معرفی و دانلود کتاب صوتی حرف نزنید عمل کنید!: 7 قدم بیشتر با اهداف خود فاصله ندارید

عکس جلد کتاب صوتی حرف نزنید عمل کنید!: 7 قدم بیشتر با اهداف خود فاصله ندارید
قیمت:
۷۰۲۰۰ ۴۹,۱۴۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی حرف نزنید عمل کنید! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی حرف نزنید عمل کنید! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی حرف نزنید عمل کنید!: 7 قدم بیشتر با اهداف خود فاصله ندارید

آیا دوست دارید بسیار زودتر از اطرافیان خود به موفقیت برسید؟ برایان تریسی با ارائه هفت راهکار در کتاب صوتی حرف نزنید عمل کنید! به شما یاد می‌دهد از توانایی‌های خود به بهترین نحو بهره برده و به اهدافی که در سر دارید برسید.

درباره کتاب صوتی حرف نزنید عمل کنید:

دنیای مدرن با تغییرات سریعی که هر روز در آن ایجاد می‌شود، به یکی از مخرب‌ترین دوران‌ها در تاریخ بشر تبدیل شده است. تغییرات مداومی که هر روز پیش می‌آید، موجب انحراف افراد از مسیر اصلی خود و ناامیدی آن‌ها می‌شود. ناامیدی و احساس بی‌انگیزگی سرعت رشد را پایین آورده و عدم موفقیت را به همراه دارد. شاید برایتان این سؤال پیش بیاید که پس چگونه می‌توان در این آشفتگی پیشرفت کرد؟

برایان تریسی عقیده دارد کلید اصلی پیروزی در توانایی هر فرد برای شروع کاری است که برایش بیشترین ارزش را دارد. او در کتاب حرف نزنید عمل کنید! (Just Shut Up and Do It) بر اساس این عقیده به شما کمک می‌کند در مسیر پیروزی پیش بروید و به اهدافی که در سر دارید برسید. با شنیدن این کتاب یاد می‌گیرید که تنها چیزی که باعث محدودیت شما می‌شود ذهن خودتان است.

نویسنده در این کتاب به شما می‌گوید بزرگ‌ترین مانعی که موفقیت شما را به تعویق می‌اندازد، عادات منفی‌تان است. عادت‌هایی که سال‌ها است باعث دور نگه‌داشتن شما از استعدادهایتان شده‌اند. شما این عادت‌ها را در طول زمان فراگرفتید و در طول زمان و با انجام تمرین‌هایی نیز می‌توانید آن‌ها را به فراموشی بسپارید. جایگزین‌کردن این عادت‌ها با عادات مثبت و سازنده این امکان را به شما می‌دهد که راه را در مسیر درستی ادامه دهید.

کتاب صوتی حرف نزنید عمل کنید! همچنین به شما این نکته مهم را یادآور می‌شود که شما به همان شکل که می‌توانید ماهیچه‌هایتان را تقویت کنید، با تکرار و تمرین‌های ذهنی می‌توانید ذهنتان را نیز تقویت کنید و آن را در جهت رسیدن به اهدافتان توسعه دهید. تنها کافی است به توانایی‌هایتان شک نکنید و بدانید که حالا بهترین زمان برای به‌دست‌آوردن چیزیست که می‌خواهید.

کتاب صوتی حرف نزنید عمل کنید مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید به موفقیت برسید و به تمام اهدافی که در سر دارید دسترسی پیدا کنید، راهکارهای ارائه شده در این کتاب می‌تواند کمک زیادی به شما کند. همچنین علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و توسعه فردی از شنیدن این کتاب صوتی لذت خواهند برد.

با برایان تریسی بیشتر آشنا شویم:

او از بهترین سخنرانان و نویسندگان انگیزشی در سطح جهان است که تاکنون در 70 کشور دنیا، سمینارهای موفقیت و فروش را برگزار کرده. تعداد سمینارهای وی حدود 5000 هزار با بیش از 2000 شرکت‌کننده تخمین زده می‌شود. برایان تریسی (Brian Tracy) همچنین رئیس و بنیان‌گذار شرکت بین‌المللی برایان تریسی است که در زمینه آموزش و توسعه افراد و سازمان‌ها فعالیت می‌کند.

این سخنران و مدیر موفق، همواره در مورد موضوعاتی همچون توسعه شخصی و حرفه‌ای صحبت می‌کند که با پرورش آن می‌توان به فروش بهتر، خلاقیت، عزت‌نفس و موفقیت رسید. تریسی اظهار دارد خود در ابتدای مسیر، میلیونرهای خودساخته را الگوی کارش قرار داده تا به یک فرد ثروتمند و قوی تبدیل شود.

این نویسنده و سخنران انگیزشی در زمینه نویسندگی بسیار فعال بوده و تاکنون 45 کتاب پرفروش نوشته و به زبان‌های مختلف دنیا ترجمه شده است. از کتاب‌های پرطرفدار او می‌توان به «سرتاسر جهان»، «روان‌شناسی موفقیت»، «فروش بهتر» و «قورباغه‌ات را قورت بده» اشاره کرد که آثارش در ایران به‌عنوان یکی از پایه‌های بازاریابی شبکه‌ای شناخته می‌شود.

جملات برگزیدهٔ کتاب صوتی حرف نزنید عمل کنید:

- خود را مسئول دستیابی به استانداردی بالاتر از آنچه دیگران از شما انتظار دارند بدانید.
- انسان خلاق از آرزوی دستیابی به هدف انگیزه می‌گیرد نه از آرزوی شکست دادن دیگران.
- با حرکت به سمت شخص یا موقعیتی که از او می‌ترسید و اقدام برخلاف ترس خود، ترس شما دور می‌شود و شجاعت جایگزین آن می‌شود.
- همیشه داشتن هدف سرنوشت‌ساز است.

در بخشی از کتاب صوتی حرف نزنید عمل کنید می‌شنویم:

برای اولین‌بار اهدافی را کشف کردم و در عرض یک ماه پس از نوشتن مجموعه‌ای از اهداف خود روی کاغذ، تمام زندگی‌ام تغییر کرد. در پی مجموعه‌ای از اتفاق‌های پیاپی و شاخص، به تمام آن اهداف دست یافتم. به‌تمامی اهدافی رسیدم که یک ماه پیش نوشته بودم. مثل این بود که به سیم برق دست بزنید و شوک به شما وارد شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
مقدمه: برندگان برنده می‌شوند
20 دقیقه
فصل اول: بزرگ‌ترین مانع موفقیت چیست؟
15 دقیقه
فصل دوم: مسئولیت زندگی خود را بپذیرید
14 دقیقه
فصل سوم: با شجاعت به پیش بروید
17 دقیقه
فصل چهارم: خواسته واقعی خود را مشخص کنید
11 دقیقه
فصل پنجم: بر تنبلی و مسامحه‌کاری غلبه کنید
13 دقیقه
فصل ششم: ز گهواره تا گور دانش بجوی
14 دقیقه
فصل هفتم: هرگز تسلیم نشوید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی حرف نزنید عمل کنید!: 7 قدم بیشتر با اهداف خود فاصله ندارید
نویسنده
مترجمگیتی شهیدی
راویکمیل سلیمان پور
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۷۰۲۰۰ ۴۹,۱۴۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی حرف نزنید عمل کنید!

امیر شیری
۱۴۰۱/۵/۱۹
برایان بحدی معروفه که همه می‌شناسن در این کتاب برنده شدن مختص برندگان است در درون همه انسانها نیروهای خفته‌ای وجود دارند، داشتن این نیروها خارج از تصور شماست اگر شیوه‌ی بیدار کردن را بدانید تا وادار به اقدام شوند زندگی خود را متحول خواهید کرد استعدادها و توانایی‌های شما برای رفع نیاز برای یک صد بار زندگی کردن کافی هستند هر آنچه از بهره هوشی نیاز دارید را از قبل در اختیارتان گذاشته‌اند شخصا این محدودیت‌ها را برای خود اعمال کنید پاسخ ساده بود موفقیت و قدرت بستگی به کار‌هایی دارد که انجام می‌دهید نتایج کارهای شما بستگی به سرعت و توان بالای شما در دستیابی به این نتایج دارد دقت داشته باشید که موفقیت هیچ ارتباطی با آنچه می‌گویید یا امیدها و آرزوهای‌تان ندارد حتی به آنچه در برنامه ریزی خود گنجانده اید تا در آینده انجام دهید هم بستگی ندارد موفقیت شما فقط وابسته به کارهایی است که هم اکنون انجام می‌دهید هنری فورد معتقد بود هرگز نمی‌توانید بر اساس کارهایی که قرار است انجام دهید شهرت و اعتبار کسب کنید اکنون در غیر قابل پیش بینی‌ترین دوران تاریخ زندگی می‌کنیم و با سریع‌ترین تحرکات بیشترین تلاطم‌ها و مخرب‌ترین اقدامات سر و کار داریم نوع تغییرات سریع باعث می‌شود که افراد احساس پریشانی کنند و حس ناامنی بی اطمینانی و بی انگیزه بودن آن‌ها را فرا گیرد.
نسترن مرادیانی
۱۴۰۱/۵/۲۶
کتاب خیلی خوبی هست. نثر روان و مطالب کاربردی مطرح شده به من کمک کرد اهداف و روش هدفگذاریم رو مورد بررسی قرار بدم و اصلاح کنم. از جمله پرسشهای مطرح شده در کتاب که پاسخهای ما به آن‌ها در حقیقت اهداف ما را مشخص میکنند چنین هستند:
۱. ارزشهای خودتو مشخص کن: چه چیزی مهم‌ترین چیز برای توست
۲. هدف و شما
آرمان برای ۵ سال آینده چیست؟ میخواهی در چه سطحی از زندگی و شغل و روابط باشی؟
۳. ماموریت و رسالت شما چیه؟ میخوای با زندگی خودت به چه چیزی دست پیدا کنی؟ برای مشتریهایت چه چیزی میخوای به ارمغان بیاری؟
۴. هدف شما چیست؟ چرا این حرفه رو انتخاب کردی؟ چطور از این حرفه انرژی و انگیزه میگیری؟
۵. اهداف شما چیست؟   نهایی‌ترین نتیجه‌ای که میخوای بگیری. همه چهار مورد بالا رو باید باهم همسو کنی.
۶. اولویت شما چیست؟ مهم‌ترین کارهایی که میتونی برای رسیدن به هدف و آرمان و ارزش خودت انجام بدی چیست؟
۷. اقدامات شما: همین حالا برای دستیابی به مهم‌ترین خواسته خود چه میکنید؟
و در ادامه مطالبی چون نوشتن اهداف و روش ده هدفی را مطرح میکند که کمک میکند افکار و ذهنیت خود را مرتب و بررسی کنید. یک جمله تاثیر گذار که در فصل آخر مطرح میکند و از نظر من بسیار تاثیرگذار است این است: "موفقیت، یک نتیجه است، نباید یک هدف در نظر گرفته شود"
فرید رحمتی
۱۴۰۱/۳/۱
من عاشق کتابهای انگیزشی هستم
صدای گوینده متن عالی بود
برایان تریسی که خود به خودی بی نهایت عالی هست
اگه میخواید برای ادامه مسیر موفقیت انرژی بگیرید و سوخت موتور جتتون تامین بشه از کتابهای برایان تریسی غافل نشید
جیم ران هم کتابهاش مکمل و هم راستای کتابهای موفقیته
من بجای آهنگ توی ماشین از صوتی
کتابهای انگیزشی و موفقیت استفاده میکنم
تاثیرات قابل بیان نیست
حالمو خیلی خوب میکنه
پیشنهادم اینه اول صبح قبل رفتن به سر کار اینه که ده دقیقه گوش کنید به این کتاب
رضا نقدی
۱۴۰۱/۳/۹
عالی عالی حتما گوش کنید ارزش داره، ترجمه خوب و بیان خوب گوینده، صدای قوی‌ای هم داره گوینده کتاب، این یه کتاب کاربردیه، یه کتاب روانشناسی نیست که متهم به روانشناسی زرد بشه نه یه کتاب کاربردی برای نظم و نتیجه گرفتن در زندگیبرای هدر ندادن انرژی، خیلی روان و واضح و مستند و عملگرایانه، من رو یاد تئوری انتخاب گلاسر می‌ندازه. از شنیدنش خسته نشدم لذت بردم و باز هم ازش انگیزه می‌گیرم، ممنونم از کتابراه.
SoBhAn Rezaei
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
این کتاب به شما یاد میدهد که آموزش مداوم شما را ثروت مند می‌کند واقعا این کتاب رو توصیه میکنم. این کتاب تو قسمت نمونه نمیتونه کل این مفاهیم رو عنوان کنه ولی وقتی کتاب رو بخرید میتوانید از کلمات جادویی این کتاب بهرمند شوید به امید فهیم شدن تمام انسان‌های روی زمین... 😈🙂😄
ابوطالب تمتاجی
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
سلام علیکم وقتتون بخیر و شادی
این کتاب هم مثل بقیه کتابای برایان تریسی عالی و جذاب بود
نکته خوبی رو درباره‌ی موفقیت و رسیدن به هدف بیان میکنه، آموزش‌های درست و عملگرایی
هرچه بیشتر به این کتاب گوش بدی ایده‌های بیشتری به‌ ذهنت خطور میکنه و بهت انگیزه میده و تو رو به این باور میرسونه همه چیز برای تو امکان داره فقط با تعیین هدف درست
تشکر از تیم کتابراه
شیوا رضوی
۱۴۰۱/۱۲/۱۳
برایان تریسی همیشه تو کتابهاش بهونه و ناتوانی رو جز نخواستن انجام هدف میدونه وگرنه هر کی هدف واقف و مشخصی داشته باشه در ابتدا بهانه رو خاک میکنه
تصمیم درست همراه با عادتهای کوچک اما مداوم من و شما رو به هدفمون نزدیک میکنه و بار سنگینی هدف رو کمو کمتر میکنه همیشه با عادتهای کوچک و مفید راه رسیدن به هدف هموارتر میشه
عطیه عابدین
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
کتاب خوب و مفید بود، مطالبی توی کتاب ذکر شده که شما رو به فکر فرو میبره، یکی از جمله‌های معروفش اینه که: (آن گونه زندگی کن که گویی همین فردا خواهی مرد، و آنگونه بیاموز که گویی قرار است تا ابد زنده بمانی!)
صدای گوینده هم عالی و متناسب با کتاب انتخاب شده بود، ممنونم🙏
مهدیه نوراله‌ زاده
۱۴۰۱/۱۲/۱۸
قسمت من مسئول زندگی‌ام هستم خیلی روم تاثیر گذاشت وباعث شد روی خودم کار کنم که بهانه تراشی هام رو به صفر برسونم. الان هراتفاق خوب وبدی تو زندگی‌ام بیوفته مسولیت‌اش رو گردن میگرم واین باعث شده از انجام اشتباه‌های زیادی صرف نظر بکنم وآدم عمل گرا باشم.
قول نده ثابت کن✌️
مریم
۱۴۰۲/۱/۵
این کتاب صوتی به ما می‌آموزد که چگونه برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنیم و چه کارهایی را انجام دهیم و از چه کارهایی به پرهیزیم تا بتوانیم به موفقیت دست یابیم چکونه اهسته و پیوسته حرکت کنیم و با انجام کارهای کوچک و تبدیل انها به عادت به اهدافی بزرگ برسیم
مریم هوری
۱۴۰۰/۱۲/۴
خیلی صدای خواننده افتضاحه نه اینکه تن صداش بد باشه بنده خدا ولی نمیتونه متن رو به خوبی ادا کنه خواننده‌ی خوبی نیست مخاطب خسته میشه به حدی که نمیتونم اصلا کتاب رو گوش کنم چرا واقعا یه تجدید نظر نمیکنین دلتون برای پولی که پرداخت میکنیم نمیسوزه؟؟؟
Faz P
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
به نظرم کتاب جالبی بود و قطعا ارزش خریدن رو داره و یه سری نکته‌های جدید نسبت به کتاب‌های هم دوره خودش داره اما در مورد گوینده صدای خوبی دارن اما از نظر من خیلی ادمو تو متن غرق نمیکنه صرفا انگار فقط کتاب رو میخونه
در کل پیشنهاد میکنم کتاب کاربردی و خوبیه
محدثه میرحسینی
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
راهکارهای برایان تریسی عالی و کاربردی بودند و جالب بود که از نقل قول‌های آدمهای موفق دیگه هم با ذکر نامشان استفاده کرده.
کاش گوینده کمی هیجان انگیزتر کتاب رو میخوند، در کل خوب بود.
Afsane Varzeshi
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
برایان تریسی همیشه عالیه، از کتاب‌های کلیشه‌ای که همه تکراری ان، هستن خیلی متفاوت تره، و برای من خیلی دوست‌داشتنی و ملموس بود، پیشنهاد میکنم حداقل ۲ بار بخونید. کتابیه که خسته کننده و تکراری نیس،
اسدالله فتحی
۱۴۰۰/۱۲/۲۶
یکی از واقعیت‌های زندگی من حرف زدنم بیشتر از عملم هست واز نظر روحی بسیار نارحتم میکند و مدتی است خودم را مسئول چنین رفتارهای ‌کرده‌ام که روز به روز کمتر کنم
مشاهده همه نظرات 102

راهنمای مطالعه کتاب صوتی حرف نزنید عمل کنید!

برای دریافت کتاب صوتی حرف نزنید عمل کنید! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.