معرفی و دانلود کتاب اصول هفتگانه ثروتمندان: اصولی سخت ولی مؤثر در هر شرایط و موقعیت برای پولدار شدن

عکس جلد کتاب اصول هفتگانه ثروتمندان: اصولی سخت ولی مؤثر در هر شرایط و موقعیت برای پولدار شدن
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اصول هفتگانه ثروتمندان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اصول هفتگانه ثروتمندان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اصول هفتگانه ثروتمندان: اصولی سخت ولی مؤثر در هر شرایط و موقعیت برای پولدار شدن

کتاب اصول هفتگانه ثروتمندان اثری از رابرت کیوساکی است. او دهه‌هاست که با منتشر کردن کتاب‌هایش در زیرمجموعه‌ی «پدر ثروت‌مند، پدر فقیر» به یکی از نویسندگان پرفروش در این حوزه‌ تبدیل شده است. کتاب اصول هفتگانه ثروتمندان قرار است به شما بگوید که فرقِ شما و دیگر سرمایه‌گذاران، در کیفیت تصمیم‌گیری مشخص می‌شود. او باور دارد که در سرمایه‌گذاری باید با خودتان صادق باشید تا به نتیجه‌ی مطلوب دست یابید.

درباره‌ی کتاب اصول هفتگانه ثروتمندان

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) در کتاب اصول هفتگانه ثروتمندان (The seven principles of the rich) اثری را در زمینه‌ی علم اقتصاد به نگارش درآورده است. اثری که خواهید خواند، تلاش دارد مجموعه‌ای جامع و مفید را از شیوه‌های دقیق تصمیم‌گیری به هنگام سرمایه‌گذاری به مخاطب آموزش دهد؛ اینکه شخص در چه زمانی، به چه شیوه‌ای و با چه میزان سرمایه باید وارد تجارت شود. رابرت کیوساکی در طول چند دهه فعالیتش تنها یک هدف واحد داشته: افراد معمولی را به سوی موفقیت سوق دهد و آدم‌های فقیر را ثروتمند کند.

در دیدگاه رابرت کیوساکی، پیش از هر چیز، ثروت و قدرت با ذهنیت پولدار و برنده به دست می‌آید. رابرت کیوساکی باور دارد که برخلاف آنچه تصور می‌کنیم، ثروتمند شدن نه‌تنها دشوار نیست، بلکه آسان است! او اذعان دارد که سیستم سرمایه‌داری فرصت‌ها و موقعیت‌های بی‌شماری را پیش روی افراد قرار داده و تنها کسانی موفق خواهند بود که این فرصت‌ها را تشخیص دهند و در این راستا کاری انجام دهند.

معرفی و دانلود کتاب اصول هفتگانه ثروتمندان

رابرت کیوساکی نکته‌ی مهمی را به مخاطب گوشزد می‌کند: طبقه کارگر و متوسط برای پول کار می‌کنند، اما فرد ثروتمند تلاش می‌کند که پول برای او کار کند! به همین منظور است که از دید کیوساکی فرد ثروتمند با اتخاد شیوه‌ها و اصولِ به‌خصوصی هرروز پولدارتر می‌شود، در حالی که بقیه‌ی طبقه‌های اجتماعی روز به روز فقیرتر می‌شوند. او در کتاب خود می‌خواهد از تئوری و فلسفه‌ای بگوید که به واسطه‌ی آن شخص ثروتمند در نموداری صعودی حرکت می‌کند و بسیار دور از انتظار است که دچار مشکل مالی شود. رابرت کیوساکی در کتاب اصول هفتگانه ثروتمندان به شما نشان می‌دهد که دلیل چنین اتفاقاتی نیازمند چه اصولی در سرمایه‌گذاری هستند.

این سؤال به دفعات مطرح شده که چرا باید نویسنده‌ی ثروتمندی همچون رابرت کیوساکی راه‌ها و ترفندهای پولدار شدن را به مخاطبان آموزش دهد؟ کیوساکی به سیستم سرمایه‌داری باوری راسخ دارد و از جوانی علیه سیستم‌های اقتصادی چون کمونیسم و سوسیالیسم مبارزه کرده است. او باور دارد که اگر تعدادِ ثروتمندان در یک جامعه افزایش پیدا کند، شانس وجود ترقی و پیشرفت در آن بستر زیستی افزایش خواهد یافت. کیوساکی که از مدرسه نفرت دارد، افراد را به این باور مسئله سوق می‌دهد که باید هر آنچه سیستم آموزشی القا کرده را از ذهن دور انداخت، چراکه از نظر او تمام مدارس در تلاش برای تبلیغ تئوری مارکسیستی هستند.

البته باید اعتراف کرد که رابرت کیوساکی مخالفان و منتقدان سرسختی نیز دارد و اینگونه نیست که تمام اظهارات او توسط مخاطبان تأیید شده باشد. یکی از مواردی که منتقدانِ وی به آن بارها اشاره کرده‌اند، مواجهه غیرعلمیِ او با مباحثی چون سرمایه‌داری و همچنین تئوری‌های چپ‌گرایانه است. همچنین این نقد به او وارد شده که در تعاریف اصول و مباحث نگاهی تک‌ساحتی به مسائل دارد. اما موافقان و خود کیوساکی در کتاب اصول هفتگانه ثروتمندان چنین جوابی داده‌اند: تنها یک شخص ثروتمند است که می‌تواند در باب ثروت‌اندوزی به طور دقیق صحبت کند. کیوساکی از آنجایی که با مدارس به شدت مخالف است، سیر رسیدن به موفقیت را در علم نمی‌یابد، بلکه در عمل‌گرایی و همچنین قدرت تصمیم‌گیری می‌بیند. او به عنوان شخصی که سال‌هاست به عنوان یک سرمایه‌گذار موفق در بازارهای جهانی به انواع سرمایه‌های کلان دست یافته، رسیدن به قدرت را در رویکرد هوشمندانه می‌یابد. او می‌گوید که برای رسیدن به ثروت نیازی به تحصیلات نیست؛ بلکه باید روش‌های سرمایه‌گذاری بازشناسی شوند.

رابرت کیوساکی در این کتاب شیوه‌هایی را شرح می‌دهد که به واسطه‌ی آن به عنوان یک فردیت و سرمایه‌گذارِ تازه‌کار می‌توانید وارد صنعت و بازار شوید. او خود سال‌هاست که با ترفندهایی که حتی به ذهن کسی نمی‌رسد، توانسته سرمایه‌های غیرقابل باوری را انباشت کند و به قدرت سرمایه‌گذاری خود قوام بخشد. به عنوان مثال، یکی از روش‌هایِ کیوساکی برای ثروت‌اندوزی این است که همیشه بدهکار است و با بازشناسیِ سیستم وام گرفتن، بارها موانع پیش رویش را دور زده است.

کتاب اصول هفتگانه ثروتمندان نوشته‌ی رابرت کیوساکی توسط ابوالفضل طاهریان ریزی به فارسی ترجمه شده و انتشارات طاهریان آن را منتشر کرده است.

کتاب اصول هفتگانه ثروتمندان برای چه کسانی مناسب؟

خواندن این کتاب به سرمایه‌گذاران مبتدی که می‌خواهند اصول پایه‌ی دست‌یابی به سرمایه و تجارت را یاد بگیرند پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب اصول هفتگانه ثروتمندان: اصولی سخت ولی مؤثر در هر شرایط و موقعیت برای پولدار شدن می‌خوانیم

هدف نهایی از داشتن سواد مالی رسیدن به نقطه‌ای است که نیازی به استفاده از پول خود نداشته باشید. در واقع، تنها کاری که باید انجام دهید این است که خلق کنید و فکر کنید و مردم برای انجام این کارها به شما پول می‌دهند. به عنوان مثال، وقتی من اعلام می‌کنم که در شرف راه‌اندازی شرکت دیگری هستم، مردم به معنای واقعی کلمه، صف می‌کشند تا به من پول بدهند، زیرا سابقه کار دارم. حالا این بدان معنا نیست که ما همیشه پول در می‌آوریم. وقتی کتاب می‌نویسم همین را می‌توان گفت. بسیاری از نویسندگان می‌پرسند: «راز شما برای تبدیل شدن به یک نویسنده بزرگ چیست؟» به آن‌ها می‌گویم: «من یک سرمایه‌دار هستم. من به عنوان نویسنده به نوشتن کتاب نگاه نمی‌کنم. من به عنوان یک صاحب کسب و کار به نوشتن کتاب نگاه می‌کنم.» اگر نتوانم از فروش یک کتاب درآمد کسب کنم، چرا کتاب بنویسم؟ باز هم واقعیت این است که 10 درصد از نویسندگان 90 درصد پول را به دست می‌آورند. دلیلش ذهنیت آن‌ها است. این تفاوت بین نویسنده بودن (یعنی کارمند) و صاحب کسب و کار بودن است. یک سرمایه‌دار در کاری که انجام می‌دهد آنقدر خوب است که این توانایی را دارد که از وقت دیگران یا پول دیگران استفاده کند. آن‌ها می‌توانند انتخاب کنند که داوطلبانه برای آن‌ها کار کنند. سرمایه‌داران یک مهارت عمده دارند و آن توانایی گرفتن پول و کسب درآمد بیشتر با آن است.

اگر بدانید چگونه پول بگیرید و آن را رشد دهید، پول بیشتری جذب می‌کنید (به این می‌گویند مباشر خوب بودن). هر چه هوش مالی شما بیشتر باشد، نه تنها کسب درآمد بیشتر بلکه جذب پول بیشتر آسان‌تر است. در حال حاضر، بسیاری از مردم فکر می‌کنند که کلمه «سرمایه‌دار» بد است همان‌طور که کلمه «کمونیست» برای مردم دیگر بد است؛ اما اجازه دهید در مورد این دو سیستم چیزی توضیح دهم. یک نظام کمونیستی اساساً عاری از سرمایه‌داری است. یک سرمایه‌دار می‌داند که چگونه کسب و کار داشته باشد یا با پول درآمد کسب کند. کمونیست می‌گوید سرمایه‌داران بد هستند؛ بنابراین، سرمایه‌داری و سرمایه‌گذاری را ممنوع می‌کنند و سپس دولت همه خانه‌ها را می‌سازد و همه صنایع را کنترل می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
هفت سطح سرمایه‌گذاری
هفت استراتژی کارآمد برای ایجاد جریان نقدی متحول کننده
پنج راه برای تقویت موفقیت در سرمایه‌گذاری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اصول هفتگانه ثروتمندان: اصولی سخت ولی مؤثر در هر شرایط و موقعیت برای پولدار شدن
نویسنده
مترجمابوالفضل طاهریان ریزی
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات80
زبانفارسی
شابک978-622-284-291-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اصول هفتگانه ثروتمندان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اصول هفتگانه ثروتمندان

برای دریافت کتاب اصول هفتگانه ثروتمندان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.