معرفی و دانلود کتاب صوتی افکار سمی را رها کن: آرامش ذهنی و شادی را در زندگی روزمره‌تان پیدا کنید

عکس جلد کتاب صوتی افکار سمی را رها کن: آرامش ذهنی و شادی را در زندگی روزمره‌تان پیدا کنید
قیمت:
۴۹۰۰۰ 24500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی افکار سمی را رها کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی افکار سمی را رها کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی افکار سمی را رها کن: آرامش ذهنی و شادی را در زندگی روزمره‌تان پیدا کنید

نینا پیوروال و کیت پتریو در کتاب صوتی افکار سمی را رها کن به توضیح اهمیت ذهنیت افراد در دستیابی یا عدم دستیابی ایشان به موفقیت سخن گفته‌، و ضرورت مثبت‌نگری را به طرزی قانع‌کننده به ما اثبات نموده‌اند. گفتنی‌ست که اثر حاضر یکی از عناوین پرفروش ملی به شمار می‌رود.

درباره کتاب صوتی افکار سمی را رها کن:

افکار مثبت و منفی ما نقشی تعیین‌کننده در شکل و کیفیت زندگی‌مان دارند. این حرف، اگرچه این روزها به شعاری کم‌وبیش کلیشه‌ای بدل شده است، حاوی حقیقتی مهم است. به همین خاطر باید آن را بسیار جدی بگیریم و همواره در بابش به تأمل بپردازیم. در همین راستا، قصد داریم به معرفی کتاب افکار سمی را رها کن (Let That Sh*t Go) از نینا پیوروال (Nina Purewal) و کیت پتریو (Kate Petriw) بپردازیم؛ اثری آموزنده و پرفروش که شما را با معجزه‌ی مثبت‌نگری آشنا می‌سازد.

عنوان فرعی کتاب، «آرامش ذهنی و شادی را در زندگی روزمره‌تان پیدا کنید»، خود به خوبی مؤید محتوای این اثر است. خوب است بدانید که پیوروال و پتریو به هیچ وجه قصد نداشته‌اند با مطالب خود شما را به سوی آن نوع مثبت‌اندیشی‌ جنون‌آمیزی سوق دهند که خاص برخی از آثار زرد روانشناختی‌ست؛ بلکه به سادگی حقایقی را درباره‌ی سازوکار ذهن انسان مطرح نموده، و از طریق بررسی دقیق آن‌ها به این نتیجه‌ی معقول رسیده‌اند که بسیاری از عواطف آزاردهنده‌ که هرروزه ما را درگیر خود می‌کنند، به سادگی قابل اجتناب‌اند؛ فقط کافی‌ست که اصول مدیریت ذهن را بلد باشیم. آموزش این اصول به علاقه‌مندان، هدف اصلی مؤلفین کتاب افکار سمی را رها کن بوده است.

نکته‌ی مهم و ارزشمند درباره‌ی نگرش نینا پیوروال و کیت پتریو این است که آنان به خوبی بر این واقعیت واقف‌اند که بسیاری از افکار و تأثرات منفی وجود دارند که به قول معروف، کاری‌شان نمی‌شود کرد. چرا که یا زاییده‌ی موقعیتی ناگوارند، یا معلول احوالی بد. به همین خاطر، ایشان تأکید دارند که اگر گاهی علی‌رغم تمام تلاش‌هایمان برای مثبت‌‌نگری، در این راه شکست می‌خوریم، نباید ناامید و سرخورده شویم. بلکه باید توان تشخیص احوال و افکار منفیِ طبیعی از غیرطبیعی را داشته باشیم.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم که به کتاب افکار سمی را رها کن به چشم راهنمایی برای تغییر نگرشتان نگاه کنید، و سعی کنید که دغدغه‌های ریز و درشت زندگی روزمره‌تان را با بهره‌گیری از آموزه‌های مطرح‌شده در آن مدیریت کنید.

در نکوداشت کتاب صوتی افکار سمی را رها کن:

- این کتاب همچون قرص‌های آرام‌بخش و ضد اضطراب عمل می‌کند. (Neil Pasricha)

کتاب صوتی افکار سمی را رها کن مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به آثار حوزه‌ی روانشناسی خودیاری و مدیریت ذهن مخاطبین اصلی این کتابند.

با نویسندگان کتاب صوتی افکار سمی را رها کن بیشتر آشنا شویم:

نینا پیوروال و کیت پتریو مؤسس شرکت Pure Minds هستند؛ مؤسسه‌ای که در آن کارگاه‌های آموزشی مراقبه و مدیتیشن برگزار می‌شود. این کارگاه‌ها با استفاده از تکنیک‌های کاهش استرس و بهره‌گیری از الگوهای مثبت‌اندیشی، بر تسریع روند موفقیت متمرکز هستند. نخستین مرتبه‌ای که کیت به فکر مراقبه و مدیتیشن افتاد، زمانی بود که سعی می‌کرد استرس موجود در اتمسفر شرکت‌های بزرگ را برطرف کند.

کتاب افکار سمی را رها کن که مشترکاً به قلم دو نویسنده‌ی نامبرده نگاشته شده، محصول مدت‌ها تجربه‌اندوزی پیوروال و پتریو در کارگاه‌های مدیتیشن است.

در بخشی از کتاب صوتی افکار سمی را رها کن می‌شنویم:

حالا زمانش رسیده که به احترام خودتون بایستید و خودتون رو تشویق کنید. کوهی که موقع خوندن این کتاب برای رسیدن به آرامش ازش بالا رفتید، «مراقبه» نام داره. حتماً با این لغت آشنایی دارید، مراقبه به معنای در اختیار داشتن لحظه‌ست. یعنی همون هنر در لحظه بودن. قبلاً هم بهتون گفته بودیم، برای خوشبخت بودن و آرامش داشتن، باید بتونید ذهنتون رو در لحظه نگه دارید. به مثالی که فصل یک درباره‌ش صحبت کردیم فکر کنید. در مسیر خونه تا محل کارتون، تمام فکر و ذهنتون درگیر همون لحظه‌ست؟ به محیط اطرافتون توجه می‌کنید؟ و از چیزی که داره پیرامونتون اتفاق می‌افته آگاهید؟ یا فکرتون درگیر اینه که شام چی درست کنین؟ یا چرا فلان حرفو به همکارتون زدید... یا چه روز خسته‌کننده‌ای داشتید...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
مقدمه
87 دقیقه
فصل اول: آگاهی
93 دقیقه
فصل دوم: عشق ورزیدن به خود
96 دقیقه
فصل سوم: پذیرش
52 دقیقه
فصل چهارم: وسعت دید
67 دقیقه
فصل پنجم: حقیقت وجود
43 دقیقه
فصل ششم: بخشش
55 دقیقه
فصل هفتم: پشت صحنه
71 دقیقه
فصل هشتم: آشکارسازی
39 دقیقه
فصل نهم: مرحله‌ی بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی افکار سمی را رها کن: آرامش ذهنی و شادی را در زندگی روزمره‌تان پیدا کنید
نویسنده،
مترجمگروه مترجمان
راویاکرم عبدی
ناشر صوتی آگاه باشیم
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۴۹۰۰۰ 24500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی افکار سمی را رها کن

سیدصادق آفرین
۱۴۰۱/۱/۲۲
من همیشه درگیر افکار سمی بودم تا اینکه این‌کتاب رو خوندم، افکاری که گاهی به خودم میومدم میدیدم فکم از فشار دندون‌هام درد گرفته، فصلی که ذهن حراف و ذهن بیننده رو تفکیک میکنه فوق العاده‌اس، اینکه بتونی تو اوج درگیری فکری یهو خودت رو از یه‌ زاویه دیگه ببینی و خودت و آروم کنی عالیه، نکته مهم: اگه بخوام به کتاب نمره بدم امتیاز رو به دو بخش تقسیم میکنم، از ۱۰ نمره موجود به این کتاب نمره ۹ رو میدم و به بخش گوینده بابت بیان فوق العاده و صریح و روان، و همچنین لفظ‌های بالا و پایین که فهمیدن کتاب رو و درک مطلب رو بسیار راحت میکنه نمره ۱۰ از ۱۰ میدم، امیدوارم اگه این‌کتاب رو‌ میخونید یا گوش میدید لذت ببرید و یه آرامش نسبی نصیبتون بشه.
مریم عبدالرحمن
۱۴۰۲/۴/۷
صدای راوی کتاب به موضوع کتاب و جذاب شدن بخش‌های مختلف کتاب اثر بخشی خیلی خوبی داره فقط در بعضی از بخش‌ها پرش موضوع داره که امیدوارم ادیت صدا درست بشه... خود کتاب نگارش صمیمانه‌ای داره و سعی شده، خیلی ساده و با مثال در موضوعات مختلف، ارتباط خوبی برقرار کنه... صوتی بودن کتاب این امکان و میده در مرده وقت‌های بارها و بارها ازش استفاده خوبی بشه در کل این کتاب و خیلی دوست داشتم و برای افرادی که فکر و خیال کنترل نشده‌ای دارن و باعث مشکلات زیادی براشون شده حتما توصیه میکنم😊
علی عرفانی جاهد
۱۴۰۱/۶/۳۰
سلام فرزند ارشدم - کتاب را به زبان انگلیسی خوانده بود و من را تشویق به خواندن ان نمود که البته وقتی متوجه شدم فایل صوتی کتاب موجود میباشد - فایل را تهیه کردم و در حال گوش دادن میباشم و ادیدگاه نویسنده را میپسندم - کتاب خوبی است و پیشنهاد به همه ایرانی‌ها میکنم که دائما به چیزهای اشتباه و بازدارنده فکر میکنند - عضله تصمیم گیریتان با تکنیک‌های کتاب بهبود می‌آید. 🌹🙏
محمد نیک روان
۱۴۰۱/۱/۱۲
توصیه میکنم کتاب از حال بد به حال خوب رو هم بخونید، این کتاب حالت کاربردی اون کتابه و باعث میشه بعضی مسائل رو بهتر متوجه بشید
صدای گوینده هم اونقدر روان هستش که تونستم تو سه روز کتاب رو تموم کنم
البته با یک دفتر و مداد برای خلاصه نویسی که بعضی قسمتهارو بتونم بعدا مرور کنم
مصطفی عزیزی
۱۴۰۱/۵/۲۹
کتاب فوق العاده ساده و قابل پیروی کردن هست. صدای دلنشین گوینده خیلی خوب بود و باعث شد که من بیشتر مشتاق باشم که دوباره این کتاب رو گوش کنم. سپاس از کتابراه و تیم خوبتون که باعث شدید به اینگونه کتاب‌های خوبی در اختیار ما قرار بگیره.
ل کاوه
۱۴۰۱/۱/۷
صداى راوى چه دلنشین و سرشار از آرامشه!
لذت شنیدن این کتاب کاربردى رو صد چندان میکنه, اما متاسفانه چند جاى کتاب، در زمان ادیت، براى لحظاتى جمله‌ها جا به جا خونده میشن، امیدوارم تصحیح بفرمایید.
player master
۱۴۰۱/۹/۱۰
افکار ما از بچگی تثبیت شده‌اند و رها کردن افکار سمی دشوار است ولی فکر می‌کنم اگر کسی بخواهد گفته‌های این کتاب را درک کند و به کار ببندد دست کم ده بار باید آن را گوش بدهد
NAdiya amirkhanloo
۱۴۰۱/۱۱/۵
سلام و عرض ادب و احترام
کتابی بسیار مفید و کاربردی هست واقعاً تاثیر گذار و آموزنده هست بنده خیلی راضی بودم از نویسنده و مترجم و راوی سپاسگزارم و آرزوی سلامتی و موفقیت دارم🙏🌺
محمد‌حسین مهدویان گهر
۱۴۰۱/۸/۱
به نظر من تجربه خوندن این کتاب برای هر شخص خیلی متفاوت میتونه باشه اما به شخصه تغیر مثبت بیش از حد انتظاری رو تجربه کردم.
MohammaD
۱۴۰۱/۷/۱۶
بسیار کاربردی بود این کتاب، درصورتی که از جملات کلیدی نوت برداری کنید و مجددا مرور کنید میتونید بهتر تو زندگی از این کتاب بهره ببرید
پونه اسحاقی
۱۴۰۱/۳/۱۳
کتاب خوب و کاربردی
صدای راوی عالی
در چند قسمت پرش دارد و از یک قسمت به قسمت دیگر می‌رود و برمی‌گردد.
مهناز باقرصاد
۱۴۰۲/۱/۷
کتاب خیلی موثری هست بخصوص برای اینکه افکار مسموم را از ذهن دور کنیم و با تمرین موفق میشویم
Meysam Parvaresh
۱۴۰۱/۳/۲۹
دارای مطالب خوب و کاربردی برای کنترل افکار و کمک به حفظ آرامش
مینا مساعد
۱۴۰۲/۸/۱۷
این کتاب برای کسانی که وسواس‌های فکری و افکار غیرمعقول دارند مورد استفاده است
Zinab
۱۴۰۲/۱/۱۳
کمک زیادی بهم کرده ممنون از زحمت که کشیدیم برای تهیه این برنامه
مشاهده همه نظرات 23

راهنمای مطالعه کتاب صوتی افکار سمی را رها کن

برای دریافت کتاب صوتی افکار سمی را رها کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.