معرفی و دانلود کتاب گلبرگ منطق دهم رشته علوم انسانی

عکس جلد کتاب گلبرگ منطق دهم رشته علوم انسانی
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ منطق دهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ منطق دهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ منطق دهم رشته علوم انسانی

کتاب گلبرگ منطق دهم رشته علوم انسانی راهنمای حرفه‌ای شما در پشت‌سر گذاشتن آزمون‌های نهایی‌ است. مهدی کاردان، مؤلف این اثر کمک‌آموزشی، نکات امتحانی و پرتکرار درس منطق را به‌صورت دقیق و جزئی با شما مرور می‌کند و به کمک سؤالات و آزمون‌های طراحی‌شده برای هر درس، میزان پیشرفت شما را در یادگیری هر مبحث می‌آزماید.

درباره‌‌ی کتاب گلبرگ منطق دهم رشته علوم انسانی

اگر برای درک دروس منطق و یادگیری عمیق مطالب همچنان با چالش رو‌به‌رو‌ هستید، از درس‌نامه‌های کتاب گلبرگ منطق دهم رشته علوم انسانی کمک بگیرید. مهدی کاردان، نویسنده‌ی این اثر کمک‌درسی موفق، نکات لازم برای مرور در شب امتحان را به‌صورت فشرده و در قالب درس‌نامه‌های ویژه در اختیار شما قرار می‌دهد.

سرفصل‌های جامع کتاب گلبرگ منطق دهم رشته علوم انسانی، به شما کمک می‌کند تا با تمرکز بر نکات پرتکرار امتحانی، ساعات مطالعه‌ی بهینه و درعین‌حال عمیق‌تری داشته باشید و همچنین چالش‌ها و ضعف‌های درسی خود را به‌خوبی شناسایی و رفع کنید. همچنین خلاصه‌بندی‌های این کتاب، در ساعات محدود پیش از امتحان به یاری دانش‌آموزان می‌آید تا جمع‌بندی دقیق و کارآمد‌تری از مجموعه‌ی مطالب داشته باشند. اما نویسنده‌ی کتاب گلبرگ منطق برای ارزیابی بهتر پیشرفت و همچنین برای آشنایی بهتر مخاطب با نحوه‌ی طراحی سوالات، در انتهای هر درس‌نامه یک آزمون ویژه نیز تدارک دیده است. این آزمون‌ها در قالب‌های مختلفی ازجمله پاسخ تشریحی، چهارگزینه‌ای، جواب کوتاه و جای خالی آماده شده‌اند تا میزان یادگیری دانش‌آموز را بار‌ها و به شیوه‌های گوناگون مورد سنجش قرار دهند. همچنین مخاطبان کتاب گلبرگ منطق می‌توانند در پایان هر آزمون، پاسخ‌نامه‌ی تشریحی سؤالات را در اختیار داشته باشند و با مرور جواب‌های صحیح از درک مطالب اطمینان حاصل کنند.

بخش طلایی کتاب گلبرگ منطق دهم رشته علوم انسانی، آزمون پایانی کتاب است. این بخش از میان امتحانات جامع نوبت اول و دوم سال‌های گذشته آماده شده و فضای واقعی آزمون را به‌خوبی برای مخاطب باز‌سازی می‌کند. این قسمت نیز همچون آزمون‌های قبلی کتاب دارای یک پاسخ‌نامه‌ی تشریحی‌ست و در کنار آن فضایی برای آشنایی با بارم‌بندی نمرات در امتحانات را برای دانش‌آموز فراهم می‌کند. در نهایت، می‌توان گفت با درس‌نامه‌های مدون گلبرگ کتاب منطق پایه دهم رشته علوم انسانی، دیگر نه‌تنها یادگیری و درک عمیق دروس منطق کار دشواری نیست، بلکه مرور مطالب شیرین و خواندنی آن از لذت‌بخش‌ترین ساعات درسی شما خواهد بود. این اثر ارزشمند با تلاش ناشر تخصصی کتاب‌های کمک درسی، انتشارات گل‌واژه به دست شما می‌رسد.

درباره‌ی مجموعه‌ی گلبرگ انتشارات گل‌واژه

گلبرک، نام یک مجموعه کتاب کمک‌درسی برای دانش‌آموزان پایه‌های مختلف دوره‌ی اول و دوم متوسطه است. اساس کار این مجموعه بر ارائه‌ی درس‌ها به‌صورت درس‌نامه‌های چکیده و نکات اساسی آزمونی طراحی شده و به‌طور تخصصی برای کمک به موفقیت آزمون‌های نهایی دانش‌آموزان تهیه گردیده است. همچنین هر کتاب از این مجموعه‌ی خواندنی، دارای سوالات و آزمون‌های فصل‌بندی شده و نمونه‌ی امتحانات نوبت اول و دوم است که به همراه یک پاسخ‌نامه‌ی تشریحی آماده شده و به دانش‌آموزان در درک بهتر روند آزمون‌ها و طراحی سوالات کمک می‌کند. این مجموعه با تلاش انتشارات گل واژه آماده شده. «گلبرگ دین و زندگی»، «گلبرک تاریخ ایران و جهان» و «گلبرگ ریاضی و آمار» نام برخی از جلد‌های این اثر کمک‌آموزشی پرسود است.

کتاب گلبرگ منطق دهم رشته علوم انسانی برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب آموزنده، برای دانش‌آموزان رشته‌ی علوم انسانی پایه‌ی دهم متوسطه کارساز خواهد بود.

فهرست مطالب کتاب

درس اول: منطق، ترازوی اندیشه
درس دوم: لفظ و معنا
درس سوم: مفهوم و مصداق
درس چهارم: اقسام و شرایط تعریف
درس پنجم: اقسام استدلال استقرایی
درس ششم: قضیۀ حملی
درس هفتم: احکام قضایا
درس هشتم: قیاس اقترانی
درس نهم: قضیۀ شرطی و قیاس استثنایی
درس دهم: سنجشگری در تفکر
پاسخ‌های تشریحی
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ منطق دهم رشته علوم انسانی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات88
زبانفارسی
شابک978-600-337-712-7
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ منطق دهم رشته علوم انسانی

برای دریافت کتاب گلبرگ منطق دهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.