معرفی و دانلود کتاب صوتی کد دختران

عکس جلد کتاب صوتی کد دختران
قیمت:
۵۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کد دختران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کد دختران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کد دختران

کتاب صوتی کد دختران اثری از کارا الویل لیبا، سخنران و نویسنده‌ی نام‌آشنای امریکایی است. لیبا در این کتابِ پرفروش نیویورک تایمز که از جمله‌ی خواندنی‌ترین و بهترین آثار حوزه‌ی کارآفرینی و توسعه‌ی فردی به شمار می‌رود، برای مخاطبان عمدتاً زن خود، با زبانی صریح اما صمیمی و ساده، شیوه‌های دستیابی به موفقیت‌های فردی و حرفه‌ای را شرح داده است.

درباره‌ی کتاب صوتی کد دختران

وضعیت کنونی زنان در جهان با آنچه در دهه‌های پیشین رواج داشت، بسیار متفاوت است. امروزه کمتر حوزه‌ای وجود دارد که زنان به آن ورود پیدا نکرده باشند. تفاوتی ندارد درباره‌ی چه زمینه‌ای صحبت می‌کنیم. از مدیریت گرفته تا بازرگانی و از سیاست و ورزش تا فضاهای آکادمیک، در هر گوشه و کنار و هر حیطه‌ای زنان موفقی را می‌توان یافت که توانسته‌اند با تلاش و پشتکار بر محدودیت‌های متعدد غلبه کنند و بر کلیشه‌های ناروا و منسوخ جنسیتی، خط بطلان بکشند. عصر، عصر شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌های بی‌نظیر زنان است و گواه آن، دستاوردهای روزافزون و بی‌نظیری که هر روز از آنان می‌شنویم. اگر شما نیز قصد دارید یکی از این زنان موفق باشید یا قصد انگیزه بخشیدن به زنان زندگی‌تان را دارید چه راهی بهتر از این که به راهکارهای روشن و کاربردی کارا الویل لیبا (Cara Alwill Leyba) در کتاب صوتی کد دختران (Girl Code) گوش فرا دهید و با یاری او در مسیر پیشرفت و موفقیت قدم بگذارید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی کد دختران

کارا الویل لیبا در کتاب صوتی کد دختران به مخاطبان خود می‌آموزد چگونه باید بر موانعی که در مسیر موفقیت سد راهشان شده است غلبه کنند. به باور او، اولین اقدامی که زنان برای حرکت در مسیر پیشرفت‌های فردی و حرفه‌ای انجام دهد این است که به خود و توانمندی‌هایشان ایمان داشته باشد چرا که غلبه بر کلیشه‌های قدرتمند جنسیتی به پشتکار، صبر و توانایی بسیاری نیاز دارد. این کلیشه‌های آزاردهنده نه‌تنها در باور افراد جامعه جای گرفته‌اند بلکه به بخشی از ناخودآگاه زنان نیز تبدیل شده‌اند. اما به چالش کشیدن و شکستن این باورهای منسوخ و فرضیات ناکارآمد از ذهن و تهی کردنِ آن از اعتقادات سمی و نادرست با یاری هدفمندی و خواست زنان برای دستیابی به موفقیت و کامیابی‌ کاملاً انجام‌شدنی است.

کتاب صوتی کد دختران با نقل‌قولی درخشان از دیان مری چایلد، نویسنده‌ی حوزه‌ی زنان، آغاز می‌شود: «هر زنی دایره‌ای کامل است که قدرت ساختن، تغذیه و دگرگونی در وی وجود دارد.» اغراق نیست اگر بگوییم تمام محتوای کتاب کد دختران در همین یک جمله خلاصه می‌شود. کارا الویل لیبا در کتاب خود تلاش کرده است از قابلیت‌های مختلف زنان بگوید و آنان را یاری دهد تا ظرفیت‌های شگفت‌انگیز درونی‌شان را کشف کنند و از آن‌ها برای ساختن یک زندگی هدفمند استفاده نمایند.

کتاب کد دختران را به کوشش انتشارات کهکشان دانش و با ترجمه و خوانش سیده ژاله موسوی نصر می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی زندگی و کسب‌وکار موفق برای همه

انتشارات کهکشان دانش برای ارائه‌ی آثار مطرح و جدیدِ جهان در رابطه با مفاهیم مهم و اساسیِ کسب‌و‌کار و آشنا‌تر کردن مخاطبین فارسی زبان با این مفاهیم، دست به انتشار مجموعه کتاب‌های زندگی و کسب‌و‌کار موفق برای همه زده است. در این مجموعه طیف گسترده‌ای از مفاهیم مرتبط با کسب‌و‌کار مانندِ مدیریت استارت‌آ‌پ‌ها و ارتباط انواع مختلف شخصیت‌ها با کسب‌و‌کار مورد بررسی قرار گرفته‌اند. از کتاب‌های این مجموعه که بیش از 70 جلد از آن تاکنون منتشر شده‌اند، می‌توان به کتاب‌های «151 ایده‌ی سریع برای ارتباط عالی با دیگران»، «زرنگ باش خانم!»، «تغییر شغل» و «شبکه‌سازی درون‌گراها» اشاره کرد.

جوایز و افتخارات کتاب کد دختران

  • حضور در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌ تایمز
  • حضور در فهرست کتاب‌های برگزیده‌ی نشریه‌ی Inc تحت عنوان «9 کتابی که تمام زنان باید بخوانند»

در نکوداشت کتاب کد دختران

  • کاری که کارا الویل لیبا در کتاب کد دختران انجام می‌دهد این نیست که به شما بیاموزد چگونه شرکتی چند میلیون دلاری تأسیس کنید یا اینکه به سازوکار سیستم‌های مالی و امور مربوط به کارآفرینی واقف شوید. او در این کتاب شما را راهنمایی می‌کند چه‌طور بهترین خودتان باشید، اعتماد به نفس را در وجودتان پرورش داده و ارتقا دهید و قدرت درونی خویش را در جهت دستیابی به خواسته‌هایتان به کار گیرید. (آمازون)

کتاب صوتی کد دختران برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن کتاب صوتی کد دختران و به کار بستن راهنمایی‌های کارآمد و اثرگذار آن را به تمام زنان و دختران و نیز همه‌ی افرادی که قصد دارند در مسیر رشد حرفه‌ای و توسعه‌ی فردی گام بردارند پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی کد دختران می‌شنویم

یکی از بزرگ‌ترین مسائلی که برای کارآفرینان خانم مهم است پویایی در روابط و دوستی‌ها است. من مراجعین بی‌شماری داشته‌ام که ارتباطاتی با دوستان نزدیک خود داشته‌اند. من هم‌چنین با خانم‌هایی کار کرده‌ام که از سمت دوستان خود تهدیدی احساس می‌کنند. در این‌جا یک نکته مهم را باید به خاطر بسپاریم: شما پیشرفت خواهید کرد. همه آن را درک نخواند کرد ولی به هر حال پیشرفت می‌کنید.

وقتی صحبت از دوستی می‌شود، کسانی که شما را دوست دارند و از شما حامیت می‌کنند در کنار شما خواهند ماند حتی اگر زندگی شما را به مسیرهای متفاوتی ببرد. بعضی از بهترین دوستان من مادر چند فرزند هستند. من بچه ندارم ولی به آن‌ها احترام می‌گذارم، همان‌گونه که آن‌ها به من احترام می‌گذارند. زندگی ما می‌تواند متفاوت باشد، ولی همیشه زمانی را به حمایت از یکدیگر اختصاص می‌دهیم. در حقیقت وقتی برای یک سفر کاری در فرودگاه هستم، زمانی را به بهترین دوستم اختصاص می‌دهم. این واقعیت که ما زندگی روزمره‌ی بسیار متفاوتی داریم، مانعی برای دوستی ما ایجاد نمی‌کند. ما هم‌چنان زمانی را به شنیدن حرف‌های یکدیگر اختصاص می‌دهیم، چک کردن یکدیگر و خندیدن حداقل روزی یک‌بار.

اگر دوستیِ رقابتی، منفی یا حسادت‌گونه دارید، باید آن را رها کنید. می‌دانم پیچیده است و آزاردهنده، ولی باعث می‌شود افرادی که در زندگی شما هستند شما را آزار دهند. اگر نمی‌توانید این افراد را از زندگی خود حذف کنید به این جمله فکر کنید: آیا آن‌ها از رفتار بد با شما احساس گناه می‌کنند؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
مقدمه
24 دقیقه
فصل اول: آشکارسازی اسرار؛ برای همه ما به اندازه کافی هست
26 دقیقه
فصل دوم: به درخشش خود اعتماد کنید
14 دقیقه
فصل سوم: قدرت ارتباط
27 دقیقه
فصل چهارم: حرف ف
26 دقیقه
فصل پنجم: برخورد با متنفران، گربه‌صفتی و ایرادهای بی‌اهمیت گرفتن
38 دقیقه
فصل ششم: زمانی برای کارهای بیهوده وجود ندارد
23 دقیقه
فصل هفتم: حکاکی روی سنگ الماس
20 دقیقه
فصل هشتم: چون موفق است از او متنفر نباش
23 دقیقه
فصل نهم: منتظر دعوت نباشید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کد دختران
نویسنده
مترجمسیده ژاله موسوی نصر
راویسیده ژاله موسوی نصر
ناشر صوتیانتشارات کهکشان دانش
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۵۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کد دختران

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کد دختران

برای دریافت کتاب صوتی کد دختران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.