معرفی و دانلود کتاب معجزه‌ی سپاسگزاری

عکس جلد کتاب معجزه‌ی سپاسگزاری
قیمت:
۷۵۹۰۰ 37950 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب معجزه‌ی سپاسگزاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب معجزه‌ی سپاسگزاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب معجزه‌ی سپاسگزاری

راندا برن نویسنده برجسته آثار انگیزشی در کتاب معجزه‌ی سپاسگزاری به اهمیت ثنا و ستایش در زندگی انسان‌ها می‌پردازد و تمرین‌های راهگشایی جهت دستیابی به این عمل جادویی و سرنوشت‌ساز به شما آموزش خواهد داد.

درباره‌ی کتاب معجزه سپاسگزاری

زندگی مملو از اتفاقات ناگهانی و مصائب سخت و پیچیده است که گاهی منجر به فراموشی نعمات بیشماری که خداوند در اختیار انسان قرار داده است می‌شود. راندا برن (Rhonda Byrne) نویسنده استرالیایی و چهره تاثیرگذار سال 2007 مجله تایمز، در کتاب معجزه سپاسگزاری (The Magic) به اهمیت این موضوع در جنبه‌های مختلف زندگی انسان می‌پردازد و یادآوری می‌کند که سپاسگزار بودن تا چه حد می‌تواند در زندگی افراد اثربخش باشد و با روش‌هایی که پیش رویتان می‌گذارد، شما را به سوی احساس رضایت درونی، زندگی سالم‌تر و روابط بهتر سوق می‌دهد.

گاهی به دلیل غرق شدن در زندگی روزمره بسیاری از نعمات زندگی برایتان عادی می‌شود و اهمیت آن‌ها در ذهنتان کم‌رنگ می‌شود. برن سعی دارد با استفاده از تمارین ساده اما کارآمد، این فراموشی را از بین ببرد تا بیشتر از قبل قدر داشته‌هایتان را بدانید و از غم و اندوهی که به سبب سختی‌ها و رنج‌های زندگی متحمل شدید رهایی یابید.

حتما شما در طول زندگی برای مسائل مختلف از خداوند سپاسگزار بوده‌اید، اما این کار را به عنوان یک عادت در زندگی خود تبدیل نکرده‌اید. هدف نویسنده از نوشتن کتاب حاضر، شکرگزاری آگاهانه است تا با استفاده از آن، این عمل تاثیرگذار را به عادت هر روزتان تبدیل کنید. هرچه بیشتر سپاسگزار باشید، بیشتر در زندگی احساس رضایت خاطر می‌کنید و کمتر دست به شکوه و نا‌رضایتی می‌زنید.

با استفاده از تمارین کتاب معجزه سپاسگزاری می‌توانید تفکرات منفی، رنج‌ها و مشکلات خود را بهبود بخشید و آرزوهای دور از ذهنتان را به واقعیت تبدیل کنید.

کتاب معجزه سپاسگزاری برای چه کسانی مناسب است؟

بدون شک هر فردی مشکلات سخت و روزهای طاقت‌فرسا در زندگی داشته و در برهه‌ای از زمان احساس ناامیدی کرده است. کتاب معجزه‌ی سپاسگزاری برای کسانی که چشم خود را بر موهبت‌های زندگی بسته‌اند و دیدگاه منفی به اتفاقات پیرامون خود دارند مناسب است تا با معجزه سپاسگزاری از دید دیگری به جهان و مسائل مختلف نگاه کنند.

راندا برن را بیشتر بشناسیم

راندا برن، نویسنده و تهیه کننده‌ای بسیار موفق است که در طول زندگی خود به معرفی قانون جذب پرداخته و فیلم‌های زیادی درباره‌ی این موضوع حیرت‌آور ساخته و در این راه نیز بسیار موفق بوده است. پیش از این نویسندگان زیادی بوده‌اند که درباره‌ی قانون جذب صحبت کرده‌اند اما راندا برن توانست به گونه‌ای دقیق و جامع به شرح آن بپردازد.

او در سال 2004 بخاطر فوت پدرش به افسردگی دچار شد. اما پس از مدتی با کمک دخترش بیماری‌اش را درمان کرد و شروع به خواندن کتاب‌های روانشانسی درباره‌ی تفکر مثبت و قانون‌های جذب کرد. او زندگی خود را وقف تبلیغ این فرهنگ کرد و پس از کتاب پرفروش راز، شروع به نگارش و چاپ کتاب‌های جذاب‌تری مثل معجزه، قهرمان، قدرت و... کرد که هر کدام از آن‌ها به گونه‌ای جامع‌تر و باارزش‌تر نسبت به دیگری هستند.

جملات برگزیده کتاب معجزه سپاسگزاری

- وقتی سپاسگزار هستید؛ منفی‌نگر بودن برای شما غیرممکن می‌شود.

- آسان‌ترین و ساده‌ترین شیوه؛ برای این‌که تضمین کنید روزتان از رویدادهای شگفت‌انگیز و معجزه‌آسا سرشار خواهد بود؛ این است که صبحتان را با سپاس‌گزاری شروع کنید.

- در کائنات به راستی شیوه‌های خلاقانه‌ی بسیاری وجود دارد تا به شیوه‌ای معجزه‌آسا به شما پیام داده شود، در میان فعالیت‌های روزمره‌ی خودتان، همواره سپاس‌گزار باشید.

- اشتباه ما ممکن است موهبتی در لباس پنهان باشد. تمرین شگفت‌انگیز امروز این حقیقت را ثابت خواهد کرد زیرا قرار است پی ببرید در دل هر اشتباهی به معنای واقعی موهبت‌هایی ناگفتنی وجود دارد!

در بخشی از کتاب معجزه سپاسگزاری می‌خوانیم

زندگی به‌صورت شانسی یا تصادفی پیش نمی‌رود. قانون‌های کائنات بسیار دقیق عمل می‌کنند. به بیان دیگر، شما می‌توانید به‌طور کامل به این قانون‌ها اعتماد کنید!

خلبان در این باره نمی‌اندیشد که کاش قانون‌های فیزیک در طی پرواز او عمل کنند زیرا او می‌داند قانون‌های فیزیک همیشه وجود دارند و به‌صورت تصادفی عمل نمی‌کنند. شما روزتان را با این آرزو شروع نمی‌کنید که کاش قانون جاذبه‌ی زمین سبب شود روی زمین بمانید و در فضا شناور نشوید. شما می‌دانید در این باره هیچ‌گونه رویدادی به صورت شانسی یا تصادفی اتفاق نمی‌افتد و قانون جاذبه‌ی زمین همواره وجود دارد.

اگر می‌خواهید، درباره‌ی هر کاری که انجام می‌دهید، با پیامدهایی خوب و باشکوه روبه‌رو شوید؛ پس، باید قانونی را به‌کار ببرید که این پیامدها را مدیریت می‌کند و این قانون نیز همان قانون جذب است. به بیان دیگر، شما باید اندیشه‌ها و احساساتتان را برای جذب کردن پیامدهایی باشکوه به سوی خودتان به‌کار ببرید. سپاس‌گزاری کردن از خداوند به دلیل دستیابی به پیامدهایی باشکوه در واقع یکی از ساده‌ترین شیوه‌ها برای انجام دادن این کار است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ی مترجم
آیا معجزه را باور دارید؟
رازی بزرگ آشکار می‌شود
معجزه را به زندگی‌تان فرا بخوانید
کتاب شگفت‌انگیز
روز اول. نعمت‌های زندگی‌تان را بشمارید
روز دوم. روابط شگفت‌انگیز
روز سوم. سلامتی شگفت‌انگیز
روز چهارم. کارهایی شگفت‌انگیز
روز پنجم. شیوه‌ی شگفت‌انگیز برای خروج از حیطه‌ی منفی‌ها
روز ششم. عناصر شگفت‌انگیز
روز هفتم. آهن‌ربای جذب پول
روز هشتم. از همه‌ی انسان‌ها قدردانی کنید
روز نهم. صبح شگفت‌انگیز
روز دهم. انسان‌های شگفت‌انگیز که تفاوتی سازنده به‌وجود می‌آورند
روز یازدهم. آرزوهای خودتان را به واقعیت تبدیل کنید
روز دوازدهم. روزی شگفت‌انگیز داشته باشید
روز سیزدهم. روابطتان را به شیوه‌ای معجزه‌آسا بهبود ببخشید
روز چهاردهم. شگفتی و معجزه در سلامتی
روز پانزدهم. چک شگفت‌انگیز
روز شانزدهم. فهرست کارهایی شگفت‌انگیز که باید انجام شوند
روز هفدهم. گام‌های شگفت‌انگیز
روز هجدهم. شگفتی قلب
روز نوزدهم. پیامدهای باشکوه
روز بیستم. درست مقابل چشمان شما
روز بیست‌ویکم. هوایی شگفت‌انگیز که در آن نفس می‌کشید
روز بیست‌ودوم. چوبدستی شگفت‌انگیز
روز بیست‌وسوم. پیام‌های شگفت‌انگیز
روز بیست‌وچهارم. تبدیل‌کردن معجزه‌آسای اشتباه به موهبت
روز بیست‌وپنجم. آینه‌ی شگفت‌انگیز
روز بیست‌وششم. معجزه را به یاد داشته باشید
آینده‌ی شگفت‌انگیز شما
معجزه هرگز پایان نمی‌یابد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب معجزه‌ی سپاسگزاری
نویسنده
مترجمسیما فرجی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات260
زبانفارسی
شابک978-964-236-460-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۷۵۹۰۰ 37950 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب معجزه‌ی سپاسگزاری

Hamzeh Okhrati
۱۳۹۸/۳/۲
خدارو سپاس گزارم که به من کمک کرد تا با این برنامه شما اشنا بشم، خدارو سپاس گزارم که به من کمک کرد تا با این کتاب اشنا بشم، خدارو سپاس گزارم که به من کمک کرد کار داد کمک کرد بتونم پول در بیارم کمک کرد بتونم این کتاب رو بخرم، خدارو سپاس گزارم که به من کمک کرد بتونم ببینم این کتاب رو بخونم کمک کرد در بتونم گوشیمو دست بگیرم و کمک کرد تا بتونم بخونم و درک کنم و انجام بدم، خدارو سپاس گزارم که کمک کرد تا بتونم کل این کتاب رو بخونم، خدایا شکرت، خدایا شکرت، خدایا شکرت، تشکر از نویسنده کتاب و تمام کسانی که برای منتشر کردن این کتاب تلاش کردن، ممنون از شما دوستان عزیز بابت گذاشتن هم چین کتابی با قیمت کم داخل برنامه در حالی که تو سایتهای دیگه قیمتش بیشتر بود، اجرتان با خدا، کتاب زیبا و اموزنده‌ای بود، خدایا رحم کن چون تا قبل این که این کتاب رو بخونم انسان سپاس گزاری نبودم، خدایا منو ببخش، خدایا سپاس گزارم خدایا شکرت الحمدالله الحمدالله رب العالمین
احمدرضا کپتان
۱۳۹۹/۵/۳۰
سلام، من به وسیله این کتاب و انجام تمارینش که البته هدایت پروردگار بود، کارت معافیت خدمت رو وارد زندگیم کردم و خواستم رو خلق کردم به لطف و یاری و هدایت خداوند، یعنی من یک شرایطی رو برای معافیت داشتم و دعا کردم خیلی و با روی خوش و احساس خوب (یعنی نه با اه و ناله و ناامیدی) از خدا خواستم که این رو و خواستم اجابت کنه بعد هدایت وار کشونده شدم (البته بسیار یاریی‌های دیگری هم به من شد توسط خدا برای براورده شدن این خواسته) به سمت کتاب معجزا شکر گزاری اثر راندا برن و وقتی که میخوندمش تمریناتش رو دیدم با شرایط خواسته‌ی من جور بود یعنی دقیقن زمانی خریدمش که استارت کارهای معافیم رو زده بودم و ناخوداگاه اومدم این تمرین که یک خواسته رو تصور میکنی که بهش رسیدی و شکرگزاری میکنی رو برای این انجام دادم و بعد اتفاقی که افتاد این بود که به راحت‌ترین شکل ممکن و در کوتاه‌ترین زمان ممکن معاف شدم و البته بسیار لذت بخش هم بود روند طی کردن مسیرم.
mostafa ajdar
۱۴۰۰/۲/۱۴
سلام لطفاً تا آخر بخونید، 🙏واقعا عالی در واقع باید مثل یک انسان مسلمان زندگی کرد من قبل از این که این کتاب رو بخونم به بیشتر این مطالب عمل میکردم نه به این دقت ولی همون مقدار کم هم روی زندگیم تاثیر گذاشته دوری از منفی نگری ارتباط نزدیک با خدا به معنای واقعی باعث میشه تمام مسائل زندگی زیبا باشه حتی درد و رنج حتی بیماری من به شخصه دچار یک بیماری قلبی شده‌ام اما حتی یک لحضه از خدا گله نکرده‌ام و به دید مثبت به قضیه نگاه کرده‌ام و خدا رو شکر کرده‌ام شاید همین بیماری من باعث شد زندگی بهتر و راحت تری داشته باشم در کل باید به هر چیز از دید مثبت نگاه کرد تا در زندگی اثر مثبت داشته باشه در کل این کتاب که هنوز تا آخر نخوندمش کتاب خوبیه و اگه کسایی که منفی نگرن به اون عمل کنند تاثیر خوب اون رو حتما می‌بینند من تصمیم گرفتم چندین نسخه از این کتاب رو تهیه کنم و به کسایی که به این کتاب احتیاج دارن هدیه بدم اگه بخوام حرف بزنم حرفام از متن کتاب بیشتر میشه چونکه قبل از خواندن این کتاب به معنی واقعی به بیشتر این مطالب عمل کردم تمام این مسائل در اسلام واقعی هست مهربانی. صله رحم. وژدان کاری.
اگر آدم در هر کاری وژدان کاری داشته باشه حتی اگه اون شغل رو دوست نداشته باشه در اون کار موفق میشه و پیشرفت می‌کنه چیزی که برای خود من اتفاق افتاده وقتی کاری رو خوب انجام بدی همه بهت وابسته میشن حتی شده شخصی دو سال انتظار کشیده که من کارش رو انجام بدم. سپاسگزارم که تا آخر خوندید.
سارا مجیدزاده
۱۴۰۲/۱۱/۹
به نظر من کتاب خیلی خوب و عالی بود و از خوندنش خیلی لذت بردم. ماهیت و مطالب کتاب جوری هست که ادم رو واقعا به زندگی امیدوار میکنه و راه و روش زندگی خوب و عاقلانه رو به آدم یاد میده. به نظر من اگه ادم تمرینات کتاب رو انجام بده و کوتاهی نکنه به خیلی از خواسته هایش میرسه. من خودم شخصا با این که زیاد به امیدی نداشتم ولی همان مرحله‌های اول تمرینات بعضی از خواسته هایم رسیدم و الان خیلی راضی ام. به نظر من کتاب جوری هست که باید مدام باها آن سر و کار داشته باشی حالا یا کتاب متنی اش رو بخونی و یا این که فایل صوتی‌اش رو گوش بدهی. منظورم این هست که کتاب معجزه شکرگزاری مثل یک رمان ساده نیست که یک بار بخونی و کنار بگذاریش. باید هر روز چند صفحه‌ای ازش رو بخونی یا گوش بدهی که هر روز اثراتش رو در زندگیت ببینی تا جایی که مطالب کتاب کامل مثل خیلی از کارهای روزمره‌ی دیگه ات ملکه‌ی ذهنت بشه و کاملا به روتین زندگی شخصی و روزمره ات اضافه بشه. واقعا از نویسنده‌ی کتاب تشکر می‌کنم و خسته نباشید بهش میگویم و طبق قانون کتاب شکرگزاری واقعا باید ممنون و سپاسگزار بود از همچین نویسنده‌ای بابت نوشتن این چنین کتاب محشری.
Sedigh Sadeghi
۱۴۰۲/۸/۲۲
سلام. من‌ابتدا نسخه نمونه کتاب رو خوندم و همین باعث شد تا نسخه اصلی رو بخرم. واقعا ترجمه روان و عالی و فوق العاده‌ای بود. و بسیار لذت بردم. الان ۴ صبحه و من بدون اینکه متوجه گذر زمان بشم کتاب رو با تمرکز ویژه و بالایی میخوندم. من کلا آدمی نیستم که تمرکز بالایی داشته باشم و میخوام بگم متن روان و و و شیوا عجیب این کتاب منو میخکوب کرده بود اینقدر شگفت انگیز بود که خدا میدونه. و از خود کتاب اگه بخوام بگم به معنای واقعی کلمه کتاب شگفت انگیزی هست. قبل از اینکه این کتاب رو در کتابراه سرچ کنم اونو در گوگل سرچ کردم و به نسخه‌های جالبی برخورد نکردم اگرچه دانلود رایگان هم داشت ولی اصلا چیز جالبی نبود و همین منو خسته میکرد و بی انگیزه میشدم نسبت به مطالعه کتاب. و توصیه میکنم هر کسی که میدونه کتاب معجزه شکر گزاری راندابرن کلا موضوعش چیه حتما همین ترجمه خانم سیما رو بخره. من ترجمه‌های دیگه رو نخوندم ولی نسل نو اندیش انصافا همیشه ترجمه هاش بینظیره و همچنین کتابهای ترجمه خانم گیتی خوشدل رو هم شدیدا توصیه میکنم. به هرحال من ممنون و سپاسگزارم از همه عوامل کتابراه و جا داره بگم من اپلیکیشن‌های دیگه رو هم دارم که مثل کتابراه کتاب میفروشن ولی با کتابراه حقیقتا لذت بیشتری میبرم و اولین برنامه کتابی بود که نصب کردم و واقعا از کار با کتابراه به شدت راضی هستم و لذت میبرم خصوصا از سیستم امتیاز دهی از قالب برنامه از طراحی گرافیکی برنامه از رنگهایی که استفاده شده همه اینها به لذت آدم کمک میکنه و همچنین ترجمه‌های قوی و کتابهای عالی و فوق العاده. در کل کتابراه از کیفیت بالایی برخورداره. موفق و پایدار باشید.
Vahid Eslamparast
۱۳۹۶/۸/۹
کتابی که شما رو نزدیک و نزدیکتر به خدا میکنه👏👏👏👏
esmail eidi
۱۴۰۰/۱/۱۰
عرض سلام و خداقوت
این کتاب رو به پیشنهاد یکی از دوستانم در حال خواندن هستم. بسیار کتابی خوبیه دیدمون رو نسبت به جهان پیرامون خودمون و نعمت‌هایی که داریم شاید هیچ وقت بهش فکر نکردیم یا حتی نمیدونستیم که اون یک نعمت هست، باز میکنه و به همه چیز به دید مثبت نگاه میکنه تا احساس سپاس گذاری رو در خودمون
نهادینه بکنم که برای همه چیز در عالم سپاس گذار خداوند باشیم تا شادی، ثروت، سلامتی و خیلی چیزهای دیگه رو به سمت خودمون جذب کنیم.
باسپاس فراوان هم سازندگان نرم افزار کتاب راه و خدا قوت.
ریحانه علی بخشی
۱۳۹۹/۸/۲۱
این کتاب نشون می‌ده خدا هرگز به ما محتاج نیست و نیازی به ما نداره. برعکس این ما هستیم... ما بنده‌ای هستیم که همیشه به خدا نیازمندیم! خدایی که بیکران و بی هیچ چشم داشتی نعمت‌های زیادی رو به ما داده و ما خیلی وقت‌ها اون رو نادیده می‌گیریم. و زمانی که چیزی رو از دست می‌دیم تازه متوجه ارزشش می‌شیم. چه خوبه که هر چی زودتر به این موضوع پی ببریم. و همیشه شکر گذار خداوند باشیم. حتما که نباید اتفاق بزرگی بیفته... می تونیم شکر گذار همین نفس کشیدنِ ساده باشی....
محدثه مولایی
۱۳۹۹/۱/۱۴
کتاب خیلی خوبیه و چندتا نکته کلیدی در اون یاد میگیریم برای داشته هامون که خیلی زیادن و هیچوقت به چشممون نیومدن سپاسگزار باشیم، به یک برنامه ۲۶ روزه پایبند باشیم (واسه افرادی که کارها رو نصفه رها میکنن خیلی خوبه)، باعث میشه هر روز به یاد خدا باشیم و غافل نشیم، ما رو از تمرکز بر افکار منفی دور میکنه و حس نشاط و امید بهمون میده و درنهایت معجزه هارو توی زندگیمون میبینیممن دور سوم این کتاب هستم حتما شروعش کنید...
مریم جلالی
۱۳۹۹/۱/۲۳
شکر گذاری در عظیم نعمت رو به روی آدم باز میکنه. اینقدر نعمت اطرافمون هست که از اونها غافلیم و شاید به چشممون نیاد. مثلااگر یه انگشت از دستان کم بشه چقدر انجام کارها سخت میشه تا حالا چقدر واقعا از ته دل شکرگذارش بودیم؟این کتاب مو به مو یاداوری میکنه و تمریناتی بسیار عالی داره. وعده خدا هم حق شکر نعمتت ,نعمتت افزون کند. فقط میتونم بگم دوستان من بجنبید و بخونید. و بارها تکرارش کنید.
علی شاه محمدی
۱۳۹۸/۳/۵
دوستان من هرروزم رو با کتاب معجزه شکرگزاری شروع میکنم. حدود سی تمرین داره برای سی روز. و البته معتقدم تا اخر عمرمون باید هرروز صبح این کتابو بخونیم و تمرین هرروزشو انجام بدیم تا فرکانسمون برای داشتن یک روز خوب تنظیم شه. به لطف خداوند مهربان
شقایق
۱۴۰۱/۷/۱
خوندن این کتاب رو با معرفی دوستم درست زمانی که به پوچی و ناامیدی رسیده بودم شروع کردم میتونم بگم خود معجزه بود بیشتر چیزایی که میخواستم رو به لطف خدا بدست اوردم بعضی‌ها دقیقا چیزی که تو ذهنم بود و بعضی‌ها رو کمی متفاوت. از چیزهایی که برام مضر و سمی بودن دور شدم و به ارامش رسیدم و مهمتر از اون رابطم با خدا قوی تر شد هنوزم که هنوزه میگم اون دوران سخت که با خوندن این کتاب لحظه‌های نابی رو برام ساخت شیرین‌ترین ایام عمرم بود و البته معجزه‌هایی که بعد از اون رخ داد و از خدا بابت این هدایت سپاسگزارم❤
سپیده شریفی
۱۳۹۶/۱۰/۱۶
سلام. این کتاب واقعا عالیه هر چند وقت یه بار باید خونده بشه. ممنون از برنامه خوبتون
کاربر Farshid
۱۳۹۹/۱/۲۷
فوق العاده است کاشکی زودتر می‌خوندمش برای خوندش تردید نکنید. بخونید وحتما به دیگران معرفی کنید. الان سه روز می‌خونم و تمریناتش و اجرا میکنم دنیایی از آرامش و انرژی ام. تقریبا الان که دارم نظرم و ویرایش میکنم شش روزی هست که دارم این کتاب میخونم دلم می‌سوزه برای کسایی که این کتاب و نخوندن. اصن مگه یه کتاب میتونه انقد خوب باشه
wonder girl
۱۳۹۶/۶/۶
این کناب واقعا عالیه! من تا حالا چندین بار خوندمش و باز هم میخوام بخونمش. خیلی تاثیرگذار و کارآمده.
مشاهده همه نظرات 738

راهنمای مطالعه کتاب معجزه‌ی سپاسگزاری

برای دریافت کتاب معجزه‌ی سپاسگزاری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.