های گلبرگ

گروه انتشاراتی گل‌واژه کتاب‌های متعددی را جهت افزایش بازدهی دانش‌آموزان و تثبیت مطالب درسی ذیل مجموعه‌ی گلبرگ به انتشار رسانده‌ است که جملگی در چند بخش مشترک‌اند:

- بخش درسنامه: همه‌ی کتاب‌هایی که در مجموعه‌ی گلبرگ منتشر شده‌اند، درسنامه‌ای حاوی مفاهیم و نکات آموزشی کتاب درسی را در بر می‌گیرند. اگر احساس می‌کنید نیاز به مرور دوباره‌ی درس‌ها دارید، از بخش درسنامه استفاده کنید.

- آزمون پایان درس: پس از درسنامه در هر کتاب، آزمونی قرار دارد که با پاسخ دادن به آن می‌توانید مطمئن شوید که درس را یاد گرفته‌اید. اگر در مفاهیم آموزشی ضعفی داشته باشید، با آزمون دادن مفاهیم آموزشی را مرور می‌کنید. در نهایت این‌که از طریق سؤالات پایان هر درس، با انواع پرسش‌های امتحانی آشنا می‌شوید.

- پاسخ‌های تشریحی: در پایان هر آزمون، پاسخ تشریحی هر سؤال قرار گرفته است. این قسمت به یک درسنامه‌ی جامع شباهت دارد.

- آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم: برای آن‌که بتوانید در امتحانات نوبت اول و دوم بهترین نتیجه را به دست آورید و همچنین با انواع پرسش‌های امتحانی آشنا شوید، قسمت حاضر همه‌ی چیزی است که به آن نیاز دارید. توجه داشته باشید که پیش از شرکت در آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم باید چندین و چند بار قسمت درسنامه و پاسخ‌های تشریحی را مطالعه کنید.

گفتنی است مؤلفان این کتاب‌ها متفاوت‌ هستند. آنچه در ادامه مطالعه می‌کنید، نام برخی از مجلدهای منتشرشده ذیل مجموعه کتاب‌های گلبرگ به همت انتشارات گل‌واژه است:

  • گلبرگ پیام‌های آسمان هفتم
  • گلبرگ حسابان (1) پایه یازدهم رشته ریاضی و فیزیک
  • گلبرگ انگلیسی هشتم دوره اول متوسطه
  • گلبرگ تاریخ معاصر پایه یازدهم کلیه رشته‌ها
  • گلبرگ فیزیک (3) پایه دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک

کتاب گلبرگ دین و زندگی (2) یازدهم رشته علوم انسانی برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه‌ی یازدهم رشته‌ی علوم انسانی که به دنبال کتابی کمک‌آموزشی برای درس دین و زندگی می‌گردند، از مطالعه‌ی این کتاب بهره می‌برند.

فهرست مطالب کتاب

درس 1: هدایت الهی
درس 2: تداوم هدایت
درس 3: آخرین پیامبر (ص)
درس 4: معجزه جاویدان
درس 5: مسئولیت‌های پیامبر (ص)
درس 6: پیشوای اسوه
درس 7: امامت، تداوم رسالت
درس 8: جان و جانشین پیامبر (ص)
درس 9: وضعیت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مسلمانان، پس از رحلت رسول خدا (ص)
درس 10: احیای ارزش‌های راستین
درس 11: جهاد در راستای ولایت ظاهری
درس 12: عصر غیبت امام زمان (عج)
درس 13: در انتظار ظهور
درس 14: مرجعیت و ولایت فقیه
درس 15: رهبری و مردم
درس 16: عزت نفس
درس 17: زمینه‌های پیوند
درس 18: پیوند مقدس
پاسخ‌های تشریحی
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ دین و زندگی (2) یازدهم رشته علوم انسانی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات121
زبانفارسی
شابک978-600-337-739-4
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ دین و زندگی (2) یازدهم رشته علوم انسانی

برای دریافت کتاب گلبرگ دین و زندگی (2) یازدهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.