معرفی و دانلود کتاب آموزش افزونه Kutools برای اکسل

عکس جلد کتاب آموزش افزونه Kutools برای اکسل
قیمت:
۱۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش افزونه Kutools برای اکسل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش افزونه Kutools برای اکسل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش افزونه Kutools برای اکسل

برای تبدیل شدن به یک کاربر حرفه‌ای در محیط اکسل، یادگیری افزونه‌های کاربردی آن الزامی است. کتاب آموزش افزونه Kutools برای اکسل نوشته‌ی سعید کوهستانی به شما کمک می‌کند تا یکی از ابزارهای مهم این محیط را از صفر تا صد بیاموزید.

درباره‌ی کتاب آموزش افزونه Kutools برای اکسل

امروزه نداشتن مهارت کار با نرم‌افزارهای مختلف کامپیوتری نوعی بی‌سوادی تلقی می‌شود. برای انسان عصر تکنولوژی کسب مهارت کار با آفیس مثل آب، حیاتی است. از میان همه‌ی محیط‌های آفیس، اکسل اهمیت بیشتری دارد؛ از آن جهت که بسیاری از متخصصین در حوزه‌های مختلف، از جمله حسابداری، داده‌کاوی و مدیریت پروژه ناچار از کار با این نرم‌افزار هستند. به‌منظور انجام کار تخصصی در اکسل، نرم‌افزارهای جانبی و افزونه‌های بسیاری وجود دارند که کاربر نیاز دارد برای یادگیری مهم‌ترینِ آن‌ها زمان صرف کند. افزونه‌ی Kutools یکی از این افزونه‌های اساسی است.

این افزونه با بیش از سیصد نوع ابزار و ویژگی قابلیت‌های بسیاری دارد. Kutools کار با داده‌ها را آسان و مرتب کردن و فیلتربندی آن‌ها را به‌راحتی ممکن می‌کند. اگر به دنبال افزونه‌ای برای تغییر و جایگزینی مقادیر و داده‌های خود هستید، این افزونه گزینه‌ی مناسبی است. جهت سهولت‌بخشی به روند ایجاد نمودارها و جداول نیز می‌توانید از این افزونه استفاده کنید، محاسبات پیچیده و زمان‌بر را با آن انجام دهید و به‌آسانی نتیجه‌ی مطلوب را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. افزونه‌ی Kutools همچنین امکان تعریف رابط‌های کاربری در محیط اکسل را فراهم می‌کند.

گفتن از قابلیت های این افزونه به همینجا ختم نمی‌شود؛ با استفاده از Kutools در وقت صرفه‌جویی می‌کنید و وظایف پیچیده را به ساده‌ترین نحو ممکن انجام می‌دهید. خبر خوب اینکه برای استفاده از آن نیاز به داشتن مهارت‌های پیشرفته‌ی اکسل و یا مهارت برنامه‌نویسی ندارید. ضمناً پشتیبانی قوی این افزونه به شما این اجازه را می‌دهد که درصورت بروز هرگونه مشکل به‌سرعت آن را برطرف کنید. مسرت‌بخش‌ترین نکته درباره‌ی Kutools این است که می‌توانید آن را رایگان از سایت اصلی آن دریافت کنید.

با این همه، برای شروع کار با این افزونه نیاز به یک راهنما دارید تا از سردرگمی‌های احتمالی نجاتتان دهد. در این باب، سعید کوهستانی کتابی جامع تدوین کرده است که هریک از قابلیت‌های Kutools را تصویری به شما آموزش می‌دهد. کتاب آموزش افزونه kutools برای اکسل تمامی مراحل استفاده از این افزونه را شامل می‌شود. در نتیجه، می‌توانید با خیال راحت برای یادگیری کوچکترین جزییات به آن مراجعه کنید. البته در استفاده از راهنماهایی از این قبیل باید در نظر داشته باشید که برخی از قابلیت‌ها به‌مرور زمان و با آپدیت‌های نرم‌افزار تغییر می‌کنند، پس کتاب‌هایی مانند کتاب کوهستانی بهترین راهنما برای شروع کار با این افزونه هستند. کندوکاو خود در این محیط را با کتاب سعید کوهستانی شروع کنید و بعد «خودْ راه بگویدت که چون باید رفت».

این کتاب را مانند همه‌ی کتاب‌های کاربردی دیگر در حوزه‌ی تکنولوژی و فناوری مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران به چاپ رسانیده است.

کتاب آموزش افزونه Kutools برای اکسل برای چه کسانی مناسب است؟

اگر برای کارآمدی بیشتر و افزایش بهره‌وری به یادگیری افزونه‌ی kutools نیاز دارید، در هر سطحی از دانش آفیس که هستید، این کتاب راهنمای گام‌به‌گام شما خواهد بود.

در بخشی از کتاب آموزش افزونه Kutools برای اکسل می‌خوانیم

یکی از نرم‌افزارهای بسیار کاربردی که اغلب کاربران کامپیوتر با آن آشنایی دارند و از آن استفاده می‌کنند، نرم‌افزار Microsoft Office Excelاست. این نرم‌افزار صفحه‌گسترده به‌دلیل قابلیت‌های فراوانی که دارد مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفته است. علیرغم تمام قابلیت‌های نرم‌افزار اکسل، کمبود برخی از امکانات در آن کاملاً مشهود است؛ به همین دلیل، انجام برخی از کارها پیچیده می‌شود و ممکن است نیازمند برنامه‌نویسی باشد. تجربه‌ی چندساله‌ی اینجانب به‌عنوان مدرس و کاربر حرفه‌ای اکسل نشان داده، اکثر افراد تمایلی به یادگیری زبان برنامه‌نویسی یا راه‌حل‌های پیچیده ندارند. خوشبختانه افزونه‌ی Kutools for Excel قابلیت‌های کاربردی فراوانی را به اکسل اضافه می‌کند. توسط این افزونه انجام کارهای پیچیده در اکسل به‌سادگی توسط چند کلیک انجام می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: معرفی افزونه‌ی Kutools
فصل دوم: ابزارهای گروه Ranges & Cells
فصل سوم: ابزارهای گروه Editing
فصل چهارم: ابزارهای گروه Formula
پیوست1: نصب افزونه‌ی Ktools

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش افزونه Kutools برای اکسل
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات419
زبانفارسی
شابک978-622-218-663-0
موضوع کتابکتاب‌های آموزش آفیس
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش افزونه Kutools برای اکسل

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آموزش افزونه Kutools برای اکسل

برای دریافت کتاب آموزش افزونه Kutools برای اکسل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.