معرفی و دانلود کتاب صوتی شرمنده نباش دختر: یک برنامه بدون شرمساری برای رسیدن به اهداف

عکس جلد کتاب صوتی شرمنده نباش دختر: یک برنامه بدون شرمساری برای رسیدن به اهداف
قیمت:
۱۲۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شرمنده نباش دختر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شرمنده نباش دختر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شرمنده نباش دختر: یک برنامه بدون شرمساری برای رسیدن به اهداف

کتاب صوتی شرمنده نباش دختر اثری از ریچل هالیس، نویسنده‌ی نام‌آشنای کتاب‌های حوزه‌ی موفقیت و خودشناسی است. هالیس به زنان و دختران کمک می‌کند تا با آموختن و به‌کارگیری مهارت‌هایی که در این کتابِ پرفروش نیویورک تایمز ارائه کرده است، گام‌های مؤثرتر و بلندتری در جهت رسیدن به اهداف و خواسته‌های خود بردارند.

درباره‌ی کتاب صوتی شرمنده نباش دختر

ریچل هالیس (Rachel Hollis) در کتاب صوتی شرمنده نباش دختر (Girl, Stop Apologizing) تلاش کرده است تا با ارائه‌ی نکاتی ساده و کاربردی، به تمامی زنان و دخترانی که در جست‌وجوی زندگی بهتری هستند، کمک کند تا به آرزوها و مقاصد خود دست یابند. او در این کتاب از مشکلات، چالش‌ها و بهانه‌هایی گفته است که افراد را از رسیدن به آرزوهایشان باز می‌دارند؛ از زنان و دخترانی که در حد و اندازه‌ی توانایی‌هایشان زندگی نمی‌کنند، از ناکافی بودن می‌ترسند، از رسیدن به کمال هراس دارند و در عین حال، از اعماق وجود ندایی را می‌شنوند که آنان را به‌سمت اهداف و آرزوهای بزرگشان فرا می‌خواند.

کتاب شرمنده نباش دختر آموزشی همه‌جانبه به زنان در هر قشر و طبقه و جایگاهی مانند همسر، مادر، شاغل، مدیر، معلم و... است تا کشف کنند چه کسی هستند، چه ویژگی‌هایی دارند، چه ارزش‌های درونی برای آنان والاتر است، حد و مرزهایی که برای خود مقرر کرده‌اند کجاست، در چه مقطعی از زندگی خود زندگی می‌کنند و چگونه می‌توانند از جایی که در آن قرار دارند، مسیری هموارتر و کوتاه‌تر به سمت خواسته‌های خود بسازند. هالیس در این کتاب به مخاطب خود کمک می‌کند تا بهانه‌هایی را که برای شانه خالی کردن از مسئولیت‌ها و مواجه نشدن با مشکلات دارند، شناسایی کنند و بهترین واکنش را به آن‌ها نشان دهند و علاوه بر آن، مهارت‌هایی را بیاموزند که آنان را به رشد فردی و اجتماعی پایدار و ماندگار برساند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی شرمنده نباش دختر

رؤیا چیزی است که هر کسی آرزوی دستیابی به آن را دارد و می‌تواند بسیار ساده باشد مثل اینکه ای کاش در طول روز این‌قدر احساس خستگی نمی‌کردم، کاش اندام مناسب‌تر یا چهره‌ی زیباتری داشتم، کاش بدهی نداشتم، مجبور نبودم چند جا کار کنم و بیشتر استراحت داشته باشم و... هر یک از ما آرزوهای متفاوتی در سر می‌پرورانیم و خواسته‌های منحصربه‌فردی داریم. به باور ریچل هالیس گام برداشتن به سمت آرزوهایمان کاملاً به عهده‌ی خودمان است. اگر تمام تلاشی که در این راستا انجام می‌دهیم محدود به فکر کردن به خواسته‌هایمان باشد، هیچ‌گاه به آن‌ها دست پیدا نخواهیم کرد. قرار نیست به دلیل آرزوهای خود احساس شرمندگی کنیم و نباید اجازه بدهیم که دیگران ما را از آن‌ها منصرف کنند. هالیس می‌گوید زنان بزرگ و اثرگذاری را در نظر بگیرید که هر کدام منشاء تغییری بوده‌اند. جهان چه جای عجیبی می‌شد اگر دیگران آنان را از خواسته‌ها و رؤیاهایشان منصرف می‌کردند. زمانِ طلایی آغاز حرکت همین لحظه‌ی اکنونِ باشکوه است. درست است که شاید مسیر طولانی و ناهموار باشد اما مهم‌تر از کیفیتِ مسیر، پیمودنِ آن و امیدواری، انگیزه و پشتکاری است که در این راه به خرج می‌دهیم. ما نیز همانند ریچل هالیس می‌توانیم اندک‌اندک بهانه‌هایی که مانع پیشرفتمان هستند را از سر راه برداریم، عادات و رفتارهای مناسبی برای رسیدن به موفقیت در خود پرورش دهیم و هر لحظه در پی فراگیری مهارت‌های جدیدی باشیم که ما را با سرعت و سهولت بیشتری به آنچه می‌خواهیم برسانند.

کتاب صوتی شرمنده نباش دختر را به همت نشر پرسون در همکاری با انتشارات کتاب کوله‌پشتی، با ترجمه‌ی هدیه جامعی و خوانش الهه پرسون می‌شنوید.

جوایز و افتخارات کتاب شرمنده نباش دختر

  • برنده‌ی جایزه‌ی بهترین کتاب غیرداستانی گودریدز در سال 2019
  • کتاب پرفروش ملی به انتخاب شیکاگو تریبون در سال 2019
  • کتاب پرفروش در حوزه‌ی مشاوره و موفقیت به انتخاب نیویورک تایمز در سال 2019

نکوداشت‌های کتاب شرمنده نباش دختر

  • ریچل هالیس مانند خواهری آگاه‌تر و عاقل‌تر همراه شماست و قدرت این را دارد تا با نصیحت‌های روشنگرانه و دقیقی که ارائه می‌دهد، به معنای واقعی کلمه زندگی شما را دگرگون سازد. (کورتنی کول، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)
  • زمان آن فرا رسیده که عظمت وجود خود را به‌ تمامی در آغوش بگیرید و برای آنکه بدانید چگونه این کار را انجام دهید، راهی بهتر از مطالعه‌ی کتاب شرمنده باش دختر وجود ندارد. (امی پورترفیلد، دیجیتال‌مارکتر و فعال شبکه‌های اجتماعی)
  • اصالت، آسیب‌پذیری و تجربه است که ریچل هالیس را از دیگران متفاوت می‌کند. او می‌داند چطور واقع‌بین باشد و کارها را بدون شرمندگی انجام دهد. (اد مالیت، کارآفرین و مربی توسعه‌ی فردی)
  • ریچل هالیس شبیه اُپرا وینفری و آنتونی رابینز است. او فضایی امن برای زنان فراهم آورده تا بتوانند رؤیاهایی بزرگی داشته باشند و با ایمان به خود در مسیر تحقق آن‌ها گام بردارند. او همانند مادری که به فرزندش عشق می‌ورزد، به مخاطبان خود کمک می‌کند تا مالکیت زندگی خویش را بر عهده بگیرند و به کلیدهای موفقیت دست پیدا کنند. (لوئیز هاوز، مجری و نویسنده‌ی کتاب پرفروش نیویورک تایمز )
  • کتاب شرمنده نباش دختر یک شاهکار واقعی است که الهامات صمیمانه را با ابزارها و نظریه‌های کاربردی ترکیب می‌کند و مهارت‌های جدیدی را معرفی می‌نماید که می‌توانید در طول زندگی خود از آن‌ها بهترین و بیشترین بهره را ببرید. (دین گری زیوسی، کارآفرین، سرمایه‌گذار و نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)

کتاب صوتی شرمنده نباش دختر برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی شرمنده نباش دختر را به تمامی زنان و دختران و مشاوران و مربیان و والدین و هر فردی که قصد دارد در مسیر تحقق رؤیاهای خود گام‌های مؤثرتر و مصمم‌تری بردارد، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی شرمنده نباش دختر: یک برنامه بدون شرمساری برای رسیدن به اهداف می‌شنویم

می‌دانم که بسیاری از افراد نظری متفاوت با نظر من دارند، اما یک لحظه به این موضوع فکر کنید. وقتی یک مرد می‌خواهد در شغلش، باورهایش، تحصیلاتش یا هر چیز دیگری تغییر ایجاد کند و تلاش بیشتری بکند به نظرمان کار باارزش و خوبی می‌کند. دوست داریم چنین مردانی مسئولیت کار و کلیسا و دولت را بر عهده داشته باشند. افراد جاه‌طلب برای آگاهی بیشتر، کار بیشتر و رشد بیشتر تلاش می‌کنند و معمولاً برای دیگران فرصت‌های مشابه فراهم می‌کنند، اما چرا چنین چیزی برای یک زن مناسب نیست؟ چه اتفاقی می‌افتد اگر هنوز ازدواج نکرده باشد؟ اگر مادر مجرد باشد، چه؟ تلاش کردن برای یک زن تا زمانی مورد قبول است که مردی را پیدا کند تا او را تأمین و از او مراقبت کند! می‌دانم که متوجه کنایه‌آمیز بودن جمله‌ی قبلی‌ام شده‌اید، چون واقعاً چنین طرز تفکری مغزم را منفجر می‌کند!

باید این ایده که یک‌سری قوانین خاص فقط مربوط به افرادی خاص و در دوره‌ی خاصی از زندگی هستند را کنار بگذاریم. اگر برای همه‌مان صدق نمی‌کند پس اصلاً نباید برای هیچ‌کداممان صدق کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
38 دقیقه
مقدمه
33 دقیقه
بخش اول: بهانه‌هایی که باید کنار بگذارید - بهانه‌ی اول: زنان دیگر این کار را نمی‌کنند
11 دقیقه
بخش اول - بهانه‌ی دوم: من آدمی نیستم که خیلی به‌دنبال اهدافش باشد
21 دقیقه
بخش اول - بهانه‌ی سوم: زمان کافی ندارم
30 دقیقه
بخش اول - بهانه‌ی چهارم: من برای موفق‌شدن کافی نیستم
25 دقیقه
بخش اول - بهانه‌ی پنجم: نمی‌توانم رؤیایم را دنبال کنم
16 دقیقه
بخش اول - بهانه‌ی ششم: از شکست‌خوردن می‌ترسم
15 دقیقه
بخش اول - بهانه‌ی هفتم: این کار قبلاً انجام شده است
21 دقیقه
بخش اول - بهانه‌ی هشتم: دیگران چه فکری خواهند کرد
19 دقیقه
بخش اول - بهانه‌ی نهم: دختران خوب هیاهو به پا نمی‌کنند
19 دقیقه
بخش دوم: رفتارهایی که باید یاد بگیرید - رفتار اول: اجازه گرفتن را کنار بگذارید
28 دقیقه
بخش دوم - رفتار دوم: یک رؤیا انتخاب کنید و با تمام وجود دنبالش بروید
9 دقیقه
بخش دوم - رفتار سوم: جاه‌طلب باشید
18 دقیقه
بخش دوم - رفتار چهارم: درخواست کمک کنید
36 دقیقه
بخش دوم - رفتار پنجم: برای موفقیت پایه‌ریزی کنید
17 دقیقه
بخش دوم - رفتار ششم: به دیگران اجازه ندهید منصرفتان کنند
11 دقیقه
بخش دوم - رفتار هفتم: نه گفتن را یاد بگیرید
30 دقیقه
بخش سوم: مهارت‌هایی که باید کسب کنید - مهارت اول: برنامه‌ریزی
33 دقیقه
بخش سوم - مهارت دوم: اعتماد به نفس
14 دقیقه
بخش سوم - مهارت سوم: استقامت
23 دقیقه
بخش سوم - مهارت چهارم: اثربخشی
10 دقیقه
بخش سوم - مهارت پنجم: مثبت‌اندیشی
13 دقیقه
بخش سوم - مهارت ششم: مدیریت
8 دقیقه
نتیجه‌گیری: به خودتان باور داشته باشید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شرمنده نباش دختر: یک برنامه بدون شرمساری برای رسیدن به اهداف
نویسنده
مترجمهدیه جامعی
راویالهه پرسون
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
ناشر صوتینشر صوتی پرسون
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۱۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شرمنده نباش دختر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شرمنده نباش دختر

برای دریافت کتاب صوتی شرمنده نباش دختر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.