معرفی و دانلود کتاب برندسازی افراد پیشرو: چطور در کمتر از 6 ماه تبدیل به یک برند پیشرو شوید؟

عکس جلد کتاب برندسازی افراد پیشرو: چطور در کمتر از 6 ماه تبدیل به یک برند پیشرو شوید؟
قیمت:
۳۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب برندسازی افراد پیشرو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برندسازی افراد پیشرو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برندسازی افراد پیشرو: چطور در کمتر از 6 ماه تبدیل به یک برند پیشرو شوید؟

کتاب برندسازی افراد پیشرو به تألیف محمد ترک، از جمله کتاب‌های مفیدی است که در زمینه‌ی مدیریت جنبه‌های اجتماعی در برندسازی، اطلاعات ارزنده‌ای را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. این کتاب، اهمیت بازاریابی و روش‌های مختلفی را که افراد پیشرو برای برندسازی محصول یا خدماتشان به کار گرفته‌اند، بررسی می‌کند. همچنین، نحوه‌ی بازاریابی اینترنتی و نکات آن را به شما می‌آموزد.

درباره‌ی کتاب برندسازی افراد پیشرو

کتاب برندسازی افراد پیشرو، تجربیات و عملکرد اشخاص موفق در کسب‌وکارشان را ارزیابی و به شما کمک می‌کند از این تجربیات در مسیر رشد خود استفاده کنید. با مطالعه‌ی نکات کاربردی این کتاب، نیازهای بازار را شناسایی کنید و نسبت به آن، موضع درستی بگیرید. اگر به دنبال مرجعی هستید که شناخت درستی از مشتریان هدف صنعت شما به دست دهد و در به‌کارگیری یک استراتژی راهبردی، سودمند واقع شود، این کتاب مناسب شماست. کتاب برندسازی افراد پیشرو، با ارائه‌ی تکنیک‌های برندهای موفق، همراه شما خواهد بود تا با الگو قرار دادن این افراد در بازاریابی، برند شخصی خود را در کمتر از 6 ماه توسعه دهید و به بازارهای بزرگ‌تر معرفی کنید. همچنین، به شما کمک می‌کند تا جنبه‌های مهمی را که می‌توانند به پیشرفت برند شما بینجامند، پیدا کنید.

مالکین برندهای پیشرو در عین این‌که از زندگی خود لذت می‌برند، برای کوچک‌ترین کاری، درآمد بسیاری کسب می‌کنند و مورد توجه و احترام اشخاص موفق و سرشناس قرار می‌گیرند. این افراد، با انسان‌های بزرگی در ارتباط هستند. آن‌ها تنها با انجام اقداماتی معدود و تأثیرگذار، اما با استانداردهایی بالا، این جایگاه را به دست آورده‌اند. این کتاب، به باورهای غلطی که در مورد سبک زندگی افراد پیشرو وجود دارد، اشاره می‌کند و استدلال می‌کند که برخلاف باور عموم، افراد موفقی که صاحب برندهای جهانی هستند، لزوماً تحصیلات آکادمیک خارق‌العاده یا سابقه‌ی کاری چندین ساله ندارند؛ بلکه از برنامه‌ریزی هوشمندانه‌ای پیروی می‌کنند. کتاب برندسازی افراد پیشرو راهنمای شما خواهد بود تا رسانه‌‌های کلیدی و متناسب با صنعتتان را مشخص کنید و معرفی مؤثری داشته باشید تا برندتان را به بهترین شکل ممکن عرضه کنید. این کتاب، هر آنچه نیاز است درباره‌ی خلق محتوا و ظرفیت محتوا بدانید، در اختیارتان قرار می‌دهد و به یاری شما می‌آید تا به جایگاه خود اعتبار ببخشید و در صحنه‌های بین‌المللی، مانند یک متخصص رفتار کنید.

کتاب برندسازی افراد پیشرو حاوی آموزش‌های ارزشمندی است که در زمینه‌ی جذب مخاطب، در فرمت‌هایی چون مقاله و فیلم، کارآمد است. این کتاب، به شما نشان می‌دهد چگونه می‌توانید به‌وسیله‌ی تولید و توسعه‌ی محصولات اطلاعات محور، مشتریان خود را از محصول ارزان به خرید محصولات اصلی تشویق کنید و خدمات گران‌تر خود را هم به فروش برسانید. کتاب محمد ترک، میزان تأثیر شبکه‌سازی و اهمیت ساختن وب‌سایت و یک هویت آنلاین را شرح می‌دهد و مزیت‌های آن را برمی‌شمارد. او توضیح می‌دهد که چه نوع وب‌سایت‌هایی توجه گوگل و رضایت کاربران را به خود جلب می‌کنند و چطور می‌توان به رتبه‌ی بهتری در سرچ گوگل دست یافت. نویسنده‌ی کتاب برندسازی افراد پیشرو، راهکارهای عملی مفیدی ارائه داده است تا بتوانید از رقیبان خود متمایز شوید و در عرصه‌های داخلی و خارجی خوش بدرخشید.

این کتاب به همت مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران به چاپ رسیده است.

کتاب برندسازی افراد پیشرو برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به مدیران و صاحبان کسب‌وکارهای نوپا که می‌خواهند به برند تبدیل شوند، توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب برندسازی افراد پیشرو: چطور در کمتر از 6 ماه تبدیل به یک برند پیشرو شوید؟ می‌خوانیم

چگونه فیلم‌هایی بسازید تا مخاطبان به سرعت متقاعد شوند

یکی از بهترین روش‌های ارائه محتوا که به سرعت شمارا به جایگاه متخصص می‌رساند، محتوای ویدیویی است. محتوایی که در آن شما جلوی دوربین بیایید و روبه دوربین با مخاطبان خود، در مورد نگرش‌ها و ایده‌های خودتان صحبت کنید. در عصری که شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تبدیل به یکی از پرمصرف‌ترین رسانه‌ها شده است، بازاریابی انسان محور، نتایجی زیادی برای شما خواهد داشت. منظور من از بازاریابی انسان محور این است که شما به جای نمایش محصولات و خدمات، خود و چهره خود را به مخاطبان نشان دهید. محتوای ویدیویی یکی از بهترین روش‌ها برای ایجاد اعتبار و اعتماد، به حساب می‌آید و طبق تحقیقاتی که انجام شده است، 85 درصد افرادی که محصولی را خریده‌اند، به دلیل فیلمی بوده است که از آن محصول دیده‌اند. از طرفی زمانی که شما شروع به ساخت ویدیو می‌کنید، آدم‌های غریبه سریع‌تر با شما ارتباط برقرار می‌کنند و در زمان کوتاهی، به این نتیجه می‌رسند که شمارا از قبل می‌شناسند، به شما علاقه‌مند هستند و همینطور به شما اعتماد کامل دارند. این در حالی است که حتی یکبار هم شمارا از نزدیک ندیده‌اند.

این قدرت دیده شدن شما در قالب یک فیلم است. فیلمی که شما در آن صحبت می‌کنید و در مورد نگرش‌ها و ایده‌های خود حرف می‌زنید.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: سبک زندگی افراد پیشرو
فصل 2: خودتان را بشناسید و مطابق با آن گوشه‌ای از بازار را برای خود انتخاب کنید
فصل 3: استراتژی برند شخصی خودتان را بنویسید
فصل 4: یک معرفی موثر داشته باشید تا در برخورد اول از غریبه‌ها مشتری بسازید
فصل 5: برای کسب اعتبار و متخصص دیده شدن، محتوا خلق کنید
فصل 6: با تولید محصولات اطلاعات محور، محصولات و خدمات گران خود را بفروشید
فصل 7: یک هویت آنلاین برای خود بسازید تا برند شما در دسترس باشد
فصل 8: با ساخت شبکه‌ای از افراد تاثیرگذار، فرصت‌های طلایی برای خود خلق کنید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برندسازی افراد پیشرو: چطور در کمتر از 6 ماه تبدیل به یک برند پیشرو شوید؟
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات93
زبانفارسی
شابک978-622-218-304-2
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب برندسازی افراد پیشرو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب برندسازی افراد پیشرو

برای دریافت کتاب برندسازی افراد پیشرو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.