معرفی و دانلود کتاب گلبرگ انگلیسی (2) یازدهم کلیه رشته‌ها

عکس جلد کتاب گلبرگ انگلیسی (2) یازدهم کلیه رشته‌ها
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ انگلیسی (2) یازدهم کلیه رشته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ انگلیسی (2) یازدهم کلیه رشته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ انگلیسی (2) یازدهم کلیه رشته‌ها

کتاب گلبرگ انگلیسی (2) یازدهم کلیه رشته‌ها، نوشته‌ی علی هاشمی طاهری با ارائه‌ی درسنامه، آزمون پایان هر درس، پاسخ‌های تشریحی آزمون‌ها، مرورهای مخصوص شب امتحان و چند نوبت آزمون نوبت اول و دوم، منبعی جامع و درعین‌حال خلاصه برای یادگیری کامل و همچنین جمع‌بندی کتاب زبان انگلیسی یازدهم است. این کتاب برای کلیه‌ی رشته‌های متوسطه‌ی دوم مناسب است و تمام نیاز‌های مربوط به درس زبان انگلیسی آن‌ها را پوشش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب گلبرگ انگلیسی (2) یازدهم کلیه رشته‌ها

درس زبان انگلیسی یکی از درس‌های چالش‌برانگیز در مدرسه به خصوص در دوران متوسطه‌ی دوم محسوب می‌شود. تعداد قوانین برای دستور زبان‌ها در هر پایه بیشتر و بیشتر می‌شود و همچنین لغات جدید هم به هر کتاب اضافه می‌شوند. یاد گرفتن اصولی و کامل درس زبان انگلیسی می‌تواند باعث موفقیت در امتحانات نهایی دانش‌آموزان متوسطه‌ی دوم شود که در نهایت، تأثیر مستقیم و مثبتی روی نتیجه‌ی کنکور آن‌ها خواهد داشت. این کتاب را نشر گل‌واژه که سابقه‌ی درخشانی در تألیف کتاب‌های کمک‌درسی دارد، منتشر کرده است.

در کتاب گلبرگ انگلیسی (2) یازدهم، علی هاشمی طاهری مولف این کتاب با نوشتن درسنامه‌هایی جامع اما خلاصه که در عین حال به مهم‌ترین و اساسی‌ترین نکته‌های دستور زبانی هر درس می‌پردازد در مرحله‌ی اول یادگیری شما را تثبیت می‌کند. درسنامه‌های این کتاب بیانی ساده دارند و با رویکرد تمرکز روی امتحانات نهایی نوشته شده‌اند. بنابراین در شب‌های امتحان با مرور این درسنامه‌ها می‌توانید مباحث یادگرفته شده در طول یک سال تحصیلی را در زمانی کوتاه به شکلی اثربخش دوره کنید. همچنین این درسنامه‌ها به شکلی نوشته شده‌اند که می‌توانید قبل از حل آزمون‌ها ضعف‌ها و مشکلات خودتان را در هر بخش پیدا و آن‌ها را برطرف کنید. در این درسنامه‌ها به هر پنج بخش یک درس زبان انگلیسی یعنی لغات یا Vocabulary، دستور زبان یا Grammar، مهارت شنوایی و صحبت کردن یا Listening and Speaking، مهارت نوشتن یا Writing و درک مطلب یا Reading Comprehension به صورت کامل پرداخته شده است.

بخش دوم این کتاب، آزمون‌های پایان هر درس است. شما بعد از اینکه درسنامه‌ی هر بخش را مطالعه کردید، با انجام آزمون‌ها می‌توانید از میزان یادگیری و فهم خودتان مطمئن شوید و هر بخشی را که ضعف بیشتری در آن داشتید را دوباره مطالعه کنید. آزمون‌ها به نوعی طراحی شده‌اند که می‌توانید با پاسخگویی به آن‌ها با همه تیپ سوال امتحانی آشنا شده و برای آن‌ها آماده شوید.

یکی از نقاط قوت این مجموعه، پاسخ‌های تشریحی آزمون‌های آن است. با مرور این پاسخ‌های تشریحی هم مطمئن می‌شوید که پاسخ‌هایتان درست بوده و هم با مرور آن‌ها می‌توانید درس و نکات امتحانی و مهم‌ را با سرعت دوره کنید. همچنین اشکالاتتان را با خواندن توضیحات تشریحی و نه صرفا پاسخ‌های تستی، می‌توانید کاملاً برطرف کنید.

علاوه‌بر تمام این‌ها، بخشی مجزا برای مرور در شب‌های امتحان نیز در این کتاب طراحی شده است. در این بخش برای مرور سریع و کامل درس‌های کتاب، مجدداً مطالب مهم و ضروری برای موفقیت در امتحانات نهایی آموزش داده شده.

بخش نهایی این کتاب، آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم است که می‌توانید از آن‌ها برای گرفتن بهترین نتایج در آزمون‌های میان‌ترم، آزمون‌ ترم دی ماه و همچنین آزمون آخر سال تحصیلی استفاده کنید. در این آزمون‌ها می‌توانید کاملا با انواع و اقسام سوالات مختلف آشنا شده، متوجه نوع بارم‌بندی آن‌ها بشوید و در نهایت، با مطالعه‌ی پاسخ‌های تشریحی آن‌ها از یادگیری خود اطمینان حاصل کنید.

درباره‌ی مجموعه‌ی گلبرگ انتشارات گل‌واژه

سری کتاب‌های گلبرگ، کتاب‌های کمک‌آموزشی انتشارات گل‌واژه هستند که هدف آن‌ها کمک به دانش‌آموزان برای مرور بهتر کتاب‌ها و آمادگی در امتحانات نهایی است. هر کتاب گلبرگ به یکی از دروس تحصیلی اختصاص دارد و متشکل از درسنامه‌ای مختصر و فشرده، آزمون‌های تشریحی، پاسخنامه و سؤالات آمادگی امتحانات پایان‌ترم است. این مجموعه درس‌های تمام مقاطع، از ابتدایی تا دبیرستان را در بر می‌گیرد.

کتاب گلبرگ انگلیسی (2) یازدهم کلیه رشته‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب گلبرگ انگلیسی (2) یازدهم کلیه رشته‌ها برای دانش‌آموزان متوسطه دوم در پایه‌ی یازدهم همه‌ی رشته‌های تحصیلی مناسب است.

فهرست مطالب کتاب

Lesson 1 - Understanding People
Lesson 2 - A Healthy Lifestyle
Lesson 3 - Art and Culture
پاسخ‌های تشریحی
مرور در شب‌های امتحان
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ انگلیسی (2) یازدهم کلیه رشته‌ها
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات77
زبانانگلیسی
شابک978-600-337-711-0
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ انگلیسی (2) یازدهم کلیه رشته‌ها

برای دریافت کتاب گلبرگ انگلیسی (2) یازدهم کلیه رشته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.