معرفی و دانلود کتاب صوتی همانند انیشتین فکر کنید

عکس جلد کتاب صوتی همانند انیشتین فکر کنید
قیمت:
۴۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی همانند انیشتین فکر کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی همانند انیشتین فکر کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی همانند انیشتین فکر کنید

پیتر هالینز در کتاب صوتی همانند انیشتین فکر کنید مطلبی را آموزش داده که از اهمیتی حیاتی برخوردار است اما بااین‌حال، کمتر بدان پرداخته شده، یعنی اصول و قواعد درست فکر کردن! این کتاب با کمک گرفتن از سبک زندگی و شخصیت «آلبرت اینشتین» به شما روش تقویت ذهن را یاد می‌دهد تا از تحلیل و ایده‌پردازی بهتری بهره‌مند شوید.

درباره‌ی کتاب صوتی همانند انیشتین فکر کنید

از کودکی به ما یاد داده‌اند که برای سلامت بدنمان، باید از مواد سالم و مغذی به عنوان غذا استفاده کنیم و با تمرین دادن ماهیچه‌هایمان به وسیله‌ی ورزش، آمادگی جسمانی خود را بالا ببریم. شاید تابه‌حال کسی این را به شما نگفته باشد، ولی این موضوع برای ذهنمان نیز صدق می‌کند. ما وظیفه داریم دستورالعمل‌های فکر کردنِ درست را که برای ذهنمان حکم غذا را دارند، یاد بگیریم و از طرفی با اجرا کردن آن‌ها در موقعیت‌های مختلف، ذهنمان را ورزیده کنیم. مهارت درست فکر کردن یکی از اصول حیاتی زندگی است که می‌تواند سطح کیفیت زندگی ما را تا حد قابل توجهی بالا ببرد، اما مانند بسیاری از دروس ارزشمند و ضروری دیگر، در مدرسه‌ها به آن پرداخته نمی‌شود. کتاب صوتی مانند انیشتین فکر کنید (Think Like Einstein) نوشته‌ی پیتر هالینز (Peter Hollins) می‌تواند راهنمای خوبی برای شما در این زمینه باشد.

چند درصد از ما با خواندن یک خبر در فضای مجازی توانایی تشخیص درست یا غلط بودن آن را داریم؟ چند نفر از ما می‌توانیم در لحظه به ایده‌های جدید و خلاقانه‌ای برسیم و آن‌ها را به دیگران توضیح بدهیم؟ چقدر این توانایی را در خود می‌بینیم که مسئله‌ای را از زاویه‌ی دیگری نگاه کنیم و بعد به راه‌حل متفاوتی برای آن برسیم؟ کارهایی که نام برده شد، تفاوت میان افراد معمولی و نوابغ را مشخص می‌کنند. همه‌ی کسانی که نابغه محسوب می‌شوند لزوماً از استعداد ذاتی و حجم بیشتر ماده‌ی خاکستری در مغزشان بهره‌مند نیستند، بلکه یاد گرفته‌اند که چطور دنیا را از لنزی متفاوت ببینند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی همانند انیشتین فکر کنید

پیتر هالینز با نوشتن کتاب صوتی همانند انیشتین فکر کنید قصد داشته تا همین مهارت‌ها را به شما آموزش دهد. با شنیدن این کتاب به شفافیت فکری بالاتری می‌رسید و تصمیمات بهتری هم برای زندگی خود می‌گیرید. ضمن اینکه هیچ‌وقت در تحلیل کردن دچار خطا و ناتوانی نخواهید شد و از نظر هوش، بر دیگران برتری پیدا خواهید کرد. این کتاب شامل لیستی از توصیه‌های سطحی نیست؛ بلکه با عمیق شدن در الگوهای رفتاری و روان‌شناختی انسان‌ها، راه و روش تفکر استراتژیک را به مخاطب آموزش می‌دهد. احتمالاً بعد از شنیدن این کتاب قادر نخواهید بود تا همچون انیشتین، با رسیدن به قانون نسبیت راز کیهان را کشف کنید، اما قطعاً نسبت به قبل باهوش‌تر خواهید بود و تصمیمات بهتری نیز خواهید گرفت.

کتاب صوتی همانند انیشتین فکر کنید با تلاش علیرضا عبادی به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی شادن پژواک مسئول انتشار آن بوده و شما آن را با صدای غلامرضا صادقی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب همانند انیشتین فکر کنید

  • بسیاری از کتاب‌ها در مورد مفهوم بهتر فکر کردن مطالبی را ارائه می‌دهند، اما این اولین کتابی است که در واقعیت آن را ثابت می‌کند و به شما می‌گوید چگونه در زندگی واقعی -و نه در موقعیت‌های خیالی- آن را به کار ببرید. (نظر خوانندگان، از سایت آمازون)
  • حاشیه‌های کم‌اهمیت در این کتاب کم هستند و بیشتر به موارد مهم و مفید پرداخته شده. (نظر خوانندگان، از سایت آمازون)

کتاب صوتی همانند انیشتین فکر کنید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر قصد دارید اصول تفکر استراتژیک را یاد بگیرید، شما نیز مخاطب این کتاب خواهید بود.

در بخشی از کتاب صوتی همانند انیشتین فکر کنید می‌شنویم

معمولاً افراد می‌خوان بفهمند که چطور خلاقانه‌تر فکر کنند و مشکلاتی رو که تو زندگی با اون‌ها مواجه می‌شن حل کنند. اون‌ها ممکنه بیشتر منطقی یا کمتر احساسی فکر کنند، اما در نهایت همه‌ی این تلاش‌ها و فکر کردن‌‌ها در جهت حل مشکلاته. اگه جاده مسدوده فقط می‌خوایم راه رو باز کنیم تا بتونیم به مسیرمون ادامه بدیم. ما نیازی به استخراج معنا یا درس از این اتفاق نداریم. مردم فقط می‌خوان به این سوال جواب بدن که چطوری می‌تونم مشکلاتی رو حل کنم که نتونستم با کمترین تلاش ممکن برطرفشون کنم. بیشتر موارد حل خلاقانه‌ی مسئله در واقع کشف چیزی جدید یا یادگیری چیزی نیست، این کار نیازی به یک نبوغ یا ظهور ناگهانی نداره که تنها افراد کمی قادر به انجام اون‌اند. در واقع حل خلاقانه‌ی مسئله درباره‌ی ایجاد ارتباط بین مفاهیم نامرتبط یا درک ناگهانی مفاهیم اساسیه که یک مشکل رو قابل حل می‌کنه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
مقدمه
29 دقیقه
فصل اول: موانع شفافیت فکر
22 دقیقه
فصل دوم: سه چارچوب تفکر
23 دقیقه
فصل سوم: حل خلاقانه‌ی مسئله
13 دقیقه
فصل چهارم: روش سقراطی
12 دقیقه
فصل پنجم: تصمیم‌گیری هوشمندانه‌تر
17 دقیقه
فصل ششم: نوع هوش خودتان را پیدا کنید
16 دقیقه
فصل هفتم: آماده کردن موتور
18 دقیقه
فصل هشتم: بیشتر حفظ کنید
13 دقیقه
فصل نهم: اثر موتزارت، شطرنج و آموزش مغز
19 دقیقه
فصل دهم: رمزگشایی داده‌ها
19 دقیقه
فصل یازدهم: به یک ماشین ایده‌پردازی تبدیل شوید
12 دقیقه
فصل دوازدهم: قضاوت و تحلیل خوب
9 دقیقه
فصل سیزدهم: حل نسبیت
3 دقیقه
سخن پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی همانند انیشتین فکر کنید
نویسنده
مترجمعلیرضا عبادی
راویغلامرضا صادقی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۵۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی همانند انیشتین فکر کنید

Alan akhondnejad
۱۴۰۲/۱۲/۲۵
به نظرم بیشتر برای نوجوان‌ها مناسب باشه چون ما که بزرگسال هستیم بهتره بگم این روش‌های فکری رو بالاخره تجربه کردیم ولی برای من مفید بود و باعث شد چیز‌های بیشتری یاد بگیرم ولی حالا فرض کنید یک نوجوان این رو گوش کنه خیلی عالیه
Miran Da
۱۴۰۳/۱/۲۹
صدای گوینده خسته کننده است. یا دنبال بازیگر میروند یا کسانی که ذاتا خوش صدا نیستند.
Javadyari
۱۴۰۳/۱/۲۳
کتاب خیلی خوبیه ولی اگه مبتدی هستی نخون یکم پیچیدگی داره و فهمیدنش نیاز به تمرکز و البته آگاهی داره
Tarlan
۱۴۰۳/۱/۸
خیلی کتاب جالب و متفاوتی هست نوع نگاه آدم رو تغییر میده.
محمد حسین
۱۴۰۳/۱/۱
کتابی سرشار از اطلاعات خوب و مفید من که خیلی لذت بردم
احمدی من
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
نکات مثبت این کتاب باعث میشه ادم با دید جدیدی زندگی کنه
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی همانند انیشتین فکر کنید

برای دریافت کتاب صوتی همانند انیشتین فکر کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.