معرفی و دانلود کتاب صوتی تحول زندگی در 5 صبح

عکس جلد کتاب صوتی تحول زندگی در 5 صبح
قیمت:
۲۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تحول زندگی در 5 صبح و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تحول زندگی در 5 صبح و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تحول زندگی در 5 صبح

دن لوکا در کتاب صوتی تحول زندگی در 5 صبح، برنامه‌ای برای تغییر روتین زندگی به مخاطبان معرفی می‌کند. این کتاب به شما کمک می‌کند تا با ایجاد تغییر در برنامه‌ی خواب خود، عادات سازنده و موثر بسازید و به فرد موفق‌تری بدل شوید.

درباره‌ی کتاب صوتی تحول زندگی در 5 صبح

آدم‌های زیادی در دنیا هستند که هر روز تلاش می‌کنند تا زندگی بهتری برای خود رقم بزنند و فردی موفق‌تر باشند، ولی افراد کمی هستند که شرکت‌هایی چون تسلا، گوگل، آمازون، متا و... را ساخته‌اند و به سطح دیگری از موفقیت دست پیدا کرده‌اند. تفاوت این افراد با بقیه چیست؟ چرا بسیاری با تلاش‌هایشان به نتیجه‌ای مثال‌زدنی می‌رسند، درحالی‌که بقیه تنها می‌توانند از پس گذران زندگی برآیند و هیچ‌گاه به پتانسیل واقعی خودشان نمی‌رسند؟ تفاوت اصلی این افراد با هم در عادات و سبک زندگی‌ای است که برای خود ساخته‌اند. افراد موفق می‌دانند که چه کاری برای رسیدن به موفقیت لازم است و برنامه‌ی زندگی خود را طوری می‌چینند که با این اهداف هم‌راستا باشد. بسیاری از افراد عادی نیز می‌دانند چه کاری باید انجام شود، اما در روزمره‌ی شلوغشان هیچ‌گاه زمان لازم برای انجام این کارها را پیدا نمی‌کنند. اما دن لوکا (Dan Luca) در کتاب صوتی تحول زندگی در 5 صبح (The 5 AM Revolution) راهکارهایی معرفی کرده تا روزتان بیش از 24 ساعت طول بکشد!

معرفی و دانلود کتاب صوتی تحول زندگی در 5 صبح

واقعیت این است که هر روز برای همه 24 ساعت است، اما ظرفیت و انرژی متفاوت افراد به بعضی اجازه می‌دهد تا بهره‌ی بیشتری از این 24 ساعت ببرند. شاید با خود فکر کنید که پیشنهاد اصلی این کتاب این است که کمتر بخوابید و بیشتر کار کنید تا پیشرفت کنید! اما این‌طور نیست. دن لوکا در کتاب صوتی تحول زندگی در 5 صبح در رابطه با تغییر روتین و کیفیت خواب صحبت می‌کند. برای اینکه در روز بعد انرژی بیشتری داشته باشید، نیازی نیست که بیشتر بخوابید. در حقیقت همه‌ی ما این را تجربه کرده‌ایم که حتی بعد از یک خواب طولانی هم انرژی لازم را نداشته‌ایم و این‌طور به نظر می‌رسیده که خواب به جای تأمین انرژی، خود باعث خستگی بیشتر ما شده است. برای تغییر حس و حال و داشتن انرژی بیشتر، تنها لازم است «بهتر» بخوابید. خواب باکیفیت هرقدر هم که کوتاه باشد، توانایی این را دارد که خستگی را از تنتان بیرون کند و انرژی لازم را به شما برساند. پس کاری که باید بکنید این است که زودتر به تخت‌خواب بروید و زودتر هم از خواب بیدار شوید.

قدم دوم این است که یک روتین صبحگاهی ویژه برای خودتان تعیین کنید. ملزومات این روتین در کتاب صوتی تحول زندگی در 5 صبح توضیح داده شده، اما نکته‌ی مهم‌تر این است که این توصیه‌ها بر روی هزاران نفری که تحت برنامه‌ی کوچینگ دن لوکا قرار داشتند امتحان شده و کارآمدی آن‌ها به اثبات رسیده است.

سومین توصیه‌ی دن لوکا در این کتاب این است که با علاقه و اشتیاق از خواب بیدار شوید. این توصیه در ابتدا نشدنی به نظر می‌رسد، زیرا بسیاری از ما زمانی که صبح از خواب بیدار می‌شویم آن‌قدر خسته و بی‌انگیزه‌ایم که حتی گزینه‌ی «استعفا دادن از کار» نیز از نظرمان پنهان نمی‌ماند. اما دن لوکا به شما 50 دلیل منطقی ارائه می‌دهد که بتوانید هر روز صبح، با یک لبخند بر روی صورتتان از تخت پایین بیایید.

آخرین توصیه که در این کتاب به آن پرداخته می‌شود این است که «به خود زمان بدهید». ایجاد تغییر هر چقدر هم که مثبت و سازنده باشد، کاری سخت و انرژی‌بر است و احتمال اینکه در طول این فرایند کلافه شوید و این روتین را رها کنید بسیار زیاد است. لازم است این نکته را در نظر بگیرید که فعال شدن یک روتین به عنوان کاری که هر روز بی‌دردسر انجامش بدهید، حداقل هشت هفته زمان می‌برد.

آنچه دن لوکا در کتاب صوتی تحول زندگی در 5 صبح بر آن تأکید دارد این است که تمام توصیه‌ها و استراتژی‌هایی که در این کتاب ارائه داده شده، پیش از این بر روی هزاران نفر از جمله خودش تست شده و نتایج مثبتش ثابت شده است. اگر به محتوای کتاب «باشگاه پنج صبحی‌ها» علاقه داشته باشید، به احتمال زیاد از این کتاب نیز خوشتان خواهد آمد.

کتاب صوتی تحول زندگی در 5 صبح توسط علیرضا عبادی به فارسی ترجمه شده و شما آن را با صدای فرزانه فائزی می‌شنوید. نشر صوتی شادن پژواک مسئول انتشار این کتاب بوده است.

کتاب صوتی تحول زندگی در 5 صبح برای چه کسانی مناسب است؟

طرفداران برنامه‌های توسعه‌ی فردی از شنیدن این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی تحول زندگی در 5 صبح می‌شنویم

سپاسگزاری تمرینیه که روحیه‌ی روزانه‌ی شما رو تعیین می‌کنه. این کار یک راه سریع و آسان برای قرار دادن خودتون در یک وضعیت عالی در چند دقیقه‌ی اول روزه. قدردانی این مزیت رو داره که هورمون اکسی‌توسین رو آزاد می‌کنه و اون با هر هورمونی که به دلیل اضطراب ترشح می‌شه مانند کورتیزول که به عنوان هورمون استرس شناخته می‌شه مقابله می‌کنه. تنها کاری که باید انجام بدید اینه که دو دقیقه وقت بذارید و شروع به نوشتن همه‌ی چیزهایی کنید که بابت اون‌ها سپاسگزارید. موضوعات سپاسگزاری شما می‌تونه شامل این موارد باشه: سلامتی، همسر، فرزندان، پول، مشتریان، والدین، دوستان، دانش، و چیزهای کمتر آشنا مانند آب گرم، غذا، سرپناه، تخت، لباس برای پوشیدن، بیناییتون و توانایی راه رفتن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
14 دقیقه
مقدمه
43 دقیقه
فصل اول: داشتن بهترین خواب، طراحی اتاق برای خواب بهتر
26 دقیقه
فصل دوم: مراسم صبحگاهی، سپاسگزاری برای یک روز فوق‌العاده
14 دقیقه
فصل سوم: بیدار شدن در ساعت پنج صبح
16 دقیقه
فصل چهارم: سیستم هشت هفته‌ای
8 دقیقه
فصل پنجم: الهام صبحگاهی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تحول زندگی در 5 صبح
نویسنده
مترجمعلیرضا عبادی
راویفرزانه فائزی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تحول زندگی در 5 صبح

قادر فروزش
۱۴۰۳/۲/۲۱
برای کسانی که دنبال یک برنامه ریزی برای استفاده بهتر از زمان هستند توصیه میشه
علی حصاری
۱۴۰۳/۲/۲۶
بیداری پنج صبح توانایی رادیو صدچندان میکند
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تحول زندگی در 5 صبح

برای دریافت کتاب صوتی تحول زندگی در 5 صبح و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.