معرفی و دانلود کتاب صوتی سه زن

عکس جلد کتاب صوتی سه زن
قیمت:
۹۹۰۰۰ ۶۹,۳۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سه زن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سه زن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سه زن

کتاب صوتی سه زن اثری از ثریا ام. لین نویسنده‌ی انگلیسی پرکاری است که اغلب رمان‌هایش از پرفروش‌ترین‌های آمازون هستند. لین در این کتاب راوی ماجراهای سه پرستار جوان است که هر کدام به هدف و قصد خاصی در جنگ جهانی دوم حضور دارند و گویی زندگی آن‌ها را بر سر راه همدیگر قرار داده است تا در مبارزه‌ی خود برای زنده نگه داشتن عشق و دوستی و صلح، به همدیگر اعتماد کنند و با هم متحد شوند. گفتنی است که این رمان نامزد دریافت بهترین اثر رمانتیک سال بوده است.

درباره‌ی کتاب صوتی سه زن

ایستگاه قطار شلوغ و پرسروصدایی را تصور کنید مملو از مسافرانی با چمدان‌های پر که با سوت قطار از آن پیاده شده‌اند. صدا به صدا نمی‌رسد. انبوه جمعیتی که در حال رفت‌وآمد هستند، اسکارلت را به فکر فرو برده که در همان دم به خانه برگردد اما دلش نمی‌خواهد نزد والدینش به اشتباهی که کرده اعتراف کند. اسکارلت از خانواده‌ای نسبتاً مرفه است و پرستاری خوانده. او از پیوستن به جنگ به‌عنوان پرستار دو هدف دارد: اینکه به خودش ثابت کند زنی توانمند است و توماس، نامزدش را پیدا کند. خلوت شدن ایستگاه این امکان را به اسکارلتِ نگران می‌دهد تا مشت‌های از ترس گره کرده‌ی خود را باز کند. او در میان جمعیت به زنان تنها نگاه می‌کند تا شاید در بین آن‌ها فردی را برای گفت‌وگو و همراهی بیابد. در حال جست‌وجوست که زنی به نام الی کنارش می‌نشیند. الی هم مانند اسکارلت پرستار است. شاید حتی بتوان گفت که پرستاری در خونش است. دختری بااستعداد که از نظر شرایط مالی و طبقه‌ی اجتماعی در سطح بسیار متفاوتی از خانواده‌ی اسکارلت بزرگ شده است. سه برادر الی در جنگ هستند و اکنون او نیز احساس می‌کند باید آنجا و نزدیک برادرانش باشد. اسکارلت و الی در نرماندی با لوسی آشنا می‌شوند؛ پرستاری تقریباً غیرقابل انعطاف که همراهی با او بسیار دشوار است و با همین جملات و در چنین فضایی است که ثریا ام لین (Soraya M. Lane) کتاب صوتی سه زن (Wives of War) را آغاز می‌کند.

ثریا ام لین در کتاب صوتی سه زن روایت متفاوتی از جنگ جهانی دوم ارائه کرده است: سه زن که با یک علت مشترک و ده‌ها انگیزه‌ی متفاوت با یکدیگر آشنا می‌شوند. جنگ آن‌ها را به هم نزدیک می‌کند و انگیزه‌هایشان میان آنان، روابط عاطفی عمیقی برقرار می‌سازد. سه زن از پیشینه‌های متفاوت خانوادگی و اجتماعی که برای زنده ماندن و زنده نگه داشتن می‌جنگند؛ زنانی که مبارزه می‌کنند تا عشق و دوستی را در دل خون و گلوله و مرگ احیا نمایند و امیدوارانه برای تحقق آینده‌ای مملو از صلح و عاری از نابودی و جنگ تلاش می‌کنند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی سه زن

کتاب صوتی سه زن رمانی عاطفی است که با لحن گرم و صمیمانه‌ی خود، توانسته با هر نوع مخاطبی ارتباط برقرار کند و این‌بار نه از میدان‌های جنگ که از تلاش‌هایی که در پشت جبهه‌های نبرد انجام می‌شود، تصویری نزدیک به واقعیت برای مخاطب خود ترسیم نماید. ثریا ام لین در این کتاب از توانایی‌ها و فعالیت‌های زنان در دوران جنگ و از آسیب‌های روحی‌ای که متحمل شده‌اند سخن گفته است. شرایطی که این سه پرستار در شرایط بحرانی از سر می‌گذرانند آن‌قدر دشوار است که گهگاه حتی امید به زنده ماندن را نیز از دست می‌دهند با این حال خود را موظف می‌دانند که از سربازان خسته و مجروحان مراقبت کنند. سه زن عاشقانه‌ای با پس‌زمینه‌ی جنگ است که نشان می‌دهد اگرچه که انسان‌ها را تفاوت‌ها و تعارضات دشمن یکدیگر می‌کند اما این تشابهات و ارزش‌های والای انسانی از قبیل دوستی و عشق است که آنان را به هم پیوند می‌دهد.

کتاب صوتی سه زن را به همت آوانامه در همکاری با نشر کتاب کوله‌پشتی، با ترجمه‌ی فیروزه مهرزاد و خوانش مریم پاک ذات می‌شنوید.

افتخارات کتاب سه زن

  • نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین اثر رمانتیک سال 2017 از RNA
  • از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون

نکوداشت‌های کتاب سه زن

  • سه زن کتابی است که به‌سختی می‌توان آن را بر زمین گذاشت؛ کتابی فوق‌العاده که هر فردی باید نسخه‌ای از آن را در کتابخانه‌ی خود داشته باشد. (Historical Novel Society)
  • کتاب سه زن عاشقانه‌ای کامل است؛ داستانی حماسی که از عشق و دوستی و بقا صحبت می‌کند. (Flipping Thru Pages)
  • سه زن اثری مسحورکننده و جادویی است، روایتی حماسی درباره‌ی رفاقت و عشق از سه زن در هنگامه‌ی جنگ. رمان مهیج و فریبنده‌ی ثریا ام. لین مخاطب را تا واپسین صفحات همراه خود می‌کند و او را در شادی‌ها و غم‌های شخصیت‌های داستان شریک می‌سازد. سه زن کتابی سرگرم‌کننده است که مطالعه‌ی آن به‌شدت پیشنهاد می‌شود. (Wall Street Journal)
  • در درام تاریخی و جذاب سه زن، ثریا ام. لین از سه پرستار قهرمان زن سخن گفته است که در دل گلوله و خون تلاش می‌کنند امید و عشق را در خود زنده نگه دارند. (امیلی کارپنتر، نویسنده‌ی کتاب پرفروش بار دروغ)

کتاب صوتی سه زن برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن کتاب صوتی سه زن را به تمامی مخاطبانِ رمان‌های تاریخی و عاشقانه پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب همچنین برای علاقه‌مندانِ رویدادهای جنگ جهانی دوم نیز جالب‌توجه و شنیدنی خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی سه زن می‌شنویم

اسکارلت با چشم‌های گشاد به او نگاه کرد. هر دو عصبی خندیدند. آن‌ها از آن‌چه قرار بود پس از رسیدنشان اتفاق بیفتد، جایی که قرار بود اعزام شوند یا زمان برگشتشان به خانه هیچ اطلاعی نداشتند. الی یقین داشت اسکارلت همانند او نامطمئن است. الی دوست داشت مثبت باشد و همه در اطرافش لبخند بزنند و بخندند، اگر می‌گفت دلش نمی‌خواهد به خانه برگردد، دروغ بود. از خون نفرت داشت، از بوی آن متنفر بود و حتی فکر به زخم‌های سربازها و پوستِ آلوده خوب به نظر نمی‌رسید. بچه‌ها متفاوت بودند. دیدن آنچه زن‌ها هنگام تولد کودک متحمل می‌شوند خوشایند نبود اما این فرایندی بود که او از زمان کودکی‌اش با آن آشنا بود. آهی کشید. بله، خون بود، ولی آن بخشی از زندگی بود، نه مرگ و آسیب. به همین دلیل است که او به شوخی و تفریح روی آورد، گویی در مورد جایی که قرار است بروند و کاری که باید انجام دهند مشکلی ندارد. در حقیقت، در حالی که ماجراجویی بزرگش را دور از خانه شروع می‌کرد، به شوخی‌هایش ادامه می‌داد ولی از ترس می‌لرزید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
37 دقیقه
بخش اول: لندن، 1944 - فصل اول: اسکارلت
30 دقیقه
بخش اول - فصل دوم: الی
36 دقیقه
بخش اول - فصل سوم: اسکارلت
16 دقیقه
بخش اول - فصل چهارم: لوسی
37 دقیقه
بخش اول - فصل پنجم: اسکارلت
33 دقیقه
بخش اول - فصل ششم: الی
56 دقیقه
بخش اول - فصل هفتم: اسکارلت
8 دقیقه
بخش اول - فصل هشتم: لوسی
45 دقیقه
بخش دوم: نرماندی - فصل نهم: اسکارلت
36 دقیقه
بخش دوم - فصل دهم: الی
57 دقیقه
بخش دوم - فصل یازدهم: اسکارلت
39 دقیقه
بخش دوم - فصل دوازدهم: لوسی
30 دقیقه
بخش دوم - فصل سیزدهم: الی
11 دقیقه
بخش دوم - فصل چهاردهم: الی
30 دقیقه
بخش دوم - فصل پانزدهم: اسکارلت
32 دقیقه
بخش دوم - فصل شانزدهم: لوسی
30 دقیقه
بخش دوم - فصل هفدهم: الی
28 دقیقه
بخش دوم - فصل هجدهم: اسکارلت
29 دقیقه
بخش دوم - فصل نوزدهم: لوسی
8 دقیقه
بخش دوم - فصل بیستم: الی
25 دقیقه
بخش دوم - فصل بیست‌ویکم: اسکارلت
3 دقیقه
بخش دوم - فصل بیست‌ودوم: لوسی
13 دقیقه
بخش دوم - فصل بیست‌وسوم: اسکارلت
27 دقیقه
بخش سوم: لندن، آوریل 1945 - فصل بیست‌وچهارم: الی
22 دقیقه
بخش سوم - فصل بیست‌وپنجم: لوسی
35 دقیقه
بخش سوم - فصل بیست‌وششم: اسکارلت
16 دقیقه
بخش سوم - فصل بیست‌وهفتم: لوسی
7 دقیقه
بخش سوم - فصل بیست‌وهشتم: اسکارلت
14 دقیقه
بخش سوم - فصل بیست‌ونهم: الی
4 دقیقه
بخش سوم - فصل سی‌ام: لوسی
9 دقیقه
بخش سوم - فصل سی‌ویکم: اسکارلت
4 دقیقه
بخش سوم - فصل سی‌ودوم: الی
19 دقیقه
سخن آخر: اسکارلت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سه زن
نویسنده
مترجمفیروزه مهرزاد
راویمریم پاک ذات
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ ساعت و ۴۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۹۹۰۰۰ ۶۹,۳۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سه زن

Hadi Aghamohammadi
۱۴۰۳/۱/۱۸
داستان به نظر واقعی و لمس کردن جنگ و خون و اما... در مورد شخصیت اسکارلت که از یه خانواده اشراف زاده و اصیل که قید همه چیز رو میزنه و میره دنبال نامزدش تو خط مقدم به محض این که چشمش به جیمز افتاد کلا قید نامزدش رو زد واقعا ته بی معرفتی به نظر من خیلی نویسنده شخصیت اسکارلت رو پایین آورد تقریبا تبدیل به یه آدم بلهوس نقد زیادی داره این رمان واقعا آخرش هندی تموم شد
فرانک شافعیان
۱۴۰۳/۱/۲۷
حسی که به این کتاب داشتم این طور بود که انگار خودم این کتاب رو نوشتم و تونستم با لحظه لحظه‌اش ارتباط برقرار کنم. سه زن با سه سرنوشت متفاوت تونستن تو مسیر زندگی همدیگه قرار بگیرن و همدیگر رو درک کنن
liliya Lil
۱۴۰۳/۲/۴
اگر راوی داستان و مهارتهاش نبود ترجیح میدادم اصلا به شنیدنش ادامه ندم انتطار اتفاق خاصی نداشتی و داستان انگار برای نوجوان ١٣-١٤نوشته شده برد
Sanaz Darbandi
۱۴۰۳/۱/۲۱
رمانی جذاب و شنیدنی در مورد زوایای دیگری از جنگ و فداکاری‌های پرستاران و پزشکان
الهه اسماعیلی
۱۴۰۳/۱/۲۴
دوستش داشتم، مخصوصا سرنوشت اسکارلت رو
shima moghadam
۱۴۰۳/۱/۱۸
عالی بود حتما پیشنهاد میشه
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سه زن

برای دریافت کتاب صوتی سه زن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.