معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی عادت‌های اتمی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی عادت‌های اتمی
قیمت:
۹۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی عادت‌های اتمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی عادت‌های اتمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی عادت‌های اتمی

فکر می‌کنید چرا جیمز کلیر چنین عنوانی را برای خلاصه کتاب صوتی عادت‌های اتمی انتخاب کرده است؟ آیا شما در حال خواندن کتابی درباره‌ی انرژی اتمی هستید؟ شاید! جیمز کلیر در این کتاب به انرژی اتمی نهفته درون عادت‌های به‌ظاهر کوچکی می‌پردازد که تغییرات حیرت‌انگیزی در زندگی شما ایجاد می‌کنند. این کتاب صوتی در زمره‌ی پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز قرار دارد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی عادت‌های اتمی

جیمز کلیر (James Clear) یکی از متخصصان برجسته‌ی جهان در زمینه‌ی شکل‌گیری عادت‌ها، در خلاصه کتاب صوتی عادت‌های اتمی (Atomic Habits) درباره‌ی عاداتی سخن می‌گوید که جزئی و کوچک به نظر می‌رسند، اما تأثیری عظیم و نتیجه‌ای قابل توجه در پی دارند. مهم نیست هدف‌هایی که در زندگی انتخاب کرده‌اید دسترسی‌پذیر هستند یا رؤیاپردازانه؛ عادت‌های اتمی چارچوبی اثبات‌شده را برای رسیدن به اهدافتان به شما ارائه می‌دهد.

جیمز کلیر استراتژی‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که با به‌کارگیری آن‌ها می‌توانید عادت‌های خوب را برای خود خلق کنید و همزمان عادت‌های بد را کنار بگذارید. او به شما می‌آموزد که چگونه روی رفتارهای کوچکی که منجر به نتایج قابل‌توجهی می‌شود، متمرکز شوید و بر آن‌ها تسلط پیدا کنید.

اگر تغییر عادت‌های منفی برایتان دشوار است، مشکل از جانب شما نیست. بلکه علت را باید در نحوه‌ی مواجهه‌ی خود با ترک عادات بد پیدا کنید. عادت‌های بد بارها و بارها تکرار می‌شوند نه به این دلیل که شما اراده یا توانی برای تغییرشان ندارید؛ بلکه به این دلیل که سیستم اشتباهی برای تغییر آن‌ها دارید. اما جیمز کلیر در خلاصه کتاب صوتی عادت‌های اتمی استراتژی منحصربه‌فردی را به شما معرفی می‌کند که با آن می‌توانید رویکردتان را در مواجهه با ترک عادت‌های منفی اصلاح کنید.

جیمز کلیر به دلیل توانایی‌اش در تبدیل موضوعات پیچیده به رفتارهای ساده شناخته می‌شود؛ رفتارهایی که می‌توانند زندگی شما را دگرگون کنند و از شما انسانی موفق بسازند. در این کتاب صوتی او از اثبات‌شده‌ترین ایده‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله زیست‌شناسی، روان‌شناسی و علوم اعصاب استفاده می‌کند تا راهنمای کارآمدی برای ایجاد عادت‌های خوب و ترک عادت‌های بد ارائه دهد. در جای‌جای کتاب، داستان‌هایی واقعی از زندگی برندگان مدال طلای المپیک، هنرمندان جایزه‌گرفته، رهبران تجارت‌های بزرگ، پزشکانی که زندگی بسیاری را نجات داده‌اند، و سوپراستارهای دنیای کمدی می‌شنوید که در آن‌ها از تأثیر شگرف عادت‌های به‌ظاهر کوچک در زندگی سخن گفته شده است.

خلاصه کتاب صوتی عادت‌های اتمی به همت نشر صوتی رادیو مثبت در قالب کتاب صوتی منتشر شده است.

جوایز و افتخارات خلاصه کتاب صوتی عادت‌های اتمی

  • پرفروش‌ترین کتاب وال‌استریت ژورنال
  • پرفروش‌ترین کتاب USA Today
  • پرفروش‌ترین کتاب هفته‌نامه‌ی ناشران
  • برگزیده شده به‌عنوان یکی از 7 کتاب برتر حوزه‌ی تجارت توسط شرکت فست
  • شناخته‌شده به عنوان یکی از بهترین کتاب‌های خودیاری Business Insider در سال 2018
  • نامزد جایزه‌ی گودریدز برای آثار غیرداستانی (2018)
  • راه‌یافته در فهرست کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد

نکوداشت‌های خلاصه کتاب صوتی عادت‌های اتمی

  • یک کتاب بسیار کاربردی و مفید. جیمز کلیر اساسی‌ترین اطلاعات را درمورد شکل‌گیری عادت ساده‌سازی و ارائه می‌کند. این کتاب به شما کمک می‌کند با تمرکز روی موارد کوچک، کارهای بزرگی انجام دهید. (مارک منسون، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)
  • جیمز کلیر سال‌ها صرف تقویت هنر و مطالعه در حوزه‌ی علم عادات کرده است. این کتاب جذاب و کاربردی راهنمایی است که برای شکستن روال‌های بد و ساختن عادات خوب به آن نیاز دارید. (آدام گرانت، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)
  • کتابی منحصربه‌فرد که نحوه‌ی برخورد شما را با زندگی تغییر می‌دهد. (رایان هالیدی، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)
  • به عنوان پزشکی که تلاش می‌کند به بیماران در ایجاد عادات سالم برای کاهش بیماری‌های مزمن کمک کند، عادت‌های اتمی کتابی است که من در جست‌وجوی آن بودم. این کتاب مواردی عملی را ارائه می‌دهد که می‌توان آن‌ها را به بیماران آموزش داد. باید در تمام دانشکده‌های پزشکی آن را تدریس کند. (لوری مارباس، کهنه‌سرباز نیروی هوایی ایالات متحده)
  • کتاب عادت‌های اتمی یک گزینه‌ی عالی برای مطالعه است. من چیزهای زیادی از آن یاد گرفتم و فکر می‌کنم برای بسیاری از مردم مفید خواهد بود. (گیل کینگ، یکی از مجریان CBS This Morning)
  • یک کتاب مفید و جدید. (وال‌استریت ژورنال)
  • در کتاب عادت‌های اتمی، جیمز کلیر به شما نشان می‌دهد که چگونه بر کمبود انگیزه غلبه کنید، محیط خود را تغییر دهید تا به موفقیت نزدیک شوید و زمانی را به جایگزینی عادات جدیدتر و بهتر اختصاص دهید. (Glamour. com)
  • عادت‌های اتمی کتابی عالی برای هرکسی است که از ترک عادت‌های بد ناامید شده و در عین حال می‌خواهد به سلامتی، تناسب اندام، آزادی مالی، روابط عالی، و یک زندگی خوب برسد. (Medium. com)
  • یک کتاب عالی. ارزش خواندن را دارد. (بنجامین هاردی)

خلاصه کتاب صوتی عادت‌های اتمی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های ژانر موفقیت علاقه‌مندید و دنبال کتابی هستید که یک تحول شگرف در زندگی‌تان ایجاد کند، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با جیمز کلیر بیشتر آشنا شویم

جیمز کلیر نویسنده‌ای مشهور و کارآفرینی محبوب است که روی عادت‌های خوب و بد انسان‌ها کار می‌کند، زیرا معتقد است که این باورها سبب توسعه و پیشرفت فردی می‌شوند. جیمز کلیر در ارتباط با علم و عادت‌ها و رفتارهای انسانی اطلاعات بسیار خوب و مفیدی ارائه کرده و داستان‌های جذابی از زندگی خود و چهره‌های مشهور کسب و کار، هنر، ورزش و دیگر رشته‌ها شرح داده است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی عادت‌های اتمی می‌شنویم

فرمول زنجیره‌ی عادت اینه: بعد از عادت فعلی عادت جدید رو انجام می‌دم. مثلاً مدیتیشن: بعد از این که هر روز صبح یه فنجون قهوه برای خودم ریختم، به مدت یک دقیقه مدیتیشن می‌کنم. ورزش: بعد از این که کفش‌های کارم رو درآوردم فوراً لباس ورزشی می‌پوشم. شکرگزاری: بعد از این که پشت میز شام نشستم فوراً شکرگزاری می‌کنم. همسرداری: بعد از این که هر شب به رختخواب رفتم، همسرم رو می‌بوسم. مراقبت: بعد از این که کفش‌های پیاده‌رویم رو پوشیدم، به دوست یا خانواده‌م پیام می‌دم که کجا و تا چه زمانی پیاده‌روی می‌کنن.

کلید کار اینه که رفتار موردنظرتون رو به یه رفتاری که هر روز انجام می‌دید وصل کنید. وقتی به این ساختار مسلط بشید، می‌تونید عادت‌های کوچک‌تر بیشتری رو اضافه کنید و یه زنجیره‌ی بلند ایجاد کنید. به این ترتیب می‌تونید از شتاب طبیعی ایجادشده توسط عادت‌های کوچیک کمال استفاده رو ببرید. روش زنجیر عادت با زنجیر کردن رفتار جدید به یه رفتار قدیمی، احتمال وفاداری به عادت جدید رو بیشتر می‌کنه. این پروسه می‌تونه باعث ایجاد یه زنجیره‌ی بلند عادت‌ها بشه که توی اون هر عادت نشونه‌ای برای عادت بعدیه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
قسمت اول
19 دقیقه
قسمت دوم
18 دقیقه
قسمت سوم
15 دقیقه
قسمت چهارم
18 دقیقه
قسمت پنجم
15 دقیقه
قسمت ششم
17 دقیقه
قسمت هفتم
19 دقیقه
قسمت هشتم
17 دقیقه
قسمت نهم
18 دقیقه
قسمت دهم
15 دقیقه
قسمت یازدهم
17 دقیقه
قسمت دوازدهم
17 دقیقه
قسمت سیزدهم
18 دقیقه
قسمت چهاردهم
18 دقیقه
قسمت پانزدهم
19 دقیقه
قسمت شانزدهم
17 دقیقه
قسمت هفدهم
17 دقیقه
قسمت هجدهم
21 دقیقه
قسمت نوزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی عادت‌های اتمی
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویحجت یوسفی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۳۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی عادت‌های اتمی

مهدی آذربویه
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
کتاب خوبی هست و آگاهی رو بالا میبره
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی عادت‌های اتمی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی عادت‌های اتمی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.