معرفی و دانلود کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: مرجع نصب و تعمیرات تخصصی پکیج دیواری

عکس جلد کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: مرجع نصب و تعمیرات تخصصی پکیج دیواری
قیمت:
۹۵۰۰۰ ۸۵,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: مرجع نصب و تعمیرات تخصصی پکیج دیواری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: مرجع نصب و تعمیرات تخصصی پکیج دیواری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: مرجع نصب و تعمیرات تخصصی پکیج دیواری

تعمیرکاران و سرویس‌کاران حرفه‌ای تأسیسات ساختمانی، حتماً روزی به سراغ کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: مرجع نصب و تعمیرات تخصصی پکیج دیواری خواهند آمد. نیما فراهانی نویسنده‌ی این راهنمای جامع و پرکاربرد، شما را از جست‌وجو میان منابع مختلف بی‌نیاز می‌کند و برای یک‌بار، صفرتاصد مراحل راه‌اندازی پکیج‌های دیواری و همچنین تعمیرات و سرویس آن را در اختیارتان قرار می‌دهد.

درباره‌‌ی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: مرجع نصب و تعمیرات تخصصی پکیج دیواری

پکیج‌های دیواری یکی از پرطرفدار‌ترین تجهیزات ساختمانی‌ در سال‌های اخیر به شمار می‌آیند؛ دستگاه‌هایی که با ورود به بازار سیستم‌های گرمایشی، سایر رقبا همچون بخاری‌ها و انواع شومینه را کنار زده و این‌روز‌ها جای خود را در هر خانه و ساختمانی باز کرده‌اند. کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: مرجع نصب و تعمیرات تخصصی پکیج دیواری، یکی از جامع‌ترین کتاب‌های خودیار آموزشی برای آشنایی شما با این ابزار پرفایده است. مهندس نیما فراهانی در طی چهارده فصل مدون به تمامی سؤالات و ابهامات مخاطبات در شناخت اجزاء و عملکرد این سیستم پاسخ خواهد داد و دانش حرفه‌ای شما در رفع عیوب آن تقویت خواهد نمود.

کار با سیستم‌های گرمایشی به سبب ارتباط آن با شبکه‌های برق و گاز، همیشه با حساسیت ویژه‌ای رو‌به‌رو‌ست. پکیج‌های دیواری نیز باوجود آن که از تکنولوژی تازه‌تری برخورداراند و بسیاری از معایب و سختی‌های کار با سیستم‌های گرمایش قدیمی را ندارند، اما همچنان از این قاعده مستثنا نیستند. از طرف دیگر تجهیزات و سیستم‌های جدید و به‌روز همیشه آموزش‌های تازه و کسب مهارت‌های ویژه‌ای را می‌طلبد و حتی ممکن است پرتجربه‌ترین افراد را با چالش روبه‌رو کند. اما جایی برای نگرانی نیست؛ کتاب مرجع نصب و تعمیرات تخصصی پکیج دیواری، هیچ سوال و ابهامی را در رابطه‌‌ با راه‌اندازی این سیستم‌ها بی‌پاسخ باقی نمی‌گذارد. پس فرقی ندارد در کار نصب تجهیزات ساختمانی تازه‌وارد باشید و یا از تعمیرکاران خبره و پرسابقه به حساب بیاید؛ این اثر کمک‌آموزشی، حتماً نکته‌ی مفیدی برای ارتقاء مهارت شما خواهد داشت. بر این‌ اساس، سرفصل‌های کتاب به‌گونه‌ای طبقه‌بندی شده‌اند تا از مبانی و نکات اساسی اولیه تا پیچیده‌ترین موضوعات را در بر بگیرند. در این مسیر شما پیش از هر چیز با انواع سیستم‌های گرمایشی و مزیت‌ و برتری و نقاط ضعف هر یک آشنا خواهید شد. در مرحله‌ی بعد به‌طور جدی‌تر به موضوع پکیج‌های دیواری خواهید پرداخت و تفاوت میان پکیج‌های تک‌مبدل و دو مبدل را خواهید آموخت.

بخش بعدی کتاب مرجع نصب و تعمیرات تخصصی پکیج دیواری، به شناخت بهتر اجزاء و قطعات مختلف پکیج‌های دیواری اختصاص دارد. در این زمینه نویسنده از تست کردن قطعات غافل نشده و نحوه‌ی بررسی کارایی هر بخش را با شما مرور خواهد کرد. برد الکترونیکی پکیج‌ها از اجزاء مهم و اساسی این سیستم، به حساب می‌آید؛ پس نیما فراهانی فصل جداگانه‌ای از اثر خود را به آشنایی با عملکرد برد‌های الکترونیکی اختصاص خواهد داد. پیکج‌های دیواری نیز مانند هر یک از تجهیزات ساختمانی علاوه‌بر نصب صحیح و اصولی و راه‌اندازی، نیاز به بازرسی مداوم و خدمات سرویس دارند. سرفصل‌های بعدی کتاب به شما کمک خواهد کرد تا ضمن چکاپ کامل پیکج‌ها توانایی شناخت خطا و ارور‌های دستگاه و همچنین رفع نواقص آن را داشته باشید. موارد یادشده تنها بخشی از ده‌ها موضوع و عنوانی‌ست که در کتاب مرجع نصب و تعمیرات تخصصی پکیج دیواری با آن آشنا خواهید شد؛ ابزار و ملزومات لازم برای نصب و همچنین اقدامات ضروری پیش از راه‌اندازی و شناخت قوانین نظام مهندسی در نصب سیستم‌های گرمایشی از دیگر عناوین جذاب و پراستفاده‌ای این اثر است و در هر بخش مجموعه تصاویر و نمودار و جدول‌های تهیه‌شده برای درک بهتر موضوعات به کمک شما می‌آید. علاوه‌بر تمامی این‌ها، نویسنده در فصل از کتاب مجموعه‌ای از سوالات آزمون‌های فنی‌ و حرفه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد و به‌طور ویژه به کارآموزان و دانش‌آموزان حوزه‌ی فنی و حرفه‌ای در موفقیت آزمون‌های آینده یاری می‌رساند. این کتاب با تلاش‌های یکی از شناخته‌شده‌ترین ناشرین حوزه‌ی فنی و مهندسی یعنی مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران به دست شما رسیده است.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: مرجع نصب و تعمیرات تخصصی پکیج دیواری برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب پرفایده‌ را به تعمیرکاران و سرویس‌کاران ساختمانی و همچنین کارآموزان و دانش‌جویان رشته‌های فنی و حرفه‌ای و مهندسی مکانیک پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: مرجع نصب و تعمیرات تخصصی پکیج دیواری می‌خوانیم

با باز شدن آب گرم مصرفی توسط شیرآلات مخلوط ساختمان، آب سرد در پکیج جریان پیدا می‌کند و چون دبی آن از 2 لیتر بر دقیقه (میزان دبی تحریک‌کننده فلومتر یا فلوسوئیچ) بیشتر می‌شود فلومتر یا فلوسوئیچ برد دستگاه را مطلع می‌سازد. برد دستگاه ابتدا شرایط ایمنی دستگاه را با سنسورها (NTC و پرشر آب) کنترل می‌کند و با راه‌اندازی فن و پمپ (تنها در دستگاه دو مبدل) سپس شیر گاز را باز می‌کند و عمل جرقه‌زنی را انجام می‌دهد و شعله را تشکیل داده و با یون تشخیص وجود شعله را همواره کنترل می‌کند تا دمای آب گرم مصرفی به دمای تنظیم شده مصرف‌کننده برسد و با مدولار کردن شعله توسط شیر گاز دمای آب را کنترل و شعله را پایدار می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: آشنایی با مفاهیم فیزیکی و کاربرد آن‌ها در پکیج دیواری
فصل دوم: آشنایی با سیستم‌های گرمایشی و مقایسه آن با پکیج دیواری
فصل سوم: آشنایی با پکیج‌های دیواری و انواع آن از دیدگاه‌های مختلف
فصل چهارم: آشنایی با اصول عملکردی پکیج دیواری تک مبدل و دو مبدل و چگالشی
فصل پنجم: نحوه انتخاب پکیج دیواری مناسب برای کاربری‌های مختلف
فصل ششم: آشنایی با قطعات پکیج دیواری و نحوه تست آن‌ها
فصل هفتم: آشنایی بیشتر با برد انواع پکیج‌های دیواری و نحوه کنترل سیستم
فصل هشتم: لیست خطاها و ارورها و نحوه رفع آن‌ها
فصل نهم: آشنایی با نحوه نصب پکیج معمولی و آبشاری
فصل دهم: ابزارآلات، ملزومات و لوازم لازم برای نصب پکیج
فصل یازدهم: اقدامات لازم و شرایط مجاز برای نصب پکیج
فصل دوازدهم: آشنایی با قوانین نظام مهندسی و استانداردهای دودکش و تأمین هوا برای پکیج دیواری
فصل سیزدهم: سرویس و نگهداری
فصل چهاردهم: سؤالات رایج در آزمون‌های فنی‌وحرفه‌ای کتبی و عملی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افزایش مهارت‌های شغلی: مرجع نصب و تعمیرات تخصصی پکیج دیواری
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات213
زبانفارسی
شابک978-622-218-265-6
موضوع کتابکتاب‌های تأسيسات
قیمت نسخه الکترونیک
۹۵۰۰۰ ۸۵,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: مرجع نصب و تعمیرات تخصصی پکیج دیواری

برای دریافت کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: مرجع نصب و تعمیرات تخصصی پکیج دیواری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.