معرفی و دانلود کتاب صوتی زندگی در آرامش: قدرت آرام، قوی و با اعتماد به نفس بودن در تمام زندگی

عکس جلد کتاب صوتی زندگی در آرامش: قدرت آرام، قوی و با اعتماد به نفس بودن در تمام زندگی
قیمت:
۴۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی در آرامش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی در آرامش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زندگی در آرامش: قدرت آرام، قوی و با اعتماد به نفس بودن در تمام زندگی

کتاب صوتی زندگی در آرامش یکی از آثار جول اوستین، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز است. او در این اثر راه دستیابی به آرامش در طوفان‌های زندگی را آموزش می‌دهد تا در کنار لذت بردن از خوشی‌ها، معنای حقیقی ایمان را کشف کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی زندگی در آرامش

آیا از فشار زندگی روزمره خسته شده‌اید؟ آیا نمی‌توانید آرزوهای کودکی را به یاد آورید؟ آیا استرس امور خانوادگی تقریبا شما را از پا درآورده است؟ اگر جواب مثبت است باید بگوییم در این ماراتون تنها نیستید. همه‌ی ما -بعضی کمتر و بعضی بیشتر- این احساس را تجربه می‌کنیم. برقراری تعادل بین وظایف بیرونی و حفظ آرامش درونی به‌ندرت کاری آسان است پس عجیب نیست اگر گاه نیازمند یاری دیگری باشید. کتاب صوتی زندگی در آرامش (Peaceful on Purpose) پیام راهگشایی است که جول اوستین برای چنین روزهایی فرستاده، آیا آماده هستید به نکات شفابخش او گوش بسپارید؟

ما انسان‌ها دارای محدودیتی در تحمل فشار جسمانی و روانی هستیم که در تضاد با واقعیت تلخ و شیرین دنیاست. مدیریت بخش‌های گوناگون زندگی معمولا انرژی‌بر و خسته‌کننده است و گاه محتاج آنیم به مکانی امن در درونمان پناه ببریم. بعضی افراد ترجیح می‌دهند دیگران را سرزنش کنند و سهم خودشان در خلق آرامش را نبینند که البته کار آسانی است. جول اوستین، نویسنده‌ی پرفروش آمریکایی در این اثر کمک می‌کند در شرایطی که کنترلتان بر اوضاع را از دست داده‌اید، نگرشتان را در اختیار بگیرید. زمانی که راهی که برای آرام‌سازی جهان بیرون نمی‌یابید به درونتان آرامش ببخشید و در یک کلام، تسلیم فشار زندگی نشوید.

این اثر شنیدنی که توسط نشر صوتی شادن پژواک تهیه شده دستورالعمل حفظ آرامش و در نتیجه لذت بردن از زندگی است. با پیروی از مطالب جول اوستین می‌آموزید از قلب و ذهنتان محافظت کنید و اجازه ندهید دریای آرام وجودتان بر اثر وقایعی گذرا آشفته شود. ادعای بزرگی است، اما عملی است! کافی است از همین امروز شروع کنید!

در پایان معرفی این اثر جذاب و انگیزه‌بخش لازم به ذکر است که هدف آموزه‌های جول اوستین حفظ قدرت ایمان در چالش‌ها و استرس‌هاست. اگر هم‌اکنون شرایط دشواری مانند سوگ را تجربه می‌کنید به خودتان زمان داده و از متخصصین کمک حرفه‌ای بگیرید. شکوفایی روانی تنها بعد از گذراندن روزهای سخت محقق می‌شود پس اگر تمایل دارید از کتاب صوتی زندگی در آرامش استفاده کنید اما آمادگی استفاده از مطالب آن را در خود نمی‌بینید نگران نباشید. پیشنهاد ما این است که آثار نویسندگانی مانند جول اوستین را همواره در کتابخانه داشته باشید چون هیچ‌کس نمی‌داند اولین شکوفه‌ی بهار چه زمانی از راه می‌رسد.

کتاب صوتی زندگی در آرامش مناسب چه کسانی است؟

اگر از فشار مشکلات خسته شده‌اید و می‌خواهید آرامش را به زندگی‌تان دعوت کنید این کتاب انتخاب مناسبی برای شماست.

با جول اوستین بیشتر آشنا شویم

جول اوستین (Joel Osteen) کشیش ارشد کلیسای لیک‌وود در هیوستون تگزاس است. برنامه هفتگی او در تلویزیون ایالات متحده آمریکا میلیون‌ها نفر تماشاگر دارد اما عمده شهرت او در ایران به واسطه کتاب‌هایی است که درباره ایمان، خودسازی و موفقیت تالیف کرده است. اوستین نویسنده یازده کتاب پرفروش در آمریکا است و توسط انتشارات مختلفی به عنوان یکی از تأثیرگذارترین رهبران مسیحی در جهان شناخته می‌شود. از سایر آثار او که به زبان فارسی ترجمه شده‌اند می‌توان به «احساسات منفی را خالی کنید»، «می‌توانی اگر بخواهی»، «آرامش در پرتو ایمان» و «فراتر از محدودیت» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی زندگی در آرامش می‌شنویم

وقتی که به اتفاق‌های دنیا نگاه می‌کنیم می‌بینیم که خیلی آسونه که با احساس ترس و نگرانی زندگی کنیم. اخبار نگاه می‌کنیم که ببینیم چه فاجعه‌ی طبیعی اتفاق افتاده و از بیماری‌ها، حادثه‌ها و اختلافات بین کشورها آگاه بشیم. انگار این همه خبر بد کافی نیست که الان باید با ترس همه‌گیری‌ها هم زندگی کنیم. با خودمون می‌گیم اگه مریض بشم چی؟ اگه کسب‌وکارم شکست بخوره چی؟ اگه اتفاقی برای فرزندم بیوفته، حادثه‌ای براش پیش بیاد چی؟

همه‌ی این نگرانی‌ها درستن، اگه فقط به حال خودتون رها شده بودید دلیل خوبی برای نگرانی داشتید اما خداوند می‌فرماید تو به سمت چوپانت آمده‌ای، نگهبان روحت! شما توی این زندگی تنها و رها شده نیستید، یه مدافع، حمایتگر و کمک‌رسان دارید: خدای بزرگ و بلندمرتبه نگهبان روح شماست!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
32 دقیقه
فصل اول: همه‌چیز خوب است
31 دقیقه
فصل دو: از آرامشتان محافطت کنید
32 دقیقه
فصل سه: نگهبان روح شما
29 دقیقه
فصل چهار: با خودتان به صلح برسید
28 دقیقه
فصل پنج: خداوند کار را درست می‌کند
29 دقیقه
فصل شش: همه‌چیز قبلا آماده شده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زندگی در آرامش: قدرت آرام، قوی و با اعتماد به نفس بودن در تمام زندگی
نویسنده
مترجمفاطمه اکیما
راویمهبد قناعت پیشه
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زندگی در آرامش

م ش
۱۴۰۲/۳/۱۰
من از طرفدارهای کتاب‌های این نویسنده هستم. کتاب‌های این نویسنده رو در کنار تمرین‌هایی که از کتاب‌های دیگه در این زمینه انجام میدم گوش میکنم. چیزی که باعث میشه حس کنم در کنار اون تمرین‌ها شنیدن کتاب‌های جول اوستین در روز خیلی مفید هستند اینه که ایشون چون سخنران مذهبی هستن سبک کلامشون با صرفا یه با و کتاب‌های روانشناسی مقدار متفاوته. ایشون مثال‌ها، داستان‌ها جملات تاکیدی‌ای که دارند، مدام چیز‌های مثبت و مفیدی رو بیان میکنن. انگار که به یه کتاب گوش کنین که تمام مدت بهتون امید بده. براتون داستان واقعی از قدیم و جدید مثال بزنه که همه شون حرفاش رو تایید میکنه. وقتی ذهنم در طول روز این داده‌های مفید رو دریافت میکنه خیلی تاثیر خوبی برام داره. خصوصا که بعد از مدتی وقتی به محتوای کلام دقت میکنیم میبینیم نکات بسیار مفیدی توی حرفای ایشون هست که پا رو فراتر از صرفا جملات تاکیدی بودن میذارن. و گوینده هم صدای واقعا عالی‌ای داره به طوری که حس میکنم سخنرانی مستقیم این نویسنده رو دارم میشنوم.
مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۱/۱۲
به به، کتاب صوتی فوق العاده دوباره از این نویسنده‌ی خوب و مثبت. جول اوستین کشیش و نویسنده‌ی با تفکر و مثبت اندیشی که سالیان سال سعی داره با نوشتن کتاب‌هایی این چنین و سخنرانی‌های متعدد به مردم انرژی خاصی رو انتقال بده. دقیقا این کتاب مثل بقیه کتاب‌های ایشون قوی و پر از محتواست که شاید خیلی بگن ولی تکراریه مطالبش بازهم به نظرم شیرین و مهمه گه گوش داد و یا مطالعه‌اش کرد. در این کتاب از تجارب زندگی شخصی‌اش داستان‌هایی رو بیان می‌کند که نتیجه گیری‌های مهمی درش مشخصه و داستان‌هایی از انجیل که یه جورایی راه‌های زندگی رو برامون داره مشخص می‌کند. ترجمه‌ی فوق العاده و خوانش عالی از راوی باعث شده که این اثر جذاب تر بشه و اصلا احساس خستگی نکرد با شنیدن ساعتها. سپاس از تیم خوب کتابراه برای این کتاب عالی
Saye
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
خواستید کتاب گوش بدین، حتما اسم آقای مهبد قناعت پیشه رو سرچ کنین، مطمئن باشین از انتخاب هاتون لذت می‌بریم
هرچی از خوبی آقای مهبد بگیم کم گفتیم، مسلط به کتاب، مسلط به روند کتاب، مسلط به اینکه تن صداشون چطور باید باشه، و عین بقیه روخوانی نمیکنن، انگار از صدا پیشه‌های رادیو هستن، من فقط در رادیو
در
همچین صداهایی شنیدم، مورد کتاب بگم عشق جول به خدارو یکجا بهتون هدیه میده، خوشحالم که اکثر کتابهای جول رو کشو دادم، یه آرامش عمیق و به دور از استرس بهت داده میشه، و ایمان داری که همیشه خدا نگهدارت هست، تو هیچ وقت تنها نیستی، خالق جهان کارهایی برات انجام میده که به تنهایی قادر به انجام اونا نیستی.
zahrasharifi sharifi
۱۴۰۲/۱/۲۹
آرامش مهمترین اصل زندگی انسان هستش.... آقای جول که خودشون منبع آرامش هستن با تجارب و اتفاقات اطرافشون و نیز همچنین زندگینامه خودشون تمام طول مسیر موفقیت خودشون رو جز به جز برای شما همراه با مثال بازگویی میکنن... پیشنهاد میکنم فقط یکبار به یکی از کناب‌های ایشون مراجعه کنید تا متوجه قدرت والای ایمانی که در سخنشون موج میزنه بشید... ایشون با پوست و گوشت و جسم خودشون درد رو حس کردن و از مراحل سخت زندگی عبور کردن به شما یاد میدن چجوری افکار بیهوده رو دور بریزید و محدوده ذهنتون رو پر کنید از حس مطلق آرامش... کتابهای آقای جول استین رو با صدای مهبد قناعت پیشه بهتون پیشنهاد میکنم
پارسا شیرزادی
۱۴۰۲/۱۰/۴
خیلی خیلی خیلی خوب و زیبا و باعث آرامش، همیشه قبل از خواب گوش میدم فوق‌العاده هستش فقط اگه میخواین به اون آرامش برسین حتما دقت کنین که با صدای آقای مهبد قناعت پیشه باشه در غیر این صورت انگار کتاب صوتی نخریدین
اصلا وقتی ایشان این کتاب صوتی رو با عشق میخوانه انگار خود جول اوستین داره برات حرف میزنه
و راهنماییت میکنه. من اگه گوینده‌ی این کتاب کسی دیگه بود به هیچ وجه، به هیچ وجه نمیخریدم
فقط و فقط کسی که صداش تاثیر گذاره همین صداس
ممنونم ازش 🌹
امیدوارم بیشتر از جدل اوستین با این گوینده نه کسی دیگه! کتاب صوتی داشته باشیم چون من همشو گوش دادم
موفق باشین
Foad Abdollahpour
۱۴۰۲/۶/۱۴
با سلام نظر بنده برای کسایی که میخوان این کتاب رو بخونن اینه که کتاب فوق العاده خوبیه بی دغدغه باش ابتدای کتاب رو با داستان‌ها و رویکرد‌های گوناگون تشریح میکنه که این فوق العادست که چند تا بر داشت میشه از یک موضوع داشت این کتاب بدرد ما ایرانی‌ها میخوره به این دلیل که ما ایرانیا دغدغه همه چیز رو ترس داریم، همه چیز رو داریم ولی به هیچ کدوم عمل نمیکنم و کاری براش نمیکنیم منظور کل کتاب به طور خلاصه اینه که به پیشرفتت اهمیت بده، به سختی و مشکلات مسیر اهمیت نده، نذار مشکلات و دغدغه‌ها تو رو از هدف اصلی دور کنن و تو رو مشغول به خودشون بکنن کارتو کن
حسین بدیحی
۱۴۰۳/۱/۲
بسیار عالیه شاید بگید انگیزشیه. زرده. موقتی. یا هر چیزه دیگه‌ای اما بعضی وقتها نیازه حالت خوب باشه تا بتونی شروع کنی دست به عمل بزنی یا کاراتا انجام بدی هر چی باشه با یه روحیه عالی بهتر میتونی از پس هر کاری بر بیای و جول نازنین برات این کارا میکنه هر چند خودم معتقدم اگر گفته‌های این کتاب خصوصا فصل اولش برات تبدیل به یه باور بشه میتونه زندگیتا تغییر بده چون خوده خدا هم توکل را عامل اصلی معجزه میدونه
ساره خوش
۱۴۰۳/۱/۷
برای شنیدن و یا خواندن کتابای آقای جول اوستین نیاز مند داشتن دیدگاه مذهبی یا دینی خاصی نیست. ایشون قبل از این که کشیش باشند یک روانشناس و معلم معنوی خوب برای هر انسانی هستند که جویای آرامش و شادی هست. من با خواندن این کتاب علاوه بر استفاده مداوم از عبارات تاکیدی، تونستم به مشکلم از دیدگاه دیگری نگاه کنم. توصیه میکنم کتاب‌ها و سخنرانی‌های آقای جول اوستین رو با تامل بیشتری مورد استفاده قرار بدید
سودابه فرجزاده
۱۴۰۲/۸/۳۰
با سلام وخسته نباشید به تمام عزیزانی که در راه کتاب و کتابخوانی زحمت میکشن، کتاب صوتی زندگی در آرامش مثل تمام کتابهای دیگه جول اوستین فوق العاده بود. بسیار زیبا شروع شد و از همان ابتدای کتاب با جمله همه چیز خوب است آرامش رو به وجود آدم انتقال میداد. خیلی کتاب خوبیه و واقعأ باعث آرامش میشه صدای آقای مهبد قناعت پیشه هم مرید بر علت شد تا این کتاب بر جان بنشیند و اثر خودش را بگذارد.
حمیده حیدری
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
واقعا نمیتونم واژه‌ای برای توصیف این کتاب پیدا کنم
تمام طول مدتی که داشتم گوش میکردم خدایا شکرت رو زمزمه کردم
صدا و نحوه بیان گوینده هم عالیه و به نظرم واقعا میتونه حق مطلب رو ادا کنه …
واقعا توصیه میکنم همه بارها و بارها این کتاب رو بخونن
من تو شرایط روحی مناسبی نبودم که شروع به خوندن این کتاب کردم اما واقعا حالم رو به بهترین شکل ممکن تغییر داد
مریم صدر
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
یکی دیگه از بهترین کتاب‌های جول اوستین گوش دادن این کتابو به تمام کتابراهی ها پیشنهاد میکنم، اگر الان تو شرایط سخت و نا امید کننده‌ای هستین حتما گوش بدین مطمئنم ۳۶۰ درجه روحیتونو عوض میکنه البته نا گفته نمونه که کتاب‌های جول اوستین فقط با صدای جناب قتاعت پیشه به گوش جان میشینه حتما کتاب‌های جول اوستین رو با صدای ایشون گوش بدین
سارا نوری
۱۴۰۲/۸/۱۵
سلام به همراهان کتابراه خواندن این کتاب رو به شمادوستان عزیز توصیه میکنم چون با خواندن این کتاب نکته‌ها و تکنیک‌های که باعث آرامش روح و روان میشود را میتوان در این کتاب یاد گرفت و عمل کرد وفرکانس خودمان را بالا ببریم تا استرس و اضطراب را از زندگیمان دور کنیم و آرامش رو به خودمان هدیه دهیم این کتاب عالیه ممنونم از کتابراه
H G
۱۴۰۲/۲/۳۰
من کلا کتاب‌های جول اوستین رو میخونم این کتابو انگلیسیشو خونده بودم ولی تا دیدم با صدای مهبد قناعت پیشه هست نتونستم مقاومت کنم و خریدم اصلا انگار صدای مهبد از اول مال جول بوده عالی محتوای کتابم که حرفی واسه زدن نداره سرتاسر آرامش
هادی محمدی
۱۴۰۲/۸/۵
درود پیشنهاد میکنم صبح زود کتاب رو گوش کنید هر صبح یک روز جدید است و صاحب آن خداست... اگر خدا لطف کرد و قبل از طلوع آفتاب بیدارتون کرد و حس گوش کردن این کتاب رو در وجودتان زنده دیدید، معجزه برایتان رخ داده به امید شاد زیستنمان
مریم مختارزاده
۱۴۰۲/۷/۱۸
دوستانی که در برابر دیدگاه‌های مذهبی و دینی موضع میگیرن بهتره بدون توجه به این اسامی فقط متوجه بطن و محتوای کلام این کتاب باشن این کتاب ارزشمند همون چیزی رو میگه که علم و معنویت و فلسفه و عرفان هم میگه پس از نکات عالی و مثبتش استفاده کنید
مشاهده همه نظرات 74

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زندگی در آرامش

برای دریافت کتاب صوتی زندگی در آرامش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.