معرفی و دانلود کتاب صوتی ذهنیت پولی

عکس جلد کتاب صوتی ذهنیت پولی
قیمت:
۲۴,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ذهنیت پولی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ذهنیت پولی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ذهنیت پولی

کتاب صوتی ذهنیت پولی نوشته‌ی النا جی. ریورز کتاب راهنمایی در حوزه‌ی قوانین جذب است که به شما کمک می‌کند در کنار جذب افکار پولساز و ثروت‌آفرین، تصویر ذهنیتان از خود و انرژی اطرافتان را نیز با کمک متدهایی خاص تغییر دهید تا هر چه سریع‌تر به رفاه و استقلال مالی برسید.

درباره‌ی کتاب صوتی ذهنیت پولی

قانون جذب از جمله بحث‌های پرطرفدار و جنجالی امروز است که به سبب اصول عجیب و ساده‌اش به روندی عامه‌پسند بدل شده. این قانون تکنیک‌های خاصی همچون مراقبه،‌ تصور و جملات تأکیدی مثبت را چاشنی طرز فکری خاص می‌کند تا به کمک آن‌ها، فرد را به هدفی که در ذهن دارد برساند. بسیاری ادعا کرده‌اند که به کمک این قانون و تمرینات ویژه‌اش، به هر هدفی که خواستارش بودند رسیده‌اند. کتاب‌های زیادی نیز حول محور این قانون و اصولش در بازار منتشر شده که ادعا می‌کنند از پول،‌ پیشرفت تحصیلی و کاری، روابط عاشقانه و هر چیزی را که اراده کنید،‌ برایتان مقدر می‌کنند.

کتاب صوتی ذهنیت پولی (Money Mindset) نوشته‌ی النا جی. ریورز (Elena G. Rivers) با موضوعی مشابه نگاشته شده اما دو تفاوت عمده با دیگر کتاب‌های این حوزه دارد. اول اینکه این کتاب،‌ به‌طور ویژه تمرکزش را به جذب پول و ایجاد رفاه مالی برای مخاطب گذاشته و ادعا می‌کند روش‌هایی باستانی را به شما یاد می‌دهد که توسط ثروتمندان استفاده می‌شوند، اما آن‌ها علاقه‌ای ندارند که شما چیزی از این اصول بدانید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی ذهنیت پولی

دومین تفاوت این کتاب در این نهفته که می‌گوید تنها استفاده از تمرین‌ها و استراتژی‌های قانون جذب کافی نیست و شما باید ذهنیت و انرژیتان را نیز تغییر دهید تا تمرین‌ها موثر واقع شوند. کتاب صوتی ذهنیت پولی به شما کمک می‌کند تا کم‌کم تصویر ذهنی‌ای که از خودتان دارید را تغییر دهید. این کار موانع ذهنی جذب ثروت را از سر راه شما برمی‌دارد. زمانی که ذهنیت و تصویر ذهنی خود را تغییر دهید، به صورت ناخودآگاه در تصمیم‌گیری‌هایتان اقداماتی را انجام می‌دهید که با هدفتان، یعنی کسب ثروت، هم‌خوانی داشته باشند و به تحققش کمک کنند.

کتاب صوتی ذهنیت پولی به شما یاد می‌دهد که چطور کاری کنید تا ضمیر ناخودآگاهتان در جهت اهدافتان و به نفع شما کار کند، نه به ضررتان. با شنیدن این کتاب، یاد می‌گیرید که چگونه مانند ثروتمندان فکر کنید، چون این کار باعث می‌شود که ثروت را به سمت خود و زندگیتان جذب کنید. یکی از اشتباهاتی که اکثر مردم انجام می‌دهند این است که همیشه آرزو دارند تا در یک مسابقه یا قرعه‌کشی، برنده‌ی مقدار زیادی پول شوند. النا جی. ریورز در این کتاب به شما توضیح می‌دهد که چرا این طرز فکر اشتباه است و شما را برای همیشه فقیر نگه می‌دارد. در نهایت کتاب صوتی ذهنیت پولی یک نکته‌ی اضافه نیز به مخاطبانش یاد می‌دهد و آن این است که چطور در هنگام تلاش برای کسب ثروت،‌ از استرس، اضطراب،‌خستگی و فرسودگی ناشی از این کار دور بمانید.

کتاب صوتی ذهنیت پولی با تلاش صبا عرب به فارسی ترجمه شده و گویندگی آن نیز به عهده‌ی فرزانه فائزی بوده. نشر صوتی شادن پژواک، ناشر این اثر است.

کتاب صوتی ذهنیت پولی برای چه کسانی مناسب است؟

طرفداران کتاب‌های قانون جذب از شنیدن این کتاب استقبال خواهند کرد.

در بخشی از کتاب صوتی ذهنیت پولی می‌شنویم

وقتی همه‌چیز به خوبی پیش می‌ره، مثبت‌اندیشی خیلی راحته. ولی وقتی هزینه‌های غیرمنتظره‌ای دارید یا باید بیخیال مقداری پول بشید احساس می‌کنید ناامید، غمگین، عصبانی و مستأصلید. پول در آوردن سخته، و حفظ کردن پول حتی سخت‌تر و زمانی که پول خرج می‌کنید مارپیچ منفی‌نگری احاطه‌تون می‌کنه. شاید در ابتدا این ذهنیت خطرناک به نظر نرسه،‌ یا در بدترین حالت ممکنه خنثی به نظر برسه، یعنی نه خوب و نه بد. طبیعیه که ما از هزینه‌های غیرمنتظره خوشمون نمی‌آد و می‌گیم اگه اتفاق وحشتناکی بیفته چی؟ اگه پولم رو از دست بدم چی؟ این افکار با هزینه‌های غیرمنتظره همراه‌اند. اما اگر بتونیم اون‌ها رو به چیز مثبت‌تر و انگیزه‌بخش‌تری تبدیل کنیم چی؟ اگه می‌تونستیم از هزینه‌های غیرمنتظره و انواع موانع استفاده کنیم تا به ما برای انجام اقدامات الهام‌بخش و محقق شدن پول بیشتر انگیزه بدن چی؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
مقدمه
16 دقیقه
فصل اول: ثروتمند بودن چه احساسی دارد؟
16 دقیقه
فصل دوم: چرا مثبت‌اندیشیِ بیشتر برای تحقق پول بیشتر کافی نیست؟
7 دقیقه
فصل سوم: ذهنتان را طوری تربیت کنید که برای شما کار کند نه علیه شما
18 دقیقه
فصل چهارم: بازاریابی پنج‌بعدی و پول معنوی
5 دقیقه
سخن پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ذهنیت پولی
نویسنده
مترجمصبا عرب
راویفرزانه فائزی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ذهنیت پولی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ذهنیت پولی

برای دریافت کتاب صوتی ذهنیت پولی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.