معرفی و دانلود کتاب صوتی هک شادی

عکس جلد کتاب صوتی هک شادی
قیمت:
۸۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هک شادی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هک شادی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هک شادی

کتاب صوتی هک شادی اثری از پنی لوکاسو، سخنران بین‌المللی، کارآفرین و نویسنده‌ی نام‌آشنای حوزه‌های رشد فردی و کسب‌وکار است. لوکاسو در این کتاب با شرح ماجراهای زندگی افراد موفقی که احساس خوشبختی نمی‌کنند، باور رایج هم‌طراز بودن موفقیت و شادی را به چالش می‌کشد و توضیح می‌دهد چگونه به این باور رسیده که موفقیت نه تضمینی برای شادی که محصول آن است و چرا باید در هر موقعیتی از زندگی لذت برد.

درباره‌ی کتاب صوتی هک شادی

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که گمان می‌کنند سرمایه‌ی بی‌حدوحساب، شغل رؤیایی، خانه‌های بزرگ و ماشین‌های گران‌قیمت، ازدواجی موفق و فرزندانی سربه‌راه و یک فهرست تمام‌نشدنی از همین قبیل موارد، عامل اصلی احساس موفقیت و شادکامی در زندگی هستند. در واقع بنا به باور بسیاری از افراد، تنها با رسیدن به این به‌اصطلاح موفقیت‌هاست که می‌توان شادی را در زندگی تجربه کرد اما پنی لوکاسو (Penny Locaso) این‌جاست تا با مطالبی که در کتاب صوتی هک شادی (Hacking Happiness) بیان می‌کند، با تغییر در زاویه‌ی دید و نگرش شما، یک دگرگونی اساسی در وجودتان ایجاد کند.

کتاب صوتی هک شادی در حقیقت پاسخ به این پرسش است که اگر ثروت مساوی با خوشبختی است پس چرا بسیاری از ثروتمندان، که توانسته‌اند فاصله‌ی میان آرزوهایشان و تحقق آن‌ها را از بین ببرند، احساس خوشبختی نمی‌کنند؟ ماهیت واقعی شادی و خوشبختی چیست و چگونه می‌توان به آن دست یافت؟

معرفی و دانلود کتاب صوتی هک شادی

پنی لوکاسو کتاب صوتی هک شادی را با شرح ماجرای زندگی شخصی خودش آغاز کرده است. لوکاسو در تمام دوران نوجوانی و جوانی، عمویش را که از نگاه او، فردی موفق و خوشبخت بود، ستایش می‌کرد اما زمانی که خبر خودکشی وی را شنید، به لحاظ روحی به چالش‌های بزرگ و لاینحلی دچار شد و حتی به فروپاشی روانی رسید. همین رویداد تلخ بود که نگرش او را نسبت‌به زندگی تغییر داد. لوکاسو هم مانند عمویش به تمام خواسته‌های خود در زندگی رسیده بود اما شاد نبود. پس از آن اتفاق بود که تلاش کرد به معنای واقعی خوشبختی و شادی دست پیدا کند؛ تلاشی که او را عاقبت به این نتیجه رساند: این موفقیت نیست که شادی تولید می‌کند بلکه شادی و شادکامی در زندگی است که موفقیت‌آفرین است.

کتاب صوتی هک شادی از چشم‌اندازهای متفاوتی به مفاهیمی از قبیل کار و تفریح و زندگی می‌نگرد و مخاطب خود را ترغیب می‌کند به‌سوی ناشناخته‌ها حرکت کند، به تجربه‌های جدید نه نگوید، ریسک‌پذیرتر باشد، گاهی شکست بخورد، گاهی پیروز شود و در نهایت به شادی واقعی دست پیدا کند. پنی لوکاسو کتاب صوتی هک شادی را به دو بخش تقسیم کرده است: در بخش اول به‌تفصیل به موضوع فقدان شادی در زندگی انسان امروزی پرداخته است و توضیح می‌دهد چرا موفقیت به‌مثابه آنچه امروز می‌شناسیم ما را ناشادتر می‌کند. بخش دوم به شرح مفهوم سازگاری اختصاص دارد و مهارت‌های لازم و کاربردی برای آینده‌ای شادمانه‌تر را معرفی می‌کند.

کتاب صوتی هک شادی را به کوشش انتشارات کهکشان دانش و با ترجمه و خوانش سیده ژاله موسوی نصر می‌شنویم.

درباره‌ی مجموعه‌ی زندگی و کسب‌وکار موفق برای همه

«زندگی و کسب‌وکار موفق برای همه» عنوان مجموعه‌ای از کتاب‌هاست که به کوشش انتشارات کهکشان دانش و با هدف ارائه‌ی به‌روزترین و مطرح‌ترین آثار حوزه‌های خودیاری و کسب‌وکار و آشنا ساختن مخاطبان فارسی‌زبان با آنان تهیه و منتشر شده‌اند. در کتاب‌های این مجموعه از طیف گسترده‌ای از مفاهیم مرتبط با کسب‌وکار مانند مدیریت استارت‌آپ‌ها و ویژگی‌های شخصیتی مطلوب و مورد نیاز برای حضور فعالانه در فضای رقابتی بازارهای امروزی و... سخن گفته شده است. تاکنون بیش از 70 جلد کتاب از این مجموعه به انتشار رسیده است. «151 ایده‌ی سریع برای ارتباط عالی با دیگران»، «زرنگ باش خانم!»، «تغییر شغل»، «کد دختران»، «هک شادی» و «شبکه‌سازی درون‌گراها» عناوین برخی از آثار منتشرشده از این مجموعه هستند.

نکوداشت‌های کتاب هک شادی

  • پنی لوکاسو در کتاب هک شادی آگاهی‌های لازم برای دستیابی به یک زندگی رضایتمندانه‌تر را به مخاطبان خود ارائه کرده است. (نیر ایال، نویسنده‌ی کتاب‌های پرفروش «قلاب» و «ذهن حواس‌جمع»)
  • نگرش جسورانه و شجاعانه‌ی پنی لوکاسو به زندگی و همین‌طور داستان‌هایی که او از دیگران با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است دقیقاً همان چیزی است که اکنون به آن نیاز داریم. (دوری کلارک، نویسنده‌ی کتاب‌های پرفروش «تفکر استراتژیک» و «بازی بلندمدت»)

کتاب صوتی هک شادی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در جست‌وجوی شادی و کامیابی هستید و قصد دارید کیفیت مهارت‌های فردی خود را ارتقا دهید، پیشنهاد ما برای شما شنیدن کتاب صوتی هک شادی است.

در بخشی از کتاب صوتی هک شادی می‌شنویم

نظریه‌ای که روان‌شناسانی به نام‌های فیلیپ بریکمن و دونالد تی کمپبل به آن سازگاری لذت‌جویانه می‌گویند، صحبت‌های سم را پشتیبانی می‌کند که می‌گوید چرا ما به عنوان انسان به رویدادهای خارجی مثبت در زندگی خود عادت کرده‌ایم. ما فکر می‌کنیم وقتی چیزی را داریم، در لاتاری برنده می‌شویم، خانه‌ی بزرگ می‌خریم، شغلی به‌دست می‌آوریم، شادتر خواهیم بود... ولی این دام ما را روی یک تردمیل برده و به جایی نمی‌رساند. مطالعات نشان داده که شرایط تضمین‌کننده‌ی شادی ما نیستند. وقتی یک چیز دلخواه را به دست می‌آوریم، شادی ما را برای مدت کوتاهی تأمین می‌نماید ولی خیلی زود به پایه‌ی شادی ژنتیک خود برمی‌گردیم. بر اساس نظر مبدع روان‌شناسی مثبت، دکتر سلیگمن، حتی اگر بتوانید همه‌ی شرایط بیرونی را تغییر دهید. فایده‌ای نداشته و بین 8 تا 15 درصد شادی شما را بیشتر تأمین نمی‌کنند. شرایط درونی مهم است... اگر بخواهید آن‌ها را تغییر دهید (که این تغییرات بدون تلاش واقعی محقق نخواهند شد) سطح شادی شما به‌صورت ماندگاری افزایش خواهد یافت.

آیا داستان سم در مورد شما نیز صادق است؟ تعریف شما از موفقیت تا چه حد با کاری که انجام می‌دهید تناسب دارد؟ آیا تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که اگر به‌جای کاری که انجام می‌دهید، بر شخصیت خود به‌عنوان یک انسان تمرکز کنید، موفقیت چگونه خواهد بود؟ اگر ما بیشتر روی بودن و انجام ندادن کار کنیم شادی و موفقیت چگونه با هم جفت می‌شوند؟ اگر شادی و موفقیت درهم‌تنیده شده و تنها زمانی امکان‌پذیر باشند که بیشتر بر بودن و کمتر بر انجام دادن تمرکز کنیم چه؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
24 دقیقه
معرفی و مقدمه
28 دقیقه
فصل اول: چرا موفقیت یک وضعیت غیرقابل‌تحمل است؟
21 دقیقه
فصل دوم: برنامه‌ریزی کنید، عدم قطعیت را بپذیرید
29 دقیقه
فصل سوم: از واکنش تا سازگاری
45 دقیقه
فصل چهارم: تمرکز؛ شلوغ مساوی مزخرف
48 دقیقه
فصل پنجم: تمرکز؛ از اقدام تا بودن
38 دقیقه
فصل ششم: شجاعت؛ ترس، آینده شما است
33 دقیقه
فصل هفتم: شجاعت؛ برای ایجاد تغییر شجاع باشید
28 دقیقه
فصل هشتم: کنجکاوی؛ ناشناخته‌ها را بپذیرید
54 دقیقه
فصل نهم: کنجکاوی؛ بودن برای انجام ندادن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هک شادی
نویسنده
مترجمسیده ژاله موسوی نصر
راویسیده ژاله موسوی نصر
ناشر صوتیانتشارات کهکشان دانش
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۴۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هک شادی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هک شادی

برای دریافت کتاب صوتی هک شادی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.