معرفی و دانلود کتاب گلبرگ دین و زندگی (1) دهم رشته علوم انسانی

عکس جلد کتاب گلبرگ دین و زندگی (1) دهم رشته علوم انسانی
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ دین و زندگی (1) دهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ دین و زندگی (1) دهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ دین و زندگی (1) دهم رشته علوم انسانی

با کتاب گلبرگ دین و زندگی (1) دهم رشته علوم انسانی، برای امتحانات نهایی از همیشه آماده‌تر باشید. حسین سلیقه مؤلف کتاب‌های کمک آموزشی مجموعه‌ای از نکات اساسی کتاب دین‌ و زندگی را در قالب درس‌نامه‌هایی فشرده و کاربردی برای دانش‌آموزان این پایه آماده کرده. این اثر همچنین مرجع کاملی از سؤالات آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم در سال‌های گذشته است که به همراه پاسخ‌نامه‌ای تشریحی شما را در موفقیت امتحانات آینده همراهی می‌کند.

درباره‌‌ی کتاب گلبرگ دین و زندگی (1) دهم رشته علوم انسانی

اگر برای خلاصه‌ کردن و مرور سریع نکات درس دین و زندگی با چالش رو‌به‌رو هستید، و همچنین اگر برای مرور آزمون‌های نهایی سال‌های گذشته به منبع کامل و جامعی دسترسی ندارید، کتاب گلبرگ دین و زندگی (1) دهم رشته علوم انسانی، این‌جاست تا تمامی به نیاز‌های درسی شما پاسخ دهد. حسین سلیقه نویسنده‌ی این اثر کمک‌آموزشی موفق، به شما کمک می‌کند تا نکات طلایی دروس دین و زندگی به صورت عمیق و ماندگار فرا بگیرید. او همچنین برای آشنایی بهتر خوانندگان با نحوه‌ی طراحی سوالات در آزمون‌ها، مجموعه‌ی کاملی از امتحانات سال‌های گذشته را به همراه پاسخ‌نامه‌ در اختیار شما قرار می‌دهد

سرفصل‌های کتاب گلبرگ دین و زندگی بر اساس دروس کتاب دین و زندگی پایه‌ی دهم متوسطه آماده شده و برای دانش‌آموزان رشته‌ی علوم انسانی مفید و مناسب است. این کتاب یک اثر راهبردی برای مرور سریع و جمع‌بندی نکات اصلی هر درس است و همچنین بر رفع نقاط ضعف درسی با تمرین و تکرار مطالب تمرکز دارد. به همین منظور، حسین سلیقه نویسنده‌ی این اثر پرکاربرد، مطالب اصلی را در چهار بخش اصلی تعریف می‌کند. بخش اول کتاب گلبرگ دین و زندگی، شامل مجموعه‌ای از درس‌نامه‌ها و چکیده‌ی مطالب است که در قالب جدول‌ها، نمودار‌ها و نکته‌های خط‌‌کشی‌شده آماده شده. این بخش به دانش‌اموز کمک می‌کند تا ساعات مطالعه‌ی بهینه و پربازده‌تری داشته باشد و نکاتی که می‌تواند در آزمون‌ها مورد پرسش قرار گیرد را با توجه بیشتری دنبال کند.

بخش بعدی کتاب با عنوان آزمون پایانی تهیه شده است. این آزمون‌ها شامل مجموعه سوالات چهارگزینه‌ای، تشریحی، جای خالی و پاسخ کوتاه بر اساس موضوع هر فصل است و فضای امتحان را برای دانش‌آموز بازسازی می‌کند. بخش بعدی کتاب با عنوان پاسخ‌های تشریحی، به خواننده کمک می‌کند تا درستی پاسخ‌ به هر آزمون را ارزیابی کند و نقاط ضعف را با مطالعه‌ی دقیق‌تر برطرف سازد. اما موضوعات و مطالب پربار کتاب گلبرگ دین و زندگی به این موراد محدود نمی‌شود. بخش پایانی اثر با عنوان آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم، به دانش‌آموز کمک می‌کند تا با روند طرح سوالات در سال‌های گذشته بهتر آشنا شود و همچنین از بارم‌بندی و نمره‌ای که در آزمون‌ها به هر در اختصاص داده می‌شود، باخبر گردد. این بخش نیز به همراه پاسخ‌نامه‌ی تشریحی آماده شده تا خواننده مرور نهایی جواب سوالات، به بیشترین سطح از آمادگی دست پیدا کند. درنهایت کتاب گلبرگ دین و زندگی در کنار کتاب درسی، یک منبع فشرده و کامل برای کمک به موفقیت آزمونی شماست. این اثر توسط ناشر تخصصی کتاب‌های کمک‌آموزشی، انتشارات گل‌ واژه تهیه شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی گلبرگ انتشارات گل‌واژه

گلبرک، نام یک مجموعه کتاب کمک‌درسی برای دانش‌آموزان پایه‌های مختلف دوره‌ی اول و دوم متوسطه است. اساس کار این مجموعه بر ارائه‌ی درس‌ها به‌صورت درس‌نامه‌های چکیده و نکات اساسی آزمونی طراحی شده و به‌طور تخصصی برای کمک به موفقیت آزمون‌های نهایی دانش‌آموزان تهیه گردیده است. همچنین هر کتاب از این مجموعه‌ی خواندنی، دارای سوالات و آزمون‌های فصل‌بندی شده و نمونه‌ی امتحانات نوبت اول و دوم است که به همراه یک پاسخ‌نامه‌ی تشریحی آماده شده و به دانش‌آموزان در درک بهتر روند آزمون‌ها و طراحی سوالات کمک می‌کند. این مجموعه با تلاش انتشارات گل واژه آماده شده. «گلبرگ دین و زندگی»، «گلبرک تاریخ ایران و جهان» و «گلبرگ ریاضی و آمار» نام برخی از جلد‌های این اثر کمک‌آموزشی پرسود است.

کتاب گلبرگ دین و زندگی (1) دهم رشته علوم انسانی برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان دهم رشته علوم انسانی از مطالعه‌ی این اثر کمک‌آموزشی فواید بسیاری خواهند برد.

فهرست مطالب کتاب

درس اول: هدف زندگی
درس دوم: پر پرواز
درس سوم: خود حقیقی
درس چهارم: پنجره‌ای به روشنایی
درس پنجم: آینده روشن
درس ششم: منزلگاه بعد
درس هفتم: واقعە بزرگ
درس هشتم: فرجام کار
درس نهم: آهنگ سفر
درس دهم: اعتماد بر او
درس یازدهم: دوستی با خدا
درس دوازدهم: یاری از نماز و روزه
درس سیزدهم: فضیلت آراستگی
درس چهاردهم: زیبایی پوشیدگی
پاسخ‌های تشریحی
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ دین و زندگی (1) دهم رشته علوم انسانی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات89
زبانفارسی
شابک978-600-337-738-7
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ دین و زندگی (1) دهم رشته علوم انسانی

برای دریافت کتاب گلبرگ دین و زندگی (1) دهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.