معرفی و دانلود کتاب صوتی تغییر شغل: راهنمای عملی برای غلبه بر ترس از تغییر شغل و کسب درآمد بیشتر

عکس جلد کتاب صوتی تغییر شغل: راهنمای عملی برای غلبه بر ترس از تغییر شغل و کسب درآمد بیشتر
قیمت:
۵۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تغییر شغل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تغییر شغل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تغییر شغل: راهنمای عملی برای غلبه بر ترس از تغییر شغل و کسب درآمد بیشتر

کتاب صوتی تغییر شغل اثری از کتی پایوترووسکی، استاد دانشگاه، مشاور شغلی و نویسنده‌ی پرفروش کتاب‌های خودیاری است. کتی پایوترووسکی در این کتاب با ارائه‌ی دیدگاه‌هایی واقع‌بینانه و راهکارهای کاربردی به مخاطبان خود کمک می‌کند بر ترس‌ها و نگرانی‌هایشان درباره‌ی تغییر شغل غلبه کنند و برای رسیدن به موفقیت و درآمد بیشتر، در مسیر حرفه‌ای متفاوت و جدیدی گام بگذارند.

درباره‌ی کتاب صوتی تغییر شغل

آیا از شغل خود ناراضی هستید؟ گمان می‌کنید مهارت‌هایتان بلااستفاده مانده‌اند، محیط کارتان سمی است، فرصتی برای رشد ندارید، در برقراری ارتباط با مدیران یا دیگر کارکنان مجموعه‌تان دچار مشکل هستید، از نظر جسمی یا روحی مدام در معرض آسیب‌های متعدد قرار دارید، حقوق و مزایای شما کم است، تعادلی میان کار و زندگی شخصی شما وجود ندارد و... این موارد علائمی هستند که نشان می‌دهند زمان آن رسیده به شغل خودتان با دقت و توجه بیشتری نگاه کنید و شاید لازم باشد حتی آن را تغییر دهید.

بسیاری از افراد از شغل کنونی خود راضی نیستند و خودشان را شایسته‌ی جایگاه بهتری می‌دانند. اما بلافاصله پس از آن‌ که تصمیم می‌گیرند شغل خود را تغییر دهند، نگرانی‌های زیادی به ذهن‌شان هجوم می‌آورد از جمله این‌ که آیا تصمیمی عجولانه و احساسی گرفته‌اند یا انتخابی منطقی باعث شده در این مسیر گام بردارند، چگونه تشخیص دهند چه کاری برای آن‌ها مناسب است؟ در چه زمینه‌هایی مهارت و استعداد دارند، چه‌طور باید تغییر را در مسیری درست پیش ببرند که این تحول و دگرگونی آسیب نبینند، چه شغلی باعث می‌شود زندگی‌شان حفظ شده و اهداف حرفه‌ای آن‌ها محقق شود و بسیاری پرسش‌های دیگر.

معرفی و دانلود کتاب صوتی تغییر شغل

کتی پایوترووسکی (Katy Piotrowski) در کتاب صوتی تغییر شغل (Career Cowards Guide to Changing Careers) درصدد است با ارائه‌ی نگاهی متفاوت و واقع‌بینانه به این تغییر و تحول اساسی در زندگی‌، به مخاطبان خود کمک کند پاسخ‌هایی منطقی و روشن برای این پرسش‌ها بیابند و با شناسایی علایق و کشف استعدادها و قابلیت‌های واقعی خود، شغلی که بیشترین سازگاری با روحیه و ظرفیت‌های آنان را دارد انتخاب کنند و در نهایت مسیر فعالیت‌های حرفه‌ای خویش را تغییر دهند. پایوترووسکی به‌خوبی از این موضوع آگاه است که افرادی که با وجود شرایط دشوار و نارضایتی‌های متعدد همچنان به همان شغل آزاردهنده مشغول هستند، نتیجه‌ای جز فرسودگی جسمی و تنش‌ها و اضطراب‌های مزمن در انتظارشان نخواهد بود. از این رو تلاش کرده است نشان دهد تغییر شغل، اگر به‌درستی و با توجه به اصول و شرایط انجام شود، اقدامی بسیار هیجان‌انگیز و روحیه‌بخش است و نتایج مثبت زیادی برای افراد به دنبال خواهد داشت.

با شنیدنِ مطالب کتاب صوتی تغییر شغل می‌آموزید چگونه از مناسب بودن یک شغل برای خودتان آگاه شوید، چگونه مهارت‌های لازم را برای تصدیِ آن کسب یا تقویت کنید و چه‌طور در حوزه‌ی مورد علاقه‌تان مشغول به کار شده و به موفقیتی که آرزویش را دارید، برسید. کتی پایوترووسکی همچنین نمونه‌هایی از افراد موفق و داستان‌های واقعیِ تغییر شغل آنان را در این کتاب گنجانده است تا شما را یاری کند بر ترس و اضطراب ناشی از تغییر کار غلبه کنید و گامی بلند در مسیر موفقیت حرفه‌ای‌تان بردارید.

کتاب صوتی تغییر شغل را به همت انتشارات کهکشان دانش و با ترجمه‌ و خوانش سیده ژاله موسوی نصر می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی زندگی و کسب‌وکار موفق برای همه

انتشارات کهکشان دانش برای ارائه‌ی آثار مطرح و جدیدِ جهان در رابطه با مفاهیم مهم و اساسیِ کسب‌و‌کار و آشنا‌تر کردن مخاطبین فارسی زبان با این مفاهیم، دست به انتشار مجموعه کتاب‌های زندگی و کسب‌و‌کار موفق برای همه زده است. در این مجموعه طیف گسترده‌ای از مفاهیم مرتبط با کسب‌و‌کار مانندِ مدیریت استارت‌آ‌پ‌ها و ارتباط انواع مختلف شخصیت‌ها با کسب‌و‌کار مورد بررسی قرار گرفته‌اند. از کتاب‌های این مجموعه که بیش از 70 جلد از آن تاکنون منتشر شده‌اند، می‌توان به کتاب‌های «151 ایده‌ی سریع برای ارتباط عالی با دیگران»، «زرنگ باش خانم!» و «شبکه‌سازی درون‌گراها» اشاره کرد.

نکوداشت‌های کتاب تغییر شغل

  • بدون کمک و راهنمایی‌های کتی پایوترووسکی مطمئن نیستم می‌توانستم راهِ مناسب خودم را برای کسب درآمد پیدا کنم. (لورا سی، نویسنده‌ی پرفروش کتاب‌های خودیاری)
  • با حمایت کتی ایوترووسکی متوجه شدم جهانی از امکانات مختلف شغلی در انتظار من است. (کاتلین پی کینگ، نویسنده کتاب برنامه‌‌ریزی اثربخش)
  • راهنمایی‌ها، نصایح و پشتیبانی‌های کیتی ایوترووسکی در کتاب تغییر شغل برای من بسیار ارزشمند، کاربردی و دقیق بود. (SCE)
  • کتی ایوترووسکی بود که به من کمک کرد از حاشیه‌ی امن خود خارج شوم، علاقه‌ام را دنبال کنم و به ریسک کردن ادامه دهم. (تانا ام، نویسنده)
  • توصیه‌های کتی پایوترووسکی در کتاب تغییر شغل باعث می‌شود بتوانید کنترل آینده‌ی خود را به طور کامل در دست بگیرید. (برایان تریسی، نویسنده‌ی پرفروش کتاب‌های انگیزشی)

کتاب صوتی تغییر شغل برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از شغل خود ناراضی هستید یا به هر دلیلی قصد تغییر آن را دارید اما نگرانی و ترس مانع از این کار می‌شود، شنیدنِ کتاب تغییر شغل و به کار گیری راهکارهای عملی و واقع‌بینانه‌ی آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی تغییر شغل: راهنمای عملی برای غلبه بر ترس از تغییر شغل و کسب درآمد بیشتر می‌شنویم

«من ایده‌ی این شغل جدید را دوست دارم، ولی حقوق آن کم است!» این ناامیدیِ مکررِ افراد تغییردهنده‌ی شغل است که به‌سمت مشاغل خلاق و کارآفرینی کشیده می‌شوند. اگر مشاغلی را دوست دارید که حقوق کافی نمی‌دهند، باید آن‌ها را دنبال کنید؟ قبل از هر گونه تصمیم نهایی بر اساس حقوق یک شغل، سؤالات زیر را پاسخ دهید:

چگونه افراد حرفه‌ای در آن مشاغل کار می‌کنند؟ آیا چند شغل دارند؟ کار خود را در زمینه‌های مرتبط برای به دست آوردن درآمد بیشتر گسترش می‌دهند؟ برای مثال یکی از همسایگان من سفال‌گر است. در کنار ساخت و فروش اجناس زیبا، سفال‌گری آموزش می‌دهد.

اگر در مدت معقولی درآمد کافی به‌ دست آورید چه؟ اکثر مشاغل استارت‌آپی دو سال طول می‌کشد تا بتوانند درآمدی داشته باشند. آیا می‌توانید این مدت منتظر بمانید؟ ملاحظه‌ی دیگر این است که اکثر مشاغل استارت‌آپی شکست می‌خورند. اگر موفق نشدید، چه برنامه‌ی پشتیبانی دارید؟

یکی از موفق‌ترین گزینه‌ها برای ترسوهای شغلی که به سمت شغلی با درآمد کم می‌روند ترکیب یک شغل کم‌درآمد با شغل پردرآمد دیگر است. اگر چه ممکن است در نهایت به علاقه‌ی پاره‌وقت خود بپردازید، داشتن رضایت شغلی بهتر از هیچی است! مضافاً، در طول زمان روش‌هایی برای افزایش علاقه به کار تمام‌وقت پیدا خواهید کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
مقدمه: ترس را مهار کن و شغلت را تغییر بده
22 دقیقه
بخش اول: مقدمه‌چینی برای تغییر شغل - فصل اول: استعدادها و مهارت‌های ذاتی خود را کشف کنید
30 دقیقه
بخش اول - فصل دوم: شغل ایده‌آل خود را تصور کنید
31 دقیقه
بخش اول - فصل سوم: علایق خود را مشخص کنید
19 دقیقه
بخش دوم: ایده‌های شغلی جدید خود را کشف کنید - فصل چهارم: فهرستی از ایده‌های شغلی ایجاد نمایید
14 دقیقه
بخش دوم - فصل پنجم: سه انتخاب برتر خود را اولویت‌بندی کنید
18 دقیقه
بخش دوم - فصل ششم: انجام برخی آزمایشات شغلی
23 دقیقه
بخش سوم: اطلاعات ضروری شغلی را جمع‌آوری و انتخاب کنید - فصل هفتم: بر برترین راز تغییر شغلی مسلط شوید
19 دقیقه
بخش سوم - فصل هشتم: انجام یک مصاحبه‌ی اطلاعاتی موفق
18 دقیقه
بخش سوم - فصل نهم: درگیر چالش شوید
17 دقیقه
بخش سوم - فصل دهم: اطلاعات را جمع‌آوری و انتخاب کنید
16 دقیقه
بخش سوم - فصل یازدهم: سردرگمی تغییر شغل را کنترل کنید
10 دقیقه
بخش سوم - فصل دوازدهم: انتخاب مناسب برای شما
16 دقیقه
بخش چهارم: انتقال راحت به شغل جدید - فصل سیزدهم: پل زدن به شغل جدید
21 دقیقه
بخش چهارم - فصل چهاردهم: برای شغل جدید خود رزومه‌ی جدید درست کنید
19 دقیقه
بخش چهارم - فصل پانزدهم: اولین موقعیت شغلی خود را به دست آورید
10 دقیقه
بخش چهارم - فصل شانزدهم: خود واقعی‌تان را به نحو مؤثری در مصاحبه شغلی معرفی کنید
14 دقیقه
بخش چهارم - فصل هفدهم: در شغل جدید خود موفق شوید و پیشرفت کنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تغییر شغل: راهنمای عملی برای غلبه بر ترس از تغییر شغل و کسب درآمد بیشتر
نویسنده
مترجمسیده ژاله موسوی نصر
راویسیده ژاله موسوی نصر
ناشر صوتیانتشارات کهکشان دانش
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۲۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تغییر شغل

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تغییر شغل

برای دریافت کتاب صوتی تغییر شغل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.