معرفی و دانلود کتاب گلبرگ جغرافیا (2) یازدهم رشته علوم انسانی

عکس جلد کتاب گلبرگ جغرافیا (2) یازدهم رشته علوم انسانی
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ جغرافیا (2) یازدهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ جغرافیا (2) یازدهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ جغرافیا (2) یازدهم رشته علوم انسانی

کتاب گلبرگ جغرافیا (2) یازدهم رشته علوم انسانی تألیف بهروز یحیی درس‌نامه‌های مختصری را از درس جغرافیا در پایه‌ی یازدهم در اختیار شما قرار می‌دهد. این کتاب کمک‌آموزشی که ذیل مجموعه کتاب‌های «گلبرگ» به انتشار رسیده، همه‌ی چیزی است که برای موفقیت در درس جغرافیا به آن نیاز دارید.

درباره‌ی کتاب گلبرگ جغرافیا (2) یازدهم رشته علوم انسانی

کتابی که پیش روی شماست، با نام گلبرگ جغرافیا (2) یازدهم رشته علوم انسانی، نوشته‌ی بهروز یحیی یکی از بهترین کتاب‌های کمک‌آموزشی درس جغرافیا است. آنچه در ادامه می‌خوانید، ویژگی‌هایی است که کتاب نامبرده را از سایر آثار متمایز می‌سازد.

- جغرافیا 2، یازده درس را در بر می‌گیرد. در کتاب گلبرگ جغرافیا (2) یازدهم رشته علوم انسانی برای همه‌ی این فصل‌ها درسنامه‌ی جامعی تألیف شده است. اگر می‌خواهید به جمع‌بندی مطالب کتاب جغرافیا بپردازید، از درسنامه‌ها غافل نشوید.

- برای آن‌که بتوانید از میزان یادگیری خود اطمینان پیدا کنید، به آزمون‌های پایان هر درس پاسخ دهید و میزان یادگیری خود را محک بزنید. در آزمون پایان درس این کتاب انواع سؤالات امتحانی قرار دارد.

- برای آن‌که مطمئن شوید پاسخی که به سؤالات داده‌اید درست بوده یا نه، از پاسخ‌های تشریحی کتاب استفاده کنید.

- برای موفق شدن در آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم، چند دوره آزمون جامع در انتهای کتاب گلبرگ جغرافیا (2) پایه یازدهم رشته علوم انسانی قرار گرفته است. پیش از شرکت در امتحانات، با مطالعه‌ی این بخش موفقیت را برای خود تضمین کنید!

کتاب گلبرگ جغرافیا (2) یازدهم رشته علوم انسانی را بهروز یحیی تألیف کرده و انتشارات گل‌واژه آن را به بازار نشر عرضه داشته است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های گلبرگ

گروه انتشاراتی گل‌واژه کتاب‌های متعددی را جهت افزایش بازدهی دانش‌آموزان و تثبیت مطالب درسی ذیل مجموعه‌ی گلبرگ به انتشار رسانده‌ است که جملگی در چند بخش مشترک‌اند:

- بخش درسنامه: همه‌ی کتاب‌هایی که در مجموعه‌ی گلبرگ منتشر شده‌اند، درسنامه‌ای حاوی مفاهیم و نکات آموزشی کتاب درسی را در بر می‌گیرند. اگر احساس می‌کنید نیاز به مرور دوباره‌ی درس‌ها دارید، از بخش درسنامه استفاده کنید.

- آزمون پایان درس: پس از درسنامه در هر کتابِ این مجموعه، آزمونی قرار دارد و با پاسخ دادن به آن می‌توانید مطمئن شوید که درس را یاد گرفته‌اید. اگر در مفاهیم آموزشی ضعفی داشته باشید، از طریق آزمون دادن، این مفاهیم را مرور می‌کنید. در نهایت این‌که به کمک سوالات پایان هر درس، با انواع پرسش‌های امتحانی آشنا می‌شوید.

- پاسخ‌های تشریحی: در پایان هر آزمون، پاسخ تشریحی هر سؤال قرار گرفته است. این قسمت به یک درسنامه‌ی جامع شباهت دارد.

- آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم: برای آن‌که بتوانید در امتحانات نوبت اول و دوم بهترین نتیجه را به دست آورید و همچنین با انواع پرسش‌های امتحانی آشنا شوید، قسمت حاضر همه‌ی چیزی است که به آن نیاز دارید. توجه داشته باشید که پیش از شرکت در آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم باید چندین و چند بار قسمت درسنامه و پاسخ‌های تشریحی را مطالعه کنید.

گفتنی است مؤلفان این کتاب‌ها متفاوت‌ هستند. آنچه در ادامه مطالعه می‌کنید، نام برخی از مجلدهای منتشرشده ذیل مجموعه کتاب‌های گلبرگ به همت انتشارات گل‌واژه است.

  • گلبرگ علوم و فنون ادبی (3) دوازدهم رشته علوم انسانی
  • گلبرگ ریاضی و آمار (3) دوازدهم رشته علوم انسانی
  • گلبرگ حسابان (1) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک
  • گلبرگ دین و زندگی (3) پایه دوازدهم رشته علوم انسانی
  • و ...

کتابگلبرگ جغرافیا (2) یازدهم رشته علوم انسانی برای چه کسانی مناسب است؟

بهتر است دانش‌آموزان پایه‌ی یازدهم رشته‌ی علوم انسانی که به دنبال یک کتاب کمک‌آموزشی کامل و جامع برای درس جغرافیا می‌گردند، کتاب حاضر را مطالعه کنند.

فهرست مطالب کتاب

درس 1: معنا و مفهوم ناحیه
درس 2: انسان و ناحیه
درس 3: نواحی آب‌وهوایی
درس 4: ناهمواری‌ها و اشکال زمین
درس 5: نواحی زیستی
درس 6: نواحی فرهنگی
درس 7: نواحی اقتصادی (کشاورزی و صنعت)
درس 8: نواحی اقتصادی (تجارت و اقتصاد جهانی)
درس 9: معنا و مفهوم ناحیه سیاسی
درس 10: کشور، یک ناحیه سیاسی
درس 11: ژئوپلیتیک
پاسخ‌های تشریحی
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ جغرافیا (2) یازدهم رشته علوم انسانی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات71
زبانفارسی
شابک978-600-337-723-3
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ جغرافیا (2) یازدهم رشته علوم انسانی

برای دریافت کتاب گلبرگ جغرافیا (2) یازدهم رشته علوم انسانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.