معرفی و دانلود کتاب صوتی معجزه سپاسگزاری

عکس جلد کتاب صوتی معجزه سپاسگزاری
قیمت:
۷۵۰۰۰ 52500 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی معجزه سپاسگزاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی معجزه سپاسگزاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی معجزه سپاسگزاری

راندا برن، نویسنده‌ی شناخته‌شده و محبوب استرالیایی، در کتاب صوتی معجزه سپاسگزاری، راهکاری تازه و بی‌نهایت سودمند در جهت رشد و موفقیت و تعالی به شما ارائه می‌دهد؛ او در این اثر که به گواه بسیاری از مخاطبین، از کیفیتی دگرگون‌کننده برخوردار است، از اثرات فوق‌العاده‌ی شکرگزاری در زندگی انسان می‌گوید.

درباره کتاب صوتی معجزه سپاسگزاری:

راندا برن (Rhonda Byrne) نویسنده‌ای محبوب در جهان است؛ آثار او تاکنون به چندین و چند زبان ترجمه شده، و معمولاً مخاطبین گسترده‌ای داشته‌ است. او در کتاب‌هایش همواره بر اهمیت نوع نگاه انسان به جهان تأکید کرده، و از خوانندگاش خواسته تا با تلطیف روح و ذهن‌شان، خود را آماده‌ی رخ دادن بهترین اتفاقات کنند. به نظر او، کائنات با ما بر اساس بینش و اعمالمان رفتار می‌کند. هر اندازه که بهتر و بیشتر به خداوند و مخلوقات او عشق بورزیم، به همان اندازه بیشتر امکان خوشبختی برایمان فراهم می‌گردد.

در کتاب صوتی معجزه سپاسگزاری، خواهید شنید که شکر و ثنای خداوند که به ظاهر عملی بسیار ساده است، چه تأثیراتِ شگفت‌انگیزی در زندگی به بار می‌آورد. راندا برن به شما یاد می‌دهد که چگونه ذهنیت خود را متوجه نعمات خداوند کنید، و به جای گلایه از ناکامی‌ها و شکایت از نامرادی‌ها، در هر واقعه‌ای حکمت الهی را ببینید و آن را چون عنایت پروردگار بپذیرید.

گوش سپردن به کتاب صوتی معجزه سپاسگزاری، از شما انسانی متواضع، متین، آرام و موقر می‌سازد؛ و به شما نوید زندگیِ تازه‌ای را می‌دهد: زندگی‌ای که بر مبنای عشق الهی شکل گرفته، و سرانجامش نیکبختی و سعادت است.

در این اثر با روش‌هایی آشنا خواهید شد که دید شما را نسبت به خوبی‌ها و نعمت‌ها باز می‌کند، و شکست‌ها را در نظرتان بی‌اهمیت جلوه می‌دهد. برن در مقام آموزگاری معتمد، به شما اطمینان می‌دهد که در صورت پیروی از توصیه‌های او، زودتر از آنچه فکرش را بکنید درهای موفقیت را به روی خود گشوده خواهید دید؛ رسیدن به هر خواست و آرزویی در زندگی ممکن است؛ به شرط آنکه ایمان داشته باشید و شکرگزاری بابت داشته‌های خود را فراموش نکنید.

در نکوداشت کتاب صوتی معجزه سپاسگزاری:

- این اثر زندگی شما را به طرزی خارق‌العاده دگرگون می‌کند! (amazon)

کتاب صوتی معجزه سپاسگزاری مناسب چه کسانی است؟

این کتاب را بیش از همه به افرادی توصیه می‌کنیم که احساس یأس و سرخوردگی می‌کنند، و به دنبال آموزه‌هایی کاربردی برای خروج از این وضعیت‌ می‌گردند.

با راندا برن بیشتر آشنا شویم:

وی نویسنده‌ای پرفروش و تهیه‌کننده‌ای سرشناس است؛ عمده‌ی آثار برن درباره‌ی قانون جذب است. مجله تایم در سال 2007 او را یکی از بانفوذترین افراد جهان معرفی کرد و از سال 2010 نیز، نامش هر ساله در لیست صد نفره مجله Watkins Mind Body Spirit به عنوان یکی از افراد تاثیرگذار جهان قرار دارد.

شاید محبوب‌ترین اثر راندا برن کتاب راز باشد؛ اثری درباره‌ی قدرت‌های درونی انسان، و اهمیت کشف و پرورش آن‌ها در جهت رسیدن به موفقیت. از دیگر آثار موفق راندا برن می‌توان بدین عناوین اشاره کرد: قدرت (2009)، جادو (2010)، قهرمان (2013).

جملات برگزیده کتاب صوتی معجزه سپاسگزاری:

- وقتی سپاسگزار هستید، منفی‌نگر بودن برای شما غیرممکن می‌شود.

- آسان‌ترین و ساده‌ترین شیوه، برای این‌که تضمین کنید روزتان از رویدادهای شگفت‌انگیز و معجزه‌آسا سرشار خواهد بود، این است که صبحتان را با سپاس‌گزاری شروع کنید.

- در کائنات به راستی شیوه‌های خلاقانه‌ی بسیاری وجود دارد تا به شیوه‌ای معجزه‌آسا به شما پیام داده شود، در میان فعالیت‌های روزمره‌ی خودتان، همواره سپاس‌گزار باشید.

- اشتباه ما ممکن است موهبتی در لباس پنهان باشد. تمرین شگفت‌انگیز امروز این حقیقت را ثابت خواهد کرد زیرا قرار است پی ببرید در دل هر اشتباهی به معنای واقعی موهبت‌هایی ناگفتنی وجود دارد!

در بخشی از کتاب صوتی معجزه سپاسگزاری می‌شنویم:

زندگی به‌صورت شانسی یا تصادفی پیش نمی‌رود. قانون‌های کائنات بسیار دقیق عمل می‌کنند. به بیان دیگر، شما می‌توانید به‌طور کامل به این قانون‌ها اعتماد کنید! خلبان در این باره نمی‌اندیشد که کاش قانون‌های فیزیک در طی پرواز او عمل کنند زیرا او می‌داند قانون‌های فیزیک همیشه وجود دارند و به‌صورت تصادفی عمل نمی‌کنند. شما روزتان را با این آرزو شروع نمی‌کنید که کاش قانون جاذبه‌ی زمین سبب شود روی زمین بمانید و در فضا شناور نشوید. شما می‌دانید در این باره هیچ‌گونه رویدادی به صورت شانسی یا تصادفی اتفاق نمی‌افتد و قانون جاذبه‌ی زمین همواره وجود دارد. اگر می‌خواهید، درباره‌ی هر کاری که انجام می‌دهید، با پیامدهایی خوب و باشکوه روبه‌رو شوید؛ پس، باید قانونی را به‌کار ببرید که این پیامدها را مدیریت می‌کند و این قانون نیز همان قانون جذب است. به بیان دیگر، شما باید اندیشه‌ها و احساساتتان را برای جذب کردن پیامدهایی باشکوه به سوی خودتان به‌کار ببرید. سپاس‌گزاری کردن از خداوند به دلیل دستیابی به پیامدهایی باشکوه در واقع یکی از ساده‌ترین شیوه‌ها برای انجام دادن این کار است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
23 دقیقه
بخش اول - قسمت اول: آیا معجزه را باور دارید؟ / رازی بزرگ آشکار می‌شود
24 دقیقه
قسمت دوم: معجزه را به زندگی‌تان فرا بخوانید / کتاب شگفت‌انگیز
27 دقیقه
بخش دوم - قسمت اول: روز اول. نعمت‌های زندگی‌تان را بشمارید / روز دوم. روابط شگفت‌انگیز
29 دقیقه
قسمت دوم: روز سوم. سلامتی شگفت‌انگیز / روز چهارم. کارهایی شگفت‌انگیز
33 دقیقه
قسمت سوم: روز پنجم. شیوه‌ی شگفت‌انگیز برای خروج از حیطه‌ی منفی‌ها / روز ششم. عناصر شگفت‌انگیز
32 دقیقه
قسمت چهارم: روز هفتم. آهن‌ربای جذب پول / روز هشتم. از همه‌ی انسان‌ها قدردانی کنید
21 دقیقه
قسمت پنجم: روز نهم. صبح شگفت‌انگیز / روز دهم. انسان‌های شگفت‌انگیز که تفاوتی سازنده به‌وجود می‌آورند
29 دقیقه
قسمت ششم: روز یازدهم. آرزوهای خودتان را به واقعیت تبدیل کنید / روز دوازدهم. روزی شگفت‌انگیز داشته باشید
29 دقیقه
قسمت هفتم: روز سیزدهم. روابطتان را به شیوه‌ای معجزه‌آسا بهبود ببخشید / روز چهاردهم. شگفتی و معجزه در سلامتی
31 دقیقه
قسمت هشتم: روز پانزدهم. چک شگفت‌انگیز / روز شانزدهم. فهرست کارهایی شگفت‌انگیز که باید انجام شوند
31 دقیقه
قسمت نهم: روز هفدهم. گام‌های شگفت‌انگیز / روز هجدهم. شگفتی قلب / روز نوزدهم. پیامدهای باشکوه
32 دقیقه
قسمت دهم: روز بیستم. درست مقابل چشمان شما / روز بیست‌ویکم. هوایی شگفت‌انگیز که در آن نفس می‌کشید / روز بیست‌ودوم. چوبدستی شگفت‌انگیز
32 دقیقه
قسمت یازدهم: روز بیست‌وسوم. پیام‌های شگفت‌انگیز: روز بیست‌وچهارم. تبدیل‌کردن معجزه‌آسای اشتباه به موهبت / روز بیست‌وپنجم. آینه‌ی شگفت‌انگیز
9 دقیقه
قسمت دوازدهم: روز بیست‌وششم. معجزه را به یاد داشته باشید
19 دقیقه
قسمت پایانی: آینده‌ی شگفت‌انگیز شما / معجزه هرگز پایان نمی‌یابد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی معجزه سپاسگزاری
نویسنده
مترجمسیما فرجی
راوینازیما حسینی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۴۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۷۵۰۰۰ 52500 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی معجزه سپاسگزاری

Mohamad Khorami
۱۴۰۰/۶/۸
سپاس گذاری کاری خیلی حیاتی مهم هست اما باید بنظرم عمیق تر و کاربردی تر بهش نگاه کنیم
وقتی میگیم خدایا شکرت که پوست شفاف و سلامتی دارم باید به این فکر کنیم که خب از این نعمتی که خدا بهمون داده چطور مراقبت کنم؟ چیکار کنم که پوستم همینجور بمونه یا بهتر بشه؟
وقتی میگیم خدایا شکرت برای دوستای خوبی که
دارم با خودمون بگیم چیکار میتونم بکنم که با دوستام صمیمی تر بشم؟ ایا جایی هست که بتونم بهشون کمک کنم و مسئله شون رو حل کنم؟
در مورد سپاس گذاری در قران هم ایات زیادی داریم
مهری بهداروند
۱۴۰۰/۱۲/۱۳
بسیااااارعاااالی واقعا معجزه میکنه این کتاب که بااسم کتاب یکی هست سپاسگزاری کردن ازمعبود یکتا قدرت واعتمادبنفس رو بالامیبره وقدرتمند میکنه وبا تمریناتش که انجام بدیم ضمیرناخودآگاه بعش عادت میکنه وملکه ذهن آدم میشه چقدرخوبه که همه آدمها این کتاب روبخوانن وذهنواندیشه مثبت داشته باشن وتوزندگیشون نتیجه عالی روببینن وچقدر خوب میشه که همه جا پاکیودرستکاری هست وهمچنین گویندگی آن بیشتر تاثیر گذاربود که کتاب خوانده بشه اجرای آن بسیاااارزیبا وتاثیرگذاربود خدایا سپاسگزارم که بااین کتاب آشناشدم خانم راندابرن سپاسگزارم وخانم نازیماه حسینی سپاسگزارم بابت گویندگیوصدای رسا واجرای زیباوسپاسگزارم خانم سیمافرجی مترجم کتاب خدایا سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم
میرسعید نامدار
۱۴۰۰/۸/۲۲
تا الان دو بار کل کتاب رو گوش کردم، اولین بار هم از طریق دوره ویدیویی معجزه شکرگزاری که جناب فرزاد فانی درست کردن کامل همه ویدیوهاشو نگاه کردم و همه تمرینهاشو انجام دادم، الان هم که کلا تمرینهای ثابت روزانه دیگه جزو ثابت کارهای هر روزم هست و یه سری تمرینها رو بیشتر انجام میدم مثل شکرگزاری با هر با گام، شکرگزاری هر دم و بازدم، شکرگزاری بابت کوچکترین چیزها، خودم خیلی حالم خوبه، معجزه‌هایی هم که تو این مدت برام اتفاق افتادن که دیگه انقدر زیاد شدن. حتما تهیه کنید و تمرینهاشو حتما انجام بدید.
محمد.م
۱۴۰۱/۸/۱۸
سلام دوستان عزیز من 🌷
شکرگزاری و تاثیرات اون از سنت‌های گذشته تا تعالیم ادیان و اشعار شاعران و حتی سبک زندگی بزرگان همواره مورد تاکید بوده و هست و امروزه به صورت علمی تاثیرات بزرگ شکرگزاری هم اثبات شده میخام جمله‌ای که نتیجه خواندن چندین جلد کتاب و سبک و سنگین کردن اونهاست رو خدمتتون عرض کنم چرا
که وقتی چگونگی رو بفهمیم دیگه چرایی برامون حل میشه و راحت تر اقدام میکنیم، کاری که شکرگزاری میکنه اینه که ما رو از زمان آینده و گذشته جدا میکنه (یعنی ذهن رو کنار میزنه و دیگه پیوستگی بین ذهن ناخودآگاه و خلق‌های کوانتومی بر اساس پارادایم‌های گذشته متوقف میشه یعنی دیگه ناخودآگاه خلق نمی‌کنیم بلکه خودآگاه خلق میکنیم) و به زمان حال میاره و به عنوان یک خالق کوانتومی با ابزار قدرت انتخاب و توجه بهمون امکان خلق میده، خلق اون چیزی که میخاییم (انشالله ❤️)
خلاصه کتاب‌های قدرت ضمیر ناخودآگاه ژوزف مورفی، معجزه سپاسگزاری راندا برن، فرکانس، بنویسید تا اتفاق بیفتد، غول درون، سمینار پارادایم شیفت باب پراکتور، محدود صفر، کتاب ماورای طبیعی شدن، کتاب بسیار ارزشمند نیروی حال❤️ (یکم برای مبتدی‌ها سنگینه)، بیندیشند و ثروتمند شوید ناپلئون هیل، قانون جذب و... امیدوارم این میانبری که بهتون دادم به کارتون بیاد ضمنا به عنوان یک دوست خواندن کتاب‌های بالا رو هم بهتون توصیه میکنم 😊❤️🙏🌷
Sevda Abdi
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
کتاب بی نظیری که کمکمون میکنه ازقیدو بند کلیات آزاردهنده زندگی به جزییات باارزش آن متمرکز شویم، جزئیات نعماتی که به وفور وهرروز درحال دریافت آن هستیم اما وجودشان برایمان عادی شده است درحالی با یک لحظه فکر کردن به نبودن آن موهبت میتوان به ارزش واقعی آن پی برد
درمورد افراد معروف وموفق یاثروتمندی که
باقدرت شکر گزاری توانسته‌اند به آن مراحل برسند نوشته شده است وتمرینهای روزانه‌ای که با انجام دادنشان نه تنها بُعد معنویتان رشد میکند قطعا پاسخ شکر گزاری را هم درزندگیتان خواهید دید
این کتاب را سالها قبل خوانده بودم واینبار فایل صوتی‌اش را دنبال کردم که عالی بود ویکی ازکتاب‌هایی بود که کمکم کرد باراضافی گله وشکایت ازنداشته‌ها وتمرکز روی نخواسته هارا زمین بگذارم و الطاف الهی وعشقش به ما راببینم
به همه دوستان که خسته ازمکررات آزار دهنده زندگی ومشکلات آن هستند توصیه میکنم
موفق باشید❤❤
atrin AZAR
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
این کتاب، کتابی نیست که فقط گوش بدی و یا بخونی، این کتاب دستورالعملی بصورت روزانه بهت میده که در زندگی شگفتی آفرین بشی. من این کتاب رو خیلی وقته تهیه کردم ولی هر بار که خواستم بهش گوش بدم و مثل داستان ازش رد بشم باعث شد که وسط کار رهاش کنم. ۳ بار در زمانهای متفاوت رفتم سراغش و جذبم نکرد، تا اینکه و یکبار بدلایلی که در این مختصر نمیگنجد مجبور شدم به کتاب متعهد بشم با دقت و وسواس تمریناتش رو هر روز صبح بطور کامل و دقیق اجرا کنم. هنوز خودم به سختی باور میکنم که چطور حال من رو دگرگون کرده و شور و اشتیاق و معجزه را بصورت چشمگیری وارد زندگی من کرده. از خدا سپاسگزارم که برای بار چهارم این کتاب رو جلوی چشمانم گذاشت تا بالاخره با اجرای روزانه تکنیک هاش شاهد معجزات روزانه‌اش باشم، هرگز از انجام تمرینات کتاب دست برنمیدارم، چون هیچ دارویی، هیچ دوستی، هیچ ثروتی نمیتونه چنین حال خوبی رو برات به ارمغان بیاره که سپاسگزاری میتونه عمل کنه. سپاسگزاری قدرتمند‌ترین و خارق العاده‌ترین تکنیک جذب خواسته و قویترین تکنیک پاکسازی برنامه‌های نصب شده روی ذهن ماست. که ما رو به نقطه‌ای میرسونه که آماده جذب خواهیم شد، جذب خواسته هامون. پس بیاین یکبار به خودتون این هدیه رو بدین تا نه فقط با خواندن کتاب، بلکه با اجرای درسهای روزانه اون شاهد دگرگونی در زندگیتون بشین. لطفا با دقت و وسواس هر روز و هر روز تمریناتش رو اجرا کنین.
م ش
۱۴۰۲/۳/۱۰
این کتاب رو بعد از کتاب راز خوندم. در رابطه با این کتاب میتونم بگم که بسیار مفیده. تمرین هاش رو که انجام بدین تفاوت رو واقعا احساس میکنین توی زندگیتون.
تمرین هاش روزانه ست و کم کم عادت شکرگزاری رو درونمون به وجود میاره. و تا زمانی که تمرین و تجربه نکنین ممکنه حرف‌های من غریبه به نظر برسه، ولی با
وقتی شروع این کتاب، چشمامون رو به هزاران چیزی که برای شکرگزاری داریم باز میکنیم متوجه میشیم برخلاف چیزی که فکر میکردیم چقد غنی هستیم. برای مثال، تمرین هرروزش که ده مورد برای شکرگزاری باید بنویسیم و اگه قبلا به ما میگفتن شما همین الان هم سیصد مورد ارزشمند برای شکرگزاری دارید شاید با نگاه قبلی به زندگی نگاه میکردیم و میگفتیم نه ندارم. ولی در انتها میبینیم علاوه بر این سیصد مورد هزاران شانس، نعمت و معجزه در روزهامون رخ داده و همچنان رخ میده و شکرگزاری اونا رو بیشتر و بیشتر میکنه.
گندم ابراهیمی
۱۴۰۰/۸/۲۳
سلام
من ازون آدمام که سعی میکنن بر اساس منطق زندگی کنن. دو دو تا چهارتا... همیشه در مقابل راندا برن جبهه میگرفتم ولی این کتاب واقعا معرکه ست و ارتباطی راجع به شامورتی بازی‌هایی که به این نویسنده توانا نقد و مربوط می‌کنند نداره. کتاب عالیست. راوی عالی. تولیدات، تدارکات و الطاف کتابراه هم مثل همیشه
عالی و فوق‌العاده است. این کتاب رو به هرکسی از هر قشری توصیه اکید میکنم. خیلی ممنون و سپاسگزارم دوستان کتابراهی خوبم🌹🌹🌹
Debora
۱۴۰۱/۴/۱۹
قسمتهای اول کتاب فکر کردم چه جملات تکراری و خسته کننده ای! اما وقتی ادامه دادم دیدم واقعا کاربردی هستند و حتی چندین تمرین از اون رو انجام دادم و خیلی حس خوبی پیدا کردم. به نظرم برای زندگی‌های امروزی که اغلب آدمها از تنهایی رنج میبرن این کتاب بسیار مفیده چون این تنهایی‌ها اغلب ما رو به سوی ناسپاسی و ناشکری میکشه که تنها با تکرار این نارضایتی‌ها از داشته یا نداشته هامون ما رو بیشتر از پیش غمگین میکنه. این کتاب به شما یاد میده با تمرکز بر داشته پی ببرید داشته هاتون که قبلا به چشمتون میومده چقدر مهمن و نداشته هاتون چه بهتر که ندارید حتما براتون دردسر ساز میشده. واقعا کتاب معرکه و عالی بود صدای گوینده هم خوب بود. ممنون کتابراه
Reza Mazaher
۱۴۰۱/۶/۲۴
گوش دادن این کتاب تاثیر فوق‌العاده قوی در زندگی دارد
شما به آن چه که فکر می‌کنید تبدیل می‌شوید
ساده ‌ترین راه برای توضیح اینکه قانون جاذبه چیست و کتاب راز درباره چیست این است که شما همه چیز را در زندگی خود جذب می‌کنید. تمام فکر‌ها و تصویری که در حال حاضر در ذهن خود دارید را به خود جلب می‌کنید. در
راز، راندا برن تأکید می‌کند که شما باید افکار خود را با دقت انتخاب کنید.
اهمیت افکار مثبت
از نظر علمی ثابت شده است که افکار مثبت نه تنها سالم تر، بلکه نسبت به افکار منفی قدرتمندتر نیز هستند. اگر افکار تأییدآمیز را در ذهن خود نگه دارید، مثبت تر، خوش بینانه، مطمئن تر و مصمم تر خواهید شد. علاوه بر این، شما چیز‌های مثبت بیشتری را وارد زندگی خود خواهید کرد. جالب نیست
آتنا معزی
۱۴۰۱/۱/۱۳
میخوام بهتون بگم که اول از همه چیز باید به سپاسگزاری و تغییر افکار باور داشته باشید، تا واقعا معجزه را هر لحظه در زندگی ببینید، من کتاب راز را ۳بار خواندم، کتابی که درباره تجربیات مردم از قوانین راز هست را هم خواندم کتاب ۴ اثر از فلورانس را خواندم و با تغییر خیلی زیادی در فکرهایم به سراغ تمرینات و سپاسگزاری امدم، میخوام بهتون بگم که با انجام تمرینای هرروزه من معجزه و تغییر را در زندگیم میبینم، با انجام تمرین مخصوص همان روز، دقیقا همان اتفاقی که باید برایم تو اون روز میوفته، خدایا سپاسگزارم که هر روز بر آگاهی ما می‌افزایی
شیوا پورحسینی
۱۴۰۰/۵/۱۴
واقعا معجزه یک نویسنده است این کتاب، زندگی و رفتار و افکارم متحول شده، خدایا سپاسگزارم که با این کتاب اشنا شدم، خدایا سپاسگزارم که اینچنین نویسندگان بزرگی وجود دارن
ممنونم از کتابراه
احمدرضا کابلی
۱۴۰۱/۱۰/۲۶
از نظر اینکه واقعا از نعمت‌هایی که داریم همیشه غافل میشیم و همیشه به نداشته هامون دقت میکنیم واقعا تلنگر خوبی به من زد که چه نعمت های کوچیکی رو که تا الان داشتم و بهش توجه نکردم اگه نداشتم چقدر زندگیم سخت میشد. اما تنها نقطه ضعف این کتاب و بعضی دیگر از کتاب‌های خودیاری دارن اینه که با قاطعیت کامل و در مورد یه مسئله به مخاطب اطمینان میدن این میتونه حتی تاثیرهای مثبت کتاب رو هم زیر سوال ببره. مثلا بارها نویسنده با قاطعیت کامل میگه که اگر معجزه سپاسگزاری رو در زندگیتون به کار ببرید به همه خواسته هاتون خواهید رسید. که خوب مسلما این جمله غیر علمی و غیر منطقیه. کلمه *احتمال زیاد* میتونه جایگزین بهتری برای کلمه *قطعا* باشه... ‌.
زینب شاه وردی
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
لذت بردن از هر نعمت یعنی شکرگزاری و اصلاً کلمه سپاسگزارم لازم نیست. مثل وقتی که برای شخصی کادو میخریم اشتیاق و خوشحالی اون شخص برای ما خیلی با ارزش تر از سپاسگزاری اونه. (خدا از روح خود در ما دمید)
دکتر عباس مهرابی متخصص روانشناسی معنای واقعی شکرگزاری را با یک مثال به من فهماند
ایشون گفت اگر یک
لیوان آب را بخوری روی زمین بگذاری بگویی خدایا شکرت و کمی بعد از آن اگر از تو بپرسند چرا شکر کردی یادت نمی‌آید برای چی شکر کردی
اما اگر یک نوشیدنی یا نوشابه خاص بخوری و از آن واقعا (لذت ببری) بعد شکر بگی تا ده روز بعد هم ازت سوال کنند یادت میاد که چی خوردی و چقد از اون لذت بردی
پس قطعاً لذت بردن از نعمت‌ها بهترین شکر هست نه بیان کلمه سپاسگزارم یا خدایا شکرت
مبینا رضایی
۱۴۰۱/۶/۱۹
این کتاب یکی از کتاب‌هایی هست که لازمه همه بخوانند. در روزگاری که همه به دنبال نداشته هایمان هستیم و از داشته هایمان غافلیم و فقط ناشکری میکنیم با خوندن این کتاب دیدگاه جدیدی پیدا میکینم آگاه‌تر و آرام تر میشویم یک حس شادی درونی در ما ایجاد میکنه که در مواجه با شرایط مختلف به جای شکایت کردن و تجربه حس بد که هیچ کمکی نمیکنه سعی میکنیم راه‌حل پیدا کنیم و مسئله رو حل کنیم. متوجه میشویم چقدر نعمت داریم که میتونیم به خاطر داشتنش خوشحال باشیم.
و با حس خوب زندگی کنیم و اینجوری خوبی‌ها و خواسته هایمان را جذب میکنیم.
مشاهده همه نظرات 1209

راهنمای مطالعه کتاب صوتی معجزه سپاسگزاری

برای دریافت کتاب صوتی معجزه سپاسگزاری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.