معرفی و دانلود کتاب صوتی رسیدن به موفقیت و آرامش درون در 21 روز

عکس جلد کتاب صوتی رسیدن به موفقیت و آرامش درون در 21 روز
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رسیدن به موفقیت و آرامش درون در 21 روز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رسیدن به موفقیت و آرامش درون در 21 روز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رسیدن به موفقیت و آرامش درون در 21 روز

آیا می‌خواهید در کمترین زمان افکار منفی را از خود دور کنید؟ در این صورت کتاب صوتی رسیدن به موفقیت و آرامش درون در 21 روز را از دست ندهید! وین دایر، یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان کتاب‌های خودیاری به شما کمک می‌کند رحمت الهی را در آغوش گرفته و با برنامه‌ای مشخص، نگاهتان نسبت به زندگی را تغییر دهید.

درباره‌ی کتاب صوتی رسیدن به موفقیت و آرامش درون در 21 روز

راهکارهای بسیاری برای ایجاد آرامش و رسیدن به موفقیت‌های درخشان وجود دارد، اما افراد اندکی به اثر رشد معنوی در تحقق این اهداف واقفند. وین دایر که یکی از برترین معلمان رشد شخصی جهان بود در کتاب صوتی رسیدن به موفقیت و آرامش درون در 21 روز (Days to find Success and inner peace 21) شما را به سفری روحانی می‌برد. او با اصولی کاربردی کمک می‌کند آرام‌آرام افکار منفی را رها کرده و مشکلات قدیمی را پشت سر بگذارید و این کار را تنها در 21 روز انجام می‌دهد!

پژوهش‌های علوم رفتاری ثابت کرده برای تبدیل یک عمل به عادت، تنها بیست‌ویک روز کافی است. پس اگر می‌خواهید تفکر مثبت را به عادت بدل سازید، آماده‌ی دریافت شادی‌های دنیای اطرافتان شوید و با الهام از داستان افراد موفق زندگی‌تان را هدایت کنید؛ این کار قطعا عملی است! وین دایر با خرد حیرت‌انگیز و لحن گرمش شما را در مسیر ایجاد این تغییر عظیم همراهی می‌کند. اما در این نقطه ذکر مطلبی الزامی است.

نویسنده‌ی کتاب صوتی رسیدن به موفقیت و آرامش درون در 21 روز آشنایی عمیقی با حقیقت روان انسانی داشت، به همین دلیل از شما نمی‌خواهد تمام تحولات این کتاب را سریعا در زندگی‌تان ایجاد کنید. همه می‌دانیم که سنگ بزرگ نشانه نزدن است، پس در پیاده‌سازی توصیه‌های او گزیده پیش بروید. خود وین دایر در مقدمه می‌گوید: «مواردی که برایتان ممکن است را به کار ببرید و بقیه را کنار بگذارید.»

پس بدون اجبار تمرین‌ها و نکته‌ها به خودتان، قلبتان را به روی نعمت‌های الهی باز کنید و اجازه دهید زندگی درون شما جاری شود. سرنوشتتان را به مشیت پرودگار بسپارید تا او آنچه حقیقتا به آن نیاز دارید را در اختیارتان بگذارد و در انتهای این مسیر، از مشاهده‌ی معجزات باورنکردنی زندگی‌تان رخ می‌دهد حیرت‌زده شوید... .

گفتنی است اثر پیش‌روی شما توسط نشر صوتی جزیره کتاب تهیه شده و یاسین قاسمی بجد و طلعت اصغری درمیان ترجمه‌ی آن را برعهده داشته‌اند.

کتاب صوتی رسیدن به موفقیت و آرامش درون در 21 روز مناسب چه کسانی است؟

این کتاب می‌تواند برای کسانی که به خودسازی، خودآگاهی و رشد فردی و اجتماعی خود اهمیت می‌دهند، تأثیرگذار باشد.

با وین دایر بیشتر آشنا شویم

وین دایر با نام کامل وین والتر دایر، در 10 مه‌ی 1940 در آمریکا به دنیا آمد. او بیشتر دوران کودکی و نوجوانی خود را در پرورشگاه گذراند. این تجربه تأثیر بسیاری بر روحیه‌ی او گذاشت و مسیر آینده‌ی او را مشخص کرد. وین دایر فعالیت حرفه‌ای خود را در دانشگاه سنت جان و به عنوان پژوهشگر آغاز کرد. او در این سال‌ها در روزنامه و مجلات یادداشت می‌نوشت. همچنین به صورت پاره‌وقت به روان‌درمانگری می‌پرداخت، تا اینکه یک اتفاق نام او را بر سر زبان‌ها انداخت.

وین دایر در دانشگاه سنت جان در زمینه‌ی افزایش انگیزه و دوری از افکار منفی سخنرانی کرد. دانشجویان با شنیدن سخنان او، شیفته‌ی تعلیمات و نگاهش به زندگی شدند و در کلاس‌های خصوصی او ثبت‌نام کردند. در همین برهه بود که وین دایر انتشاراتی تأسیس کرد و اولین کتاب خود را با عنوان «باورهای غلط شما» (Your Erroneous Zones) منتشر کرد که هر چند در ابتدا با استقبال زیادی روبه‌رو نشد، به مرور به خوانندگان آن افزوده و به یکی از کتاب‌های مهم قرن تبدیل شد.

وین دایر (Wayne W Dyer) پس از این موفقیت تصمیم گرفت تا بر تعداد مخاطبان خود بیفزاید. در نتیجه، از کلاس‌ها و درمان‌های خصوصی دست کشید و سمینارها و سخنرانی‌های بزرگی را برگزار کرد. برخی از سخنرانی‌های او از تلویزیون آمریکا پخش شد. او همچنین 10 کتاب دیگر نوشت که همگی آن‌ها در فهرست کتاب‌های پرفروش قرار گرفت و نام او را به عنوان یکی از مهم‌ترین سخنرانان انگیزشی تثبیت کرد.

از جمله آثار این نویسنده که به فارسی ترجمه شده می‌توان به کتاب‌های «خود مقدس شما»، «آرزوهای تحقق‌یافته»، «ماندن در مسیر»، «متعادل بودن»، «رهسپاری و حکمت روزانه‌ی موفقیت» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی ‌رسیدن به موفقیت و آرامش درون در 21 روز می‌شنویم

می‌شنوید که مردم همیشه می‌گویند: «من حق دارم به خاطر رفتاری که با من شده ناراحت باشم. من حق دارم عصبانی، رنجیده‌خاطر، افسرده، غمگین و دل‌آزرده باشم.» یادگیری اجتناب از این نوع تفکر یکی از توصیه‌های اصلی من برای داشتن یک زندگی سرشار از آرامش، موفقیت و شادی است. هر زمان که پر از خشم شدید، کنترل زندگی عاطفی‌تان را به دیگران می‌سپارید تا آن را دستکاری کنند. موضوع امروز مسئولیت‌پذیری در قبال همه چیز (و منظورم همه چیز) در زندگی است.

سال‌ها پیش در جلسه‌ای شرکت کردم که متشکل از 12 نفر با هدف ترک اعتیاد به الکل و مواد مخدر بود، آن جا از قدرت این درس آگاه شدم. همه 12 نفر از این افراد عادت داشتند دیگران را به خاطر ضعف‌های خود سرزنش کنند و تقریباً از هر بهانه‌ای به عنوان یک دلیل منطقی برای دفاع از خود استفاده کنند. روی پوستری در اتاق این جمله نوشته شده بود: «در این گروه، هیچ رنجش توجیه شده‌ای وجود ندارد».

صرف‌نظر از اینکه کسی به یکی دیگر از اعضای گروه چه می‌گوید، صرف‌نظر از اینکه اتهامات تقابل‌آمیز یا زشت باشند، به هر فرد یادآوری می‌شد که هیچ رنجش و آزردگی موجهی وجود ندارد. شاید بد نباشد قبل از اینکه بتوانید تصمیم بگیرید آیا این درس برای شما مفید است یا خیر، به این فکر کنید که از چه کسی ناراحت هستید. رنجش‌ها به شما بهانه‌ای می‌دهد تا به روش‌های قدیمی خود بازگردید. این همان چیزی است که شما را در وهله اول به آن جا می‌رساند!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
28 دقیقه
بخش اول
21 دقیقه
بخش دوم
21 دقیقه
بخش سوم
20 دقیقه
بخش چهارم
19 دقیقه
بخش پنجم
19 دقیقه
بخش ششم
19 دقیقه
بخش هفتم
21 دقیقه
بخش هشتم
21 دقیقه
بخش نهم
36 دقیقه
بخش دهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رسیدن به موفقیت و آرامش درون در 21 روز
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
راویمحمدرضا علیشاهی
ناشر صوتیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۴۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رسیدن به موفقیت و آرامش درون در 21 روز

rohallah Khierandish
۱۴۰۱/۱۲/۱
کتاب خوب و قوی هست گوینده خوبی دارد بیانش خوبه
بازم تکرار میکنم گوینده خانم بخاطر برقراری ارتباط حسی در صورت آرام گویی بهتر هست تشکر از کتابراه و ناشر بخاطر کتابشون.
پیشنهاد خرید میدم بازم میگم چند کتاب مختلف در این باب بخونید و چند بار گوش بدین و متعهد باشین
ارزش این کتاب‌ها در صورت تفهیم از و
بسیار والاتر مدارک دکتری مهندسی هست اینو منی میگم که این مدارک رو دارم ولی واقعیتش این کتاب‌ها راه زندگی بهتر رو برام هموار کرده.
روابط شخصی و اجتماعی و فردی رو ارتقا داده‌
انشالله نتیجش رو ببینید
ربابه اصغری سندی
۱۴۰۲/۸/۲۱
با سلام و عرض ادب ایکاش خیلی زودتر با این کتاب آشنا میشدم زمانی که جوان بودمنه حالا که سالهای فعالیت و چالش‌های کار و زندگی را پشت سر گذاشته ام، لذا به جوانان توصیه میکنم این کتاب را چندین بار بخوانند و بخش بخش بکار ببندند تا نتیجه خوبی بگیرند از همه‌ی دست اندرکاران کمال تشکر را دارم
رقیه صباحی
۱۴۰۲/۹/۲۴
نیاز هست همه افراد در زندگی کتابهای عالی رو چندین بار گوش بدیم یا بخوانیم.
Saleh Siamaki
۱۴۰۲/۷/۲۰
کتاب‌های وین دایر امید بخشند و بخصوص برای من در شغل و کسب و کار مفید بوده.
امیر حسین رحمتی
۱۴۰۲/۸/۲۴
نکات بسیار مهمی را آموزش میده برای مسیر زندگی
Afsane Varzeshi
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
کتاب خوبیه، ولی باید چند بار خونده بشه و تکرار بشه،
فاطمه رجبی
۱۴۰۱/۱۲/۵
بسیار عالی بود و زندگی ادم را عوض میکنه
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رسیدن به موفقیت و آرامش درون در 21 روز

برای دریافت کتاب صوتی رسیدن به موفقیت و آرامش درون در 21 روز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.