معرفی و دانلود کتاب صوتی باور: نامتان بر روی امید حک شده است

عکس جلد کتاب صوتی باور: نامتان بر روی امید حک شده است
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی باور: نامتان بر روی امید حک شده است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی باور: نامتان بر روی امید حک شده است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی باور: نامتان بر روی امید حک شده است

جول اوستین نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز در کتاب صوتی باور: نامتان بر روی امید حک شده است، درباره‌ی نیروی باور با شما صحبت می‌کند. او به شما می‌گوید که باور و یقین همان هدیه‌ی ایمان است و شجاعتی را به شما می‌بخشد که با کمک آن ناشناخته‌ها را کشف کرده و رویاهای خود را تحقق می‌بخشید.

درباره‌ی کتاب صوتی باور: نامتان بر روی امید حک شده است

آیا تابه‌حال برایتان پیش آمده که هیچ امیدی برای ایجاد شرایط بهتر نداشته باشید، اما درست در زمانی که ناامیدی بر شما غلبه کرده، اتفاقی باورنکردنی برایتان رخ دهد؟ جول اوستین (Joel Osteen) عقیده دارد اگر شما باور داشته باشید که زندگی بهتر می‌شود و برای رسیدن به آن زندگی تلاش کنید، قدرتی باورنکردنی در وجود خود پیدا می‌کنید و از هر ناممکنی رد می‌شوید. هنگام شنیدن کتاب صوتی باور: نامتان بر روی امید حک شده است (Believe: Hope Has Your Name on It) می‌آموزید زمانی که به یقین می‌رسید، درواقع عظمت خداوند را درک می‌کنید. وقتی باور داشته باشید، خدا به شما نگاهی دیگر خواهد داشت، اتفاقاتی ماوراء طبیعت برایتان خواهد افتاد و رویاهایتان محقق خواهد شد. وقتی باور داشته باشید، هیچ چیزی نمی‌تواند جلوی شما را بگیرد؛ ناامیدی، شکست، بی‌عدالتی، بیماری و حتی مرگ عزیزان هم مانع شما نمی‌شود.

بارها پیش آمده که پزشکان از درمان یک بیمار قطع امید کرده‌اند؛ اما آن بیمار با قدرت ایمان، یقین و باور خود بر هر قانون طبیعی‌ غلبه می‌کند و بهبود می‌یابد. این همان قدرتی است که قدرت باور داشتن به شما هدیه می‌دهد. اگر به مشیت خداوند باور داشته باشید و ایمان خود را از دست ندهید، همه‌ی قوانین طبیعت را شکست خواهید داد. شما در کتاب صوتی باور: نامتان بر روی امید حک شده است، با چهار کلمه‌ی ساده ولی قدرتمند آشنا می‌شوید: «خداوندا، من ایمان دارم.» جول اوستین در کتاب خود به داستان‌های معجزه‌آسایی اشاره می‌کند که قدرت باور و عظمت خداوند در آن‌ها مشخص می‌شود. اما باور دقیقاً چیست؟

لازم نیست روزی سه ساعت دعا کنید! فقط باید ذهن خود را در مسیر درست قرار دهید و باور داشته باشید که خداوند زندگی‌تان را روزبه‌روز بهتر خواهد کرد. شما می‌دانید که می‌توانید کار بزرگی در زندگی خود انجام دهید و برای آیندگان، الگویی تمام‌عیار باشید. جول اوستین با روایت‌هایی از کتاب مقدس و زندگی روزمره، قدرت ایمان را به شما نشان می‌دهد. با شنیدن کتاب صوتی باور: نامتان بر روی امید حک شده است، می‌آموزید که در زمان یقین، از هیچ چیزی نخواهید ترسید و به دل ناشناخته‌ها وارد می‌شوید. فقط باید بخواهید.

این کتاب صوتی را با صدای محمدرضا علیشاهی بشنوید که ناشر صوتی آن جزیره کتاب است. یاسین قاسمی بجد و طلعت اصغری درمیان کتاب نام‌برده را با همکاری انتشارات پل ترجمه کرده‌اند.

کتاب صوتی باور: نامتان بر روی امید حک شده است برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید شاهد دگرگونی در زندگی خود باشید و بدون ترس به‌دنبال رویاهایتان بروید، کتاب صوتی باور: نامتان بر روی امید حک شده است را بشنوید.

در بخشی از کتاب صوتی باور: نامتان بر روی امید حک شده است می‌شنویم

موضوع فقط مثبت بودن نیست. امیدوار بودن به معنای لنگر انداختن روح بر روی عنصری درست است. زیرا اگر به امید لنگر نزنید، به مرور زمان به چیز دیگری متصل خواهید شد. دلسرد می‌شوید و این تنظیمات پیش‌فرض شما خواهد بود. ناامید از خواب بیدار می‌شوید و همه‌چیز را با چشم‌اندازی آلوده می‌بینید. همه‌چیز بد است؛ به این دلیل است که شما به عنصر اشتباهی وابسته شده‌اید. من افرادی را می‌شناسم که بر روی یأس لنگر انداخته‌اند. آن‌ها این‌قدر روی اینکه چه کسی به آن‌ها صدمه زد و چه چیزی منصفانه نبود متمرکز هستند، که تلخی تمام زندگی آن‌ها را مسموم کرده است. شما می‌توانید به ترحم نسبت به خود دل ببندید و با زخمی بر روی شانه‌های خود این‌طرف و آن‌طرف بروید و همیشه به این فکر کنید که زندگی چقدر ناعادلانه بوده است. نمی‌خواهم اتفاقی که افتاده را پاک‌سازی کنم. ممکن است دلیل خوبی برای چنین احساسی داشته باشید. فقط می‌خواهم بگویم لنگر انداختن به هر یک از این چیزها شما را از سرنوشت خود دور می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
26 دقیقه
شناسنامه - بخش اول
30 دقیقه
بخش دوم
23 دقیقه
بخش سوم
22 دقیقه
بخش چهارم
23 دقیقه
بخش پنجم
22 دقیقه
بخش ششم
23 دقیقه
بخش هفتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی باور: نامتان بر روی امید حک شده است
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
راویمحمدرضا علیشاهی
ناشر چاپیانتشارات پل
ناشر صوتیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۴۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی باور: نامتان بر روی امید حک شده است

امید دولتی
۱۴۰۲/۷/۷
در مورد کتاب نامتان برروی امید حک شده است باید بگم که اگر دنبالت انگیزه برای رسیدن به اهداف خودتان هستید حتما مطالعه کنید این کتاب.
کتاب‌های آقای جول سراسر انگیزه و امید به آینده و گذر از مشکلات هستش.
ما در این دنیای سراسر فشار و استرس و شلوغی نیاز به خواندن این نوع کتاب‌ها برای با قدرت ادامه دادن زندگی داریم.
فقط با امید هستش که میشه صبح با انرژی از جای خود بلند شد و با انرژی ادامه داد.
رویا
۱۴۰۲/۶/۱
سلام و درود فراوان کتاب نامتان بر روی امید حک شده است مثل تمام کتابهای جول اوستین عالی و آموزنده و ارزنده است و انسان را به زندگی امیدوار و دلگرم می‌کند. امیدوارم دوستداران کتاب این کتاب را هم گوش کنند. با سپاس از کتابراه
Melika safizadeh
۱۴۰۲/۶/۱۷
کتابهای جول اوستین عالی. صدای راوی خوب بود اما نسبت به کتابهای قبلی و صدای راوی‌ها، خیلی جذبم نکرد. از نظر من کمی گنگ صحبت می‌کردند.
آذر
۱۴۰۲/۶/۶
کتاب‌های جول اوستین بی نظیر و عالین ولی از نظر من گوینده این کتاب صوتی خوب نبودن
صالح گودرزی
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
کتابو دوست داشتم.
حقیقتا کتاب بیشتر از دانش من بود
ملیکا پیروز
۱۴۰۲/۱۰/۵
چی بهتر از این که ایمان ما رو به خدا افزایش میدهد
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی باور: نامتان بر روی امید حک شده است

برای دریافت کتاب صوتی باور: نامتان بر روی امید حک شده است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.