معرفی و دانلود کتاب گلبرگ تاریخ معاصر یازدهم کلیه رشته‌ها

عکس جلد کتاب گلبرگ تاریخ معاصر یازدهم کلیه رشته‌ها
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ تاریخ معاصر یازدهم کلیه رشته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ تاریخ معاصر یازدهم کلیه رشته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ تاریخ معاصر یازدهم کلیه رشته‌ها

کتاب گلبرگ تاریخ معاصر یازدهم کلیه رشته‌ها توسط بهروز یحیی به تألیف رسیده است. این کتاب شامل بخش‌های درسنامه، آزمون پایان درس و امتحانات جامع نوبت اول و دوم می‌باشد و پاسخ‌های تشریحی و بارم‌بندی سوالات را نیز در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد تا کسب موفقیت در امتحانات درس تاریخ معاصر ایران را تضمین کند.

درباره‌ی کتاب گلبرگ تاریخ معاصر یازدهم کلیه رشته‌ها

کتاب گلبرگ تاریخ معاصر یازدهم کلیه رشته‌ها نوشته‌ی بهروز یحیی به صورت درس به درس طبقه‌بندی شده است و درسنامه، آزمون پایان درس و امتحانات دوره‌ای نیم سال اول و دوم به همراه پاسخ تشریحی کامل تمامی سوالات را شامل می‌شود. این کتاب به دانش‌آموزان پایه‌ی یازدهم کلیه‌ی رشته‌ها (به استثنای رشته‌های علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی) کمک می‌کند با موفقیت آزمون‌های پایان ترم درس تاریخ معاصر ایران را پشت سر بگذارند و خیالشان از بابت کسب نمره‌ی عالی راحت باشد.

کتاب گلبرگ تاریخ معاصر یازدهم کلیه رشته‌ها تمامی مطالب کتاب را به صورت خلاصه و با همراهی نمودار و نکته در اختیار دانش‌آموزان می‌گذارد. درسنامه‌ها با زبانی ساده و رویکرد امتحانی نوشته شده‌اند و سرعت مطالعه و مرور مطالب را بالا می‌برند. همچنین سوالات امتحانی طبقه‌بندی شده و پاسخ‌های تشریحی دقیق این کتاب آمادگی کاملی به دانش‌آموزان می‌دهند. بارم‌بندی دقیق سوالات نیز میزان اهمیت هر کدام از مباحث را مشخص می‌کند تا راهنمایی برای تخصیص زمان داشته باشند.

کتاب گلبرگ تاریخ معاصر یازدهم کلیه رشته‌ها ذیل مجموعه کتاب‌های گلبرگ و به همت نشر گل واژه به بازار کتاب عرضه شده و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های گلبرگ نشر گل واژه

نشر گل واژه مجموعه کتابی آموزشی با نام گلبرگ منتشر کرده است که دروس مقطع ابتدایی تا دبیرستان را شامل می‌شوند. این کتاب‌های کمک‌آموزشی به دانش‌آموزان پایه‌ها و رشته‌های مختلف کمک می‌کند تا سریع‌تر به مرور دروس بپردازند و با سوالات متنوع تألیفی و منتخب آزمون‌های پایانی سال‌های اخیر آشنا شوند. این کتاب‌ها برای آمادگی صددرصدی دانش‌آموزان در آزمون‌های پایانی و نهایی طراحی شده است و ساختار کلی آن‌ها شامل بخش‌های زیر می‌شود:

درسنامه: بخش درسنامه موضوع درس‌ها را به طور خلاصه اما کامل توضیح می‌دهند و با مثال‌ها و نکات مهم به شما در مرور و جمع‌بندی کلی یاری می‌رسانند. این بخش با بیانی ساده و شیوا و رویکرد امتحانی نوشته شده است و با استفاده از آن می‌توانید به مطالب آموخته‌شده از کتاب درسی، جهت بدهید.

سوالات امتحانی یا موضوعی: بخش سوالات امتحانی ماهیت تمرینی دارد و ترکیبی از سوالات تألیفی و امتحانات سال‌های اخیر است. این بخش تنوع سوالات برآمده از مطالب دروس را در اختیار شما قرار می‌دهد. با مطالعه‌ی این بخش مطالب آموخته‌شده را تکرار می‌کنید و عمق می‌بخشید.

آزمون‌های پایان فصل: در پایان هر فصل یا هر درس، یک آزمون پایانی در نظر گرفته شده است که تمامی مطالب فصل مربوطه را یکجا برای شما مرور و جمع‌بندی می‌کند. این بخش نقاط ضعف شما را مشخص می‌کند، انواع سوالات امتحانی را به شما نشان می‌دهد و با بارم‌بندی دقیقی سطح آمادگی شما را بالا می‌برد.

آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم: در پایان کتاب‌ها، چند نوبت آزمون جامع برای هر دو نوبت اول و دوم آورده شده است که یک ارزیابی کلی از آموخته‌هایتان انجام می‌دهد و شما را با الگوی آزمون‌های پایانی و نهایی آشنا می‌کند تا با تسلط کامل در جلسات امتحانات حاضر شوید.

پاسخ‌های تشریحی: برای هر آزمون در کتاب‌های گلبرگ نشر گل‌واژه پاسخنامه‌ی تشریحی دقیقی تألیف شده است که شیوه‌ی پاسخگویی مدنظر مصححان را به شما نشان می‌دهد.

کتاب گلبرگ تاریخ معاصر یازدهم کلیه رشته‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه‌ی یازدهم رشته‌های ریاضی و فیزیک و علوم تجربی مخاطبین اصلی کتاب گلبرگ تاریخ معاصر یازدهم کلیه رشته‌ها هستند.

فهرست مطالب کتاب

درس اول: حکومت قاجار از آقا محمدخان تا محمدشاه
درس دوم: دوران ناصرالدین شاه
درس سوم: زمینه‌های نهضت مشروطه
درس چهارم: آغاز حرکت مردم علیه استبداد داخلی و استعمار خارجی
درس پنجم: مشروطه در دوره‌ی محمدعلی شاه
درس ششم: دوره‌ی دوم مشروطه (1288-1293 ش)
درس هفتم: کودتای 1299
درس هشتم: رضاخان، تثبیت قدرت
درس نهم: ویژگی‌های حکومت رضاشاه
درس دهم: سقوط رضاشاه
درس یازدهم: اشغال ایران توسط متفقین و آثار آن
درس دوازدهم: نهضت ملی شدن صنعت نفت
درس سیزدهم: زمینه‌های کودتای 28 مرداد
درس چهاردهم: کودتای بیست و هشتم مرداد
درس پانزدهم: ربع قرن سیطره‌ی آمریکا بر ایران
درس شانزدهم: زمینه‌ها و هدف‌های اصلاحات آمریکایی در ایران
درس هفدهم: پیدایش نهضت روحانیت و اوج‌گیری بیداری اسلامی
درس هجدهم: قیام 15 خرداد
درس نوزدهم: تحولات ایران پس از تبعید امام خمینی
درس بیستم: ایران در مسیر انقلاب اسلامی
درس بیست و یکم: پیروزی انقلاب اسلامی
درس بیست و دوم: دولت موقت مهندس مهدی بازرگان
درس بیست و سوم: اولین دوره‌ی ریاست جمهوری
درس بیست و چهارم: جنگ تحمیلی رژیم بعثی حاکم بر عراق علیه ایران
درس بیست و پنجم: آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی
درس بیست و ششم: بیداری اسلامی در جهان اسلام
پاسخ‌های تشریحی
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ تاریخ معاصر یازدهم کلیه رشته‌ها
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات113
زبانفارسی
شابک978-600-337-753-0
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ تاریخ معاصر یازدهم کلیه رشته‌ها

برای دریافت کتاب گلبرگ تاریخ معاصر یازدهم کلیه رشته‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.