معرفی و دانلود کتاب صوتی جاسوس

عکس جلد کتاب صوتی جاسوس
قیمت:
۷۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جاسوس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جاسوس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی جاسوس

پائولو کوئیلو، نویسنده‌ی پرفروش برزیلی، در کتاب صوتی جاسوس داستان زندگی یکی از رقاصان و جاسوسان مشهور دنیا به نام «ماتا هاری» را شرح می‌دهد که در زمان جنگ‌جهانی دوم توانست با نزدیک‌ شدن به سران فرانسوی، اطلاعات مهم و محرمانه‌ای را به آلمانی‌ها برساند.

درباره‌ی کتاب صوتی جاسوس

اثری که پیش روی شما قرار گرفته، با عنوان جاسوس (The Spy)، نوشته‌ی پائولو کوئیلو نخستین بار در سال 2016 منتشر شد. پائولو کوئیلو کتاب نامبرده را بر اساس زندگی ماتا هاری (Mata Hari)، زن رقاص و عجیب‌وغریب هلندی نوشته است که در زمان جنگ‌جهانی اول به جاسوسی برای آلمانی‌ها متهم شده بود. داستان کتاب جاسوس در سال 1917 و در پاریس رخ می‌دهد. به عبارت روشن‌تر، کتاب حاضر روایتی از زندگی ماتا هاری است که نویسنده در آن تخیل و واقعیت تاریخی را با یکدیگر در هم آمیخته است.

در کتاب صوتی جاسوس، داستان زندگی ماتا هاری از نخستین سال‌های تولد تا ظهور به‌عنوان یک رقصنده‌ی حرفه‌ای در پاریس پی گرفته می‌شود. پائولو کوئیلو هنگام نوشتن این اثر تلاش کرده تا شرحی جامع از زندگی ماتا به دست دهد؛ روابط مارتا با دیگر مردان، ازجمله شوهر اول و معشوق سابقش و جاسوسی برای سفارت آلمان ازجمله مواردی هستند که نویسنده‌ی کتاب به آن‌ها پرداخته است. با تشدید تنش‌ها در جنگ‌جهانی و افزایش سوءظن‌ها نسبت به ماتا، او تلاش می‌کند تا نامش را از ننگِ جاسوس بودن پاک کند، اما درنهایت، موفق به انجام این کار نمی‌شود و به‌ جرم جاسوسی دستگیر می‌گردد و با جوخه‌ی تیراندازی اعدام می‌شود.

در کتاب صوتی جاسوس و در خلال زندگی ماتا هاری، به مفاهیم مهمی پرداخته می‌شود. به‌عنوان مثال، پائولو کوئیلو تلاش می‌کند تا سؤالاتی مهم و قابل‌توجه را درباره‌ی فریب، خیانت و نقش زنان در جامعه مطرح کند. عشق، فقدان و جست‌وجوی آزادی شخصی از دیگر مواردی هستند که او در کتاب جاسوس به آن‌ها پرداخته می‌شود.

پائولو کوئیلو نویسنده‌ای محبوب و پرمخاطب است. انتشار کتاب جاسوس نیز -همچون بسیاری از کتاب‌های او- با استقبال گسترده‌ی مخاطبان همراه شد و تحسین منتقدان را برای کوئیلو به ارمغان آورد. شما در حال حاضر کتاب جاسوس را با ترجمه‌ی بهناز سلطانیه در اختیار دارید. انتشارات «مجید» ترجمه‌ی او را روانه‌ی بازار نشر کرده و انتشارات صوتی «آوانامه» آن را به شکل کتابی صوتی در دسترس علاقه‌‌مندان قرار داده است. شیما درخشش، مهیار ستاری و مهدی صفری روایت این اثر را بر عهده داشته‌اند.

نکوداشت‌های کتاب جاسوس

  • پائولو کوئیلو در کتاب جاسوس پرتر‌ه‌ای از یک زن را خلق می‌کند که در زمانی نامناسب متولد شده بود، توسط زمانه‌اش نابود و به افسانه تبدیل شد. (نشریه‌ی Paste)

  • یک رمان جدید استادانه. (بوک‌پیچ)

  • کتاب جاسوس یک رمان قابل‌توجه است. (پابلیشرز ویکلی)

  • رمان‌نویسی که به زبانی جهانی می‌نویسد. (مجله‌ی نیویورک تایمز)

  • پائولو کوئیلو که بیش از دویست میلیون نسخه از کتاب‌هایش در سراسر جهان فروخته شده است، داستان ماتا هاری را انتخاب و آن را به بخشی از یک رمان تبدیل کرده است. (نشریه‌ی لس‌آنجلس تایمز)

کتاب صوتی جاسوس برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به داستان‌ها و رمان‌های واقعی و تاریخی دو گروهِ‌ اصلی کتاب صوتی جاسوس به شمار می‌آیند.

با پائولو کوئیلو بیشتر آشنا شویم

پائولو کوئیلو (Paulo Coelho) نویسنده‌ی مشهور برزیلی است. او در بیست‌وچهارم اوت سال 1947 به دنیا آمد و امروزه به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین نویسندگان معاصر شناخته می‌شود. آنچه نام پائولو کوئیلو را بر سر زبان‌ها انداخت، نگارش رمانی با نام «کیمیاگر» بود. این کتاب به زبان‌های مختلفی برگردانده شده و از پرفروش‌ترین رمان‌ها به شمار می‌رود. از دیگر آثار این نویسنده‌ی برزیلی می‌توان به کتاب‌های «یازده دقیقه»، «ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد»، «نامه‌های عاشقانه‌ی یک پیامبر» و «کنار رود پیدرا نشستم و گریستم»‌ اشاره کرد که جملگی به زبان فارسی برگردانده شده‌اند.

جوایز و افتخارات پائولو کوئیلو

  • ترجمه‌ی کتاب‌ها به بیش از هشتادودو زبان
  • فروش بیش از دویست‌وسی نسخه از کتاب‌ها و انتشار در بیش از صدوهفتاد کشور
  • برنده‌ی جایزه‌ی هانس کریستین اندرسن
  • دریافت نشان ملی کشور برزیل
  • انتخاب به‌عنوان پیام‌آور سازمان ملل متحد در سال 2007

در بخشی از کتاب صوتی جاسوس می‌شنویم

زانوان ماتاهاری خم شد و بدنش به سمت راست افتاد. پاهایش در زیر پالتوی خز بلندش قرار گرفت. در همان حال، بی‌حرکت با صورتی رو به آسمان باقی ماند. افسر فرمانده، هفت‌تیر خود را از جلد چرمی‌اش که با تسمه‌ای به سینه‌اش بسته شده بود، بیرون کشید و همراه افسر دیگر، به سمت بدن بی‌حرکت رفت.

او سر لوله‌ی هفت‌تیرش را روی شقیقه‌ی جاسوس گذاشت و درحالی‌که مواظب بود با پوست او تماس پیدا نکند، ماشه را کشید و گلوله، مغز او را شکافت. در این لحظه او به سوی حاضران برگشت و با صدای گرفته‌ای گفت: «ماتاهاری مرده است.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
معرفی
17 دقیقه
فصل اول _ بخش اول
27 دقیقه
فصل اول _ بخش دوم
22 دقیقه
فصل اول _ بخش سوم
23 دقیقه
فصل دوم _ بخش اول
29 دقیقه
فصل دوم _ بخش دوم
20 دقیقه
فصل دوم _ بخش سوم
15 دقیقه
فصل دوم _ بخش چهارم
19 دقیقه
فصل دوم _ بخش پنجم
25 دقیقه
فصل دوم _ بخش ششم
17 دقیقه
فصل دوم _ بخش هفتم
15 دقیقه
فصل سوم _ بخش اول
18 دقیقه
فصل سوم _ بخش دوم
28 دقیقه
فصل سوم _ بخش سوم
4 دقیقه
فصل سوم _ بخش چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی جاسوس
نویسنده
مترجمبهناز سلطانیه
راویشیما درخشش، مهدی صفری، مهیار ستاری
ناشر چاپیانتشارات مجید
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۴۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جاسوس

بیا دریا شویم
۱۴۰۳/۱/۷
کوئلیو با توانایی درون گرایی و توصیف صحنه ها، خواننده را به سفری عمیق و متفکرانه می برد که در آن انسانیت، معنا و هدف زندگی مورد بحث و بررسی قرار می گیرند. این کتاب ممکن است به دلیل سبک سنگین و موضوعات پیچیده ای که مطرح می کند، برخی از خوانندگان را چالش برانگیز بدانند، اما برای علاقه مندان به داستان های فلسفی و ادبیات معاصر، "جاسوس" یک اثر ارزشمند و تحسین برانگیز است. می رسد. این کتاب، در قالب یک داستان جذاب و ماجرایی، مسایل فلسفی، انسانی، و اجتماعی را مطرح می کند. با استفاده از زبانی زیبا و شیوه ی روایتی منحصر به فرد، کوئلیو خواننده را به تأمل در موضوعاتی همچون هویت، اخلاق، و وفاداری سوق می دهد. با این حال، برخی ممکن است از پیچیدگی های داستان یا برخی از موضوعاتی که در آن مطرح می شوند، ناراضی باشند. اما به طور کلی، "جاسوس" یک اثر شگفت آور و الهام بخش است که به علاقه مندان به ادبیات و فلسفه توصیه می شود.
niloofar Islamnezhad
۱۴۰۳/۱/۴
کتاب جاسوس به شخصیت پردازی درباره‌ی ماتا هاری، افسونگر، قربانی خشونت جنسی، قربانی بازی‌های سیاسی، مادر بی‌بهره از سرپرستی فرزند، جنگ زده، جهان وطن، تابوشکن، جاسوس، رامشگر و… همه این‌ها بوده و نبوده است. در نوزدهم اکتبر، یعنی ۴ روز پس از اعدام ماتا هاری، شاکی اصلی‌اش سروان جورج لدو، خود به جاسوسی و برای آلمان متهم زندانی شد. او سرانجام در سال ۱۹۱۹ یک سال پس از پایان جنگ جهانی اول آزاد شد اما بدنامی جاسوس دوجانبه بودن، تا پایان عمر با او ماند. کتاب تاریخی و زندگی نامه‌ای اموزنده با درون مایه اجتماعی، سیاسی در فضای جامعه‌ای جنگ زده است که ارزشمندی تلاش برای نشکستن در برابر ظلم دوران است و حاوی پیامی است که تاکید بر عزت نفس و ماندگاری در باورها رو فریاد میزند. گوینده کتاب خانم شیما درخشش با صدای گوش نواز لذت خواندن این کتاب رو چندین برابر کرده
م مسعودی
۱۴۰۳/۱/۷
آقای پائولو کوئیلو در کتاب جاسوس هم مانند کتابهای دیگرش نگرش جامعه شناسی و شرح اصول اخلاقی حاکم بر جامعه را در نظر گرفته اند. قهرمان داستان زنی است که دوران کودکی را زیر نظر والدین و در بهترین مدارس آن زمان سپری کرده ولی استادی در آموزشگاه در نوجوانی وی را مورد تعرض قرار می دهد اما او از ترس سکوت و می کند اگر چه بعدا متوجه می شود این اتفاق برای تنی چند از دختران تیز رخ داده. در ادامه پس از فوت والدین و بی سرپناه شدن به مردی دل می بندد که او هم هوسران بوده تا جایی که فرزند دومش که کودکی آسیب پذیر بوده توسط پرستارش که خود زخم خورده از پدر فرزند بوده کشته می شود و نهایتا ماهاتا به عنوان رقاصه و فاحشه گذران زندگی می کرده و بدون هیچ علاقه و احساسی سرگرمی مردان بسیاری که از قضا از رجال و هنرمندان هم در بینشان زیاد بوده است. در میانسالی و برای حفظ محبوبیت و پیشی گرفتن از رقبای جوان تر بنا به پیشنهادی به فرانسه مهاجرت می کند و در می یابد پیشنهاد کار بیشتر برای استفاده از وی برای جاسوس جنسی بوده و تا اندازه ای خود را در این زندگی محق می داند که بعد از دستگیری هیچ عذری را متوجه خود نمی داند و اتهامش را نمی پذیردداستان برای عبرت و دیدگاه روشن از جامعه غربی مناسب است
ALI REZAEI
۱۴۰۳/۱/۴
نقد کتاب: کتابی با موضوع مهم و چالشی کتاب بسیار کامل و جامعی بود من کتاب‌های ایرانی رو در حوضه موفقیت و روانشناسی زیاد قبول نداشتم اما این کتاب دیدگاه‌ام رو عوض کرد! ابن کتاب تونست تغییر‌های خوبی رو ایجاد کنه چون ک مطالب کاربردی و راهبردی زیاد و با کیفیتی داشت کتاب به خوبی مطالبش رو گام به گام و در ارائه میکرد ابتدا سعی می‌کرد که موضوعاتی که قراره در ادامه کتاب با آن آشنا شیم رو توضیح مختصری بده. کتاب برای افرادی که قدرت‌های خودشون رو دست کم میگیرن و اعتماد به نفس پایینی دارند مناسب است. نقاط قوت+ نگارش و قلم گیرای نویسنده+ گسترش قابل فهم مطالب + گویندگی عالی + قیمت مناسب نقاط ضعف_ اضافه گویی (گاها کمی بود) _ صمیمیت کم با خواننده (محتوا زیاد گرم نبود و احساس جزوه خواندن میکردی) در کنار این کتاب کتاب چیرگی رو پیشنهاد میدم که به شدت محتوای خوبی داره اما شاید یکم صفحاتش زیاد باشه براتون در نهایت از پرسنل کتابراه تشکر میکنم ممنون
عرفان
۱۴۰۳/۲/۲
خب میشه گفت تعجب برانگیز نیست که این رمان که نوشته‌ پائولو کوئیلو هستش چرا نتونسته حد نصاب امتیاز رو بدست بیاره و مورد رضایت شنونده‌ها باشه
راستیتش من خودم فقط کتاب کیمیاگر رو قبل از این خونده بودم ولی واقعا عرض تا آسمان با چیزی که کیمیاگر بود فرق داشت به نظر من خب قرارم نیست تمام آثار یک نویسنده
مشهور فوق‌العاده باشه از نظر من رمان جاسووس درمورد زنی بود که به هر قیمتی می‌خواست خوشبخت بشه و گذشته خودش رو فراموش کنه و از چیزی که بود و چیزی که از اون ساختن دور بشه توی این راه با تمام چیزی که داشت سعی کرد به خواسته خودش برسه چه بسا که کمترین یا به عبارتی دیگر ناچیز‌ترین چیزی که در اختیار داشت زیبایی چشم گیرش بود. تعجب برانگیز نیست که انسانی زیبا مانند مارگارتا هم مانند خیلی‌ها به چیزی که به اون بخشیده شده افتخار نکند و مایه غرورش نشود. هر چند شاید اگر اطرافیانش با رفتارهایشان به مارگارتا نمی‌باوراندن که زیبایی‌اش همه چیزی نیست که او دارد. شاید او انقدر ارزش خود را و هستی خود را بر پایه همین زیبایی بنا نمی‌کرد. همه دست به دست هم دادند که مارگارتا به ماتاحاری تبدیل شود. چیزی که به گفته خودش برایش بهتر از مارگارتای گذشته بود. البته این همه کینه و نفرت از واقعیت وجودی خود باید خیلی زجراور باشد. در کل نمی‌توان گفت که خوب بود زیرا زیاد پیچیدگی نداشت و روایت زندگی یک زن بود که قربانی روزگار شده بود. مایه تاسف بود و تا حدی ناراحت کننده. ولی چیزی که می‌توان از آن یا دگرفت این است که زیبایی‌ها ناپایدار هستن نمی‌خوام بگم فقط زیبایی زن ناپایداره ولی چه بهتر که دختران سرزمینم به چیزی بیشتر از زیباییشان تکیه کنن بر ارده و قدرت زن بودن که ماتاحاری از آن به شیوه خودش و نابجا استفاده کرد
rui
۱۴۰۳/۲/۱
داستان زیاد جذابیت و کشش نداره اما خوندنش خالی از لطف نیست
چند جنبه مهم از زندگی اجتماعی انسان‌ها و مشکلات موجود رو داره بیان میکنه، اولین مورد منفعت طلبی انسانها و سواستفاده از قدرت و نفوذ افراد دارای مقام‌های عالی هست که برای جلوگیری از توجه عوام به گناهان بزرگشون، با توجه به مسائل و اتفاقات کم
زمانه برای افراد قدرت پاپوش میدوزن و اونهارو مقصر جلوه میدن یا مسائل کوچیک رو خیلی بزرگ نشون میدن، دومین مورد عدم حمایت و تحقیر و بی وفایی اطرافیان رو نشون میده که وقتی منافعشون به خطر میفته چشمشون رو به روی حقیقت میبندن و سومین و شاید مهمترین موضوع بحث آزادی زنان بخصوص در مورد مسائل جنسی و انتخاب‌های شخصی اونها در مورد شیوه زندگی هست، تو این داستان همه زن شخصیت اول داستان رو مقصر میدونن و تحقیر میکنن اما هیچ کس از خیانت مردان حرفی به میان نمیاره، انگار تو این مورد مردا گناهی مرتکب نشده‌اند. ممنون از کتابراه.
‌هستی فتحی
۱۴۰۳/۱/۶
مثل همیشه اثری دیگر از پائولو کوئیلو عالی بود کتاب راهنمایی یک جاسوس برای تفکر، چارچوبی برای تفکر موثر ارائه می دهد که بر اساس تجربیات جان براددوک در زمینه جاسوسی نوشته شده است. این کتاب بر چگونگی فعالیت جاسوسان (افرادی که توسط یک آژانس برای به دست آوردن اطلاعات محرمانه یا اطلاعات مربوط به یک کشور متخاصم در امور نظامی، استخدام می شوند) در شرایط بسیار دشوار متمرکز است. کتاب راهنمایی یک جاسوس برای تفکر، همچنین به شما کمک می کند تا تصمیمات خوبی بگیرید. افراد معدودی هستند که کارها را به درستی انجام می دهند. جاسوسان در میان آن ها اولین هستند. در این کتاب یک جاسوس سابق، دو ابزار ساده برای تفکر را معرفی می کند. مورد اول نحوه تفکر ما را شرح می دهد. دومی به ما کمک می کند تا از قبل در مورد کارهای مان به درستی فکر کنیم. این دو، ابزارهای ضروری برای انجام کارها هستند.
هلن
۱۴۰۳/۱/۲۳
خوانش کتاب واقعا زیبا و دلنشینه ماجرای کتاب با توجه به واقعیت داستان بسیار جذابه. اتفاقاتی که برای شخصیت اول داستان در حال رخ دادنه کاملا ملموس و دور از اغراقه و خواننده می تونه تک تک احساسات بیان شده رو درک کنه و با اون همزاد پنداری کنه. سرگذشت یک جاسوس به آدم نشون میده که تصمیمات مهم در بزنگاه می های زندگی چطور نقش حیاتی بازی کنن و چطور دوستان نزدیک به دشمنان بزرگ تبدیل میشن. امیدی که شخصیت اول داستان به نجات توسط دوستان با نفوذش داره وقتی به یاس تبدیل میشه واقعا انسان رو به فکر فرو می بره که مرز بندی همیشه و همه جا باید باشه همیشه نباید برای همه کس وقت گذاشت و رو دوستی خیلی از دوستان نمیشه حساب کرد. واقعا چالش بزرگی تو این کتاب سوای داستان اون مطرح میشه و ارزش تفکر رو داره. اینکه پس ذهن نویسنده چه گذشته و پیام داستان چه بوده.
Eti Atshani
۱۴۰۳/۱/۱۹
کتاب از زنی میگوید که در مراحل مختلف زندگی، بر او اجحاف شده و طبق معمول، جوامع که مرد سالار است فقط زیبایی و طنازی زنانه اش دیده میشود. پائلو کیلو در این کتاب نیز مثل بسیار از آثارش از افکار این زن که در نامه هایش بیان میشود، میگوید و سعی در درون کاوی و پیدا کردن دلایل است، اما آنچه من خواننده راد به چالش فکری میکشد این است که این خانم هم خود را جز آنچه نام آن زنانگی صرف است نمی بیند در زمانی که بنظر خودش، برای آزادی قیام میکند، تنها چیزی که برای عرضه دارد همان زیبایی و طنازی است. چنانکه به چهل سالگی که میرسد انگار به انتها رسیده بنظر من خواننده، این خانم قهرمان داستان از، عزت نفس، دانش، کاردانی حتی حس عمیق مادری که از انسان بنوعی جنگجو میکند بی بهره است، همینطور خود را به دست هرچه پیش آمد سپرده ممنونم از شما که زحمت کشیدید
مهناز کیان مهر
۱۴۰۳/۱/۱۴
این کتاب چون مستند بوده، به نظر من پائولو کوئیلو از جادوی داستان پردازی اونطور که باید، نتوانسته استفاده کنه، مثلا از مورد تجاوز قرارگرفتن، یا رقصش، یا عاشق شدنش و حتی رفتار وحشیانه شوهرش به راحتی در قالب نامه و گزارش وار عبور کرده. در اکثر کتابهای کوئیلو، استحاله شخصیت در طول مسیر و در انتهای اما داستان اتفاق میفته اینجا ابتدای داستان هست. یکی از بهترین بخش های کتاب، رها کردن آن زندگی نکبت واری که داشت هست و همچنین درد و دل کردن برای مدیر برنامه هاش. هنرمندان هرگاه با سیاست قاطی شدن جز قربانی شدنشون حاصلی براشون نداشته، مثل. ماتا هاری و مرلین مونرو. ترجمه خوب بود و صدای گویندگان هم عالی و دلنشین بود. در کل روایت جذابی از سرنوشت یک زن رقاص هست. پیشنهاد میدم گوش بدین
M R
۱۴۰۳/۱/۶
متوسط بود. این کتاب داستان زندگی خانمی مشهور و معروف بنام ماتاهاری هست از زبان خودش و در فصل آخر از زبان وکیل و یکی از عشاق سابق او. بخش مهم داستان زندگی او بیشتر مربوط به جنگ جهانی و اتفاقاتی هست که به دلیل جنگ مسیر زندگی اون رو عوض میکنه. شخصیت داستان بطوری که در کتاب اومده محکم و به نوعی پیشرو و هست او آغازگر سبک جدیدی از حرکات موزون و رقص بوده که قبل از اون در اروپا و جهان مدرن اون زمان بی سابقه بوده. از طرفی شاید بشه گفت اون از حربه جذابیت و زنانگی بیشتر برای پیشبرد اهداف خودش استفاده کرده تا پیشرفت و نوآوری در هنر. بهرحال کتابهای اتوبیوگرافی بخصوص از لحاظ تاریخی کتابهای بسیار آموزنده و ارزشمندی هستند. خوانش کتاب هم خوب بود.
ساغر کاشانی
۱۴۰۳/۱/۱۱
داستان رمان حول محور رویاهای یک زن می‌چرخد. بعد از خواندن رمان بیشتر به این واقعیت پی پردم که رویاها برای موفقیت بسیار مهم هستند. در واقع رویا یا dream کلمه قدرتمندی بعد از عشق در این دنیاست. جالب‌ترین نکته در رمان این بود که او چگونه فلسفه عشق را با فلسفه قدرت مرتبط می‌کند. مشاهده می‌کنید که چگونه جامعه بر رویاهای یک زن مجرد فشار می‌آورد. به طور خلاصه، رمان در مورد قدرت جامعه به ما می‌گوید. همچنین شامل برخی از حقایق تاریخی و توصیف شرایط جنگ بین آلمان و فرانسه است. همچنین همانطور که گفتم، برخی از واقعیت‌های هولناک جامعه را نسبت به یک زن مجرد نشان داد که برای نجات رویای ارزشمند خود می‌جنگد.
جان فورد
۱۴۰۳/۱/۶
کتاب جاسوس بر اساس یک داستان واقعی نوشته شده. بیچاره ماتاهاری استعدادی بود که هدر رفت و گلی بود که در مزبله رویید. شاید اگر چند دهه دیرتر به دنیا میامد از سلبریتی های باله یا حتی از ستارگان هالیوود میشد و هنرش باعث رونق سالن های رقص و سینما شده و برای آن بلیط فروخته می شد. اما در مقطعی که به دنیا و آمد هنرش جز به تن فروشی، خیانت اعدامش کمک نکرد. یک دختر فرانسوی میشه مثل ژاندارک یکی هم میشه ماتا هاری. هر دو توسط فرانسویان اعدام شدند. اما اولی با نام نیک و مجسمه یادبود و دومی با این پایان تلخ و تیر خلاص. از مطالعه سرگذشتش غمگین شدم. ممنون که با معرفی این کتاب از نویسنده ای خوب مرا با بخشی از تاریخ آشنا کردین.
Ali Najmi
۱۴۰۳/۱/۲۰
بشدت پیشنهادش میکنم و قطعا ارزش شنیدن داره، قلم جادویی پائلو کوئیلو باز هم میتونه خواننده رو‌مسحور کنه ولی اینبار کمی متفاوت از کیمیاگر و دیگر کتابها، اینبار شخصیت اصلی داستان که علی الظاهر مستند و واقعی هم هست یک خانمی است که در جامعه مسدود و کمی مردسالارانه و‌متعصب اروپایی در زمان جنگ جهانی اول و تصمیم داشته زودتر فراتر از عصر و‌دوره زمانی خودش زندگی کنه و به فکر ازادی و ازاداندیشی و در یک کلمه رهایی از محدودیتهایی که در طول تاریخ برای زن و زنانگی ایجاد می‌شده مبارزه کند، ولی بشکل ناجوانمردانه و بدون ذره‌ای انصاف در دام نقشه‌های پلید و‌توطئه‌های اطرافیان قرار میگیره ….
Amirtaher Shahri
۱۴۰۳/۱/۶
از بهترین ‌و پندآموز‌ترین کتابها هست که خونده‌ام و علاوه بر موضوع اصلی داستان و داستان عبرت آموز بودن آن موارد ظریفی هم در گوشه کنار داستان کتاب به آن اشاره شده بود که برای من جالب بود مانند سرنوشت برج ایفل و اینکه قرار بر این بوده که آن رو بعد برپایی نمایشگاه مربوطه در آن زمان باز شود ولی جالب است که ماندگار شد و جر عجایب هفت گانه شد و چطور به لحاظ شهرت برج هایدن لندن رو در زیر سایه خود محو کرد… یا در بخشی ار داستان اشاره‌ی به نقاش معروف پیکاسو شد و چنین مواردی که بسیار جالب بود. ممنون از کتابراه نازنین بخاطر هدایای نفیس در روزهای عید نوروز
مشاهده همه نظرات 341

راهنمای مطالعه کتاب صوتی جاسوس

برای دریافت کتاب صوتی جاسوس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.