معرفی و دانلود کتاب صوتی برنده تنهاست

عکس جلد کتاب صوتی برنده تنهاست
قیمت:
۱۱۱,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برنده تنهاست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برنده تنهاست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی برنده تنهاست

کتاب صوتی برنده تنهاست اثری پرمخاطب و متفاوت از پائولو کوئیلو، نویسنده‌ی پرآوازه و نام‌آشنای برزیلی است. کوئیلو در این داستان، با به تصویر کشیدنِ بیست‌وچهار ساعت از ماجراهای مهیج و عجیبِ زندگی یک کارآفرینِ ثروتمندِ روس در جشنواره‌ی فیلم کن، مخاطب خود را با واقعیاتی ناشناخته از صنعت مد و هنر فیلم‌سازی آشنا می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی برنده تنهاست

پائولو کوئلیو (Paulo Coelho) در کتاب صوتی برنده تنهاست (The Winner Stands Alone) از اَبَرطبقه برای مخاطب خود می‌گوید؛ از همان طبقه‌ی کوچکی از افراد، که با وجود آنکه تعداد اندکی از جمعیت جهان را شامل می‌شوند اما اعمال و رفتارشان بر زندگیِ تمام مردم در سراسر کره‌ی زمین تأثیر می‌گذارد، همان طبقه‌ای که به طرزی سیری‌ناپذیر، در حسرت زرق‌وبرق بیشتر و شهرت روزافزون است و خود را دست‌نایافتنی و برتر از دیگران می‌داند. ایگور، کارآفرینِ روس، موفق و ثروتمند است. او همچنان به همسر سابقش، اوا، علاقه دارد و گمان می‌کند رابطه‌شان از نوعی حمایتِ مقدس و آسمانی بهره‌مند بوده است. شاید به‌همین‌خاطر به اوا می‌گوید که برای بازگرداندنش، جهان‌های زیادی را به ورطه‌ی نابودی خواهد کشاند. ایگور اکنون در جشنواره‌ی فیلم کن است و قصد دارد اوا را به زندگی‌اش بازگرداند. نزاع ایگور با جهان و جامعه آغاز می‌شود و آنچه در ادامه‌اش می‌آید، شرح تنها بیست‌وچهار ساعت از چهره‌ای مخدوش، تلخ، حیرت‌انگیز، سراب‌گونه اما واقعیِ جهانِ این اندک اقلیتِ غرق در شهوتِ شهرت و قدرت است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی برنده تنهاست

بیش از چهار دهه از انتشار اولین آثار پائولو کوئلیو می‌گذرد و او همچنان در زمره‌ی برجسته‌ترین نویسندگانِ جهان به شمار می‌آید. کوئلیو را اغلب به‌واسطه‌ی آثار فلسفی و تحلیل‌ها و واکاوی‌های اخلاقی و روان‌شناختی‌اش از شخصیت‌های رمان‌ها می‌شناسیم. او متولد برزیل است و آثارش به دلیل خلق فضاهایی جالب‌توجه و شخصیت‌هایی ملموس و اعجاب‌آور، نه تنها در آمریکای لاتین بلکه در سراسر جهان با اقبال بسیار خوبی مواجه شده است. بیش از سی عنوان اثر او به اکثر زبان‌های دنیا ترجمه شده و در اختیار عموم مردمِ جهان قرار گرفته‌اند. فراز و فرود زندگیِ شخصی و تجربیاتِ غنیِ او، کوئلیو را بر آن داشته تا در آثارش به عمیق‌ترین مفاهیمِ بشری نظیر عشق، مرگ، مذهب، رنج و جنون بپردازد.

برنده تنهاست داستانی متفاوت از پائولو کوئلیوست که برای اولین‌بار در سال 2008 به انتشار رسید. کوئیلو در کتاب صوتی برنده تنهاست، بر موضوع عشق، کینه، جنایت و انتقام متمرکز است. برنده تنهاست رمانی‌ست پر از تعلیق درباره‌ی دنیای شگفت‌انگیز شهرت و ثروت؛ جایی که تعهد به تجملات و موفقیت بر هر چیز دیگری غالب می‌شود. او ما را وارد فضای مد و سینما می‌کند؛ صنایع و هنرهایی که موفقیت در آن‌ها، امکانِ دستیابی به شهرت و ثروت، همان آرمانِ ایده‌آل جمع کثیری از جمعیت جهان را سهل‌تر می‌سازد. کوئلیو با لحنی کنایه‌آمیز، تصویری از افرادِ شاغل در این دو صنعت را در برابر مخاطب خود ترسیم می‌کند که هرچند مبتنی بر شخصیت‌های حقیقی نیستند اما با الهام از اشخاص و رویدادهایی واقعی خلق شده‌اند؛ شخصیت‌هایی که درصددند تا هر لحظه و به هر قیمتی، پول، قدرت و شهرت بیشتری کسب کنند. آن‌ها خود را همواره در معرض خطر از دست دادنِ یافته‌هایشان می‌بینند و با چنگ و دندان از دستاوردهایشان محافظت می‌کنند. برنده تنهاست تصویری از جهان هنر است که با آنچه تاکنون می‌پنداشتیم، تفاوت بسیاری دارد.

کتاب برنده تنهاست را پروانه طاهری به فارسی ترجمه کرده و انتشارات عطر کاج آن را به چاپ رسانده است. نسخه‌ی گویای این اثر را به همت نشر صوتی آوانامه و با خوانش مهدی صفری می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب برنده تنهاست

  • پائولو کوئیلو، این جادوگرِ برزیلی باعث می‌شود کتاب‌ها از روی قفسه‌های فروشگاه‌ها ناپدید شوند. (New York Times)
  • این از استعداد و تبحرِ ویژه‌ی کوئلیوست که می‌تواند هم‌زمان با همه صحبت کند. خواننده‌های کتاب‌های او اغلب می‌گویند که شرح زندگی‌های خود را در آثار او می‌بینند. (New York Times)
  • کتاب برنده تنهاست، یک تمثیل معنوی‌ست که با عناصر تریلر در هم آمیخته شده است. (Publishers Weekly)
  • کتاب برنده تنهاست است اثری‌ست که پائولو کوئلیو، از طریق شخصیت‌های متعددِ آن، جهان مد و صنعت ساخت فیلم را به تصویر کشیده است. (Washington Post)

کتاب صوتی برنده تنهاست برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی برنده تنهاست را به تمام علاقه‌مندانِ ادبیات معاصر آمریکای لاتین، به‌ویژه ادبیات برزیل و همین‌طور طرفداران رمان‌های روان‌شناختی و فلسفیِ پائولو کوئلیو پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی برنده تنهاست می‌شنویم

بالکنِ خارج از بار، پر از آدم است و ایگور به تواناییِ خودش در برنامه‌ریزی افتخار می‌کند زیرا بی‌آنکه قبلاً به کن سفر کرده باشد، شرایط را دقیقاً پیش‌بینی و میزی برای آن ساعت رزرو کرده بود. چای و نان تست سفارش می‌دهد. سیگاری روشن می‌کند و نگاهی به اطرافش می‌اندازد. آنجا هم همان چیزهایی دیده می‌شود که در هر جای شیکِ دیگرِ دنیا وجود دارد: زن‌هایی بسیار لاغر و باریک یا بوتاکس‌زده، خانم‌های غرق در جواهرات در حال خوردنِ بستنی، مردهایی با همراهان مؤنثِ بسیار جوان‌تر از خود، زوج‌های بی‌حوصله، زنانِ لبخند بر لب با لیوان‌هایی از نوشیدنی‌های کم‌کالری در حالی که تظاهر می‌کنند به حرف‌های دوستانشان گوش می‌دهند، اما در واقع نگاهشان به دنبال یافتن کسی جالب‌تر در گردش است. یک استثنا وجود دارد: سه مرد و یک زن، پشت میزی از قوطی‌های نوشیدنی و کاغذهای پخش‌شده نشسته‌اند. آهسته مشغول حرف زدن و کار کردن با ماشین‌حساب هستند. ظاهراً تنها کسانی که به ‌نظر می‌رسد واقعاً درگیر کارند. اما این‌طور نیست. همه سخت مشغول‌اند و فقط به دنبال یک چیز: «دیده شدن» که اگر همه‌چیز خوب پیش برود، به شهرت می‌رسند؛ که اگر همه‌چیز خوب پیش برود، به قدرت می‌رسند. کلمه‌ای جادویی که انسان را نیمه‌خدا می‌کند؛ تندیسی دست‌نیافتنی که همه حسرت ملاقات با او را دارند و وقتی با لیموزینِ شیشه‌دودی یا ماشینِ اسپرت بسیار گرانش از جایی رد می‌شود، حسادتِ دیگران را برمی‌انگیزد، کسی که دیگر نیازی به تسخیر قله‌های سخت ندارد. آدم‌های آن بالکن به‌وضوح از آن موانع رد شده‌اند. دیگر با دوربین‌شان پشت میله‌های فلزی منتظر کسی نیستند که از آن درِ اصلی بیرون بیاید و دنیای‌شان را نورانی کند بلکه به لابیِ هتل رسیده‌اند و حالا فقط به قدرت یا شهرتی نیاز دارند که اصلاً هم مهم نیست چطور و از کجا به‌دست می‌آید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
نمونه‌ی سه
نمونه‌ی چهار
29 دقیقه
سه و هفده دقیقه‌ی صبح
32 دقیقه
هفت و بیست‌ودو دقیقه‌ی صبح
25 دقیقه
یازده صبح
26 دقیقه
یازده و چهل‌وپنج دقیقه‌ی صبح
33 دقیقه
دوازده و بیست‌وشش دقیقه‌ی ظهر
29 دقیقه
دوازده و چهل‌وچهار دقیقه‌ی ظهر
14 دقیقه
دوازده و پنجاه‌وسه دقیقه‌ی بعدازظهر
8 دقیقه
یک و نوزده دقیقه‌ی بعدازظهر
54 دقیقه
یک و بیست‌وهشت دقیقه‌ی بعدازظهر
23 دقیقه
یک و سی‌وهفت دقیقه‌ی بعدازظهر
30 دقیقه
یک و چهل‌وشش دقیقه‌ی بعدازظهر
29 دقیقه
یک و پنجاه‌وپنج دقیقه‌ی بعدازظهر
35 دقیقه
سه و چهل‌وچهار دقیقه‌ی بعدازظهر
24 دقیقه
چهار و هفت دقیقه‌ی بعدازظهر
52 دقیقه
چهار و شانزده دقیقه‌ی بعدازظهر
23 دقیقه
چهار و سی‌وچهار دقیقه‌ی بعدازظهر
24 دقیقه
چهار و چهل‌وسه دقیقه‌ی بعدازظهر
26 دقیقه
چهار و پنجاه‌ودو دقیقه‌ی بعدازظهر
35 دقیقه
پنج و شش دقیقه‌ی بعدازظهر
35 دقیقه
پنج و پانزده دقیقه‌ی بعدازظهر
20 دقیقه
شش و پنجاه دقیقه‌ی بعدازظهر
40 دقیقه
هفت و سی‌ویک دقیقه‌ی بعدازظهر
31 دقیقه
هفت و چهل دقیقه‌ی بعدازظهر
21 دقیقه
هشت و دوازده دقیقه‌ی بعدازظهر
23 دقیقه
هشت و بیست‌ویک دقیقه‌ی بعدازظهر
8 دقیقه
نه و دو دقیقه‌ی بعدازظهر
18 دقیقه
نه و یازده دقیقه‌ی بعدازظهر
16 دقیقه
نه و بیست دقیقه‌ی بعدازظهر
71 دقیقه
ده و نوزده دقیقه‌ی بعدازظهر
6 دقیقه
ده و پنجاه‌وپنج دقیقه‌ی بعدازظهر
7 دقیقه
یازده و یازده دقیقه‌ی بعدازظهر
3 دقیقه
یک و پنجاه‌وپنج دقیقه‌ی بعدازظهر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی برنده تنهاست
نویسنده
مترجمپروانه طاهری
راویمهدی صفری
ناشر چاپیانتشارات عطر کاج
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۴ ساعت و ۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی برنده تنهاست

الهام شفیع ابادی
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
بقیه کتاب‌های پائولو کوئیلو خیلی بهتر بودن. خییییلی کش داد داستانو. جملات تکراری و خسته کننده. واقعا وسطاش میخواستم رهاش کنم ولی بازم دلم نیومد. اصلا قابل مقایسه با کارهای قبلیش نبود. منتقد کن و تجملات امروزی بود ولی دیگه نباید اینقدر تکرار میکرد.
javidan
۱۴۰۳/۱/۲۳
کتاب خوب منتها خیلی صحنه‌ها تکرار میشه جملات تاکیدی تکراری اضطراب نقش اول و کاملا در وجود خواننده یا به عبارتی شنوده القا میکنه من کتاب و صدای بی نقص ودلنشین راوی دوست داشتم فقط ترجمه خیلی حاشیه داشت
رادمنش
۱۴۰۲/۱۰/۲۸
داستان زیباست و راوی تقریبا بی نقص و حرفه است. مدت‌ها بود دنبال شنیدن این کتاب بودم. سپاس از تهیه و ارائه این کتاب.
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی برنده تنهاست

برای دریافت کتاب صوتی برنده تنهاست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.